Iets anders dan TeePeeVeequote:
Ik wist niet dat ik het topic gesloten hadquote:Op dinsdag 29 april 2008 20:59 schreef Sebasser het volgende:
Ja, een half uur na het slotje pas een topic openen is geen kaas bij de eieren eten hoor.
Dat die andere dicht moet ?quote:
Neequote:
Duotopiquequote:
Neequote:Op dinsdag 29 april 2008 21:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Tiek is er ff niet geloof ik, iig niet op msn, dus gewoon bek houwe hier.
Deze wordt het.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:24 schreef RealZeus het volgende:Ja, welke wordt het nou?
![]()
En Sebasser: die TT
Kom naar hier, houd ik een pluutje voor je omhoog en blijf je lekker droog.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:30 schreef maok het volgende:
Ik voel me al weer een stuk beter, ik weet alleen niet of het wel zo verstandig is om in de regen over de vrijmarkt te gaan lopen ofzo morgen
Je hebt groene verf geknoeid ?quote:
jij bent bevooroordeeldquote:
onderhoud is gayquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef 2cv het volgende:
Kan trouwens ook wel naar Groningen komen, moet dan alleen wel vantevoren even m'n dynamoriem spannen en een litertje olie bijvullen.
Onderhoud = behoud. Het oliepeil staat volgens mij al onder het minimum staat en de dynamoriem begint te gillen, dus als ik er niets aan doe draai ik Criezel voor Citromobiel nog aan gort.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent bevooroordeeld
[..]
onderhoud is gay
Jij bent trouwens meer gay dan ik ben, dus waarom pleeg ik meer onderhoud dan jijquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jij bent bevooroordeeld
[..]
onderhoud is gay
Ik gebruik mijn vaseline liever voor andere zaken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:44 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij bent trouwens meer gay dan ik ben, dus waarom pleeg ik meer onderhoud dan jij
heus niet!quote:
Note to self: camera mee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ja je moet wel fotos voor me maken op citromobiel!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn vaseline liever voor andere zaken.
Klopt. Hoezo?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:04 schreef MaxMark het volgende:
Chips is nu naar Leiden, las ik?
Nee , die van jou trok volle zalen.quote:
Jij krijgt van mij geen cadeautje als je jarig bent.quote:
Jou had ik laatst toch aan de telefoon?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:14 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij geen cadeautje als je jarig bent.
Waar ik heen ga weet ik nog nietquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ga je heen dan?
Straks kom ik je nog tegen.
Werkslaap zequote:Op dinsdag 29 april 2008 22:26 schreef freecell het volgende:
Hallo
Ik ga slapen, morgen weer een vroege dienst.
Nee, ik zat meer te denken aan nog een alcoholische versnaperingquote:Op woensdag 30 april 2008 05:07 schreef MaxMark het volgende:
Water.
Ik dus niet (meer).quote:Op woensdag 30 april 2008 05:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik zat meer te denken aan nog een alcoholische versnapering
Ik ben dus na dit avondje stappen nog gewoon nuchter, iets wat ik niet gewend benquote:
heb je je bed wel opgemaakt?quote:Op woensdag 30 april 2008 04:12 schreef Matje-1989 het volgende:
* Thuis
* Afwas
* GTA 4
* Radio luisteren
* Slapen
* Morgen 12.00 eraf..
Hoi!!
precies alles behalve de NL vlag.. belachelijke Koninginnedag..quote:Op woensdag 30 april 2008 10:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Friese vlag uithangen is verboden vandaag toch?Ga ik dat ff doen!
Nou, dat doet Groningen dan ook niet goed:quote:Op woensdag 30 april 2008 10:51 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
precies alles behalve de NL vlag.. belachelijke Koninginnedag..
juist wel.. alleen jammerlijk van die NL vlaggen op de achtergrond..quote:Op woensdag 30 april 2008 11:12 schreef maok het volgende:
[..]
Nou, dat doet Groningen dan ook niet goed:
[ afbeelding ]
... Wat mankeert jequote:Op woensdag 30 april 2008 11:15 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
juist wel.. alleen jammerlijk van die NL vlaggen op de achtergrond..
Ja hai. Hoezo idd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:04 schreef MaxMark het volgende:
Chips is nu naar Leiden, las ik?
Ik heb gister jouw dubbelgangster gezien, droeg nog dezelfde naam ookquote:
quote:Op woensdag 30 april 2008 11:57 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik heb gister jouw dubbelgangster gezien, droeg nog dezelfde naam ook
Óók nog een roze shirt ja. In Huize Maas was hetquote:
Nee, heb op de bank geslapen vanacht, klwam erachter dat mijn beddegoed nog niet was uitgewassen..quote:Op woensdag 30 april 2008 10:24 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
heb je je bed wel opgemaakt?
goede morgen voor iedereen overigens
Had je maar buiten het centrum moeten gaan zitten..quote:Op woensdag 30 april 2008 04:51 schreef Peterselieman het volgende:
Tering druk in de stad zeg. In vele kroegen was het echt proppen, waardoor het soms niet echt leuk was
En je land?quote:Op woensdag 30 april 2008 12:11 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
sterke antipatie ten opzichte van het koningshuis..
Dat is een heel andere discussie..quote:
tsss.. ik had je nog een tip gegeven, maar goed..quote:Op woensdag 30 april 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Nee, heb op de bank geslapen vanacht, klwam erachter dat mijn beddegoed nog niet was uitgewassen..
eenschquote:Op woensdag 30 april 2008 12:15 schreef Matje-1989 het volgende:
[..]
Had je maar buiten het centrum moeten gaan zitten..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is niet nederland iig, van mijquote:
Haha, niets gewendquote:Op woensdag 30 april 2008 12:46 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsss.. ik had je nog een tip gegeven, maar goed..
je zus ligt trouwens nog steeds te slapen![]()
[..]
eensch
Heel lief rompertje en 2 boeken. TARA uiteraard een onmogelijke puzzelquote:Op woensdag 30 april 2008 16:07 schreef maok het volgende:
Freecell, nog wat leuke dingen op de vrijmarkt gescoord?
Waarom ben ik jou niet tegengekomen?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Wat moet je in Assen?
Waarom ben ik jou eigenlijk niet tegengekomen?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou niet tegengekomen?
Ik heb nog naar je gezocht.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou eigenlijk niet tegengekomen?
Kennelijk niet in de juiste kroeg, hoewel ik na de muziek op de grote markt nog in 5 verschillende kroegen ben geweestquote:
Ik welquote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ben niet blij
Volgende keer plannen we het beter.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kennelijk niet in de juiste kroeg, hoewel ik na de muziek op de grote markt nog in 5 verschillende kroegen ben geweest
Ik weet al wel hoe je CV2 of 2cv? die ja moet roepen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heel hard "verrek, daar rijdt een citaro op lijn 41!" roepen, dan komt ie wel.
Neuh, waarom zou ik. Ben Dj-Flash niet. Die bij het horen van zo'n bericht gelijk al begint te fappen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Heel hard "verrek, daar rijdt een citaro op lijn 41!" roepen, dan komt ie wel.
Dealquote:Op woensdag 30 april 2008 22:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende keer plannen we het beter.
Om te controleren welke lekt en welke niet ...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
Als je 5 luchtbedden nodig hebt om op te slapen, dan woel je nogal in bed
Wat lul je dan ?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Weet ik, omdat dat al in de post boven de mijne stond
Beterschapquote:
Nee, ik heb voor een fles jonge jenever een tent gekocht.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
blijf je in criezel slapen bij citromobiel dus?
prinses prins op de erwtquote:Op woensdag 30 april 2008 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kon zijn dat je ze alle 5 voor jou alleen meenam
Citromobiel. Alleen blijf ik overnachten op een camping. Vrijdagavond vertrekken, zondag weer naar huis.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
fipo7
waar gaan de reizen naar toe 2cv?
* Alexxxxx gaat de komende dagen ook weer een paar benzinetankjes leeg rijden
ok tof. als ik in de buurt ben en toevallig lang kom bel ik je wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Citromobiel. Alleen blijf ik overnachten op een camping. Vrijdagavond vertrekken, zondag weer naar huis.
BX clubquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok tof. als ik in de buurt ben en toevallig lang kom bel ik je wel ffmet meer mensen ook, of alleen?
Je vergeet iemandquote:
Ik kom ook nog even langs, mij ken je toch wel vaag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah! ok! patje en/of emiel ook mee? of andere mensen die ik beter dan vaag ken?
Ik rijd achter Emiel aan en onderweg pikken we nog iemand op. Jij weet wel wiequote:Op donderdag 1 mei 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah! ok! patje en/of emiel ook mee? of andere mensen die ik beter dan vaag ken?
Hehe, kjijk, dara hebik wat aan. 2cv en ik kunnen uren tegen elkaar stil hinten. In prinicpe vroeg ik gewoon "ga je met maok kamperen"en zeg jij "ja". Maar daar doen 2cv en ik dus altijd een paar uur over. Is leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:17 schreef maok het volgende:
[..]
Je vergeet iemand![]()
[..]
Ik kom ook nog even langs, mij ken je toch wel vaag?
Tsss, mannenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hehe, kjijk, dara hebik wat aan. 2cv en ik kunnen uren tegen elkaar stil hinten. In prinicpe vroeg ik gewoon "ga je met maok kamperen"en zeg jij "ja". Maar daar doen 2cv en ik dus altijd een paar uur over. Is leuk.
En Emiel is de koning van de piemels. En de APKtjes.
Whehehquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:22 schreef 2cv het volgende:
Alex, vriend, jij zit zelf steeds te jammeren dat ik niet stil moet hinten, dan moet jij dat ook niet doen![]()
De "Hoi, neuken?" methode is ook niet goed toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:22 schreef maok het volgende:
[..]
Tsss, mannenaltijd overal omheen draaien en nooit zeggen wat ze bedoelen
Vraag het dan op MSN en niet op Fok.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorryquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
[..]
De "Hoi, neuken?" methode is ook niet goed toch?
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok, ga jij ook fotos voor BuzzyBee maken?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorry![]()
[..]
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik verwacht op zn minst een foto van 2cv zn kapsel
Damn, jij hebt m nu in 2 maanden tijd vaker geizne dan ik in de afgelopen 2 jaar dat ik hem kenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:39 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.
Ik ga pitten trouwens, het wordt koud, de verwarming kan hier 's nachts niet aan.![]()
![]()
Uiteraardquote:
Roodharige meisjes!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:30 schreef JH87 het volgende:
Nijmegen was tof vandaag. En ik ben nu echt verliefd. Leuke roodharige meisjes links van het podium ftw!
Jaja de enige echte Total Roef haha en ja het optreden was gepland.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:02 schreef captain.lefteye het volgende:
Is dat Roef? zo ja, was het een gepland optreden of heeft hij de microfoon van de optredende artiest afgepakt?
Wist ik veul dat er al een deel 232 over Grunn was.quote:
Inderdaad, Diep Triest en Diep Triest 2 is altijd groot feestquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:17 schreef captain.lefteye het volgende:
Dat is wel diep en diep triest. Alhoewel Diep Triest leuker was geweest geloof ik...
Gefeliciteerd Matjequote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:38 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Inderdaad, Diep Triest en Diep Triest 2 is altijd groot feest
Ik ga morgen toch niet bij je in de autoquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:19 schreef 2cv het volgende:
Goeiemiddag. Zal zo eens een snaartje spannen, olie in het carter dumpen, laadruimte uitzuigen, rommel in de laadruimte mikken en wellicht nog wat dingetjes doen. Zo ben ik goed voorbereid als ik morgen Maok ontvoer
Ja, zeker.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dag DaD. Leuke koninginnedag gehad in BredaDordrecht?
Dát zou voor mij nou ook een ideale avond zjnquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, zeker.. Dag doorgebracht met vrienden van Do2. 's Avonds heerlijk burgerlijk zitten trivianten onder het genot van een Muscadet uit 1979 en jazz op de pick up, voor 3 euro gekocht op de rommelmarkt.
.
Jij hebt TARA alquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Dát zou voor mij nou ook een ideale avond zjn
Ik rijd voor/achter/naast/boven/onder je, weetjewel. En Utrecht is geen punt, die route ken ik uit mijn hoofd. De omweg wordt een groter probleem. Plak jij maar gauw een BX-logo op je ZXquote:Op donderdag 1 mei 2008 15:25 schreef maok het volgende:
[..]
Ik ga morgen toch niet bij je in de auto, ik zou me als ik jou was meer zorgen maken hoe je in Utrecht komt.
Jeps, en ook een platenspeler, goede elpees én triviant.quote:
Is opquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef Inkomen het volgende:
Aw shit, hier in Assen rommelt het slechts bescheiden & alleen regen erbij. Stuur die rommel/ dat gerommel eens deze kant op.
Waarschijnlijk omdat je in zo'n bizar lelijk barrel durft te rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:45 schreef 2cv het volgende:
Zo, BX is van binnen weer wat schoner. Resultaat: ouders vinden dat ik psychische hulp moet zoeken.
Neuh, dan hadden ze me een jaar geleden al naar een psychodinges gestuurd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je in zo'n bizar lelijk barrel durft te rijden
Hier één met een buikje vol tonijn die ligt te pitten en het deze keer volledig negeert.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef LoudGirl het volgende:
Doodsbange kat is bij de eerste donderslag onder het bed gekropen. Andere kat vindt het allemaal hoogst interessant en wil naar buiten. Rare beesten.
Omdat hij een andere smaak heeft?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neuh, dan hadden ze me een jaar geleden al naar een psychodinges gestuurd.
Overigens krijg jij ook geen cadeautjes meer van me als je jarig bent.
Friezen zijn nou eenmaal niet zo snel van begripquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neuh, dan hadden ze me een jaar geleden al naar een psychodinges gestuurd.
Overigens krijg jij ook geen cadeautjes meer van me als je jarig bent.
Hier één die net op mijn bed wakker is geworden & honger heeft. Subtiele beesten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier één met een buikje vol tonijn die ligt te pitten en het deze keer volledig negeert.
Omdat hij niet lief isquote:
Klopt, maar uiteindelijk begrijpen we het toch. In tegenstelling tot de gemiddelde Groningerquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Friezen zijn nou eenmaal niet zo snel van begrip
Wat zei je gister dan ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Sebasser het volgende:
Wat ik gister zei meende ik niet hoor, je bent een aardige kerel.
Pics or it didn't happen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
"Mijn god wat is die meid lekker... OOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHhhhhhhhhhhh"
Dan moet hij de foto's maar posten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zei het door de telefoon, dus dat zal moeilijk gaan
En verwijderd is in dit geval met een d, maar daar zeur ik toch ook niet over?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Offtopic![]()
Da's meer dan 200 kilometer van het topic onderwerp verwijdert.
Wie = hij ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hij zei het door de telefoon, dus dat zal moeilijk gaan
neequote:Op donderdag 1 mei 2008 23:07 schreef Grulez het volgende:
Foto´s van je telefoon dan?
zeikerd, jij woont niet in groningen, jij werkt niet in groningen, je hebt geen partner in groningen... Je bent gewoon net zo kansloos als 2cv en ondertekende, je komt hier puur voor de toffe vrouwenquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Offtopic![]()
Da's meer dan 200 kilometer van het topic onderwerp verwijdert.
Sebasserquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
zeikerd, jij woont niet in groningen, jij werkt niet in groningen, je hebt geen partner in groningen... Je bent gewoon net zo kansloos als 2cv en ondertekende, je komt hier puur voor de toffe vrouwen
[..]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En verwijderd is in dit geval met een d, maar daar zeur ik toch ook niet over?
RIP voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Groningen, ik werkte tot vorig jaar in Groningen. Ik woon vlakbij Groningen
Noka 3310. 87,3% kans dat je er ooit zelf een hebt gehad.quote:
Nee, hoekvlag.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Als RZ had gevoetbald was ie verdediger geweest.
Neuh, daar hebben we anorexia patienten voorquote:
Mocht Johnny de pet ook houden ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Johnny heeft een nieuwe pet gekochtregen.
Ik wil ook zo'n pet !quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Nummer 2 uit een serie van 2 gemaakte petten.
Je gaat 1 hele pet verhandelen ?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ook! Maar hij heeft er OOK al een!
Ze komen in de handel, word een topic over geopend.
Doe mij die bus maar.quote:
Nog nietquote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:06 schreef 2cv het volgende:
Is 233 al open ?
geen idee.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:58 schreef 2cv het volgende:
Wat voor bus is dat op de achtergrond van de bovenste foto ? Het is geen AEC Routemaster, maar wat wel ?
quote:
ze wilden graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |