Haha, niets gewendquote:Op woensdag 30 april 2008 12:46 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
tsss.. ik had je nog een tip gegeven, maar goed..
je zus ligt trouwens nog steeds te slapen![]()
[..]
eensch
Heel lief rompertje en 2 boeken. TARA uiteraard een onmogelijke puzzelquote:Op woensdag 30 april 2008 16:07 schreef maok het volgende:
Freecell, nog wat leuke dingen op de vrijmarkt gescoord?
Waarom ben ik jou niet tegengekomen?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:06 schreef Peterselieman het volgende:
Wat moet je in Assen?
Waarom ben ik jou eigenlijk niet tegengekomen?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou niet tegengekomen?
Ik heb nog naar je gezocht.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom ben ik jou eigenlijk niet tegengekomen?
Kennelijk niet in de juiste kroeg, hoewel ik na de muziek op de grote markt nog in 5 verschillende kroegen ben geweestquote:
Ik welquote:Op woensdag 30 april 2008 22:18 schreef Matje-1989 het volgende:
Ik ben niet blij
Volgende keer plannen we het beter.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Kennelijk niet in de juiste kroeg, hoewel ik na de muziek op de grote markt nog in 5 verschillende kroegen ben geweest
Ik weet al wel hoe je CV2 of 2cv? die ja moet roepen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heel hard "verrek, daar rijdt een citaro op lijn 41!" roepen, dan komt ie wel.
Neuh, waarom zou ik. Ben Dj-Flash niet. Die bij het horen van zo'n bericht gelijk al begint te fappen.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Heel hard "verrek, daar rijdt een citaro op lijn 41!" roepen, dan komt ie wel.
Dealquote:Op woensdag 30 april 2008 22:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgende keer plannen we het beter.
Om te controleren welke lekt en welke niet ...quote:Op woensdag 30 april 2008 22:50 schreef Peterselieman het volgende:
Als je 5 luchtbedden nodig hebt om op te slapen, dan woel je nogal in bed
Wat lul je dan ?quote:Op woensdag 30 april 2008 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
Weet ik, omdat dat al in de post boven de mijne stond
Beterschapquote:
Nee, ik heb voor een fles jonge jenever een tent gekocht.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
blijf je in criezel slapen bij citromobiel dus?
prinses prins op de erwtquote:Op woensdag 30 april 2008 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het kon zijn dat je ze alle 5 voor jou alleen meenam
Citromobiel. Alleen blijf ik overnachten op een camping. Vrijdagavond vertrekken, zondag weer naar huis.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
fipo7
waar gaan de reizen naar toe 2cv?
* Alexxxxx gaat de komende dagen ook weer een paar benzinetankjes leeg rijden
ok tof. als ik in de buurt ben en toevallig lang kom bel ik je wel ffquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Citromobiel. Alleen blijf ik overnachten op een camping. Vrijdagavond vertrekken, zondag weer naar huis.
BX clubquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok tof. als ik in de buurt ben en toevallig lang kom bel ik je wel ffmet meer mensen ook, of alleen?
Je vergeet iemandquote:
Ik kom ook nog even langs, mij ken je toch wel vaag?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah! ok! patje en/of emiel ook mee? of andere mensen die ik beter dan vaag ken?
Ik rijd achter Emiel aan en onderweg pikken we nog iemand op. Jij weet wel wiequote:Op donderdag 1 mei 2008 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ah! ok! patje en/of emiel ook mee? of andere mensen die ik beter dan vaag ken?
Hehe, kjijk, dara hebik wat aan. 2cv en ik kunnen uren tegen elkaar stil hinten. In prinicpe vroeg ik gewoon "ga je met maok kamperen"en zeg jij "ja". Maar daar doen 2cv en ik dus altijd een paar uur over. Is leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:17 schreef maok het volgende:
[..]
Je vergeet iemand![]()
[..]
Ik kom ook nog even langs, mij ken je toch wel vaag?
Tsss, mannenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hehe, kjijk, dara hebik wat aan. 2cv en ik kunnen uren tegen elkaar stil hinten. In prinicpe vroeg ik gewoon "ga je met maok kamperen"en zeg jij "ja". Maar daar doen 2cv en ik dus altijd een paar uur over. Is leuk.
En Emiel is de koning van de piemels. En de APKtjes.
Whehehquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:22 schreef 2cv het volgende:
Alex, vriend, jij zit zelf steeds te jammeren dat ik niet stil moet hinten, dan moet jij dat ook niet doen![]()
De "Hoi, neuken?" methode is ook niet goed toch?quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:22 schreef maok het volgende:
[..]
Tsss, mannenaltijd overal omheen draaien en nooit zeggen wat ze bedoelen
Vraag het dan op MSN en niet op Fok.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorryquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
WhehehMja ik weet niet of jullie het in de openbaarheid willen hebben dat jullie samen leuke dingen doen
Er zijn nameljk mensen die dat NIET willen
Die schamen zich tegenover fok voor hun vrienden of zo
[..]
De "Hoi, neuken?" methode is ook niet goed toch?
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Maok, ga jij ook fotos voor BuzzyBee maken?
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:30 schreef maok het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat bij mannen onderling werkt, sorry![]()
[..]
Als en dan herhaal ik ALS ik foto's maak mogen ze best op jou site hoor.
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En ik verwacht op zn minst een foto van 2cv zn kapsel
Damn, jij hebt m nu in 2 maanden tijd vaker geizne dan ik in de afgelopen 2 jaar dat ik hem kenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:39 schreef maok het volgende:
[..]
Ow, maar daar heb ik al lang foto's van gemaakt.
Ik ga pitten trouwens, het wordt koud, de verwarming kan hier 's nachts niet aan.![]()
![]()
Uiteraardquote:
Roodharige meisjes!quote:Op woensdag 30 april 2008 23:30 schreef JH87 het volgende:
Nijmegen was tof vandaag. En ik ben nu echt verliefd. Leuke roodharige meisjes links van het podium ftw!
Jaja de enige echte Total Roef haha en ja het optreden was gepland.quote:Op donderdag 1 mei 2008 10:02 schreef captain.lefteye het volgende:
Is dat Roef? zo ja, was het een gepland optreden of heeft hij de microfoon van de optredende artiest afgepakt?
Wist ik veul dat er al een deel 232 over Grunn was.quote:
Inderdaad, Diep Triest en Diep Triest 2 is altijd groot feestquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:17 schreef captain.lefteye het volgende:
Dat is wel diep en diep triest. Alhoewel Diep Triest leuker was geweest geloof ik...
Gefeliciteerd Matjequote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 1 mei 2008 10:38 schreef SuusOetMaiden het volgende:
[..]
Inderdaad, Diep Triest en Diep Triest 2 is altijd groot feest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |