Is opquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:34 schreef Inkomen het volgende:
Aw shit, hier in Assen rommelt het slechts bescheiden & alleen regen erbij. Stuur die rommel/ dat gerommel eens deze kant op.
Waarschijnlijk omdat je in zo'n bizar lelijk barrel durft te rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:45 schreef 2cv het volgende:
Zo, BX is van binnen weer wat schoner. Resultaat: ouders vinden dat ik psychische hulp moet zoeken.
Neuh, dan hadden ze me een jaar geleden al naar een psychodinges gestuurd.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je in zo'n bizar lelijk barrel durft te rijden
Hier één met een buikje vol tonijn die ligt te pitten en het deze keer volledig negeert.quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef LoudGirl het volgende:
Doodsbange kat is bij de eerste donderslag onder het bed gekropen. Andere kat vindt het allemaal hoogst interessant en wil naar buiten. Rare beesten.
Omdat hij een andere smaak heeft?quote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neuh, dan hadden ze me een jaar geleden al naar een psychodinges gestuurd.
Overigens krijg jij ook geen cadeautjes meer van me als je jarig bent.
Friezen zijn nou eenmaal niet zo snel van begripquote:Op donderdag 1 mei 2008 16:53 schreef 2cv het volgende:
[..]
Neuh, dan hadden ze me een jaar geleden al naar een psychodinges gestuurd.
Overigens krijg jij ook geen cadeautjes meer van me als je jarig bent.
Hier één die net op mijn bed wakker is geworden & honger heeft. Subtiele beesten.quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier één met een buikje vol tonijn die ligt te pitten en het deze keer volledig negeert.
Omdat hij niet lief isquote:
Klopt, maar uiteindelijk begrijpen we het toch. In tegenstelling tot de gemiddelde Groningerquote:Op donderdag 1 mei 2008 17:03 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Friezen zijn nou eenmaal niet zo snel van begrip
Wat zei je gister dan ?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:52 schreef Sebasser het volgende:
Wat ik gister zei meende ik niet hoor, je bent een aardige kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |