Op mijn aanvraag nog geen reactie gehad maar met Thrilogy was het ook gelukt dus hopelijk nu ookquote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gastenlijst voor Hardbass is ook gereed voor gebruik.
Pavo draaide um op xxlerator laatst als ik me niet vergis.. Heerlijk staan raggen.. Zeker toen hij ook nog diz-tortion vervolgens draaidequote:Op maandag 10 maart 2008 16:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Dat nummer uit de TT is echt fucking geniaal. Voor zover ik heb gehoord geen climax of wat dan ook, gewoon lekker doorbeuken
.
Gastenlijst voor Hardbass is ook gereed voor gebruik.
Wat doe jij ook alweer als je je kan aanmelden voor die gastenlijsten? Fotograaf ofzo?quote:Op maandag 10 maart 2008 16:53 schreef Sethje het volgende:
[..]
Op mijn aanvraag nog geen reactie gehad maar met Thrilogy was het ook gelukt dus hopelijk nu ook![]()
Anders heb ik voor de zekerheid ook al een kaartje, die ik anders nog kan verkopen
Dan ben je wat mij betreft best wel een heldquote:Pavo draaide um op xxlerator laatst als ik me niet vergis.. Heerlijk staan raggen.. Zeker toen hij ook nog diz-tortion vervolgens draaide
Aanwezigquote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef DJ_ het volgende:
t.v.p
en gaan er hier veel mensen naar inqontrol ?
quote:Op zondag 9 maart 2008 22:31 schreef Sethje het volgende:
[..]
godverdomme ik ben zo verliefd op die synth
quote:Op maandag 10 maart 2008 12:22 schreef Sethje het volgende:
Hardstyle Maffia meets Alphaverb - Taking over.....
alle 3 niet te filmen en ontieglijk dikke shitquote:Op maandag 10 maart 2008 13:03 schreef LeonH het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=a7x-l14bmqU&feature=related
wij gaan gewoon weer chillend met de treinquote:Op maandag 10 maart 2008 18:14 schreef Sethje het volgende:
[..]
Aanwezigweer bus geregeld met het dorp hier...40-50 man denk ik dat het word
gefixdquote:Op maandag 10 maart 2008 19:27 schreef mstx het volgende:
#42 mist in de OP.
Vrijdag naar Try Before You Die
zie dit topicquote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef DJ_ het volgende:
t.v.p
en gaan er hier veel mensen naar inqontrol ?
Ja in principe wel, nu ff periode met veel vette feesten op vrijdag. Normaal is het vrijdag kroeg in het dorp, zaterdag feest, en zondag voetbalkantine in het dorp.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:37 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Sethje, ga je elk weekend een hardstyle feest af of lijkt het maar zo?
En gaat dat nooit vervelen?
Hou persoonlijk wel van een beetje afwisseling in de music.
Jaja ook deze release is weer helemaal in Scantraxx-style!quote:SMD - Just Like You / Helemaal Kapot
A1. Just Like You
B1. Helemaal Kapot
Release datum : maandag 24 maart 2008
Label : Scantraxx
Er zal best een vechtpartijtje geweest zijn, daar heb ik niks van gezien. Wij staan eigenlijk altijd vooraan, en daar staan vaak wel de liefhebbers en iedereen gaat daar altijd zwaar los. Achterin/aan de zijkanten staan toch vaker mensen die niet 100% voor de muziek komen en logischerwijs eerder voor problemen zorgen, imo.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik las op PF dat er een opstootje was tijdens RESET, jij iets van meegekregen?
edit:
nvrmind, lees net je reactie op PF
Ik vind die versie van Deepack destijds @mysteryland toch wat leuker, zo grappig als marcel daar lekker beetje loopt mee te blerenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:05 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jaja ook deze release is weer helemaal in Scantraxx-style!
quote:Op maandag 10 maart 2008 21:48 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ja in principe wel, nu ff periode met veel vette feesten op vrijdag. Normaal is het vrijdag kroeg in het dorp, zaterdag feest, en zondag voetbalkantine in het dorp.
En dan ga ik nog regelmatig naar een rock/pop concert. Zoals binnenkort The Wombats en Dropkick Murphys.
Ik sta ook vaker wat meer achteraan, maar dat betekend niet dat ik minder los ga hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 22:25 schreef Sethje het volgende:
[..]
Er zal best een vechtpartijtje geweest zijn, daar heb ik niks van gezien. Wij staan eigenlijk altijd vooraan, en daar staan vaak wel de liefhebbers en iedereen gaat daar altijd zwaar los. Achterin/aan de zijkanten staan toch vaker mensen die niet 100% voor de muziek komen en logischerwijs eerder voor problemen zorgen, imo.
Inderdaad, wissel het een beetje afquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik sta ook vaker wat meer achteraan, maar dat betekend niet dat ik minder los ga hoor
David Sonar?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:21 schreef signom het volgende:
http://partyflock.nl/party/117453:ZAK.html
nog mensen die daar paaszondag naartoe gaan?
Zaterdag in de Radstakequote:Op maandag 10 maart 2008 21:11 schreef 16meter het volgende:
TatankaVoorPresident
zaterdag Alpha2 bij Diekaquote:
gewoon doppen dragen, kun je overal staan waar je wiltquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:54 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Inderdaad, wissel het een beetje af.
Anders hebben mij oren zoiets van: Mijn oorcellen, wat doe je?
Zo'n fout in koeieletters op een flyer is toch te dom voor woorden?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
waarom zoveel :frusty's:
Vanwege de drukfout, of mag je hem niet?
19 april gok ik, weer op de dag van In Qontrol.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:34 schreef Houniet het volgende:
Wanneer kan ik weer gaan stressen voor Defqon kaarten?
Lijkt mij ook, maar je weet het nooitquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo'n fout in koeieletters op een flyer is toch te dom voor woorden?
[..]
19 april gok ik, weer op de dag van In Qontrol.
inderdaad, om 18.00 flink stressen voor kaarten, daarna met eenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
19 april gok ik, weer op de dag van In Qontrol.
Das mooi dom jaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:47 schreef mstx het volgende:
[..]
Zo'n fout in koeieletters op een flyer is toch te dom voor woorden?
[..]
ben er bij , hopen dat ze goed draaienquote:
Dat is mijn die-moet-ik-nog-steeds-halen-maar-ik-stel-het-steeds-uit aanschaf.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
gewoon doppen dragen, kun je overal staan waar je wilt![]()
![]()
serieus ?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is mijn die-moet-ik-nog-steeds-halen-maar-ik-stel-het-steeds-uit aanschaf..
Ik hóóp dat ik erbij ben, er beginnen er nu weer wat aftehaken.quote:
Ik neem em mee, ff kijken hoe dat hardtrance isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef warezguy05 het volgende:
eindelijk weer ns tijd gevonden om een mixje te maken. hardtrance ;-)
01. 8 Wonders - The Morning After (8 Wonders At The Stroke Of Midnight Mix)
02. Xpander - Sky Falls Down (Novaline Remix)
03. Vespa 63 - Wild Side
04. Vandall - Champion Sound
05. S.H.O.K.K. - Renaissance
06. Kaylab - Here We Go (Jam-X & De Leon Remix)
07. Louk - Shadow Of The Beast (Kamui Remix)
08. Log:One & DJ Wragg - Creatures
09. N.E.X.O. - Open Your Mind (Fargo Remix)
10. Ultraform - Spectators Of The Chase
11. Armored Core - I Feel So (Fucked On Cocaine)
12. Evanti - New Order
http://www.lsdb.nl/set/2058/Ernestoow_-_Outta_Control_005
hatelijk is dat altijd , eerst zeggen dat ze mee gaan en dan in de laatste paar dagen ( soms zelfs een paar uur van te voren ) in eens geen zin hebben of "niet kunnen"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ik hóóp dat ik erbij ben, er beginnen er nu weer wat aftehaken.![]()
Zo erg zie je ze ook weer niet zitten en anders: Laat mij dan maar lekker voor lul staan... Heb tenminste geen gehoor apparaten nodig op mijn 40e. En juist diegene die het opvallen spreken me er wel eens op aan of krijg ik een duim omhoog van ze...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:47 schreef DJ_ het volgende:
[..]
serieus ?, ik ga zelf niet pal voor de speakers staan dus doppen heb ik niet nodig
vind altijd dat je zo voor lul staat met die dingen
Jepquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:21 schreef signom het volgende:
http://partyflock.nl/party/117453:ZAK.html
nog mensen die daar paaszondag naartoe gaan?
ligt er maar net aan welke doppen je hebt. Die gele kneeddingen zijn erg kneuzig. Filterz of de betere merken daarentegen zijn eigenlijk pre.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo erg zie je ze ook weer niet zitten en anders: Laat mij dan maar lekker voor lul staan... Heb tenminste geen gehoor apparaten nodig op mijn 40e. En juist diegene die het opvallen spreken me er wel eens op aan of krijg ik een duim omhoog van ze...
Altijd wel lekker, dus deze gaan we eens beluisteren tijdens het maken van huiswerkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef warezguy05 het volgende:
eindelijk weer ns tijd gevonden om een mixje te maken. hardtrance ;-)
01. 8 Wonders - The Morning After (8 Wonders At The Stroke Of Midnight Mix)
02. Xpander - Sky Falls Down (Novaline Remix)
03. Vespa 63 - Wild Side
04. Vandall - Champion Sound
05. S.H.O.K.K. - Renaissance
06. Kaylab - Here We Go (Jam-X & De Leon Remix)
07. Louk - Shadow Of The Beast (Kamui Remix)
08. Log:One & DJ Wragg - Creatures
09. N.E.X.O. - Open Your Mind (Fargo Remix)
10. Ultraform - Spectators Of The Chase
11. Armored Core - I Feel So (Fucked On Cocaine)
12. Evanti - New Order
http://www.lsdb.nl/set/2058/Ernestoow_-_Outta_Control_005
Ik heb met van die filters, 3 van die rubbertjes zitten erop werken wel goed... maja ik vergeet ze vaakquote:Op woensdag 12 maart 2008 01:13 schreef Kinz het volgende:
[..]
Filterz of de betere merken daarentegen zijn eigenlijk pre.
Moet ze ook nog steeds halen.
Hehe die lay out heb ik ook al eens gebruiktquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:30 schreef DJ_ het volgende:
even een kennis van mij promoten ( hij draait ook wel eens op fearFM )
www.djjule.nl
klinkt als een kameraad van mijquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:44 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat is mijn die-moet-ik-nog-steeds-halen-maar-ik-stel-het-steeds-uit aanschaf..
inderdaadquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:24 schreef LeonH het volgende:
[..]
Zo erg zie je ze ook weer niet zitten en anders: Laat mij dan maar lekker voor lul staan... Heb tenminste geen gehoor apparaten nodig op mijn 40e. En juist diegene die het opvallen spreken me er wel eens op aan of krijg ik een duim omhoog van ze...
Wat kost dat en waar laat je het maken?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:27 schreef LeonH het volgende:
heb ook op maat gemaakt van Elacin met vlakke demping. Nog mooier geluid dan wanneer ik geen oordoppen in heb!
dat is niet echt een goed teken neequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:44 schreef 16meter het volgende:
Laatst ook al een paar weken een soort 'plop' in m'n linkeroor gehad na een feestje. Kan nooit goed zijn.
Ja idd, kan me nog vorig jaar herinneren dat ik bijna de enige op de terugreis was met een kaartje voor DefQon in de pocketquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
tvp.... Zin in inqontrol... wel zuur als je dan naast de kaartverkoop van defqon grijpt trouwens... Zit je de hele avond met dat in je achterhoofd...
Waarschijnlijk ook naar dat feestje in zak trouwens, lijkt me wel een leuke welcome back party!
Wees maar gerust, we mogen gewoon weer bij dat tyfus ticketonline lopen F5en. Die site kom je met geen mogelijkheid op maar toch zijn alle kaarten opeens weg.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:31 schreef LeonH het volgende:
Ben idd eens benieuwd.
Vorig jaar maar met z'n 2-en kunnen gaan omdat wij er wel door kwamen en de rest het zelf wel wilde proberen om door te komen
Maar Qlimax is afgelopen keer toch ook via gewone verkoop gegaan? Meen me ook nog zoiets te herinneren dat dat ook zo'n hel was in 2006 om kaarten te krijgen. Hopelijk hebben ze hiervan geleerd en kunnen we gewoon de zaterdagochtend lekker de kaartjes halen (en met een gerust hart heel misschien naar in qontrol
Ik begin er dit jaar niet eens aan. Vorig jaar nogal lucky een ticket weten te bemachtigen en een aardig feestje gehad maar om weer al die sensation- achtige taferelen te hebben..quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Wees maar gerust, we mogen gewoon weer bij dat tyfus ticketonline lopen F5en. Die site kom je met geen mogelijkheid op maar toch zijn alle kaarten opeens weg.
Of dat nummer van hun bellen, wat constant bezet is.![]()
Ik zie het alweer voor me.
volgens mij was het al binnen 15min uitverkocht geloof ik?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik begin er dit jaar niet eens aan. Vorig jaar nogal lucky een ticket weten te bemachtigen en een aardig feestje gehad maar om weer al die sensation- achtige taferelen te hebben..Dan zijn er genoeg alternatieven
Vorig jaar was de 1e ronde in 1,5 uur uitverkocht, de 2e ronde in een kwartier ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2008 04:04 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
volgens mij was het al binnen 15min uitverkocht geloof ik?
ik heb savonds na 21.30 toen er steeds zo nu & dan een kaartje vrijkwam door mensen die niet op tijd betaald hadden nog wat kaartjes kunnen halen. kostte me 3kwartier klikken maar uiteindelijk wel gelukt
Ik had beide keren geen geluk maar hoorde een paar uur later dat een kleine organisatie hier uit de buurt voor 15 euro meer een busreis + ticket verkochten en dat die combiverkoop pas een dag later dan de officiele verkoop begonquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Vorig jaar was de 1e ronde in 1,5 uur uitverkocht, de 2e ronde in een kwartier ofzo.![]()
Lijkt me sterk dat ze na 3,5 uur je bestelling alweer ongedaan maken omdat je niet betaald hebt.
ik weet niet hoe het zit met de bestelprocessen bij ticketonline, maar ik neem aan dat zij die kaartverkoop ook zo snel mogelijk willen laten doorstromen en dus kaartjes weer snel vrijgeven als er niet binnen een x aantal uurtjes betaald is.quote:Op donderdag 13 maart 2008 07:37 schreef mstx het volgende:
[..]
Vorig jaar was de 1e ronde in 1,5 uur uitverkocht, de 2e ronde in een kwartier ofzo.![]()
Lijkt me sterk dat ze na 3,5 uur je bestelling alweer ongedaan maken omdat je niet betaald hebt.
Vind Faith eigenlijk niet echt denderend. Revival X remix is dan wel weer ruig ja! (ondanks dat het Showtek isquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:58 schreef signom het volgende:
Brennan_Heart_-_Faith_In_Your_DJ-(MY007)-Vinyl-2008-HB
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:58 schreef signom het volgende:
Brennan_Heart_-_Faith_In_Your_DJ-(MY007)-Vinyl-2008-HB
Ben premium daar maar kan nergens meer in of bij, je moet nu eerst donator worden geloof ik...quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:03 schreef 16meter het volgende:
Faith vind ik echt een baggerplaat... jammer dat Brennan Heart zoiets moet uitbrengen.
Die Revival X remix vind ik ook niet zo denderend. Leuk, daar niet van, maar het origineel blijft iets speciaals houden voor mij.
En idd, als ze Defqon in de verkoop gaat tijdens In Qontrol dan mogen ze die kaarten houden. Maar dat zal wel niet gebeuren.
Ben trouwens betaald member bij Soundbase, op zich niet verkeerd maar A2W was altijd sneller met nieuwe releases. En ook goed met rips etc.. van nieuwe tracks. Dat leeft wat minder op SB. Zodra er iemand premium is op A2W hoor ik graag hoe het aanbod nu is, misschien dat ik ook maar ga dokken daaro.
"As i walk through the valley in the shadow of death"quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:15 schreef LeonH het volgende:
Trouwens Last of the Mohicanz van Headhunterz mag ook in de OP bij de films. Ben net Van Helsing aan het kijken en wanneer die Frankenstein wordt weggetild in die balzaal roept hij dat met As i walk trough the valley....... fear no evil. Maar dan heeft ie het zelf opnieuw rustig ingesproken
Psalm 23quote:Op vrijdag 14 maart 2008 02:50 schreef Kinz het volgende:
[..]
"As i walk through the valley in the shadow of death"
Coolio - Gangsta's Paradise
True, true.. de remix is leuk, origineel is beterquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:03 schreef 16meter het volgende:
Die Revival X remix vind ik ook niet zo denderend. Leuk, daar niet van, maar het origineel blijft iets speciaals houden voor mij.
Ziet er welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hardstyle_killaz_shot_1-2cd-2008
Gewoon lekkere hardstyle. Gewoon knallen
01.CD1 - Max B Grant In The Mix 74:07
Showtek - Born 4 This
Sam Punk - Black Soul (Original Darkbass Club Mix)
Max B Grant - HS Champion 2008 (MBG Vs Djanny Swiss Mix)
Max B Grant Vs Joaguin DJ - Fire Breeze (MBG Vs Djanny Mix)
E-More Vs Andy Zeta & Tommy R - In The Shadow (Erik T Remix)
Max B Grant Vs The Ripper - Techno, Light, Action
DJ Vortex - Fuck (Original Mix)
Blue Devils - This Is (MBG Vs Djanny Mix)
Philippe Rochard and Danielle Mondello - Tzunami
The Nasty Boyz - Angel
DJ Snowstrom - Snowstrom (A-Drive Remix)
Activator Vs Carnifex - To The Beat
Djanny Vs Joaguin - Infinity 2008
The Beholder Vs DJ Zany - Euphoria
Max B Grant Vs Mdjaxx Vs Elex DJ - Lullaby
Prodzac Vs Joaguin & MBG - Ashish (Silver Nikan Remix)
Cd2
01.CD2 - The Ripper In The Mix 74:41
Medz - Groovez
Scope DJ - Protocol (Original Mix)
Refresh - A Step Too Far (DJ Tony Remix)
Dan Morrow - China White (The Ripper Remix)
Hellbass Team Vs Suicide Corps - HS Hero (Reeve Remix)
Neurotik - Information (Original Mix)
Jack Blade Vs Hellboy - Jump´n´Run (Darkman Remix)
Max B Grant Vs Joaguin DJ - HS Fashion (MBD Vs Djanny Mix)
The Ripper Vs Scoopy - Viva Liespana (Max B Grant Vs Djanny Mix)
Venom - Melody (Max B Grant Vs Djanny Mix)
Hard Eyes - Musix
Showtek - Raver
S-Mart Vs DR C - Your Mind (Max B Grant Vs Djanny Mix)
The Ripper Vs Scoopy - Vodka Conncetion (Nortox Remix)
Venom - Pump The Bass (Blue Devils Remix)
Simon J Bergher - Contanminated Sound
Nortox - Hardstyle To The Glory (Blue Devils Vs Scoopy Remix)
Tatanka - Lets Rock (Original Zanzalabs Mix)
Omdat je het zo vriendelijk vraagtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Ziet er weluit.
Waar blijft dat shirtje van Tatanka dan![]()
.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Omdat je het zo vriendelijk vraagt
http://partyflock.nl/albumelement/35397093:Tatanka.html
Dan is het goedquote:Ook te krijgen in een mannen-versie
Ah dus daar komt het oorspronkelijk vandaan...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 03:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Psalm 23
As I walk through the valley of the shadow of death,
I will fear no evil:
als je daar last van hebt, hoor je het geluid ook niet goed, dan hoor je het alles behalve zuiverquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:21 schreef 16meter het volgende:
Starlight vond ik al niet zo best qua geluid.. dikke suis in m'n oren na afloop ook.![]()
van alles waar ik tot nu toe ben geweest, staan Starlight en Lucky bij mij gedeeld 2e... ver weg op 1 staat de HMH, ben er geweest met XQ Zany (zonder doppenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:31 schreef 16meter het volgende:
Haha klopt. Wat dat betreft ben je beter af met oordopjes. Geluid was lang niet verkeerd, daar niet van. Time Out vind ik bv weer minder dan Starlight qua geluid. (hardstyle zaaltje)
vette lijn, maar ik kies toch voor de kroeg hier in het dorpquote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:24 schreef Ladyxima het volgende:
http://partyflock.nl/party/113481:Nuclear_reaction.html
Wel relaxt feestje!
quote:Artist: Deepack
Title: 3 UR Mind / Turnin Da Head Up
Item No.: Hc009
Label: Hardcopy Recordings
Release date: 2008/5/5
Format 12" No. AC082103
Genre Hardstyle
quote:A-Lusion - Guidelinez/Voodoo (Scantraxx/SCAN0??)
Release Date:
A1. Guidelinez
B1. Voodoo
quote:Luna - Who We Are (Minus Is More/MIM002)
Releasedate: Medio Summer 2008
Combination between hardtechno and hardstyle
a1. Luna - Who We Are
b1. Luna - Unlocked
b2. Luna - ???
quote:Duro - My Style Is Dutch / Death Cons
Label: Dutch Masters Work
Cat. Number: DMW025
Release Date: 07.04.2008 (Astral Music)
Format: Vinyl, 12"
a1. My Style Is Dutch
b1. Death Cons
Jij bent nog niet in HMH en Silverdome geweest?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:21 schreef 16meter het volgende:
Dat geluid daaro... ik heb 't nog nergens beter gehoord.
hoe is het in Silverdome dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Jij bent nog niet in HMH en Silverdome geweest?
dat wordt zeker lekker stampen morgen jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
morgen weer Alpha2, weer dikke shit, alleen is het geluid in Dieka wat minder dan bij Starlight
is zeker een lekker nummer jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:30 schreef hardstyle_babbels het volgende:
the hose - i survive
Wat een knoepert van een plaat blijft het ook!
Ik, ben net terug.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:27 schreef voidmage het volgende:
iemand vanavond die naar http://partyflock.nl/party/109257:Try_before_you_die.html gaat
ik zie het net staan, maar krijg geen vrienden mee der naar toe
HMH heeft super geluid, maar niet echt beter. Is ook praktisch onmogelijk om in zo'n grote zaal een beter geluid neer te zetten dan een discotheekzaaltje met een top installatie.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Jij bent nog niet in HMH en Silverdome geweest?
Nog maar 2 weken!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:58 schreef 16meter het volgende:
Silverdome weet ik niet.Nooit geweest. Maar dat horen we de 29e wel.
dat zit er niet in, helemaal naar Kerkrade vanuit het Oosten des landsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:36 schreef LeonH het volgende:
Wacht maar tot jullie eens in de Bozzini zijn geweest
Is tot nu toe het beste dan wat dan ook!
(ok, HMH mag er ook wel wezen, maar dat heb ik alleen in concert vorm meegemaakt, dus geen feesten...)
Doe ik ook a.s. woensdag maar dan omgekeerd zeg maar. Helemaal naar Almelooooquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zit er niet in, helemaal naar Kerkrade vanuit het Oosten des lands
dat is anders, dat is bekervoetbalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Doe ik ook a.s. woensdag maar dan omgekeerd zeg maar. Helemaal naar Almeloooo
quote:
neem aan dat je het over het logo hebtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens: http://www.mac-zone.nl/index.php
Den grootte vraach isch nu: Wie heeft het van wie gejat?
maar zoals hij zei: wie heeft het van wie gejatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:19 schreef 16meter het volgende:
Dat is gewoon het Q logo maar dan gedraaid. Kleur, vorm.. alles is het hetzelfde.
Hard, harder maar niet het hardstquote:
Q-Dance bestaat sinds 2001. Die site waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar zoals hij zei: wie heeft het van wie gejat
Het geluid was in iedergeval hard zat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef Haghorst het volgende:
kut geluid in de time out.. sommige platen kwamen echt verlept uit de speakers in die hardstyle area
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hard, harder maar niet het hardst. Geluid in de HMH is net iets zuiverder.
Héééélemaal mee eens, het geluid in bozzini isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:36 schreef LeonH het volgende:
Wacht maar tot jullie eens in de Bozzini zijn geweest
Is tot nu toe het beste dan wat dan ook!
(ok, HMH mag er ook wel wezen, maar dat heb ik alleen in concert vorm meegemaakt, dus geen feesten...)
Haha dat klopt, sommige nummers kwamen er goed uit maar af en toe was het niet om aan te horenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Het geluid was in iedergeval hard zat.
Klopt, maar zuiver en hard is welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef Sethje het volgende:
hard is niet per definitie geod
wijze opmerking gozert!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef Sethje het volgende:
hard is niet per definitie geod
Vet maar het was idd geen hardstyle. Tommyknocker & Endymionquote:Op zondag 16 maart 2008 05:19 schreef nattermann het volgende:
Zo, weer een weekendje zonder hardstyle voorbij. Eerstvolgende knalfeestje is pas op 11 april, maar dan geen hardstyle, maar Destroyer Live
Hoe waren de feestjes afgelopen weekend?
Vince = God (bijna danquote:Op zondag 16 maart 2008 12:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vince draaide pure early maar mixte als een god 3 - 4 platen door mekaar etc
A-lusion had voro mij de beste set
quote:Sorry, eroverheen gelezen
TBYD was leuk.quote:Op zondag 16 maart 2008 05:19 schreef nattermann het volgende:
Hoe waren de feestjes afgelopen weekend?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 maart 2008 12:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
danku danku![]()
het voelt oudzeker op 16 + feestjes
Wat onzettend triest zegquote:Op zondag 16 maart 2008 13:11 schreef Sethje het volgende:
(hardcore gasten die zich stoer voor de hardstyle dj booth laten fotograveren terwijl ze hun middelvinger opsteken)
Alpha2 draaiden geniaal, allemaal nieuwe tracks van B-Frontquote:Op zondag 16 maart 2008 12:03 schreef DJ_ het volgende:
alfa2 @ dieka viel een beetje tegen ze draaiden niet zo heel super
en het was stervens druk dus je had weinig ruimte om lekker uit je dak te gaan
feliquote:
ik stond midden rechts , maar er stonden een paar lompe boeren achter mij , die de halve zaal in beslag namen met hun zogenaamde "hakken"quote:Op zondag 16 maart 2008 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alpha2 draaiden geniaal, allemaal nieuwe tracks van B-Fronten natuurlijk Fuck It en Freak It, toen gingen we midden vooraan toch een portie hard met z'n allen
![]()
![]()
[..]
feli![]()
was inderdaad wel goed te zien dat het aardig druk en vol was... maar vooraan was het niet echt hutje mutje, genoeg ruimte om even gas te gevenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik stond midden rechts , maar er stonden een paar lompe boeren achter mij , die de halve zaal in beslag namen met hun zogenaamde "hakken".
kreeg regelmatig een douw of een beuk omdat die kerel niet op zijn plek kon blijven staan .
ja niets is zo erg al een stil staand publiek dan is de mood gelijk al een stuk slechterquote:Op zondag 16 maart 2008 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik begin me steeds meer te ergeren aan het volk op die feesten die neit losgaan het grootste gedeelte van de tijd en als ze los gaan een of ander dom ABBA pasje staan te doen 10 cm voor je neus of idd 25m2 nodig hebben om hun moves te showen
Usenetquote:Op zondag 16 maart 2008 16:55 schreef Silaz het volgende:
Hmm waar kan je een beetje nieuwe vinyls downloaden dan>? Torrents dan hé.kan maar weinig vinden (A)
Ik wou ook maar niemand wou met me mee dus ben maar afgehaaktquote:Op zondag 16 maart 2008 17:10 schreef Trigalti het volgende:
Gister Technoboy @ time-out... werd zeker wel goed gedraaid
naja alle hardstyle platen op torrents zijn welkom , ik kan er amper wat vinden op een paar albums naquote:Op zondag 16 maart 2008 16:55 schreef Silaz het volgende:
Hmm waar kan je een beetje nieuwe vinyls downloaden dan>? Torrents dan hé.kan maar weinig vinden (A)
probeer filemp3.org eensquote:Op zondag 16 maart 2008 17:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja alle hardstyle platen op torrents zijn welkom , ik kan er amper wat vinden op een paar albums na
thanks , zal ik doenquote:
Nuclear reaction was leukquote:Op zondag 16 maart 2008 13:40 schreef NLS04 het volgende:
gefeliciteerd Bart![]()
Heb ook een hardstyleloos weekend gehad.. TBYD ging niet door, nuclear reaction ging niet doorbegint nu toch weer te kriebelen om weer eens fijn los te gaan..
verstuurdquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik begin me steeds meer te ergeren aan het volk op die feesten die neit losgaan het grootste gedeelte van de tijd en als ze los gaan een of ander dom ABBA pasje staan te doen 10 cm voor je neus of idd 25m2 nodig hebben om hun moves te showen
Tjonge jonge, tis ook nooit goedquote:Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
een kerel die voor mijn neus een beetje heen en weer stond te wiegen en met zijn hoofd schudden ow wat was die gast irritant! ( hij deed me denken aan de zwakzinnige die bij ons werkt:P)
nog eeen ergernis.. aan elkaar geplakte stelletjes voor je neus....
...euhmquote:
quote:
doe mij er dan ook ff 1quote:Op zondag 16 maart 2008 20:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
verstuurd
( kan net zo goed de link hier posten maar weet niet of ik daar gezeik mee krijg van mods ofzo )
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:47 schreef DJ_ het volgende:
16.Brennan Heart - One-Master-Blade
alleen shreek mist nog, maar dit nadert ook al de perfectie van een set. Hoop dat ie nog eens ergens opduiktquote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef Silaz het volgende:
Wat was de tracklist dan?:p
edit;
1. Noisecontrollers – Qrimetime DJ Tool
2. Noisecontrollers – Macabre
3. Noisecontrollers – Crump (XQ Edit)
4. Noisecontrollers – Venom
5. Noisecontrollers – Rushroom
6. Noisecontrollers – Creatures (Live Edit)
7. Pavo – Elektronik (NC Oldskool Mashup)
8. Noisecontrollers – Shout
9. Noisecontrollers – In De Goot (Qrimetime only tool)
10.Noisecontrollers – Aliens
ziet er idduit
Ja mijn omschrijvingen zijn niet echt superquote:Tjonge jonge, tis ook nooit goed![]()
Stilstaan, ABBA-pasjes, patsers met moves, stelletjes en josti's die wiegen...
Het mag dan wel je verjaardag zijn, maar ieder zijn ding toch?![]()
true...truequote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
verder ieder zijn ding maar met respect voor anderen die ook betaald hebben voor dat feest en om los te kunnen gaan
ach vind het niet zo heel erg , de muziek is goedquote:Op zondag 16 maart 2008 22:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Lekker cdtje inderdaad! Alleen een MC op een mix-CD...
Idd, niet alleen klinkt het niet. Je weet gewoon dat tie in een studio-booth stond en waarschijnlijk zijn tekst oplas, want de MC's van live-sets zwepen je nog op...hier loopt tie een beetje leuk klinkende engelse zinnetjes door de opbouw heen te boeren, beetje jammer...quote:
Zany draaide hem vrijdag op TBYD.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is een ripje van het Inqontrol anthem. Het is miss geen klote kwaliteit maar geeft zeker een goede indruk en ik kan niet wachten om hem live te horen![]()
hij staat op Mic
Bij zak ofzo?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef LeonH het volgende:
hoe toevallig weer. Komt woensdag Isaac hier in de buurt net over de grens in Duitsland, ben ik waarschijnlijk naar Almelo
Nee Himmerich, bij de Limburgse grens, bedoel ikquote:Op maandag 17 maart 2008 16:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Bij zak ofzo?
en wat ga je in big city almelo doen?!
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:22 schreef Silaz het volgende:
Voetbal babbels, de heraclieden.. Hoop dat ze winnenis er hier in de buurt ook nog wat te beleven als ze in de finale staan haha
![]()
Trouwens, eindelijk een goede link gevonden met nieuwe vinyls, voor wie wil, roep maar, dan PM ik. weet niet of ik hier kan posten
waar precies, kan hem zo niet vinden?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is een ripje van het Inqontrol anthem. Het is miss geen klote kwaliteit maar geeft zeker een goede indruk en ik kan niet wachten om hem live te horen![]()
hij staat op Mic
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!![]()
LeonH is dus voor de concurrent![]()
Ik heb trouwens ook wel goede link voor nieuwe vinyls...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
Oh ow... Ik heb hier alweer vrienden gemaakt.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!![]()
LeonH is dus voor de concurrent![]()
Ik heb trouwens ook wel goede link voor nieuwe vinyls...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de niet pm'ersen thx babbels
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Silaz het volgende:NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
Vind het zowiezo niet sjiek...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm 'hardstylers' met een jumpstyle plaatje.... wat moet ik hier nou van denken![]()
Ik als ervaren shirt maker kan zeggen dat dit shirt 100% zuigtquote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm 'hardstylers' met een jumpstyle plaatje.... wat moet ik hier nou van denken![]()
Ik als volledige n00b op dat gebied ben dat 100% met je eensquote:Op maandag 17 maart 2008 20:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik als ervaren shirt maker kan zeggen dat dit shirt 100% zuigt
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik als volledige n00b op dat gebied ben dat 100% met je eens
inderdaad het geluid is ook zoveel helderder dan standaard mp3 tjesquote:
Al weken uit, jullie lopen achterquote:
waarom niet beide je bent toch nog jong? en je leeft maar 1 keer...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Al weken uit, jullie lopen achter![]()
![]()
Matig weekendje gehad. Dat feestje stelde bar weinig voor. Wel aardig gedraaid maar absoluut niet bijzonder. Staat me ook weinig bij van de setjes, dat zegt meestal wel genoeg. Gebrek aan sfeer, veel discotheekvolk dat niet meedoet met klappen etc.. en de muziek totaal niet kent of waardeert. Veel van die 15 jarige pikkies die staan te 'hakken' op hardstyle.
We gingen zelf maar op die podia staan en keihard beuken. Deden wel een aantal mensen goed mee met ons op den duur. Kennelijk viel dat zo op dat er weer zo'n wijf kwam zeuren "heb juh nog pilluuuh?". Neen... ook zonder ga ik keihard door.![]()
Snap niet waarom mensen dat altijd aan mij vragen, maar goed.Ik ga wat rustiger aan doen met m'n centen. Dit soort feestjes laat ik voortaan maar lopen, kost je klauwen met geld, een brakke maandag en levert je bar weinig op.
Beter wat achter de hand houden voor het echte werk (Hard Bass, In Qontrol).
Serieus.. wat ik de laatste maanden uitgeef aan uitgaan en dat soort shit.Ik zie het als een les. Alleen nog echte feestjes, geen half werk waar je je toch nauwelijks vermaakt.
huh?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad het geluid is ook zoveel helderder dan standaard mp3 tjes
Dat mag niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef no1uknow het volgende:
In hoeverre mogen hardstyle (verzamel) albums hier geplaatst worden?
Ben even m'n collectie aan het uppen naar RS (folder).
pm voor interesse, hoewel de meeste hierzo het meeste wel zullen hebben..
Waar was je dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Al weken uit, jullie lopen achter![]()
![]()
Matig weekendje gehad. Dat feestje stelde bar weinig voor. Wel aardig gedraaid maar absoluut niet bijzonder. Staat me ook weinig bij van de setjes, dat zegt meestal wel genoeg. Gebrek aan sfeer, veel discotheekvolk dat niet meedoet met klappen etc.. en de muziek totaal niet kent of waardeert. Veel van die 15 jarige pikkies die staan te 'hakken' op hardstyle.
We gingen zelf maar op die podia staan en keihard beuken. Deden wel een aantal mensen goed mee met ons op den duur. Kennelijk viel dat zo op dat er weer zo'n wijf kwam zeuren "heb juh nog pilluuuh?". Neen... ook zonder ga ik keihard door.![]()
Snap niet waarom mensen dat altijd aan mij vragen, maar goed.Ik ga wat rustiger aan doen met m'n centen. Dit soort feestjes laat ik voortaan maar lopen, kost je klauwen met geld, een brakke maandag en levert je bar weinig op.
Beter wat achter de hand houden voor het echte werk (Hard Bass, In Qontrol).
Serieus.. wat ik de laatste maanden uitgeef aan uitgaan en dat soort shit.Ik zie het als een les. Alleen nog echte feestjes, geen half werk waar je je toch nauwelijks vermaakt.
bitrate 320kbps bij vinyl ripsquote:
Doe anders even PMenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:21 schreef Silaz het volgende:
NJa ik denk dat je wát je hebt wel mag plaatsen. maar geen linkjes e.d. mss in spoiler tag enzulks
Dat ligt er maar net aan wat je standaard noemt. Bij mij is een standaard mp3tje 192-320kbit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bitrate 320kbps bij vinyl rips
standaard mp3tje is het maar 128kbps
dus ja betere kwaliteit
mee eens echt een lekker nummerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:18 schreef LeonH het volgende:
Veritas heb ik nu inmiddels wel gehoord...
In Trouble is gewoon
"Forever young, I want to be forever young"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:58 schreef DJ_ het volgende:
Spiderpig Hardcore Remix
wel grappig gedaan , maar niet om vaak te horen
tja het is niet echt hardcore zoals wij dat kennen , maar dat is te verwachten als het door amerikanen wordt gemaaktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
"Forever young, I want to be forever young"
Over een week alweer, is snel gegaan. Komend weekend zit ik thuis, lekker opladen voor Hard Bass en dan keihard raggennnnnnnn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal volgende week m'n respect tonen aan Onne
![]()
stamp die hele vloer van de Silverdome aan gorten!!
Valt in het niet bij Veritasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:18 schreef LeonH het volgende:
Veritas heb ik nu inmiddels wel gehoord...
In Trouble is gewoon
total surprisequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Verrassing: Just Like You/Helemaal kapot is weer een weekje verzet!
dikke sssssssshitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:15 schreef Silaz het volgende:
A-Lusion - Veritas/ In Trouble
Brand new release by A-Lusion!! He delivers 2 Hardstyle slammers, this time on the respected Midify imprint!
A1. Veritas
B1. In Trouble:):)
haha dat doen ze in frankrijk veel dat tecktonik gebeuren .quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
Om maar verder te gaan met kansloze dingen
http://www.dailymotion.co(...)clubber-of-tecktonik
Dat begin !! Volgens mij heeft hij te vaak karate kid gezien hoor, kan niet anders
nee ken hem niet , verblijd mij eens en upload hem op rapidhare of megeupload ofzo en pm mij een linkquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:04 schreef Da_Ripper het volgende:
mogguh![]()
Gister tot half 2 nog proefwerken zitten nakijken toen winamp op een gegeven moment deze set weer voorbij liet komen.
01. ID - ID (Fear no Distance?)
02. Dozer - Church Of The Darkside
03. D’Stylerz - Act Of War
04. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
05. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
Gizmo @ FearFM
...het gaat mij om die eerste track; ik had het al eerder gevraagd, maar kent iemand die track/DJ
want serieus kheb hem misschien wel 20x opnieuw gestart!!, hij is zo lekker zelfs dat ik hem nu weer aan het pompen ben (over m'n headset dan he, buren zijn al niet blij met mn muziekkeus en het bijbehorende volume)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via PF wel zijn site gevonden: http://www.dj-id.nl/Wat je vindt, ...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:28 schreef Da_Ripper het volgende:thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via PF wel zijn site gevonden: http://www.dj-id.nl/, zal hem na mijn werk luisteren
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
HMHquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/10840:Thunderdome.html
om thunderdome XV goed te maken komt er een nieuwe editie in de HMH![]()
29 euro
wat een lekker nummer is dit zegquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
linkje naar de cd zelf voor mensen die hem willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je hem misschien ergens anders kunnen uppen?quote:De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
Rapidshare misschien?
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:02 schreef Doekje het volgende:
ik kan hem op dit moment downloaden
rapidshare heeft een max van 100mb en de file is 107 ( gezipped )quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
Zou je hem misschien ergens anders kunnen uppen?
Rapidshare misschien?
nieuwsgroepnquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
Zou je hem misschien ergens anders kunnen uppen?
Rapidshare misschien?
ja want de gemiddelde hardstyle mix is tig keer beter gemixt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef voidmage het volgende:
iemand bekend met deze geile cd?
-tracklist-
01-VA - Dutch_Hardstyle_Power_Vol.1-2008
is weer iets anders dan de gemiddelde hardstyle mix
ik vond hem juist leuk in elkaar gemixedquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja want de gemiddelde hardstyle mix is tig keer beter gemixt.
ik vind dit juist typerend voor de gemiddelde hardstyle cd/set. waar zit hem volgens jou het verschil in als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef voidmage het volgende:
iemand bekend met deze geile cd?
1 Brian NRG & Rayttek - Hurt
2 Brainkicker - Queen must Go down
3 The Hose - The Pressure (Original Mix)
4 Return Corps vs Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
5 Activator - I'm gonna Dis you right Now!
6 Zarion - Stand Up (Zatox Piano Mix)
7 Hard Onez - World Domination (Original Mix)
8 D-Block & S-te-fan - Evolutionz
9 The Prophet & Zany - 384.000
10 The Machine - Butterfly
11 Headhunterz - Hate it or Love it
12 E-Fect Anthem - Gloryfication (Stephy Remix)
13 Noisecontrollers - Faces Of Creation
14 Josh & Wesz vs. Glowiej - I Got You
15 Headhunterz ft Wildstylez - Project 1
16 Showtek - We live for the Music
17 Headhunterz VS Wildstylez - Blame it on the Music
18 Oppesites - Domp Lomp & Famous (Q-Bequezr & Hardtraxx2005 Remix 2008)
19 Activator - I'm a natural born Dj
20 Headhunterz - The Last Of Mohican
01-VA - Dutch_Hardstyle_Power_Vol.1-2008
is weer iets anders dan de gemiddelde hardstyle mix
maassilo is een dikke locatie man!quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:35 schreef RijstNatie het volgende:
zondag naar back 2 school in de maassilo
weet alleen niet of ze dan wel hardstyle draaien..
lekkere underground locatie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ik vind dit juist typerend voor de gemiddelde hardstyle cd/set. waar zit hem volgens jou het verschil in als ik vragen mag?
Juist wel, ik hou wel van wat gepitchte hardstylequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:14 schreef LeonH het volgende:
pff die cd wordt wel al behoorlijk vlug opgebouwd in tempo zeg. Denk dat het niet verantwoord is om deze op te zetten met fitnessen
mooi werkquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:37 schreef JortK het volgende:
Nieuwe HardCentral in de maak bij nieuwe host![]()
![]()
Veel tracks hebben dat inderdaad wel nodig, ja. Vanaf 145 bpm kom ik op gang. En dan richting 150 en verder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Juist wel, ik hou wel van wat gepitchte hardstyle.
Zeg me dat jij dat niet bent.quote:
Same here, daarom vind ik hardcore ook zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel tracks hebben dat inderdaad wel nodig, ja. Vanaf 145 bpm kom ik op gang. En dan richting 150 en verder.
Die CD is trouwens alles behalve bijzonder.. standaard hitparade met 2 of 3 minder bekende tracks.
in deze post zit een cadeautje verborgen
ben er wel eens geweest toen het nog now & wow was, super locatie, alleen de muziek was minder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef voidmage het volgende:
[..]
maassilo is een dikke locatie man!
laat je niet verassen ze hebben daar 4 dikke full colour lasers![]()
en b2s is zowiezo leuk feest denk maar aan alle oudere platen tot keiharde rag muziek op het einde
Een nieuwe van The Pitcher.. oeh die moet ik horen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Battle Noisecontrollers vs Technoboy 2CD *2008*
met daarop de nieuwe van the pitcher -> KARMA![]()
verder gewoon veel lekkere tracks maar niets nieuws
toplocatie idd! 1x met Awakenings geweest en Hardcore4life afgelopen jaar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:35 schreef RijstNatie het volgende:
zondag naar back 2 school in de maassilo
weet alleen niet of ze dan wel hardstyle draaien..
lekkere underground locatie![]()
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Leuke CD, jammer dat veel van die tracks de laatste weken ook al op andere CD's zijn uitgekomen. Gelijk weer een overkill van sommige platenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Same here, de laatste tijd zet ik naast HS ook wat HC-setjes aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:47 schreef nattermann het volgende:
Ben op het moment ook echt even aan het pendelen tussen HC en HSBlijven gewoon allebei heerlijk om te knallen
Vince @ Q-Base 2007quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Same here, de laatste tijd zet ik naast HS ook wat HC-setjes aan.
bijvoorbeeld:
Evil Activities - 10 Aniversario Piramide
Neophyte meets DJ Viper - Midnight Escape, Vibration
Heerlijk om tijdens zo'n HC-setje van die gouwe-ouwe-kneiters te horen
zeer goed verborgen dacht ik zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:41 schreef 16meter het volgende:
in deze post zit een cadeautje verborgen
Kunnen jullie je downloadlinkjes weer voor jezelf houden? Dit staan wij niet toe op dit forum.quote:
he bahh , het stond nog wel in een spoiler linkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Kunnen jullie je downloadlinkjes weer voor jezelf houden? Dit staan wij niet toe op dit forum.
Busted!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Kunnen jullie je downloadlinkjes weer voor jezelf houden? Dit staan wij niet toe op dit forum.
heeft wel iets ja, kan 'm morgen eens draaien kijken of ie een beetje los gaat :p. Komt toch weer wat meer volk wat de bekendere deuntjes wil horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Brian_NRG_-_Live_Forever_Bootleg-Promo_CDR-2008-HB
ja ik vind deze wel wat hebben. Misschien iets te happy met de melo, maar ja, dat zijn veel nummers tegenwoordig
Vette plaat ja. Alleen een aparte titel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Van mij mag Brainkicker trouwens wel gauw Queen must go on down uit gaan brengen (mits er geen gezeik met de rechten is enzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |