waar precies, kan hem zo niet vinden?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is een ripje van het Inqontrol anthem. Het is miss geen klote kwaliteit maar geeft zeker een goede indruk en ik kan niet wachten om hem live te horen![]()
hij staat op Mic
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!![]()
LeonH is dus voor de concurrent![]()
Ik heb trouwens ook wel goede link voor nieuwe vinyls...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
Oh ow... Ik heb hier alweer vrienden gemaakt.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!![]()
LeonH is dus voor de concurrent![]()
Ik heb trouwens ook wel goede link voor nieuwe vinyls...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de niet pm'ersen thx babbels
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Silaz het volgende:NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
Vind het zowiezo niet sjiek...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm 'hardstylers' met een jumpstyle plaatje.... wat moet ik hier nou van denken![]()
Ik als ervaren shirt maker kan zeggen dat dit shirt 100% zuigtquote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm 'hardstylers' met een jumpstyle plaatje.... wat moet ik hier nou van denken![]()
Ik als volledige n00b op dat gebied ben dat 100% met je eensquote:Op maandag 17 maart 2008 20:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik als ervaren shirt maker kan zeggen dat dit shirt 100% zuigt
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik als volledige n00b op dat gebied ben dat 100% met je eens
inderdaad het geluid is ook zoveel helderder dan standaard mp3 tjesquote:
Al weken uit, jullie lopen achterquote:
waarom niet beide je bent toch nog jong? en je leeft maar 1 keer...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Al weken uit, jullie lopen achter![]()
![]()
Matig weekendje gehad. Dat feestje stelde bar weinig voor. Wel aardig gedraaid maar absoluut niet bijzonder. Staat me ook weinig bij van de setjes, dat zegt meestal wel genoeg. Gebrek aan sfeer, veel discotheekvolk dat niet meedoet met klappen etc.. en de muziek totaal niet kent of waardeert. Veel van die 15 jarige pikkies die staan te 'hakken' op hardstyle.
We gingen zelf maar op die podia staan en keihard beuken. Deden wel een aantal mensen goed mee met ons op den duur. Kennelijk viel dat zo op dat er weer zo'n wijf kwam zeuren "heb juh nog pilluuuh?". Neen... ook zonder ga ik keihard door.![]()
Snap niet waarom mensen dat altijd aan mij vragen, maar goed.Ik ga wat rustiger aan doen met m'n centen. Dit soort feestjes laat ik voortaan maar lopen, kost je klauwen met geld, een brakke maandag en levert je bar weinig op.
Beter wat achter de hand houden voor het echte werk (Hard Bass, In Qontrol).
Serieus.. wat ik de laatste maanden uitgeef aan uitgaan en dat soort shit.Ik zie het als een les. Alleen nog echte feestjes, geen half werk waar je je toch nauwelijks vermaakt.
huh?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad het geluid is ook zoveel helderder dan standaard mp3 tjes
Dat mag niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef no1uknow het volgende:
In hoeverre mogen hardstyle (verzamel) albums hier geplaatst worden?
Ben even m'n collectie aan het uppen naar RS (folder).
pm voor interesse, hoewel de meeste hierzo het meeste wel zullen hebben..
Waar was je dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Al weken uit, jullie lopen achter![]()
![]()
Matig weekendje gehad. Dat feestje stelde bar weinig voor. Wel aardig gedraaid maar absoluut niet bijzonder. Staat me ook weinig bij van de setjes, dat zegt meestal wel genoeg. Gebrek aan sfeer, veel discotheekvolk dat niet meedoet met klappen etc.. en de muziek totaal niet kent of waardeert. Veel van die 15 jarige pikkies die staan te 'hakken' op hardstyle.
We gingen zelf maar op die podia staan en keihard beuken. Deden wel een aantal mensen goed mee met ons op den duur. Kennelijk viel dat zo op dat er weer zo'n wijf kwam zeuren "heb juh nog pilluuuh?". Neen... ook zonder ga ik keihard door.![]()
Snap niet waarom mensen dat altijd aan mij vragen, maar goed.Ik ga wat rustiger aan doen met m'n centen. Dit soort feestjes laat ik voortaan maar lopen, kost je klauwen met geld, een brakke maandag en levert je bar weinig op.
Beter wat achter de hand houden voor het echte werk (Hard Bass, In Qontrol).
Serieus.. wat ik de laatste maanden uitgeef aan uitgaan en dat soort shit.Ik zie het als een les. Alleen nog echte feestjes, geen half werk waar je je toch nauwelijks vermaakt.
bitrate 320kbps bij vinyl ripsquote:
Doe anders even PMenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:21 schreef Silaz het volgende:
NJa ik denk dat je wát je hebt wel mag plaatsen. maar geen linkjes e.d. mss in spoiler tag enzulks
Dat ligt er maar net aan wat je standaard noemt. Bij mij is een standaard mp3tje 192-320kbit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bitrate 320kbps bij vinyl rips
standaard mp3tje is het maar 128kbps
dus ja betere kwaliteit
mee eens echt een lekker nummerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:18 schreef LeonH het volgende:
Veritas heb ik nu inmiddels wel gehoord...
In Trouble is gewoon
"Forever young, I want to be forever young"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:58 schreef DJ_ het volgende:
Spiderpig Hardcore Remix
wel grappig gedaan , maar niet om vaak te horen
tja het is niet echt hardcore zoals wij dat kennen , maar dat is te verwachten als het door amerikanen wordt gemaaktquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:16 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
"Forever young, I want to be forever young"
Over een week alweer, is snel gegaan. Komend weekend zit ik thuis, lekker opladen voor Hard Bass en dan keihard raggennnnnnnn.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:25 schreef Da_Ripper het volgende:
Zal volgende week m'n respect tonen aan Onne
![]()
stamp die hele vloer van de Silverdome aan gorten!!
Valt in het niet bij Veritasquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:18 schreef LeonH het volgende:
Veritas heb ik nu inmiddels wel gehoord...
In Trouble is gewoon
total surprisequote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:51 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Verrassing: Just Like You/Helemaal kapot is weer een weekje verzet!
dikke sssssssshitquote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:15 schreef Silaz het volgende:
A-Lusion - Veritas/ In Trouble
Brand new release by A-Lusion!! He delivers 2 Hardstyle slammers, this time on the respected Midify imprint!
A1. Veritas
B1. In Trouble:):)
haha dat doen ze in frankrijk veel dat tecktonik gebeuren .quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:44 schreef CrustyClown het volgende:
Om maar verder te gaan met kansloze dingen
http://www.dailymotion.co(...)clubber-of-tecktonik
Dat begin !! Volgens mij heeft hij te vaak karate kid gezien hoor, kan niet anders
nee ken hem niet , verblijd mij eens en upload hem op rapidhare of megeupload ofzo en pm mij een linkquote:Op woensdag 19 maart 2008 08:04 schreef Da_Ripper het volgende:
mogguh![]()
Gister tot half 2 nog proefwerken zitten nakijken toen winamp op een gegeven moment deze set weer voorbij liet komen.
01. ID - ID (Fear no Distance?)
02. Dozer - Church Of The Darkside
03. D’Stylerz - Act Of War
04. Technoboy - Rage (The Mediterraneo Dub)
05. Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
06. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & Zany Remix)
Gizmo @ FearFM
...het gaat mij om die eerste track; ik had het al eerder gevraagd, maar kent iemand die track/DJ
want serieus kheb hem misschien wel 20x opnieuw gestart!!, hij is zo lekker zelfs dat ik hem nu weer aan het pompen ben (over m'n headset dan he, buren zijn al niet blij met mn muziekkeus en het bijbehorende volume)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via PF wel zijn site gevonden: http://www.dj-id.nl/Wat je vindt, ...
quote:Op woensdag 19 maart 2008 08:28 schreef Da_Ripper het volgende:thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via PF wel zijn site gevonden: http://www.dj-id.nl/, zal hem na mijn werk luisteren
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
HMHquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
http://partyflock.nl/news/10840:Thunderdome.html
om thunderdome XV goed te maken komt er een nieuwe editie in de HMH![]()
29 euro
wat een lekker nummer is dit zegquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
linkje naar de cd zelf voor mensen die hem willenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zou je hem misschien ergens anders kunnen uppen?quote:De toegang tot het bestand is tijdelijk onmogelijk.
Rapidshare misschien?
Ik ookquote:Op woensdag 19 maart 2008 16:02 schreef Doekje het volgende:
ik kan hem op dit moment downloaden
rapidshare heeft een max van 100mb en de file is 107 ( gezipped )quote:Op woensdag 19 maart 2008 15:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
Zou je hem misschien ergens anders kunnen uppen?
Rapidshare misschien?
nieuwsgroepnquote:Op woensdag 19 maart 2008 15:47 schreef no1uknow het volgende:
[..]
[..]
Zou je hem misschien ergens anders kunnen uppen?
Rapidshare misschien?
ja want de gemiddelde hardstyle mix is tig keer beter gemixt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef voidmage het volgende:
iemand bekend met deze geile cd?
-tracklist-
01-VA - Dutch_Hardstyle_Power_Vol.1-2008
is weer iets anders dan de gemiddelde hardstyle mix
ik vond hem juist leuk in elkaar gemixedquote:Op woensdag 19 maart 2008 22:40 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
ja want de gemiddelde hardstyle mix is tig keer beter gemixt.
ik vind dit juist typerend voor de gemiddelde hardstyle cd/set. waar zit hem volgens jou het verschil in als ik vragen mag?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:14 schreef voidmage het volgende:
iemand bekend met deze geile cd?
1 Brian NRG & Rayttek - Hurt
2 Brainkicker - Queen must Go down
3 The Hose - The Pressure (Original Mix)
4 Return Corps vs Hollow - Wrong Frequency (Zany Remix)
5 Activator - I'm gonna Dis you right Now!
6 Zarion - Stand Up (Zatox Piano Mix)
7 Hard Onez - World Domination (Original Mix)
8 D-Block & S-te-fan - Evolutionz
9 The Prophet & Zany - 384.000
10 The Machine - Butterfly
11 Headhunterz - Hate it or Love it
12 E-Fect Anthem - Gloryfication (Stephy Remix)
13 Noisecontrollers - Faces Of Creation
14 Josh & Wesz vs. Glowiej - I Got You
15 Headhunterz ft Wildstylez - Project 1
16 Showtek - We live for the Music
17 Headhunterz VS Wildstylez - Blame it on the Music
18 Oppesites - Domp Lomp & Famous (Q-Bequezr & Hardtraxx2005 Remix 2008)
19 Activator - I'm a natural born Dj
20 Headhunterz - The Last Of Mohican
01-VA - Dutch_Hardstyle_Power_Vol.1-2008
is weer iets anders dan de gemiddelde hardstyle mix
maassilo is een dikke locatie man!quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:35 schreef RijstNatie het volgende:
zondag naar back 2 school in de maassilo
weet alleen niet of ze dan wel hardstyle draaien..
lekkere underground locatie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:11 schreef warezguy05 het volgende:
[..]
ik vind dit juist typerend voor de gemiddelde hardstyle cd/set. waar zit hem volgens jou het verschil in als ik vragen mag?
Juist wel, ik hou wel van wat gepitchte hardstylequote:Op donderdag 20 maart 2008 12:14 schreef LeonH het volgende:
pff die cd wordt wel al behoorlijk vlug opgebouwd in tempo zeg. Denk dat het niet verantwoord is om deze op te zetten met fitnessen
mooi werkquote:Op woensdag 19 maart 2008 21:37 schreef JortK het volgende:
Nieuwe HardCentral in de maak bij nieuwe host![]()
![]()
Veel tracks hebben dat inderdaad wel nodig, ja. Vanaf 145 bpm kom ik op gang. En dan richting 150 en verder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:10 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Juist wel, ik hou wel van wat gepitchte hardstyle.
Zeg me dat jij dat niet bent.quote:
Same here, daarom vind ik hardcore ook zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel tracks hebben dat inderdaad wel nodig, ja. Vanaf 145 bpm kom ik op gang. En dan richting 150 en verder.
Die CD is trouwens alles behalve bijzonder.. standaard hitparade met 2 of 3 minder bekende tracks.
in deze post zit een cadeautje verborgen
ben er wel eens geweest toen het nog now & wow was, super locatie, alleen de muziek was minder.quote:Op donderdag 20 maart 2008 09:34 schreef voidmage het volgende:
[..]
maassilo is een dikke locatie man!
laat je niet verassen ze hebben daar 4 dikke full colour lasers![]()
en b2s is zowiezo leuk feest denk maar aan alle oudere platen tot keiharde rag muziek op het einde
Een nieuwe van The Pitcher.. oeh die moet ik horen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
The Battle Noisecontrollers vs Technoboy 2CD *2008*
met daarop de nieuwe van the pitcher -> KARMA![]()
verder gewoon veel lekkere tracks maar niets nieuws
toplocatie idd! 1x met Awakenings geweest en Hardcore4life afgelopen jaar.quote:Op donderdag 20 maart 2008 02:35 schreef RijstNatie het volgende:
zondag naar back 2 school in de maassilo
weet alleen niet of ze dan wel hardstyle draaien..
lekkere underground locatie![]()
[ afbeelding ]
Lekkerrrrrquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Leuke CD, jammer dat veel van die tracks de laatste weken ook al op andere CD's zijn uitgekomen. Gelijk weer een overkill van sommige platenquote:Op donderdag 20 maart 2008 21:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Same here, de laatste tijd zet ik naast HS ook wat HC-setjes aan.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:47 schreef nattermann het volgende:
Ben op het moment ook echt even aan het pendelen tussen HC en HSBlijven gewoon allebei heerlijk om te knallen
Vince @ Q-Base 2007quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Same here, de laatste tijd zet ik naast HS ook wat HC-setjes aan.
bijvoorbeeld:
Evil Activities - 10 Aniversario Piramide
Neophyte meets DJ Viper - Midnight Escape, Vibration
Heerlijk om tijdens zo'n HC-setje van die gouwe-ouwe-kneiters te horen
zeer goed verborgen dacht ik zoquote:Op donderdag 20 maart 2008 19:41 schreef 16meter het volgende:
in deze post zit een cadeautje verborgen
Kunnen jullie je downloadlinkjes weer voor jezelf houden? Dit staan wij niet toe op dit forum.quote:
he bahh , het stond nog wel in een spoiler linkquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Kunnen jullie je downloadlinkjes weer voor jezelf houden? Dit staan wij niet toe op dit forum.
Busted!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:25 schreef belsen het volgende:
[..]
Kunnen jullie je downloadlinkjes weer voor jezelf houden? Dit staan wij niet toe op dit forum.
heeft wel iets ja, kan 'm morgen eens draaien kijken of ie een beetje los gaat :p. Komt toch weer wat meer volk wat de bekendere deuntjes wil horen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Brian_NRG_-_Live_Forever_Bootleg-Promo_CDR-2008-HB
ja ik vind deze wel wat hebben. Misschien iets te happy met de melo, maar ja, dat zijn veel nummers tegenwoordig
Vette plaat ja. Alleen een aparte titel.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:22 schreef LeonH het volgende:
[..]
Van mij mag Brainkicker trouwens wel gauw Queen must go on down uit gaan brengen (mits er geen gezeik met de rechten is enzo)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |