TBYD was leuk.quote:Op zondag 16 maart 2008 05:19 schreef nattermann het volgende:
Hoe waren de feestjes afgelopen weekend?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 16 maart 2008 12:50 schreef Tha_Bartman het volgende:
danku danku![]()
het voelt oudzeker op 16 + feestjes
Wat onzettend triest zegquote:Op zondag 16 maart 2008 13:11 schreef Sethje het volgende:
(hardcore gasten die zich stoer voor de hardstyle dj booth laten fotograveren terwijl ze hun middelvinger opsteken)
Alpha2 draaiden geniaal, allemaal nieuwe tracks van B-Frontquote:Op zondag 16 maart 2008 12:03 schreef DJ_ het volgende:
alfa2 @ dieka viel een beetje tegen ze draaiden niet zo heel super
en het was stervens druk dus je had weinig ruimte om lekker uit je dak te gaan
feliquote:
ik stond midden rechts , maar er stonden een paar lompe boeren achter mij , die de halve zaal in beslag namen met hun zogenaamde "hakken"quote:Op zondag 16 maart 2008 14:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Alpha2 draaiden geniaal, allemaal nieuwe tracks van B-Fronten natuurlijk Fuck It en Freak It, toen gingen we midden vooraan toch een portie hard met z'n allen
![]()
![]()
[..]
feli![]()
was inderdaad wel goed te zien dat het aardig druk en vol was... maar vooraan was het niet echt hutje mutje, genoeg ruimte om even gas te gevenquote:Op zondag 16 maart 2008 14:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik stond midden rechts , maar er stonden een paar lompe boeren achter mij , die de halve zaal in beslag namen met hun zogenaamde "hakken".
kreeg regelmatig een douw of een beuk omdat die kerel niet op zijn plek kon blijven staan .
ja niets is zo erg al een stil staand publiek dan is de mood gelijk al een stuk slechterquote:Op zondag 16 maart 2008 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik begin me steeds meer te ergeren aan het volk op die feesten die neit losgaan het grootste gedeelte van de tijd en als ze los gaan een of ander dom ABBA pasje staan te doen 10 cm voor je neus of idd 25m2 nodig hebben om hun moves te showen
Usenetquote:Op zondag 16 maart 2008 16:55 schreef Silaz het volgende:
Hmm waar kan je een beetje nieuwe vinyls downloaden dan>? Torrents dan hé.kan maar weinig vinden (A)
Ik wou ook maar niemand wou met me mee dus ben maar afgehaaktquote:Op zondag 16 maart 2008 17:10 schreef Trigalti het volgende:
Gister Technoboy @ time-out... werd zeker wel goed gedraaid
naja alle hardstyle platen op torrents zijn welkom , ik kan er amper wat vinden op een paar albums naquote:Op zondag 16 maart 2008 16:55 schreef Silaz het volgende:
Hmm waar kan je een beetje nieuwe vinyls downloaden dan>? Torrents dan hé.kan maar weinig vinden (A)
probeer filemp3.org eensquote:Op zondag 16 maart 2008 17:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
naja alle hardstyle platen op torrents zijn welkom , ik kan er amper wat vinden op een paar albums na
thanks , zal ik doenquote:
Nuclear reaction was leukquote:Op zondag 16 maart 2008 13:40 schreef NLS04 het volgende:
gefeliciteerd Bart![]()
Heb ook een hardstyleloos weekend gehad.. TBYD ging niet door, nuclear reaction ging niet doorbegint nu toch weer te kriebelen om weer eens fijn los te gaan..
verstuurdquote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik begin me steeds meer te ergeren aan het volk op die feesten die neit losgaan het grootste gedeelte van de tijd en als ze los gaan een of ander dom ABBA pasje staan te doen 10 cm voor je neus of idd 25m2 nodig hebben om hun moves te showen
Tjonge jonge, tis ook nooit goedquote:Op zondag 16 maart 2008 15:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
een kerel die voor mijn neus een beetje heen en weer stond te wiegen en met zijn hoofd schudden ow wat was die gast irritant! ( hij deed me denken aan de zwakzinnige die bij ons werkt:P)
nog eeen ergernis.. aan elkaar geplakte stelletjes voor je neus....
...euhmquote:
quote:
doe mij er dan ook ff 1quote:Op zondag 16 maart 2008 20:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
verstuurd
( kan net zo goed de link hier posten maar weet niet of ik daar gezeik mee krijg van mods ofzo )
quote:Op zondag 16 maart 2008 18:47 schreef DJ_ het volgende:
16.Brennan Heart - One-Master-Blade
alleen shreek mist nog, maar dit nadert ook al de perfectie van een set. Hoop dat ie nog eens ergens opduiktquote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef Silaz het volgende:
Wat was de tracklist dan?:p
edit;
1. Noisecontrollers – Qrimetime DJ Tool
2. Noisecontrollers – Macabre
3. Noisecontrollers – Crump (XQ Edit)
4. Noisecontrollers – Venom
5. Noisecontrollers – Rushroom
6. Noisecontrollers – Creatures (Live Edit)
7. Pavo – Elektronik (NC Oldskool Mashup)
8. Noisecontrollers – Shout
9. Noisecontrollers – In De Goot (Qrimetime only tool)
10.Noisecontrollers – Aliens
ziet er idduit
Ja mijn omschrijvingen zijn niet echt superquote:Tjonge jonge, tis ook nooit goed![]()
Stilstaan, ABBA-pasjes, patsers met moves, stelletjes en josti's die wiegen...
Het mag dan wel je verjaardag zijn, maar ieder zijn ding toch?![]()
true...truequote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
verder ieder zijn ding maar met respect voor anderen die ook betaald hebben voor dat feest en om los te kunnen gaan
ach vind het niet zo heel erg , de muziek is goedquote:Op zondag 16 maart 2008 22:28 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Lekker cdtje inderdaad! Alleen een MC op een mix-CD...
Idd, niet alleen klinkt het niet. Je weet gewoon dat tie in een studio-booth stond en waarschijnlijk zijn tekst oplas, want de MC's van live-sets zwepen je nog op...hier loopt tie een beetje leuk klinkende engelse zinnetjes door de opbouw heen te boeren, beetje jammer...quote:
Zany draaide hem vrijdag op TBYD.quote:Op maandag 17 maart 2008 14:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is een ripje van het Inqontrol anthem. Het is miss geen klote kwaliteit maar geeft zeker een goede indruk en ik kan niet wachten om hem live te horen![]()
hij staat op Mic
Bij zak ofzo?quote:Op maandag 17 maart 2008 13:13 schreef LeonH het volgende:
hoe toevallig weer. Komt woensdag Isaac hier in de buurt net over de grens in Duitsland, ben ik waarschijnlijk naar Almelo
Nee Himmerich, bij de Limburgse grens, bedoel ikquote:Op maandag 17 maart 2008 16:51 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Bij zak ofzo?
en wat ga je in big city almelo doen?!
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!quote:Op maandag 17 maart 2008 17:22 schreef Silaz het volgende:
Voetbal babbels, de heraclieden.. Hoop dat ze winnenis er hier in de buurt ook nog wat te beleven als ze in de finale staan haha
![]()
Trouwens, eindelijk een goede link gevonden met nieuwe vinyls, voor wie wil, roep maar, dan PM ik. weet niet of ik hier kan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |