waar precies, kan hem zo niet vinden?quote:Op maandag 17 maart 2008 14:49 schreef Tha_Bartman het volgende:
er is een ripje van het Inqontrol anthem. Het is miss geen klote kwaliteit maar geeft zeker een goede indruk en ik kan niet wachten om hem live te horen![]()
hij staat op Mic
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!![]()
LeonH is dus voor de concurrent![]()
Ik heb trouwens ook wel goede link voor nieuwe vinyls...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
Oh ow... Ik heb hier alweer vrienden gemaakt.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:14 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Jah mis die wedstrijd nog net... als ze in de finale komen wel mooi naar de kuip toe!![]()
LeonH is dus voor de concurrent![]()
Ik heb trouwens ook wel goede link voor nieuwe vinyls...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de niet pm'ersen thx babbels
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
quote:Op maandag 17 maart 2008 18:20 schreef hardstyle_babbels het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 17 maart 2008 18:27 schreef Silaz het volgende:NetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je vindt, ...
Vind het zowiezo niet sjiek...quote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm 'hardstylers' met een jumpstyle plaatje.... wat moet ik hier nou van denken![]()
Ik als ervaren shirt maker kan zeggen dat dit shirt 100% zuigtquote:Op maandag 17 maart 2008 20:46 schreef Silaz het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm 'hardstylers' met een jumpstyle plaatje.... wat moet ik hier nou van denken![]()
Ik als volledige n00b op dat gebied ben dat 100% met je eensquote:Op maandag 17 maart 2008 20:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik als ervaren shirt maker kan zeggen dat dit shirt 100% zuigt
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:23 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik als volledige n00b op dat gebied ben dat 100% met je eens
inderdaad het geluid is ook zoveel helderder dan standaard mp3 tjesquote:
Al weken uit, jullie lopen achterquote:
waarom niet beide je bent toch nog jong? en je leeft maar 1 keer...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Al weken uit, jullie lopen achter![]()
![]()
Matig weekendje gehad. Dat feestje stelde bar weinig voor. Wel aardig gedraaid maar absoluut niet bijzonder. Staat me ook weinig bij van de setjes, dat zegt meestal wel genoeg. Gebrek aan sfeer, veel discotheekvolk dat niet meedoet met klappen etc.. en de muziek totaal niet kent of waardeert. Veel van die 15 jarige pikkies die staan te 'hakken' op hardstyle.
We gingen zelf maar op die podia staan en keihard beuken. Deden wel een aantal mensen goed mee met ons op den duur. Kennelijk viel dat zo op dat er weer zo'n wijf kwam zeuren "heb juh nog pilluuuh?". Neen... ook zonder ga ik keihard door.![]()
Snap niet waarom mensen dat altijd aan mij vragen, maar goed.Ik ga wat rustiger aan doen met m'n centen. Dit soort feestjes laat ik voortaan maar lopen, kost je klauwen met geld, een brakke maandag en levert je bar weinig op.
Beter wat achter de hand houden voor het echte werk (Hard Bass, In Qontrol).
Serieus.. wat ik de laatste maanden uitgeef aan uitgaan en dat soort shit.Ik zie het als een les. Alleen nog echte feestjes, geen half werk waar je je toch nauwelijks vermaakt.
huh?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad het geluid is ook zoveel helderder dan standaard mp3 tjes
Dat mag niet.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:24 schreef no1uknow het volgende:
In hoeverre mogen hardstyle (verzamel) albums hier geplaatst worden?
Ben even m'n collectie aan het uppen naar RS (folder).
pm voor interesse, hoewel de meeste hierzo het meeste wel zullen hebben..
Waar was je dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:26 schreef 16meter het volgende:
[..]
Al weken uit, jullie lopen achter![]()
![]()
Matig weekendje gehad. Dat feestje stelde bar weinig voor. Wel aardig gedraaid maar absoluut niet bijzonder. Staat me ook weinig bij van de setjes, dat zegt meestal wel genoeg. Gebrek aan sfeer, veel discotheekvolk dat niet meedoet met klappen etc.. en de muziek totaal niet kent of waardeert. Veel van die 15 jarige pikkies die staan te 'hakken' op hardstyle.
We gingen zelf maar op die podia staan en keihard beuken. Deden wel een aantal mensen goed mee met ons op den duur. Kennelijk viel dat zo op dat er weer zo'n wijf kwam zeuren "heb juh nog pilluuuh?". Neen... ook zonder ga ik keihard door.![]()
Snap niet waarom mensen dat altijd aan mij vragen, maar goed.Ik ga wat rustiger aan doen met m'n centen. Dit soort feestjes laat ik voortaan maar lopen, kost je klauwen met geld, een brakke maandag en levert je bar weinig op.
Beter wat achter de hand houden voor het echte werk (Hard Bass, In Qontrol).
Serieus.. wat ik de laatste maanden uitgeef aan uitgaan en dat soort shit.Ik zie het als een les. Alleen nog echte feestjes, geen half werk waar je je toch nauwelijks vermaakt.
bitrate 320kbps bij vinyl ripsquote:
Doe anders even PMenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:21 schreef Silaz het volgende:
NJa ik denk dat je wát je hebt wel mag plaatsen. maar geen linkjes e.d. mss in spoiler tag enzulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |