Doe ik ook a.s. woensdag maar dan omgekeerd zeg maar. Helemaal naar Almelooooquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zit er niet in, helemaal naar Kerkrade vanuit het Oosten des lands
dat is anders, dat is bekervoetbalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:28 schreef LeonH het volgende:
[..]
Doe ik ook a.s. woensdag maar dan omgekeerd zeg maar. Helemaal naar Almeloooo
quote:
neem aan dat je het over het logo hebtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:49 schreef LeonH het volgende:
[..]
![]()
Trouwens: http://www.mac-zone.nl/index.php
Den grootte vraach isch nu: Wie heeft het van wie gejat?
maar zoals hij zei: wie heeft het van wie gejatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:19 schreef 16meter het volgende:
Dat is gewoon het Q logo maar dan gedraaid. Kleur, vorm.. alles is het hetzelfde.
Hard, harder maar niet het hardstquote:
Q-Dance bestaat sinds 2001. Die site waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar zoals hij zei: wie heeft het van wie gejat
Het geluid was in iedergeval hard zat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:44 schreef Haghorst het volgende:
kut geluid in de time out.. sommige platen kwamen echt verlept uit de speakers in die hardstyle area
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:55 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Hard, harder maar niet het hardst. Geluid in de HMH is net iets zuiverder.
Héééélemaal mee eens, het geluid in bozzini isquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:36 schreef LeonH het volgende:
Wacht maar tot jullie eens in de Bozzini zijn geweest
Is tot nu toe het beste dan wat dan ook!
(ok, HMH mag er ook wel wezen, maar dat heb ik alleen in concert vorm meegemaakt, dus geen feesten...)
Haha dat klopt, sommige nummers kwamen er goed uit maar af en toe was het niet om aan te horenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:58 schreef mstx het volgende:
[..]
Het geluid was in iedergeval hard zat.
Klopt, maar zuiver en hard is welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef Sethje het volgende:
hard is niet per definitie geod
wijze opmerking gozert!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:48 schreef Sethje het volgende:
hard is niet per definitie geod
Vet maar het was idd geen hardstyle. Tommyknocker & Endymionquote:Op zondag 16 maart 2008 05:19 schreef nattermann het volgende:
Zo, weer een weekendje zonder hardstyle voorbij. Eerstvolgende knalfeestje is pas op 11 april, maar dan geen hardstyle, maar Destroyer Live
Hoe waren de feestjes afgelopen weekend?
Vince = God (bijna danquote:Op zondag 16 maart 2008 12:15 schreef Tha_Bartman het volgende:
Vince draaide pure early maar mixte als een god 3 - 4 platen door mekaar etc
A-lusion had voro mij de beste set
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |