Wel staan, maar nog midden in mijn woonkamerquote:
Wat heeftie?quote:
woehoe.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
En ik zei:
[..]
Wat heeftie?
Ik hoef nu definitief niets meer voor school te doen dan mijn diploma op te halenScriptie gepresenteerd vanmiddag. Hing niks meer vaanf, maar moest toch nog even
Oja en wie zet er even een L bij in de OP?
Linkerpink topje eraf (niet voor zwakke maag!)quote:Op maandag 4 februari 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
En ik zei:
[..]
Wat heeftie?
Ik hoef nu definitief niets meer voor school te doen dan mijn diploma op te halenScriptie gepresenteerd vanmiddag. Hing niks meer vaanf, maar moest toch nog even
Oja en wie zet er even een L bij in de OP?
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:09 schreef Bob. het volgende:
Hallo, hoi.
Ochquote:Op maandag 4 februari 2008 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Linkerpink topje eraf (niet voor zwakke maag!)
en oja, alleen een L? die f mag ook een d worden anders.
JAquote:Op maandag 4 februari 2008 17:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Staf en dipoma's. Ben je moe freecell?
Die ene achterin, in het midden?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:15 schreef maok het volgende:
Vraag 1: Heeft er hier misschien hier iemand een digitale filmcamera met night vison die ik kan lenen? Ik wil aankomende zaterdag de kidnaping van een gele lok kabouter uit mijn tuin filmen.*
*Afgelopen zaterdag is er een tuin kabouter uit mijn tuin ontvreemd en bruut voor mijn voordeur vermoord. Aangezien er elke week op zaterdag wel iets uit mijn tuin wordt vernield of gejat wil ik een lok kabouter gaan inschakelen en daar heb ik dus een camera bij nodig.
Vraag 2: Welke van mijn gele vriendjes vinden jullie het meest geschikt als lokkabouter?
[ afbeelding ]
Ze hebben hun arm niet achter het hoofd maar ze hebben een telefoon bij hun oorquote:Op maandag 4 februari 2008 18:39 schreef Dangel het volgende:
Of die gele met puntmuts, baard en arm achter zn hoofd.
Ah. Tele2dwergen.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ze hebben hun arm niet achter het hoofd maar ze hebben een telefoon bij hun oor
Volgens mij is dat Freecellquote:Op maandag 4 februari 2008 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Die persoon links in het heokje mist óók een stuk vinger.
Dat ben ikquote:Op maandag 4 februari 2008 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Die persoon links in het heokje mist óók een stuk vinger.
Ze zeiden dat ik óók hun vriendje wasquote:Op maandag 4 februari 2008 18:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat ben ik
En mijn vinger is nog heel
Het zijn trouwens ónze gele vriendjes!!!Maok mocht alleen even met ze op de foto!
geef hem een kusjequote:Op maandag 4 februari 2008 18:58 schreef freecell het volgende:
Maok ís ook ons vriendje
Alleen ze wil onze gele vriendjes als lokaas gebruiken
Je hebt geluk Maok, één van de gelen heeft zichzelf aangeboden
Lievvvvvvie.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:26 schreef De-oneven-2 het volgende:
Tvp.
[kindermodus]ChipsZak. is een jongetje want ze heeft een broek aanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Omg.
Ik heb een skinny jeans aan.![]()
![]()
Die heb ik uit de zak voor 'gaat naar een 2ehandswinkel' gehaald net.
Ik zit in zo'n kleding crisis dat ik niet wist welk rokje en welke panty en welke beenwarmers dat ik een broek. een *broek!* aantrok.
Beh. Bah.
Snel even naar de stad, kopen wat ik zocht, en snel wat anders aan.![]()
Hij staat zo stom.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, een 9 gehaald voor m'n laatste tentamen..
wow, goed zeg!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Yay, een 9 gehaald voor m'n laatste tentamen..
Pfff.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:39 schreef nietzman het volgende:
Rokjes zijn suf. Behalve kokerrokken.
Ik heb zo'n geile zwarte maar die dingen zijn een hel als je moet fietsen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:33 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maar kokerrokken maken het beest in me los, dat mag toch wel?
gave schoenen, ik was ook nog naar zoiets op zoek maar ik kon nergens betaalbare schoenen vinden die ook nog lekker zaten (anders doe ik ze toch niet aan) of ze hadden echt een te hoge hak, deze hakken zijn wel te doen, mag ik vragen waarvandaan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Pfff.![]()
[ afbeelding ]
Schoentjes lijken perhaps een beetje oranje nu.Maar ze zijn knalrood.
Ik heb daar gister nog gekekenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn er nog maar heeel weinig.
Maar dat had ik ook een x, ze kwamen na een tijdje weer terug.
V&D --> 29,95
rood/zwart/zilver.
omg wtf jij in een broekquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Omg.
Ik heb een skinny jeans aan.![]()
![]()
Die heb ik uit de zak voor 'gaat naar een 2ehandswinkel' gehaald net.
Ik zit in zo'n kleding crisis dat ik niet wist welk rokje en welke panty en welke beenwarmers dat ik een broek. een *broek!* aantrok.
Beh. Bah.
Snel even naar de stad, kopen wat ik zocht, en snel wat anders aan.![]()
Hij staat zo stom.
Volgens mij had hij gepost dat hij het gehaald had, maar ik kan het ook verwarren met een ander vak, even zoeken. Toch maar niet zoeken, daar is fok! veel te traag voor.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:57 schreef LoudGirl het volgende:
Heeft Tara z'n tentamencijfer nu al? SEG of zoiets?
ESG, is dat helemaal aan je voorbij gegaanquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:57 schreef LoudGirl het volgende:
Jups, dat was inderdaad gepostquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:57 schreef LoudGirl het volgende:
quote:Formule 1-races straks in bioscoop
Door AB ZAGT
AMSTERDAM - Pathé Cinemas begint met het rechtstreeks uitzenden van de Formule- 1-races in een aantal bioscopen.
Bioscoop Pathé De Kuip. Het is nog onbekend of alle autoraces van dit seizoen worden vertoond, maar de Europese wedstrijden staan zeker op het programma.
Voorlopig gaat het om drie bioscopen, die zijn uitgerust met digitale apparatuur: Pathé Tuschinski (Amsterdam), Pathé Buitenhof (Den Haag) en Pathé Groningen. Later moeten ook andere theaters van de bioscoopketen meedraaien.
Het initiatief maakt deel uit van de nieuwe programmering van Pathé, waarbij zo veel mogelijk rechtstreekse evenementen worden vertoond. Al eerder zijn er opera’s vanuit de New York Metropolitan Opera in Pathé Tuschinski uitgezonden, evenals de presentatie van de dvd die David Gilmour (ex-Pink Floyd) maakte: Remember That Night.
Volgens Darren Staines van Pathé is er al in Groot-Brittannië geëxperimenteerd met de live-races. ,,Het is erg spectaculair. De beelden zullen er anders uitzien dan bij RTL. We gebruiken meer cameraposities en natuurlijk wordt de race niet door reclame onderbroken. Ook zal het geluid beter klinken. We hopen meer te bieden dan de gratis beelden die mensen thuis kunnen ontvangen,’’ aldus Staines.
Pathé Cinemas weet nog niet precies hoe duur de klanten uit zijn. De kaartjes voor de operavoorstellingen kosten 32,50 euro. Staines: ,,Daar zit een heel arrangement aan vast, met onder meer een inleiding.’’
Je zag me online komen?quote:
Heeft niet geholpen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Zo als Maok al zei: hier werkt het prima. Ligt dus niet aan MSN zelf waarschijnlijk...
Computer even opnieuw opstarten?
Ik heb goedemorgenthee
Goedennachtthee is pas lekker.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Zo als Maok al zei: hier werkt het prima. Ligt dus niet aan MSN zelf waarschijnlijk...
Ik heb goedemorgenthee
Nu al 2 keer. Heb je je puter al even opnieuw opgestart?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je zag me online komen?. Ik krijg al een uur lang alleen maar foutmeldingen.
Ja, heb ik net gedaan, en de foutmeldingen blijven komen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nu al 2 keer. Heb je je puter al even opnieuw opgestart?
Je kunt ook de status van de service bekijken he, probeer dat eens.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, heb ik net gedaan, en de foutmeldingen blijven komen.
Lijkt goed dus.quote:Status service
Deze pagina wordt bijgewerkt zodra er nieuwe informatie beschikbaar is.
.NET Messenger Service Alle systemen zijn stabiel en draaien.
die heb ik laatst ook eens gekocht, maar ik vond hem helemaal niet zo bijzonder lekker eigenlijk..quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:30 schreef freecell het volgende:
Ik heb goedemorgenthee
quote:Error 81000314, 81000377 or 81000378: Your contact list is not available
If you receive one of these messages, your contact list isn't available. The Windows Live Messenger service may be experiencing technical difficulties. Sign out. Wait a few minutes, and then try to sign in again.
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef nietzman het volgende:
Heb je 'm anders misschien stukgemaakt?
Van de C1000, zoet en lekkerquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:44 schreef teigan het volgende:
[..]
die heb ik laatst ook eens gekocht, maar ik vond hem helemaal niet zo bijzonder lekker eigenlijk..
ah, dan heb jij een andere dan dat ik had, ik had de pickwickvariant...quote:
Dus.quote:
Mijn truc is dat ik zoveel mogelijk gebruik, dan véél te veel heb en dan ga schrappen. Geeft bij mij het beste resultaatquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefrustreerd, nog maar 200 woorden geschreven in het laatste uur. Er is zoveel informatie dat ik gewoon niet weet wat wel, en wat niet, te gebruiken.
Flauw antwoord toegestaan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar vind je mensen van mijn leeftijd?
In mijn bed. kelder. fantasie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar vind je mensen van mijn leeftijd?
Ik moest heel hard lachen.quote:
Ja, maar, niet op mijn school zegmaar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zit toch op school en zo? Waar wil je anders mensen van jouw leeftijd vinden. Lijkt me simpel zat, toch?
D'oh, als jij iets duidelijker bent in wat je precies wilt, kunnen we je misschien ook nét iets beter helpen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar, niet op mijn school zegmaar.D'oh.
Anders had ik het niet gevraagd.
Trouwens; SEBAS IS GESPOT DOOR DEBBIE EEN X!
Niet dat iemand weet wie debbie is. maar boeiaaaaand.
Noa heeft mij een x eenjaar (langer zelfs) overdatum-oude pindakaas voorgeschoteld. 14.gifquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
Neem niet alles zo serieus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
D'oh, als jij iets duidelijker bent in wat je precies wilt, kunnen we je misschien ook nét iets beter helpen.
De laatste der Mohikanen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn nergens mensen te vinden van mijn leeftijd?
IK BEN DE LAATSTE OVERLEVENDE!;2!!!:2;1
Hoe kom je er dan achter vraag ik me afquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
Nee maar de lege verpakking waar het uit kwam die aan de binnenkant beschimmeld is welquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan achter vraag ik me af
De laatste hap kan je niet meer zien
Er zijn weinig meer over.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan achter vraag ik me af
De laatste hap kan je niet meer zien
Enne CZ: er zitten dus geen mensen van je leeftijd meer op je school? Wat hebben ze met ze gedaan?En ben jij misschien de volgende?
Maar wát nou als de Maya's gelijk hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we over een kleine 80 jaar naar de klote door een nucleare ramp.
Dat hebben ze ook. We gaan over naar een nieuw tijdperk, dat valt al te merken. Maar het ene gelijk sluit het andere gelijk niet uit.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wát nou als de Maya's gelijk hebben?
True, maar da's niet echt tof. Want dan bestaan we weer 80 jaar, en dan mogen we gelijk weer de pijp uit. Nou super.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
De dood is slechts een nieuw begin he?
Mja, ik denk niet dat we direct reincarneren zeg maar. Een leven is vaak best zwaa en zo, je mag toch wel ff uitrusten? Dus ik ben bang dat wij vanaf de zijlijn toekijken. Of stokoud worden, we worden opgestuwd in onze evolutie, waaroor we langer zullen leven, maar waardoor ook de overbevolking enorm problematisch zal worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
True, maar da's niet echt tof. Want dan bestaan we weer 80 jaar, en dan mogen we gelijk weer de pijp uit. Nou super.
Ik betwijfel of we nog langer gaan leven dan nu.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat we direct reincarneren zeg maar. Een leven is vaak best zwaa en zo, je mag toch wel ff uitrusten? Dus ik ben bang dat wij vanaf de zijlijn toekijken. Of stokoud worden, we worden opgestuwd in onze evolutie, waaroor we langer zullen leven, maar waardoor ook de overbevolking enorm problematisch zal worden.
Mja, maar over 80 jaar zijn we zo rond de 100, dat kan best toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we nog langer gaan leven dan nu.
We groeien immers ook niet meer!
Ik weet het niet, ik ben Darwin niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar over 80 jaar zijn we zo rond de 100, dat kan best toch?
Dan had je kanariesnavels bestudeerdquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben Darwin niet.
Mooi toch, van die vaste rituelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:34 schreef MaxMark het volgende:
Wedden dat Grulez straks ergens in de middag "morgen" komt zeggen, ook al is het eigenlijk helemaal geen morgen, maar hij is dan weer net wakker en laat dat graag weten?
Vind ik ookquote:
heheh...quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:34 schreef MaxMark het volgende:
Wedden dat Grulez straks ergens in de middag "morgen" komt zeggen, ook al is het eigenlijk helemaal geen morgen, maar hij is dan weer net wakker en laat dat graag weten?
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had afgelopen maandag voor het eerst een afspraak met hem, en vanmiddag weer.
Ben je wel eens vreemdgegaan, G.?
Twee keer, toen ik 16 was.quote:
Wat heb jij toch met Lilith?quote:
Ik ken een poes met een vrouwtje die Lilith heetquote:Op donderdag 7 februari 2008 15:09 schreef Dangel het volgende:
Ik ken iemand met een poes die Liliith heet.
Dus eigenlijk was ik best goed bezig.quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ach DaD, je hield ze tenminste niet aan het lijntje
Kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik vervang de shoarma door spekjes en de knoflooksaus ()laat ik weg, maar verder is het simpel genoeg. Ben veel te blut voor ingewikkelde recepten.
.
Is anders heerlijk genoegquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik vervang de shoarma door spekjes en de knoflooksaus ()laat ik weg, maar verder is het simpel genoeg.
Klunsjequote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net m'n sjaal in de fik gezet terwijl ik 'm nog om had.. Das nog best even eng.
Ik doe msn pas aan na het koken, eten en tv kijken, maar vanaf half 9 sta ik volledig tot je beschikking.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KlunsjeKom eens op msn als je durft?
Maar misshcien ben ik dan wel overledenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe msn pas aan na het koken, eten en tv kijken, maar vanaf half 9 sta ik volledig tot je beschikking..
Is er reden om daarvan uit te gaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar misshcien ben ik dan wel overleden
Nou, ik ben nu eten aan het klaarmaken, dus ja. Maar niet meer dan anders.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is er reden om daarvan uit te gaan?
Ga je niet naar modeatelier?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen ga ik direct uit school naar Tom.
absoluut. Zit mooi achter mijn nieuwe laptopquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zeker Peterselie. En hoe staat u leven? Lekker aan het ontstressen van alle tentamens?
Oja, de oude rammelde he? Had je hem helemaal gesloopt dat je nu een nieuwe hebt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
absoluut. Zit mooi achter mijn nieuwe laptop
Nouja, ik heb geen verstand van computers. Dus dan zal ik de Duitsers maar gewoon geloven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb een Medion gekocht. Die was bij de Aldi te koop. Ding is in Duitsland als zeer goed getest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |