Kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik vervang de shoarma door spekjes en de knoflooksaus ()laat ik weg, maar verder is het simpel genoeg. Ben veel te blut voor ingewikkelde recepten.
.

Is anders heerlijk genoegquote:Op donderdag 7 februari 2008 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, ik vervang de shoarma door spekjes en de knoflooksaus ()laat ik weg, maar verder is het simpel genoeg.

Klunsjequote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net m'n sjaal in de fik gezet terwijl ik 'm nog om had.. Das nog best even eng.

Ik doe msn pas aan na het koken, eten en tv kijken, maar vanaf half 9 sta ik volledig tot je beschikking.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
KlunsjeKom eens op msn als je durft?

Maar misshcien ben ik dan wel overledenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik doe msn pas aan na het koken, eten en tv kijken, maar vanaf half 9 sta ik volledig tot je beschikking..

Is er reden om daarvan uit te gaan?quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar misshcien ben ik dan wel overleden

Nou, ik ben nu eten aan het klaarmaken, dus ja. Maar niet meer dan anders.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:37 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is er reden om daarvan uit te gaan?

Ga je niet naar modeatelier?quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Morgen ga ik direct uit school naar Tom.

absoluut. Zit mooi achter mijn nieuwe laptopquote:Op donderdag 7 februari 2008 22:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Zeker Peterselie. En hoe staat u leven? Lekker aan het ontstressen van alle tentamens?

Oja, de oude rammelde he? Had je hem helemaal gesloopt dat je nu een nieuwe hebt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
absoluut. Zit mooi achter mijn nieuwe laptop

Nouja, ik heb geen verstand van computers. Dus dan zal ik de Duitsers maar gewoon geloven.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb een Medion gekocht. Die was bij de Aldi te koop. Ding is in Duitsland als zeer goed getest
											| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |