Mijn truc is dat ik zoveel mogelijk gebruik, dan véél te veel heb en dan ga schrappen. Geeft bij mij het beste resultaatquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gefrustreerd, nog maar 200 woorden geschreven in het laatste uur. Er is zoveel informatie dat ik gewoon niet weet wat wel, en wat niet, te gebruiken.
Flauw antwoord toegestaan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar vind je mensen van mijn leeftijd?
In mijn bed. kelder. fantasie.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Waar vind je mensen van mijn leeftijd?
Ik moest heel hard lachen.quote:
Ja, maar, niet op mijn school zegmaar.quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Je zit toch op school en zo? Waar wil je anders mensen van jouw leeftijd vinden. Lijkt me simpel zat, toch?
D'oh, als jij iets duidelijker bent in wat je precies wilt, kunnen we je misschien ook nét iets beter helpen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, maar, niet op mijn school zegmaar.D'oh.
Anders had ik het niet gevraagd.
Trouwens; SEBAS IS GESPOT DOOR DEBBIE EEN X!
Niet dat iemand weet wie debbie is. maar boeiaaaaand.
Noa heeft mij een x eenjaar (langer zelfs) overdatum-oude pindakaas voorgeschoteld. 14.gifquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
Neem niet alles zo serieus.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
D'oh, als jij iets duidelijker bent in wat je precies wilt, kunnen we je misschien ook nét iets beter helpen.
De laatste der Mohikanen?quote:Op woensdag 6 februari 2008 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
Er zijn nergens mensen te vinden van mijn leeftijd?
IK BEN DE LAATSTE OVERLEVENDE!;2!!!:2;1
Hoe kom je er dan achter vraag ik me afquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:12 schreef Alexxxxx het volgende:
Er achter komen dat er schimmel op je eten zat net nadat je de laatste hap door hebt geslikt is nooit grappig
Nee maar de lege verpakking waar het uit kwam die aan de binnenkant beschimmeld is welquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan achter vraag ik me af
De laatste hap kan je niet meer zien
Er zijn weinig meer over.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe kom je er dan achter vraag ik me af
De laatste hap kan je niet meer zien
Enne CZ: er zitten dus geen mensen van je leeftijd meer op je school? Wat hebben ze met ze gedaan?En ben jij misschien de volgende?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |