Wel staan, maar nog midden in mijn woonkamerquote:
Wat heeftie?quote:
woehoe.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
En ik zei:
[..]
Wat heeftie?
Ik hoef nu definitief niets meer voor school te doen dan mijn diploma op te halenScriptie gepresenteerd vanmiddag. Hing niks meer vaanf, maar moest toch nog even
Oja en wie zet er even een L bij in de OP?
Linkerpink topje eraf (niet voor zwakke maag!)quote:Op maandag 4 februari 2008 17:07 schreef freecell het volgende:
En ik zei:
[..]
Wat heeftie?
Ik hoef nu definitief niets meer voor school te doen dan mijn diploma op te halenScriptie gepresenteerd vanmiddag. Hing niks meer vaanf, maar moest toch nog even
Oja en wie zet er even een L bij in de OP?
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:09 schreef Bob. het volgende:
Hallo, hoi.
Ochquote:Op maandag 4 februari 2008 17:19 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Linkerpink topje eraf (niet voor zwakke maag!)
en oja, alleen een L? die f mag ook een d worden anders.
JAquote:Op maandag 4 februari 2008 17:29 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Staf en dipoma's. Ben je moe freecell?
Die ene achterin, in het midden?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:15 schreef maok het volgende:
Vraag 1: Heeft er hier misschien hier iemand een digitale filmcamera met night vison die ik kan lenen? Ik wil aankomende zaterdag de kidnaping van een gele lok kabouter uit mijn tuin filmen.*
*Afgelopen zaterdag is er een tuin kabouter uit mijn tuin ontvreemd en bruut voor mijn voordeur vermoord. Aangezien er elke week op zaterdag wel iets uit mijn tuin wordt vernield of gejat wil ik een lok kabouter gaan inschakelen en daar heb ik dus een camera bij nodig.
Vraag 2: Welke van mijn gele vriendjes vinden jullie het meest geschikt als lokkabouter?
[ afbeelding ]
Ze hebben hun arm niet achter het hoofd maar ze hebben een telefoon bij hun oorquote:Op maandag 4 februari 2008 18:39 schreef Dangel het volgende:
Of die gele met puntmuts, baard en arm achter zn hoofd.
Ah. Tele2dwergen.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:42 schreef maok het volgende:
[..]
Ze hebben hun arm niet achter het hoofd maar ze hebben een telefoon bij hun oor
Volgens mij is dat Freecellquote:Op maandag 4 februari 2008 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Die persoon links in het heokje mist óók een stuk vinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |