Maar wát nou als de Maya's gelijk hebben?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we over een kleine 80 jaar naar de klote door een nucleare ramp.
Dat hebben ze ook. We gaan over naar een nieuw tijdperk, dat valt al te merken. Maar het ene gelijk sluit het andere gelijk niet uit.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:26 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar wát nou als de Maya's gelijk hebben?
True, maar da's niet echt tof. Want dan bestaan we weer 80 jaar, en dan mogen we gelijk weer de pijp uit. Nou super.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:27 schreef Alexxxxx het volgende:
De dood is slechts een nieuw begin he?
Mja, ik denk niet dat we direct reincarneren zeg maar. Een leven is vaak best zwaa en zo, je mag toch wel ff uitrusten? Dus ik ben bang dat wij vanaf de zijlijn toekijken. Of stokoud worden, we worden opgestuwd in onze evolutie, waaroor we langer zullen leven, maar waardoor ook de overbevolking enorm problematisch zal worden.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
True, maar da's niet echt tof. Want dan bestaan we weer 80 jaar, en dan mogen we gelijk weer de pijp uit. Nou super.
Ik betwijfel of we nog langer gaan leven dan nu.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik denk niet dat we direct reincarneren zeg maar. Een leven is vaak best zwaa en zo, je mag toch wel ff uitrusten? Dus ik ben bang dat wij vanaf de zijlijn toekijken. Of stokoud worden, we worden opgestuwd in onze evolutie, waaroor we langer zullen leven, maar waardoor ook de overbevolking enorm problematisch zal worden.
Mja, maar over 80 jaar zijn we zo rond de 100, dat kan best toch?quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik betwijfel of we nog langer gaan leven dan nu.
We groeien immers ook niet meer!
Ik weet het niet, ik ben Darwin niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar over 80 jaar zijn we zo rond de 100, dat kan best toch?
Dan had je kanariesnavels bestudeerdquote:Op woensdag 6 februari 2008 21:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ben Darwin niet.
Mooi toch, van die vaste rituelen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:34 schreef MaxMark het volgende:
Wedden dat Grulez straks ergens in de middag "morgen" komt zeggen, ook al is het eigenlijk helemaal geen morgen, maar hij is dan weer net wakker en laat dat graag weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |