quote:Cellblock - Utrecht
RSI:The Attraction - Rotterdam
Backside540 - Dordrecht
Burnside - Deventer
De Skihut - Scheveningen
Duijvestein - Zoetermeer, Landgraaf & Den Haag (2x)
Euro funcenter - Zevenkamp, Alblasserdam & Oostvoorne
Forties - Bergen op Zoom & Roosendaal
Siem de Jong - Delft
Downtown - Den Bosch
quote:
quote:Nederland
Snowworld - Zoetermeer & Landgraaf
Skidome - Rucphen
Snowplanet - Spaarnwoude
Montana-snowcenter - Westerhoven
Snowdome - Den Haag
België
Skicasablanca - 's Gravenzeel
Snowvalley - Peer
Ice-mountain - Komen
Duitsland
Allrounder - Neuss
Alpincenter - Bottrop
quote:
quote:Komakie - Thomas
Stats: 192cm, 93kg, 44 (11), 1982
Boards: Rome Flag 163 (FS), Volkl Selecta 162 (FR), Burton Baron ES 164 (AR)
Binding: Burton Cartel, Burton Triad
Schoen: Burton Driver X
Goggle: Oakley Wisdom Tribal, Anon Realm Tokyo, Anon Realm Birds of Prey
Protectie: Dainese Backprotector, Leedom Helm
Basje B - Bas
Stats: 175, 78, 41, 1984
Board: Burton - Shaun White 155 (FS)/ Bataleon - Evil Twin 155 (FS)
Binding: Burton Cartel/ Bataleon The Allies
Schoen: 32 Lashed
Goggle: Dragon DX/ Electric EG1
Protectie: Backprotector
Gstyles - Gijs
Stats: 183, 79, 43, '79
Board: Burton Baron 157
Binding: Burton Mission (black)
Schoen: Salomon Maori
Goggle: Sinner
Protectie: None
Holyjoe - Sietze
Stats: 182, 86, 43, '75
Board: Burton Omen 168 (FR)
Binding: Burton Cartel
Schoen: Burton Rulers
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Tantrum (helm), Dakine butt-protector
GenesiZ - Mark
Stats: 179, 85, 44,5, '83
Board: F2 Gothic (FR)
Binding: Burton Cartel '05
Schoen: Burton Hail
Goggle: Oakley Wisdom
Protectie: Red Hifi (helm) + speakers
Rnej - Rene
Stats: 192,115,45,'83
Board: Burton T6 164 Wide (FR), Burton Canyon 163 (FR), Rome Flag 160 (FS)
Binding: Burton P1 en Burton Cartel
Schoen: burton driver X
Goggle: Anon Realm
Protectie: Red Hi-Fi (helm), Ufo Plast Backprotector, Icetools Crashpant
Forumgek - Matthijs
Stats: 172, 66, 39, '87
Board: Sapient - Identity 151 (FS)
Binding: Rome 390
Schoen: 32 - lashed
Goggle: Dragon DXS
Protectie: None
Kneusteun - Teun
Stats: 186cm, 70kg, 42,5, 1986
Boards: Capita foto fetish 158 (FS), en zo nu en dan een bataleon
Binding: SP private's , Drake F40
Schoen: Thirtytwo 306, Forum Explorer
Goggle: Spy Orbit
FlowDesign - Floris
Stats: 185cm, 73kg, 43 (10,5), 1982
Boards: Burton Jussi 159 (2008)
Binding: Burton P1 Wingtips (2007)
Schoen: Burton Moto (2008)
Goggle: Anon Helix
Protectie: Burton Audex Headphones Basic
Unioz - Marc
Stats: 185cm,75kg,mt.46,1990
Board: Bataleon Goliath 161W
Binding: Burton P1
Schoen: Northwave Freedom
Goggle: Uvex Tomahawk
Protectie: Red Hi-Fi helm
quote:[Centraal] Snowboard topic deel 01
[Centraal] Snowboard topic deel 02
[Centraal] Snowboard topic deel 03
[Centraal] Snowboard topic deel 04
[Centraal] Snowboard topic deel 05
[Centraal] Snowboard topic deel 06
[Centraal] Snowboard topic deel 07
[Centraal] Snowboard topic deel 08
[Centraal] Snowboard topic deel 09
[Centraal] Snowboard topic deel 10
[Centraal] Snowboard topic deel 11
[Centraal] Snowboard topic deel 12
[Centraal] Snowboard topic deel 14
[Centraal] Snowboard topic deel 15
[Centraal] Snowboard topic deel 16
[Centraal] Snowboard topic deel 17
[Centraal] Snowboard topic deel 18
[Centraal] Snowboard topic deel 19
[Centraal] Snowboard topic deel 20
[Centraal] Snowboard topic deel 21
[Centraal] Snowboard topic deel 22
[Centraal] Snowboard topic deel 24
[Centraal] Snowboard topic deel 25
[Centraal] Snowboard topic deel 26
[Centraal] Snowboard topic deel 27
[Centraal] Snowboard topic deel 28
[Centraal] Snowboard topic deel 29
[Centraal] Snowboard topic deel 30
[Centraal] Snowboard topic deel 31
[Centraal] Snowboard topic deel 32
[Centraal] Snowboard topic deel 33
[Centraal] Snowboard topic deel 34
[Centraal] Snowboard topic deel 35
[Centraal] Snowboard topic deel 36
[Centraal] Snowboard topic deel 37
[Centraal] Snowboard topic deel 38
[Centraal] Snowboard topic deel 39
[Centraal] Snowboard topic deel 40
[Centraal] Snowboard topic deel 41
[Centraal] Snowboard topic deel 42
[Centraal] Snowboard topic deel 43
[Centraal] Snowboard topic deel 44
[Centraal] Snowboard topic deel 45
[Centraal] Snowboard topic deel 46
[Centraal] Snowboard topic deel 47
[Centraal] Snowboard topic deel 48
[Centraal] Snowboard topic deel 49
[Centraal] Snowboard topic deel 50 - *Jubileum Topic*
[Centraal] Snowboard topic deel 51
[Centraal] Snowboard topic deel 52
[Centraal] Snowboard topic deel 53
[Centraal] Snowboard topic deel 54
[Centraal] Snowboard topic deel 55
[Centraal] Snowboard topic deel 56
[Centraal] Snowboard topic deel 57
[Centraal] Snowboard topic deel 58
[Centraal] Snowboard topic deel 59
[Centraal] Snowboard topic deel 60
[Centraal] Snowboard topic deel 61
[Centraal] Snowboard topic deel 62
[Centraal] Snowboard topic deel 63
[Centraal] Snowboard topic deel 64
[Centraal] Snowboard topic deel 65
[Centraal] Snowboard topic deel 66
[Centraal] Snowboard topic deel 67
Post em dan zelf ook goed, ik krijg een kruisjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:02 schreef GenesiZ het volgende:
Game on bitches. Terug Vind Pic posten of je wordt ge-asskickt![]()
Ik ga naar Diablerets, dorpje in Zwitserland, en misschien nog even naar La Lecherette. (vriend is halfzwitsers en ze hebben daar twee huisjes). La Lecherette is echt een heel klein dorpje, bestaat uit 1 straat ofzo en je kan er supercheap boarden. De gletsjer bij Diablerets is ook wel leuk, maar veel heel makkelijke pistes (en een stuk duurder ook..)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:39 schreef WaSTeiL het volgende:
Ik heb idd niet zoveel geboard, maar op de momenten dat ik heb geboard heb ik echt vollop genoten. Echt super goede sneeuw. Zeer veel offpiste geweest en zeker met die Burner is dat echt een genot. Echt surfen op de sneeuw.
Waar ga jij heen dan?
geen praatjes maar plaatjesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:17 schreef NoralyZ het volgende:
Dus eigenlijk heb je niet eens zo heel veel geboard. Jammer, maar ja als je ziek wordt kan je natuurlijk niks aan doen.
Ik zit echt te hopen op goede sneeuw.
Vorig jaar februari was er 5 cm ofzo, met hele stukken steen en gras, 's ochtends 1 gladde ijsplaat en 's middags alleen ranzige slush van sneeuw en aarde.
Lijkt me meer Eddie Stairs.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:22 schreef Rnej het volgende:
[..]
geen praatjes maar plaatjes![]()
[ afbeelding ]
Eddie Wall
krachttraining doet zeer weinig voor je kruisbanden en de banden over de zijkant van je benen...quote:Op zondag 3 februari 2008 01:41 schreef Sjobber het volgende:
Ik moet overigerns nog mensen bedankt die in het vorige topic mij van tips hebben voorzien. Dus bedankt
Maar het squatten, dat doe ik opzich al. Zowel vaak met weinig gewicht als gewoon het volle maximum.
Maar het blijft eigenlijk meer een oefening voor de hamstrings; bovenbenen en rug. En niet echt een oplossing voor de enkels/scheenbenen.
Ikzelf zat wel aan zo een half ronde bal (waar je dan op staat) te denken als evenwichtsoefening; maar dat ziet er zo sloom en kut uit
Maar ik heb nog wel even de tijd, want volgende wintersport is nog niet geplanned
En dan is het wel bagger dat al die plaatjes hier staan want bij elk plaatje krijg ik er ook steeds meer zin in
Krachttraining doet direct niet veel voor je kniebanden, maar indirect kan het goed zijn mits je compounds gebruikt als squat / deadlift/ cleans etc.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:56 schreef Rnej het volgende:
[..]
krachttraining doet zeer weinig voor je kruisbanden en de banden over de zijkant van je benen...
dus op zo'n bal gaan staan is wel een goeie oefening... heb ook veel op 1 been gestaan toen mn schuine knieband was ingescheurd.... t helpt wel
mits je banden niet te erg beschadigd zijn moet je ze zo snel mogelijk weer op normaal niveau belasten, om ervoor te zorgen dat ze weer op spanning komen... maar om gelijk te gaan squatten? ... ik weet t niet..quote:Op zondag 3 februari 2008 20:48 schreef Fugie het volgende:
[..]
Krachttraining doet direct niet veel voor je kniebanden, maar indirect kan het goed zijn mits je compounds gebruikt als squat / deadlift/ cleans etc.
Maar als je een gare knie ofzo hebt is het waarschijnlijk beter om met een evenwichtsbal te trainen dan met zware gewichten te gaan krachttrainen![]()
Daarnaast is het voor wintersport ook erg handing om veel te stretchen en dat staat eigelijk vrij dwars op krachttrainen.
yeah, daar krijg je duuruithoudingsvermogen van !quote:Op zondag 3 februari 2008 20:52 schreef WaSTeiL het volgende:
Kortom: lekker gaan bodypumpen in de sportschool voor alle spiergroepen..
goede squats zijn in theorie niet overdreven belastend voor je knie though. Maar ik zou met gare kniebanden/kruisbanden sowieso uitkijken en zeker niet gelijk vol gewicht gaanquote:Op zondag 3 februari 2008 21:44 schreef Rnej het volgende:
[..]
mits je banden niet te erg beschadigd zijn moet je ze zo snel mogelijk weer op normaal niveau belasten, om ervoor te zorgen dat ze weer op spanning komen... maar om gelijk te gaan squatten? ... ik weet t niet..
ik moest rustig aan beginnen met snowboarden (niet springen of railen etc) en dan gewoon lekker rijden..
(ik ging toen mn anwarter doen dus uiteindelijk elke keer als ik op mn bek ging liggen janken op die berg..... :S)
Dude, that's gnarly!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:13 schreef WaSTeiL het volgende:
*verhaaltje over de vakantie*
je post lelijke plaatjes en je kan ook skieën ? ....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:33 schreef nieuws. het volgende:
Ik board ook![]()
Even foto'tje zoeken![]()
[ afbeelding ]
Was een professionele foto, zag er erg mooi uit, maar als je die foto met een 1.3 mp camera fotografeert omdat je hem niet kan scannen, word hij minder mooi...![]()
Ik ski ook een beetje trouwens
Ik was die dag om iets van half 6 thuis. Na het lopen naar het dorp moest ik nog langs de skischool en daarna nog naar huis lopen. Toen ik daar eenmaal was, was ik er ook helemaal klaar mee. Ik heb de nacht ervoor alleen 2 uurtjes liggen dutten in de auto dus was al moe. Nog ff snel wat gegeten op de kamer en daarna gaan liggen. Ik werd de volgende ochtend pas wakkerquote:Op maandag 4 februari 2008 22:48 schreef WaSTeiL het volgende:
Vet verhaal Komakie..
Lijkt me het wandelingetje wel waard geweest voor die sonde. Zijn ook niet echt cheap uiteindelijk.
Als je daarna beloond wordt met een paar biertjes of schnaps is het helemaal niet erg.
Ach ik weet niet 100% zeker wat het geweest is, maar het kan nooit heel erg groot zijn geweest. Het is ook geen verschrikkelijke schade want ik kan er gewoon nog mee boarden. Ik moet nog ff de kant er opnieuw in laten zetten. Tenminste, het stukje dat uitsteekt. Het is echt een miliscuul beetje dus niet verschrikkelijk. Er moet alleen nu niets serieus meer gebeuren want dan ben ik wel de sjaak denk ik...quote:Hoe doe je dat overigens met dat steentje op je board? Dat moet wel een steen of rots geweest zijn wil je zulke schade hebben gehad? Ik ben ook offpiste over een paaltje heen gegaan, maar mijn schade valt heel erg mee. Zeker niets wat niet gerepareerd kan worden met een simpele handeling door een expert.
mmmmmmmmmmquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef Fugie het volgende:
al je spieren kwijtKan je alsnog niet lekkerder boarden
Is je board nog wel goed dan als je zoveel afvalt ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
mmmmmmmmmm
ik heb genoeg spieren (en vet) om kwijt te raken
Dat gaat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Is je board nog wel goed dan als je zoveel afvalt ?
Ik weet dat mijn board tot 90kg is gemaakt en ik met 85 kg redelijk aan de max zit volgens mij
naja het leek me al onwaarschijnlijk dat je board in 2'en breekt als je zwaarder bent dan dat ze aanbevelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat gaat komt wel goed hoor
Maar ehm Rnej.... met dit verlies aan gewicht begrijp je wel dat je nu wat minder hard gaat en me dus nu al helemaal niet meer kunt bijhouden
btw, heb weer lopen jibben. Kan nu 3 voudige 360 nosepress(Dus 3 keer achter elkaar aan 1 stuk door
) Daarna was ik te duizelig om nog door te spinnen ;') (Had er ook te weinig vaart meer voor maar goed)
Als je board tot 90kg gaat kun je er met 95 of zelfs 100kg ook nog prima op rijden hoor. Mijn Selecta gaat maar tot 85 kg en ik rij er met mijn 92kg ook prima op
Het is een richtlijn maar over het algemeen vind ik persoonlijk dat je er niet te veel waarde aan moet hechten. Als iemand van 90kg moet je natuurlijk niet op een boardje gaan rijden dat heel erg klein is en waar ze aangeven dat hij niet voor personen is boven de 60kg maar je kunt het wel met een korreltje zout nemen
Tailpress waarschijnlijk als je recht naar beneden gaat of niet? Dan is een Nosepress ook wel erg lastig.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja het leek me al onwaarschijnlijk dat je board in 2'en breekt als je zwaarder bent dan dat ze aanbevelen![]()
En een nosepress is mij nog niet gelukt, krijg het echt niet voor elkaarTailpress lukte wel enigzins na een week proberen
ah, mja zo lijkt het nog wel te doen jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tailpress waarschijnlijk als je recht naar beneden gaat of niet? Dan is een Nosepress ook wel erg lastig.
Ik doe hem bij de landing van een 360. Ik kom dan fakie aangereden op mijn backside. Dan pop ik hem vanaf me tail (die dan dus voor is) door me gewicht naar voren te bewegen en af te zetten met de voet die dan voor is. Bijna gelijktijdig draai ik mijn lichaam frontside in ((eigenlijk draai ik dus mijn backside bocht door) waardoor mijn board de lucht in gaat en ik begin te draaien. Na het rondje land ik op mijn neus (die dan dus weer achter is) en kom ik uiteindelijk weer plat op me board terecht
Nu draai ik hem helemaal en op het moment dat me board weer plat komt zet ik het gewicht weer gelijk op me tail en doe ik het nog een keer
Na 3 keer ben je dan echt fuckin duizelig
Men leert met vallen en opstaan....quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah, mja zo lijkt het nog wel te doen ja
Ik was al moedeloos omdat ik na 2 dagen nog geen fatsoenlijke tail press voor elkaar kreegHeb ook best wat tijd doorgebracht op de blauwe pistes om beetje te klooien met ollies, switch rijden etc etc. Alleen na paar keer vallen had ik het ook wel weer gezien
i know i knowquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Komakie het volgende:![]()
[..]
Men leert met vallen en opstaan....
practice is a bitch but it's worth the effort!
ik rij op een flag 160quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Is je board nog wel goed dan als je zoveel afvalt ?
Ik weet dat mijn board tot 90kg is gemaakt en ik met 85 kg redelijk aan de max zit volgens mij
Cab 9quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef unox_worst het volgende:
Welke trick is nou het makkelijkst om mee te beginnen? gewone sprongetjes gaan wel goed, dus ik wil dat er wel is wat leuker uit laten zien.
Beetje dikker is alleen maar goed voor de snelheid. Je bent dan aerodynamischer aangezien de wind om je heen bolt. Stel dat je 1 grote platte spierbonk bent dan ben je net zo aerodynamisch als een Lada.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik rij op een flag 160
komakie rijdt op een flag 163 en weegt... 90-95 ofzo?
heb nog wel ff te gaan met mn 115 kilo
enne, komakie, t idee is dat ik fitter word he... dus dat ik minder mezelf uit de naad moet werken om mn snelheid onder controle te houden
mja maar vet is niet zo goed in de bochten zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:28 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Beetje dikker is alleen maar goed voor de snelheid. Je bent dan aerodynamischer aangezien de wind om je heen bolt. Stel dat je 1 grote platte spierbonk bent dan ben je net zo aerodynamisch als een Lada.
Goed dooreten dus..
www.hot-zone.tvquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:03 schreef Flaccid het volgende:
Ik wilde vandaag de star glove van level halen, maar die is nergens te vinden. Weet iemand een goede webshop voor boardshit, waar ik die mss kan vinden?
www.blue-tomato.comquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:26 schreef Komakie het volgende:
[..]
www.hot-zone.tv
www.bluetomato.com
Staan ook in de openingspost
ik kan mn gloves niet vindenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:52 schreef Basje_B het volgende:
[..]
www.blue-tomato.com![]()
zeer goede shop trouwens. Van de week ook weer spullen van binnen gehad. wel zeer snel uitverkocht alles
Moet je een vrouw laten zoeken. Doe ik thuis ook altijd. Waarschijnlijk verstopt mijn vriendin ze gewoon, want ze vindt het ook allemaal weer terug... de bitch..quote:
je bedoelt burton Freestyle bindingen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:15 schreef NiekieW. het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuw board gekocht,
Burton elite met Burton freeride bindingen.
Goede aankoop ?
nee ik kbedoelde ik kan ze nergens vinden om te kopen. En deze gloves zijn om mijn leven gemaaktquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Moet je een vrouw laten zoeken. Doe ik thuis ook altijd. Waarschijnlijk verstopt mijn vriendin ze gewoon, want ze vindt het ook allemaal weer terug... de bitch..
Of bedoelde je dat niet.
Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad nog niet helemaal beseft dat je 'totaal' verschillende freestyle planken had.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:48 schreef Komakie het volgende:
[... text ...]
Geloof me, het maakt verschil....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef Fozzie_Bear het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad nog niet helemaal beseft dat je 'totaal' verschillende freestyle planken had.
Maar maakt die ene cm breedte verschil zoveel uit? Zal natuurlijk wel, anders zou niemand een wide board kopenMaargoed, morgen ga ik even den haag in en kijken of ik iets kan scoren
Ik laat nog wel even weten of het wat wordt!
heb er 300 voor betaald, maar heb wel al ietsje meer ervaring dan 1 week. Maar wilde er eigenlijk niet al te veel geld aan uitgeven daarom dat ik bij deze uitkwam.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
je bedoelt burton Freestyle bindingen?
hoop voor je dat je niet meer dan 440 betaald hebt anders ben je afgezet
en dat je een beginner bent, want je hebt echt een setje gekocht voor iemand die nog maar een weekje ervaring heeft....
Over een paar weekjes maar is proberen in landgraaf, als je op cam iemand naar beneden ziet rollen ben ik etquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cab 9of een bonk 720.
Gewoon beginnen met backside en frontside 180's . en beetje railen is ook geen kont aan! alleen niet een 50-50 de rail op rijden want dat kan gewoon echt niet
Frontside of backside boardslide.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:11 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Over een paar weekjes maar is proberen in landgraaf, als je op cam iemand naar beneden ziet rollen ben ik et![]()
50-50 ziet er idd niet zo heel spectaculair uit, beter gewoon met je board overdwars erover, alleen geen flauw idee hoe al die trucjes heten
http://www.usoutdoorstore(...)r-trigger-mitts.htmlquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef Flaccid het volgende:
Heeft niemand een idee waar ik level gloves kan krijgen, type star?
70 dollar. Moet je dan import rechten betalen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
http://www.usoutdoorstore(...)r-trigger-mitts.html
of ietsje dichter bij huis:
http://www.onthemountain.ch/nendaz-ski.php?skischool&valais-shop-location=belangrijkste-merken&fa_view_module_n_224&sid=8a500426e0ffa0339d04e8bed2a443d0
In nederland heb ik geen idee...
Helaas zul je import moeten betalen. De grens ligt op 45euro inclusief verzendkosten en verzekeringquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
70 dollar. Moet je dan import rechten betalen?
Dat is 50 euro ofzo
Nu ben ik ook gaan twijfelen. Een maat van mij heeft dus de fly, met een polsbeschermer. Misschien ga ik die nemen. Morgen even aanpassen bij hem.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:30 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Helaas zul je import moeten betalen. De grens ligt op 45euro inclusief verzendkosten en verzekering
$70*1.44878 = ¤ 48,32
Komt dus nog 19% btw op (9,18) en invoerrechten (weet neit hoeveel die zijn iets van 25 euro meestal)
vraag dus ff of die iets van 50 dollars op de factuur zet en je stort nog ff 20 dollar later.
prima prijs ...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:25 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
heb er 300 voor betaald, maar heb wel al ietsje meer ervaring dan 1 week. Maar wilde er eigenlijk niet al te veel geld aan uitgeven daarom dat ik bij deze uitkwam.
Ahh dat is wel chill. Misschien wil ik de flys. Maar ik moet ze voor 25 februari hebben. Ik zal de intersport es in de gaten houden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:14 schreef ransbal het volgende:
Ik heb exact dezelfde handschoenen, level star dus, vorig jaar bij de intersport op Lavie in Utrecht gekocht vor iets van 70 euro.
er zit redelijk wat verschil inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:40 schreef Rowlers het volgende:
Hey Allen,
Ik ben nieuw op fok en op zoek naar een nieuw board. Via wat gegoogle ben ik hier terecht gekomen
Ik ga al wat jaartjes op wintersport en ben eigenlijk alleen bezig met freeriden, dus poeder en piste . Nu kan ik hier in de buurt een Custom en een Supermodel krijgen voor een redelijke prijs. Ik kan alleen nergens vinden wat het verschil is tussen deze twee. Volgens mij zijn ze redelijk gelijk. Wie kan me het verschil vertellen?
Thanx
sinds wanneer neuk je mannen dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef 360sjors het volgende:
Ik heb van de week echt wat topplankjes bereden
[ afbeelding ]
Zonder je reactie gezien te hebben dacht ik meteen hetzelfde..quote:
dude..... laat maarquote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef 360sjors het volgende:
Ik heb van de week echt wat topplankjes bereden
[ afbeelding ]
wat opzich geen slecht idee isquote:Op zondag 10 februari 2008 20:53 schreef WaSTeiL het volgende:
Het ergste is gewoon dat hij het trots vertelt in dit topic.. Dat is zoiets als "Alle vrouwen zijn hoeren" roepen in de Opzij.
Ik betaal mijn vriendin er echt niet voor.quote:
dat is wat ik bedoelquote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik betaal mijn vriendin er echt niet voor.
Tenminste niet direct.. indirect veel te veel....
Op ski's kan je op vlakke stukken makkelijker snowboardchicks vangen en in een hoekje drijven, zodat ze geen kant meer op kunnenquote:Op zondag 10 februari 2008 21:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
niet eens ontkennen dat je gay bent...... dapper
ik ben trots op je hoor....![]()
Jij moet die chickies vangen, Ik trek ze gewoon aan met me snowboardskillzquote:Op zondag 10 februari 2008 21:46 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Op ski's kan je op vlakke stukken makkelijker snowboardchicks vangen en in een hoekje drijven, zodat ze geen kant meer op kunnen
>> downloadttip voor die achterlijke Fransen met hun skifabrieken met de gezelligheid van een mortuarium.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:55 schreef 360sjors het volgende:
Komm hol der Lasso raus, wir spielen Cowboy und Indianer
er horen ook danspasjes bijquote:Op zondag 10 februari 2008 21:55 schreef 360sjors het volgende:
OMGquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef 360sjors het volgende:
[..]
er horen ook danspasjes bij
http://www.youtube.com/watch?v=co149-bhEUw
Haha, lol, die in dat roze kan je gewoon niet laten liggen. Die ander is gewoon typisch Duits... :pquote:Op zondag 10 februari 2008 22:05 schreef 360sjors het volgende:
[..]
er horen ook danspasjes bij
http://www.youtube.com/watch?v=co149-bhEUw
Die is zooooo 2007quote:Op zondag 10 februari 2008 21:55 schreef 360sjors het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:54 schreef Komakie het volgende:
Vol op me bek gegaan bij een 180
[..]
ik ga vol op me muil
quote:Jij moet die chickies vangen, Ik trek ze gewoon aan met me snowboardskillz
wtf....quote:Op maandag 11 februari 2008 07:16 schreef XL het volgende:
[..]
Die is zooooo 2007![]()
Da hat das rote Pferd sich einfach umgekehrt
und hat mit seinem Schwanz die Fliege abgewehrt.
Die Fliege war nicht dumm, sie machte sum sum sum,
und flog mit viel gebrum um das rote Pferd herum.
La la lalalala...
Als ik val komen ze allemaal kijken of het wel goed met me gaat. Dat is ook een manier van vrouwen aantrekkenquote:
even op tinypic zettenquote:Op maandag 11 februari 2008 16:17 schreef Roeltjuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Me vorige week in Hochfügen/Kaltenbach.. Prachtig weer, goede sneeuw alleen mn stuitje gekneust maja..
Goede sneeuw en toch je stuitje kneuzen? Toevallig op het enige stukje ijs in het hele gebied geklapt?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:17 schreef Roeltjuhh het volgende:
[ afbeelding ]
Me vorige week in Hochfügen/Kaltenbach.. Prachtig weer, goede sneeuw alleen mn stuitje gekneust maja..
(Fixed)
Het is gewoon een combi.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:56 schreef ForumGek het volgende:
Zal het de nieuwe mode worden? Skinny snowboard broeken met oversized jassen?
quote:Op maandag 11 februari 2008 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
wtf....
Dat is toch geen tekst man. Een paard dat vliegen weg probeert weg te slaan met z'n staart
en ik maar denken dat Lief klein konijntje erg was
Die verkopen ze ook bij Skishop in Nieuwegein.. Misschien ritje waard?quote:Op maandag 11 februari 2008 19:53 schreef Flaccid het volgende:
Heeft iemand ervaring met snowboardshizzle kopen via eBay? Vanuit duitsland?
http://cgi.ebay.nl/Level-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
deze lijken mij wel wat. Ik kan nergens in nederland de level fly black vinden. Iemand ervaring of een adresje?
Ik ken wel de "Tight pants wide stance" trend.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:56 schreef ForumGek het volgende:
Zal het de nieuwe mode worden? Skinny snowboard broeken met oversized jassen?
Weet jij de prijs? Of woon jij daar in de buurt, misschien kunnen we wat regelen? Hebben zij een website waar ik het ff kan checke?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:32 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Die verkopen ze ook bij Skishop in Nieuwegein.. Misschien ritje waard?
Is inderdaad wel raar om voor een weekje in skikleding te lopen van 2-300 euro vind ik. Geef ik liever uit aan een goed board en zulksquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:10 schreef 360sjors het volgende:
Vrij beangstigend hoe men gegrepen wordt door de marketing van de grote merken. Snowboarders claimen doorgaans non-conformistisch te zijn, maar eigenlijk moet je stiekem toch wel in de nieuwste gear gestoken (liefst van zo urban mogelijke merken) naar beneden scheuren. Waar zijn de tijden gebleven dat men 15 jaar met een skipak deed.
Klopt, maar ik heb altijd last van koude handen. 1 keer investeren en done. En ik doe 3 jaar met kleding, dan groei ik eruit.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:46 schreef Fugie het volgende:
[..]
Is inderdaad wel raar om voor een weekje in skikleding te lopen van 2-300 euro vind ik. Geef ik liever uit aan een goed board en zulks
dat bedoel ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:04 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb altijd last van koude handen. 1 keer investeren en done. En ik doe 3 jaar met kleding, dan groei ik eruit.
Ik woon er vlakbij in de buurt en er moet altijd wel wat te regelen vallen. Geef ze anders even een belletje. Weet je meteen wat ze kosten en of ze je maat hebben:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:05 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Weet jij de prijs? Of woon jij daar in de buurt, misschien kunnen we wat regelen? Hebben zij een website waar ik het ff kan checke?
Het is gewoon in euro's hoor..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:36 schreef WaSTeiL het volgende:
Maar die prijzen zijn wel een beetje van 1998..
dude, als je daarbij in de buurt woont, zou ik gewoon ff de tram nemen en in Utrecht naar de Cellblock gaan. Heb ik meer vertrouwen in. Als ik lees wat voor "services" ze allemaal hebbenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:30 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik woon er vlakbij in de buurt en er moet altijd wel wat te regelen vallen. Geef ze anders even een belletje. Weet je meteen wat ze kosten en of ze je maat hebben:
http://www.skishopnieuwegein.nl/
Ik weet niet of je bij Cellblock wel bumpers kunt krijgen hoorquote:Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
dude, als je daarbij in de buurt woont, zou ik gewoon ff de tram nemen en in Utrecht naar de Cellblock gaan. Heb ik meer vertrouwen in. Als ik lees wat voor "services" ze allemaal hebben
Cell Block, waar zit dat. Ik kom er nooit. Misschien een keer naar utrecht, leuke stad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
dude, als je daarbij in de buurt woont, zou ik gewoon ff de tram nemen en in Utrecht naar de Cellblock gaan. Heb ik meer vertrouwen in. Als ik lees wat voor "services" ze allemaal hebben
Nog een weekje trouwens en dan zit ik rond dit uur ongeveer bij Wurzburg ofzo
als het een btje mee zit...
Donkere Gaard.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Cell Block, waar zit dat. Ik kom er nooit. Misschien een keer naar utrecht, leuke stad.
Die bestaan al, en jij least er eenquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:09 schreef XL het volgende:
[..]
Ik weet niet of je bij Cellblock wel bumpers kunt krijgen hoor![]()
Mijn Burton Wheelie Locker is overigens binnen! Vette tas is dat zeg! Je hebt dus echt geen koffer meer nodig naast dat ding. Het enige wat nog beter zou kunnen is wanneer hij ook voorwielen had en zelf kon rijden.
Alsof er een snowboard in mijn auto pastquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Die bestaan al, en jij least er een
Het is serieus een goede zaak. Ik zal eens roepen dat ze naar dat stukje moeten kijken op de website met die prijzen aangezien het duidelijk afschrikt.Ze zijn alleen vooral gericht op skieen en trekken daarmee ook een bepaald publiek. Snowboards hebben ze natuurlijk ook, maar ze verkopen bijvoorbeeld geen Burton. Dan mis je meteen een bepaald publek, maar dat willen ze geloof ik ook.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nog een weekje trouwens en dan zit ik rond dit uur ongeveer bij Wurzburg ofzo
als het een btje mee zit...
Sokken en Thermo wel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:42 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Het is serieus een goede zaak. Ik zal eens roepen dat ze naar dat stukje moeten kijken op de website met die prijzen aangezien het duidelijk afschrikt.Ze zijn alleen vooral gericht op skieen en trekken daarmee ook een bepaald publiek. Snowboards hebben ze natuurlijk ook, maar ze verkopen bijvoorbeeld geen Burton. Dan mis je meteen een bepaald publek, maar dat willen ze geloof ik ook.
Cellblock is zeker vet en kom daar graag, maar heeft maar een zeer beperkt aanbod qua kleding bijvoorbeeld. Als ik specialistisch spul moet hebben dan ga ik daarheen, maar voor sokken, helmpje, goggle, thermo spul e.d. ga ik wel mooi naar mijn lokale shop.
Smith zie je niet zo veel omdat ze een hele slechte importeur hebben (gehad)quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:41 schreef WaSTeiL het volgende:
Ze hebben een groot aanbod van o.a. Giro dus daar heb ik destijds ook mijn G10 gekocht. Mijn Smith goggle heb ik er ook vandaan en die vind je ook niet in elke shop. Ze hebben zeker een leuk aanbod, maar helaas missen ze Burton spul.
Als het je droog houdt is dat wel relaxt. Ik baal alleen zo van dat strakke spul. Ik heb altijd gewoon t-shirts onder me fleece aan en daarover me jas. Een beetje afhankelijk van de jas hoeveel laagjesquote:Ik heb 1 thermo hemd van Odlo en eigenlijk wil ik er wel meer van, maar de prijs houd me even flink tegen.
Ik heb ook een aantal van die hele goedkope van de Kruidvat en ze zijn fijner dan een katoenen shirt, maar daar is ook alles mee gezegd.Ik was dan ook wel erg blij met de wasmachine in ons huisje. Waste regelmatig mijn Odlo shirt aangezien die zo enorm fijn zit en me echt droog houdt.
Ik moet overigens wel thermo hemd aan aangezien ik zo'n technische jas heb zonder voering erin. Houdt me perfect droog en ook warm, maar werkt vooral goed als ik thermo shirt aanheb en een dunne fleece trui.
heb mijn board afgelopen zaterdag weggebrachtquote:Op donderdag 14 februari 2008 19:05 schreef WaSTeiL het volgende:
Had de hoop dat ik mijn board even kon brengen bij Duijvestein voor slijpen en waxen voordat ik naar Frankrijk vertrek, maar ze hebben het nogal druk en ze doen er een week over. Moet ik twee keer naar Zoetermeer rijden voor alleen dat en dan is mijn tijd ook weer niet waard.
Ik heb nog 3 keer slijpen en waxen tegoed van ze, maar laat het nu wel gewoon bij de lokale boer doen.
10 euro waxen en slijpen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 08:42 schreef 360sjors het volgende:
Waxen altijd gewoon zelf doen. Ik glijd altijd alles en iedereen eruit als ik zelf heb gewaxt. Toen mijn ouders daar achterkwamen vorige week wilden ze ook dat ik hun skies deed, en die van de rest van de familie, en wat vrienden. Iedere avond werd het appartement van mijn ouders zodoende getransformeerd in waxhok
Geniaalquote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:34 schreef 360sjors het volgende:
Je zou maar een verkeerde afslag nemen met je wheelie locker
http://www.youtube.com/watch?v=Av0VsTxJd78
Punt is dat de wax een stuk sneller weg is vlak tegen de staalkanten aan. Check je belag maar eens als je een paar dagen niet heb gewaxt, het zal er aan de zijkanten witter/droger uitzien dan in het midden. Nu kan dat aan mijn rijstijl liggen (ik rijd continue carvend, tenzij het niet kan i.v.m. snelheid/controle/drukte), maar na 2 dagen merk ik dat vooral mijn heelside begint te 'remmen'. Paar druppeltjes wax en ik kan er weer tegenaan (het midden van de base behandel ik dan ook niet).quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:52 schreef Komakie het volgende:
Zolang ik het niet echt heel erg lat van heb doe ik het ook gewoon niet.
de machine die ze in zm hebben staan is wel een geniaal apparaat. stuk beter dan bij andere snowboardshops...quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:05 schreef WaSTeiL het volgende:
Had de hoop dat ik mijn board even kon brengen bij Duijvestein voor slijpen en waxen voordat ik naar Frankrijk vertrek, maar ze hebben het nogal druk en ze doen er een week over. Moet ik twee keer naar Zoetermeer rijden voor alleen dat en dan is mijn tijd ook weer niet waard.
Ik heb nog 3 keer slijpen en waxen tegoed van ze, maar laat het nu wel gewoon bij de lokale boer doen.
ookal carve je niet rijd je toch op de zijkant van je board hoor... anders kan je niet sturen.... alleen is die baan vlakbij je kanten wat breder...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Punt is dat de wax een stuk sneller weg is vlak tegen de staalkanten aan. Check je belag maar eens als je een paar dagen niet heb gewaxt, het zal er aan de zijkanten witter/droger uitzien dan in het midden. Nu kan dat aan mijn rijstijl liggen (ik rijd continue carvend, tenzij het niet kan i.v.m. snelheid/controle/drukte), maar na 2 dagen merk ik dat vooral mijn heelside begint te 'remmen'. Paar druppeltjes wax en ik kan er weer tegenaan (het midden van de base behandel ik dan ook niet).
holy shit!?! serieus??? ... aaaah veeet!!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:56 schreef linebear het volgende:
Ik weet niet wat je doet maar als je na 2 dagen al voelt dat het langzamer gaat dan is dat sowieso niet normaal. Je moet dan of wat aan je waxkwaliteiten doen, of je hebt gewoon een gare base.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Punt is dat de wax een stuk sneller weg is vlak tegen de staalkanten aan. Check je belag maar eens als je een paar dagen niet heb gewaxt, het zal er aan de zijkanten witter/droger uitzien dan in het midden. Nu kan dat aan mijn rijstijl liggen (ik rijd continue carvend, tenzij het niet kan i.v.m. snelheid/controle/drukte), maar na 2 dagen merk ik dat vooral mijn heelside begint te 'remmen'. Paar druppeltjes wax en ik kan er weer tegenaan (het midden van de base behandel ik dan ook niet).
Allemaal vette kleuren bij Rome, behalve de Flag die voor een groot gedeelte gewoon zwart isquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:56 schreef FlowDesign het volgende:
Groot deel collectie 2008/2009: http://shayboarder.blogspot.com/
wtf... een week moeten wachten op je board... Lopen die lui de hele dag uit hun neus te vreten ofzoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:49 schreef Rnej het volgende:
[..]
de machine die ze in zm hebben staan is wel een geniaal apparaat. stuk beter dan bij andere snowboardshops...
en als ik ze lief aankijk dan is mijn board in een drukke periode toch altijd binnen een week klaar.... zetten ze m gewoon halverwege de rij <3
de halve randstad laat het bij de duif doen hequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je doet maar als je na 2 dagen al voelt dat het langzamer gaat dan is dat sowieso niet normaal. Je moet dan of wat aan je waxkwaliteiten doen, of je hebt gewoon een gare base.
Trouwens, als je het na 2 dagen al bij carven voelt dan sta je dus als je base plat is zo goed als stil of niet? Met carven merk je immers het minste van de staat van je belag.
Ik heb nou ongeveer 2 weken met me Selecta gereden en nog niet laten waxen. Nog steeds een helemaal zwart belagje en niets te merken van vertragingen
Ik merk het over het algemeen meer aan me kanten dat het ff moet gebeuren. Als ik soms kantengrip verlies dan moet er weer het nodige gebeuren. Zo snel gebeurd dat niet. Zet nogal wat druk op me kanten dus als ik weg glij dan moet ik me kanten laten slijpen
Als ik dat ook elke week zou laten doen dan zou ik halverwege het seizoen me board kunnen
weggooien omdat de kanten op zijn
[..]
Allemaal vette kleuren bij Rome, behalve de Flag die voor een groot gedeelte gewoon zwart is
Misschien kijken of ik nog ergens een type van dit jaar kan krijgen.
btw de Lo-fi is nieuw...
wat zou dat voor board zijn?
[..]
wtf... een week moeten wachten op je board... Lopen die lui de hele dag uit hun neus te vreten ofzo
Zo lang duurt het waxen+slijpen in een machine toch niet. kost echt iets van 10min ofzo per board.
Kun je beter met een Evil Twin prokken waar geen normale bocht mee te rijden is in Snowworld omdat ie te bot is en te lui is om zelf te slijpen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:34 schreef Rnej het volgende:
mja, grappig is dan weer dat de mensen die ik meemaak die t laten doen echt amper botte kanten hebben
of van die posers die dan een dominant hebben en melden dat ze vet railen, maar dan wel hun plank op de machine slijpen... kijk, kanten vijlen is 1 ding, maar als je plank uit de machine komt hapt ie zelfs op boxen
jij hebt een zelfslijpende plank die te lui is om zichzelf te slijpen?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Kun je beter met een Evil Twin prokken waar geen normale bocht mee te rijden is in Snowworld omdat ie te bot is en te lui is om zelf te slijpen.
Als je Bataleon hebt laat niet je board in machine slijpen (duif kan wel. heeft aparte machine)
die andere machines drukken zo hard op board dat je triplebase weg is
De meeste machines kunnen Bataleon wel aan.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:47 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Kun je beter met een Evil Twin prokken waar geen normale bocht mee te rijden is in Snowworld omdat ie te bot is en te lui is om zelf te slijpen.
Als je Bataleon hebt laat niet je board in machine slijpen (duif kan wel. heeft aparte machine)
die andere machines drukken zo hard op board dat je triplebase weg is
inprincipe hebben alle grote merken wel wereldwijde garantie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:40 schreef WooZ het volgende:
Weet iemand hier hoe het zit met snowboard en internationale garantie? Iemand vertelde me gister dat bv Burton wereldwijde dekking heeft.
Moet me nog volledig oriënteren wat ik wil, ben nu 3x wezen boarden en leek me wel eens tijd om een eigen boardje aan te schaffen. Maar omdat ik binnenkort naar Canada ga, wilde ik het daar kopen > scheelt nogal $$$
OK relaxedquote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:57 schreef Komakie het volgende:
[..]
inprincipe hebben alle grote merken wel wereldwijde garantie.
Als je een beetje een welwillende shop hebt, die Burton verkoopt, zullen ze niet zo snel moeilijk doen om iets te vervangen. Als ze zeker weten dat ze het vervangen krijgen dan geven ze je gelijk nieuw spul mee. Heb er zelf genoeg ervaring mee
Ik heb het trouwens voornamelijk over kapotte buckels, straps, hibacks en dergelijke. Kapotte boards doen ze vaak iets moeilijker over. Beetje afhankelijk hoe goed ze je kennen en wat voor schade het is.
Met andere merken is dat tegenwoordig ook vaak zo.
Hangt wel een beetje van de shop af. Dat is een groter probleem dan het merk.
Dus beetje slijmen bij je lokale dealerDie kunnen sowieso dat soort spul makkelijker opsturen.
t probleem is dat ze de slijpsteen moeten kantelen.. dat kan in principe bij elke machine, maar de meeste shops in holland zijn te belazerd om ff een kwartier te schroeven voor een bataleon boardje...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
De meeste machines kunnen Bataleon wel aan.
Ik ken er iig geen die het niet kan. Die dingen die ze in Oostenrijk hebben kunnen ze iig allemaal aan...
Verder vind ik het trouwens nog een reden om niet een Bataleon te kopen...
aan die combi kan je je geen buil vallen, ideaal allround oplossingkjequote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef WooZ het volgende:
[..]
OK relaxed
Nu me maar eens gaan oriënteren wat ik eigenlijk wil. Ik weet mijn god niet waar ik op moet letten. Lengte / gewicht / stijfheid vh board
Burton Custom boardje, Cartel bindingen en board bag erbij ben je voor 580 euro klaar, daar heb je in nederland alleen een board voor. Laat staan als ik een ouder model koop
Schoenen heb ik zelf al, paar Vanz
tx!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:59 schreef Rnej het volgende:
[..]
aan die combi kan je je geen buil vallen, ideaal allround oplossingkje
lengte --> meer lengte = meer grip op snelheid... als je meer van t scheuren en poederen bent, koop je je plank aan de lange kant, beetje park-freak? koop m wat korter
stijfheid is grotendeels persoonlijke voorkeur en ook weer t soort terrein waar je op rijdt...
gewicht is een factor waar je nog niet op hoeft te letten (als je gewicht van de plank bedoelt) ...
kijk hoeveel je zelf weegt en hoelang je bent, aan de hand daarvan kan je bepalen hoe lang en hoe stijf je boardje moet zijn
custom 156 of 158 zou dan prima zijnquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:04 schreef WooZ het volgende:
[..]
tx!
Ik wil idd een allround board niveau intermediate zeg maar. Ben meer van het afdalen/poeder dan het park gebeuren. Ben zelf 1.78m en weeg om en nabij de 75-78kg, dus volgens downtown.nl kan ik dan wel op een burton custom board staan![]()
Hoelang board moet ik dan ongeveer hebben?
Daarnaast is railen met een sintered base ook een stuk minder relaxt (wat ik heb begrepen. Ik doe niet aan dat soort mislukte snowboardenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:58 schreef Rnej het volgende:
[..]
t probleem is dat ze de slijpsteen moeten kantelen.. dat kan in principe bij elke machine, maar de meeste shops in holland zijn te belazerd om ff een kwartier te schroeven voor een bataleon boardje...
maar sowieso geextrudeerd belag slijpen is een beetje loos (t helpt wel, okay, maar tis een beetje overdreven, zeker omdat ik een plank met geextrudeerd belag zou kopen zodat ik niet hoef te waxen
evil twin is als parkplankje juist zo fijn omdattie onderhoudsvrij is.. een plank met gesinterd belag niet waxen is vragen om een trage plank
Relaxed. Wat heb ik allemaal nodig als ik een snowboard aanschaf?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:23 schreef Rnej het volgende:
[..]
custom 156 of 158 zou dan prima zijn
moet een nieuw board eigenlijk gelijk gewaxed worden?quote:Op zondag 17 februari 2008 18:25 schreef Rnej het volgende:
zal wel een custom van een vorig jaar zijn ofzo
deze is het: http://www.downtown.nl/scripts/prodView.asp?idproduct=494
enne, laat je ff in een shop adviseren anders?
ja ik loop binnenkort wel eens ff binnen, maar ik moet ergens mee beginnen om me te oriënteren
fluorwax is prima, schroevendraaier om je bindingen erop te knallen + af te stellen....
ok, en anders loop ik idd wel ff een winkel binnen die ff waxen etc.
waxschrapertje, oud strijkijzer... en klaar ben je
niet meteen, ze komen gewaxed uit de fabriek, en je merkt vanzelf wanneer 'ie langzamer wordtquote:Op zondag 17 februari 2008 21:02 schreef WooZ het volgende:
[..]
moet een nieuw board eigenlijk gelijk gewaxed worden?
naja ik zie allemaal wel de komende weken
heb ze ook wel eens gezien in Les Sybelles. Misschien dat er een stoot lucht uitkomt voor lawines ofzo?quote:Op maandag 18 februari 2008 15:05 schreef jobje het volgende:
Hele gekke vraag, ik ga al een paar jaar op rij naar les trois vallees. daar heb je vaak vlak onder de toppen van de bergen van die stalen pijpen die 'uit de berg komen' lijkt het wel. (je zal ze ook wel ergens anders hebben...) en ieder jaar vraag ik me weer af wat die dingen nou zijn of wat ze doen....
zoiets ongeveer:
[ link | afbeelding ]
iemand een idee??
lijkt me om de lawine's te breken.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:05 schreef jobje het volgende:
Hele gekke vraag, ik ga al een paar jaar op rij naar les trois vallees. daar heb je vaak vlak onder de toppen van de bergen van die stalen pijpen die 'uit de berg komen' lijkt het wel. (je zal ze ook wel ergens anders hebben...) en ieder jaar vraag ik me weer af wat die dingen nou zijn of wat ze doen....
zoiets ongeveer:
[ link | afbeelding ]
iemand een idee??
Geen idee...quote:Op maandag 18 februari 2008 15:05 schreef jobje het volgende:
zoiets ongeveer:
[ link | afbeelding ]
iemand een idee??
Hoe houdt zon dunne buis een lawine tegen? En bij ons staan ze op de top van een berg zowat. Dus dat klopt niet echt lijkt mij.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:02 schreef Bramvanlith het volgende:
Zeker lawine brekers :-) je ziet ze vaak voor de liften/liftpalen op steile stukken van de piste/lawine gevaarlijke plekken ed.
hij houdt hem niet tegen, maar breekt em, wordt ie minder krachtig vanquote:Op maandag 18 februari 2008 20:23 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Hoe houdt zon dunne buis een lawine tegen? En bij ons staan ze op de top van een berg zowat. Dus dat klopt niet echt lijkt mij.
Gelukkig is dat dus niet lawine gevaarlijk...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef jobje het volgende:
het is zeker niet voor lawines te breken. ze staan vaak een meter of 20 tot 50m onder de top, en altijd wel op steile stukken...
Vroeger, toen er nog echt veel sneeuw lag in 40-45, waren dat de ventilatie buizen voor de schuilkelders in de bergen maar toen zag je ze niet omdat ze net onder de sneeuw lagen.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:05 schreef jobje het volgende:
zoiets ongeveer:
[ link | afbeelding ]
iemand een idee??
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog echt veel sneeuw lag in 40-45, waren dat de ventilatie buizen voor de schuilkelders in de bergen maar toen zag je ze niet omdat ze net onder de sneeuw lagen.
Ja ik ging er eerst vanuit dat het vrijwel onmogelijk is om daar in je eentje naartoe te gaan, aangezien de goedkoopste hotelkamers zo'n ¤200,-/nacht kosten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik wil ook naar Whistler!!!![]()
Misschien kan ik volgend jaar iets regelen met m'n werk. Die hebben nml. een kantoor in Bothell, WA. Dat is maar 3,5 uur rijden van Whistler Mountain.
9 uur pfffffquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef ForumGek het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik altijd wel blij als ik om 16:00 naar huis ga/moet. Ik heb het dan best wel gehad. Maar dan ben ik er ook al wel om 9 uur ofzo, kwart over 9. Jij kan nu gewoon om 14:00 naar de piste gaan. Of 's avonds weer terug.
Dat zei ik ook al. Ik bedoel dat een lawine boven die buis niet mogelijk is, maar volgensmij bedoelen we hetzelfde. ik vind het maar raar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef jobje het volgende:
zonde dat ik geen foto er van heb gemaakt, maar ze staan op plekken waar een lawine echt onmogelijk is. vaak staan zo op plekken waar door wind of stijlheid geen sneeuw ligt....
quote:
Aha, bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal ze morgen even bellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef ForumGek het volgende:
probeer www.burnside.nl eens. Daar heb ik mijn DXS ook weg, en wellicht kan je er ook een losse lens kopen. Ze doen ook aan verzenden als je dat graag wilt, maar anders moet je ze gewoon ff in Deventer bezoeken, gave shop met mooi skatepark eraan vast!
probeer t eens bij R.S.I. in Rotterdam.. die hebben ook redelijk exclusieve shit..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Aha, bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal ze morgen even bellen.
Weet iemand anders nog een winkel?
heyhey veel plezier! ik ga over 3 dagies, can't waitquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef Komakie het volgende:
Ik ga trouwens morgen om 5:00 rijden dus tot over anderhalve week ofzo
Ik stap vermoedelijk over naar een bedrijf uit Vermont! Ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik wil ook naar Whistler!!!![]()
Misschien kan ik volgend jaar iets regelen met m'n werk. Die hebben nml. een kantoor in Bothell, WA. Dat is maar 3,5 uur rijden van Whistler Mountain.
Dan ben ik er ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef linebear het volgende:
Ik ga de eerste week van april nog even een paar dagen boarden... in Zell am See
hopen dat er nog sneeuw ligt...
Ik zit in Bruck bei Zell Am See, maar ik ga natuurlijk alleen in Kaprun boardenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:04 schreef linebear het volgende:
Cool, ik zit in hotel Fischerwirt...
sinds wanneer? ik kan alleen troep vinden bij de RSI ... sowieso moet ik de eerste verkoper met verstand van snowboards daar nog tegen komen.... :squote:Op woensdag 20 februari 2008 09:21 schreef Gstyles het volgende:
[..]
probeer t eens bij R.S.I. in Rotterdam.. die hebben ook redelijk exclusieve shit..
want kaprun is vet. geen discussie over mogelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef linebear het volgende:
want er ligt geen sneeuw meer in Zell am See tegen die tijd !?
ow nou ben er anders goed geholpen hoor... mja dat zal wel een andere verkopert zijn geweest.. en was ook niet voor een board maar een helm.. er ik ben tevreden over de spullen die ze hebben daar..quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
sinds wanneer? ik kan alleen troep vinden bij de RSI ... sowieso moet ik de eerste verkoper met verstand van snowboards daar nog tegen komen.... :s
mmmm is alweer een tijdje geleden , misschien is t assortiment aangepast( lees: hebben ze een assortiment gekregenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ow nou ben er anders goed geholpen hoor... mja dat zal wel een andere verkopert zijn geweest.. en was ook niet voor een board maar een helm.. er ik ben tevreden over de spullen die ze hebben daar..
Komakie!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:07 schreef Rnej het volgende:
kijk nou wat ik tegenkom
pilsje voor de eerste die weet wie de dude is die op de grond zit!
[ afbeelding ]
Herken dit wel, heb ik ook last van... iemand tips ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klein vraagje nog. mijn handschoenen meuren behoorlijk... en mijn handen gaan er ook niet plezanter van ruiken wanneer ik ze aan heb gehad.
Hebben meer mensen hier last van en bovenal hoe kom je er vanaf?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef linebear het volgende:
[..]
Herken dit wel, heb ik ook last van... iemand tips ?
had het idd ook met de handschoenen van mijn broertje, 1x de binnenhandschoen eruit en daarna was het echt een dramaquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]als er geen oplossingen zijn kunnen we altijd een praatgroepje oprichten maar ik hoop dat iemand met iets anders komt!
Ik niet..quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
Is er (behalve ik) nog iemand anders van hier in Laax geweest tijdens het NK?
hahahahquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Gister aangeschaft!bij old men en eindelijk een verkoper die mee geen burton wil aansmeren
.
de cartel is wel een van de beste bindingen die er zijn ... maar tis gewoon gay als je ride vraagt en ze dan over burton beginnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
Nee vind beetje apart, kwam bij cellblock en vraag om ride bindingen begint ie over cartel's?!?!?! Ik vraag nie voor nix om ride's! maar meneer zegt dat burton bijna hetzelfde is![]()
In ieder geval heel blij dak ze nu heb gevonden en snel op me fetish schroeven
allemaal vragen die ze ook in de winkel kunnen beantwoorden he...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef WooZ het volgende:
Ik heb schoenmaat 44 (Vanz) kan ik dan beter een 'wide' boardje nemen (incl L bindingen)?
en weet iemand het verschil tussen een gewone Cartel binding en een EST
En zit er ook nog veel verschil in de bags? Liefst eentje die ik op m'n rug ofzo kan doen, of kan dat bij allemaal?
Mijn persoonlijke toppers van het huidige seizoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand nog een vette snowboardfilm, het liefst met heerlijke powder runs
Maandagavond richting gerlitzen met school. Dus heb wat nodig voor onderweg, we vertrekken om 17.00 uur.
Lines is goed Cold World vond ik niet zo vet. First Descent vond ik niet zo goed. Met lines bedoel je toch Draw the line? We're people too is btw ook vet, goed ge-edit. Purple Yeah, Thanks Brian en Picture this moet ik nog ff checken!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke toppers van het huidige seizoen.
- Picture This
- Thanks Brain
- Purple Yeah
- Cold World (hiphop only)
En voor jou speciaal een big mountain snowboarding film:
- Lines, tis alleen wel meer een reportage á la First Descent. Met o.a. Farmer en Travis Rice
nee, lines is nieuwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Lines is goed Cold World vond ik niet zo vet. First Descent vond ik niet zo goed. Met lines bedoel je toch Draw the line? We're people too is btw ook vet, goed ge-edit. Purple Yeah, Thanks Brian en Picture this moet ik nog ff checken!
En btw: Weet iemand waar je van die polsverstevigers kan krijgen?
weet je ook iets over polsverstevigers? Is er toevallig iemand hier die bij husky werkt en meegaat naar gerlitzen?quote:Op zondag 24 februari 2008 09:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, lines is nieuw
maar als t over poeder gaat zijn alle absinthe films de besten als je t mij vraagt...
(vivid, pop, futureproof, more en optimistic?)
de runs van nicolas muller in die films zijn in 1 woord: epic
voor zover ik weet zijn er hier maar 3 leraren, bram, komakie en ik.... en van komakie en mijzelf weet ik dat we niet voor husky werkenquote:Op zondag 24 februari 2008 11:21 schreef Flaccid het volgende:
[..]
weet je ook iets over polsverstevigers? Is er toevallig iemand hier die bij husky werkt en meegaat naar gerlitzen?
prijs?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:47 schreef WaSTeiL het volgende:
Gisteren bij Cellblock nog even nieuw jasje op de kop getikt: Bonfire Blur Jacket.
Kon hem niet laten liggen.
[ afbeelding ]
Van 229 naar 138..quote:
Bij Cellblock bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2008 18:38 schreef Flaccid het volgende:
[..]
die mensen daar zijn echt dom weetje
jij kijkt duidelijk niet naar peter R de vriesquote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Bij Cellblock bedoel je?
Mijn ervaringen zijn echt anders.
ik kom nooit naar cellblock. Dat ze een filiaal openen hier in eindhovenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:35 schreef Rnej het volgende:
[..]
jij kijkt duidelijk niet naar peter R de vries
en bij cellblock heb ik vaak genoeg suf advies gehad hoor... kom je vragen naar c60s raden ze je toch echt de slapste ride bindingen aan......
sta je daar zo van: " dude.. nee.. ik wil respons... niet stukjes elastiek om mn voeten mee op mn board te houden"
400d met leuke lensjes jahquote:Op maandag 25 februari 2008 17:42 schreef Basje_B het volgende:
Hey Rnej Conjo ;-)
Had jij niet zo'n eos 350 met alles erop en eraan?
Stond het al een tijdje in de planning dat je er nog heen gegaan bent?quote:Op maandag 25 februari 2008 22:22 schreef GenesiZ het volgende:
Canon zuigt, Nikon D300 ftw
Sorry, moest ook even wat melden. Ben vandaag teruggekomen van een teleurstellend weekendje winterberg zonder sneeuw. (maar dat was ook wel te verwachten
Zoek namelijk camera die makkelijk in gebruik is en mooie foto's maakt uiteraard.quote:Op maandag 25 februari 2008 22:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
400d met leuke lensjes jah
wordt over een paar maanden een 40d (6,5 beeldjes per seconde)
als je makkelijk wil moet je gewoon een alles in 1 kopen, spiegelreflex is voor mensen die instellingen tot in de puntjes willen beherenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:40 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Zoek namelijk camera die makkelijk in gebruik is en mooie foto's maakt uiteraard.
Je kan me vast veel over vertellen
Jeps, mijn schoonopa&oma gaan elk jaar met de familie (nu 11man) naar een 8-persoons huisje in Hochsouerland van CenterParcs. Altijd wel gezellig, maar 2 jaar geleden fatsoenlijk kunnen boarden, vorig en dit jaar was het gewoon klotequote:Op maandag 25 februari 2008 22:54 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Stond het al een tijdje in de planning dat je er nog heen gegaan bent?
Wie knalt die boardje ff af. Ik heb er geen zin meer in...........quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:42 schreef 44pje het volgende:
Ik weet niet of het hier al voorbij is gekomen (en ik ben te lui om alles terug te gaan lezen), maar wat vinden jullie hier van? http://www.studentenwerk.nl/snowboard
Even los van het feit dat je niet op zo'n immens lelijk board gezien wil worden, maakt nitro een beetje fatsoenlijke boardjes? Kan dat voor die prijs?
quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Wie knalt die boardje ff af. Ik heb er geen zin meer in...........
Als het schaafsel wat van de Nitro afkomt hebben ze samen geperst en een board van gemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2008 18:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
zal ik dan maar?
" een natte telegraaf met wat ducttape boardt lekkerder"
en dat t boardje uit de Nitro fabriek komt zegt niets.... er staat geen nitro op dus het is geen nitro![]()
Zeker wel relaxed voor als je een kampvuurtje wilt maken.quote:Op woensdag 27 februari 2008 16:08 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Wie knalt die boardje ff af. Ik heb er geen zin meer in...........
wel een pauperbende daarquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef EnactedChaos het volgende:
iemand Rutger gezien in Mayrhofen?
Lekker weertje daar...
idd, en daarom ben ik al 3x naar val thorens geweest, is tenminste aardig sneeuwzekerquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef EnactedChaos het volgende:
iemand Rutger gezien in Mayrhofen?
Lekker weertje daar...
bij mn hielen een klein beetje eraf.... is van de blokken ijs waar je langsglijdt als je in de lift staat @ sw ZMquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:34 schreef FlowDesign het volgende:
@ Rnej
Wat is de status van de lak op jouw P1's?
die pattas zijn vieeeees conjoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Basje_B het volgende:
Nieuwe aankoop!!!! 32 Lashed again.
[ afbeelding ]
Die blauw met wit en zwart!!!!
Was dan naar landgraaf gegaan, betere kwaliteit sneeuw en een groter funpark.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
die pattas zijn vieeeees conjo
btw:
kga morgen voor t eerst naar bottrop.... lekker jibben tussen de dagjesmensen![]()
maat van me neemt zn SLR + flitser mee, dus ns kijken of ik een leuke funparkfoto kan posen ofzo..
zo met je board aan stil gaan staan op een box en een vette pose aannemen, jeweets
dude, ik werk bij snowworld,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Was dan naar landgraaf gegaan, betere kwaliteit sneeuw en een groter funpark.
Maar toch veel plezier en geniet van de gratis drank
Was de sneeuw zo kut dan? Een kennis zei dat het goed te doen was.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:56 schreef Rnej het volgende:
Bottrop was leuk, maar de baan niet... volgende keer neem ik mn schaatsen wel mee... heb je meer grip.... en ben je ook nog ns sneller boven...
een fucking lopende band naar de top.... die TRAAAAG is...
en 640 meter? ik weet niet waar ze dat verzinnen, maar als ik landgraaf streep ben ik toch echt langer bezig om beneden te komen dan in bottrop...
ga je voor het boarden: blijf MIJLENVER bij Bottrop uit de buurt.. tis t geld niet waard
ga je voor t onbeperkte bier en feesten etc... dan is t best okaymaar voor 1 keertje....
aanrader: haal een middagkaart, das 25 eu ofzo, en dan kan je vanaf half5 onbeperkt zuipen (en evt boarden als je dat zou willen)
mensen die skieen en niet carven komen prima beneden jaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Was de sneeuw zo kut dan? Een kennis zei dat het goed te doen was.
Ik ga een snowboardshop opzetten en mijn streven wordt dan om de eerste verkoper te zijn met verstand van boardsquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
sinds wanneer? ik kan alleen troep vinden bij de RSI ... sowieso moet ik de eerste verkoper met verstand van snowboards daar nog tegen komen.... :s
Bijna goedquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef unioz het volgende:
shaun white?
ik haat je...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
we have a winner
komt er nog een van dezelfde site (hij gaat me hiervoor haten....)
[ afbeelding ]
First Descent niet goed... pfffquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Lines is goed Cold World vond ik niet zo vet. First Descent vond ik niet zo goed. Met lines bedoel je toch Draw the line? We're people too is btw ook vet, goed ge-edit. Purple Yeah, Thanks Brian en Picture this moet ik nog ff checken!
En btw: Weet iemand waar je van die polsverstevigers kan krijgen?
Verschilt bij mij per keer.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Bij Cellblock bedoel je?
Mijn ervaringen zijn echt anders.
ach ik vroeg me gewoon wat dingetjes af.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
als het serieus is, martinsons doet spy en capita (www.martinsons.nl) soletech doet thirty two en nog wat dingetjes (www.soletechnology.com) Ik wil je evebtueel wel wat dingetjes mailen morgen (heb nu niet alles hier). maar je kan ook gewoon ff info mailtjes naar alles sturen en geheid dat ze je wel ff de telefoon nummers van hun diustrubiteurs doorgeven.
Online boardshop?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga een snowboardshop opzetten en mijn streven wordt dan om de eerste verkoper te zijn met verstand van boards
Hoewel ik een groot voorstander van online shoppen ben (vanwege eenvoudig prijsvergelijk ed) zou ik mijn snowboard spulletjes niet snel online kopen. Die dingen wil ik graag toch eerst even zien en voelen voordat ik ze koop. Dat gaat natuurlijk alleen op voor de grote dingen als boards, bindingen etc. Maar ook voor kleding, tassen en kleine accessoires (<= spelling??). Die dingen kocht ik vroeger altijd online, maar vielen soms tegen toen ik ze in huis kreeg.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:44 schreef Komakie het volgende:
btw, kennen jullie wat importeurs van snowboardspullen in nederland?
Zijn we naar op zoek.
Merken als Rome, Forum, Bataleon, Sessions, etc
Ik heb begrepen dat Burton het allemaal zelf regelt...
Als er trouwens een shop zou zijn in Nederland met een goede webshop (groot aanbod, goede levering, etc) zouden jullie daar dan ook bestellen? Eerder dan bij een buitenlandse shop (blue Tomato, Hot Zone, etc)
Gewoon ff een paar vraagjes voor een idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |