Komakie!quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:07 schreef Rnej het volgende:
kijk nou wat ik tegenkom
pilsje voor de eerste die weet wie de dude is die op de grond zit!
[ afbeelding ]
Herken dit wel, heb ik ook last van... iemand tips ?quote:Op donderdag 21 februari 2008 18:37 schreef BarraCupraCuda het volgende:
klein vraagje nog. mijn handschoenen meuren behoorlijk... en mijn handen gaan er ook niet plezanter van ruiken wanneer ik ze aan heb gehad.
Hebben meer mensen hier last van en bovenal hoe kom je er vanaf?
quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:22 schreef linebear het volgende:
[..]
Herken dit wel, heb ik ook last van... iemand tips ?
had het idd ook met de handschoenen van mijn broertje, 1x de binnenhandschoen eruit en daarna was het echt een dramaquote:Op donderdag 21 februari 2008 19:29 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]als er geen oplossingen zijn kunnen we altijd een praatgroepje oprichten maar ik hoop dat iemand met iets anders komt!
Ik niet..quote:Op donderdag 21 februari 2008 23:07 schreef FlowDesign het volgende:
Is er (behalve ik) nog iemand anders van hier in Laax geweest tijdens het NK?
hahahahquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:07 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Gister aangeschaft!bij old men en eindelijk een verkoper die mee geen burton wil aansmeren
.
de cartel is wel een van de beste bindingen die er zijn ... maar tis gewoon gay als je ride vraagt en ze dan over burton beginnen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:14 schreef KneusTeun het volgende:
Nee vind beetje apart, kwam bij cellblock en vraag om ride bindingen begint ie over cartel's?!?!?! Ik vraag nie voor nix om ride's! maar meneer zegt dat burton bijna hetzelfde is![]()
In ieder geval heel blij dak ze nu heb gevonden en snel op me fetish schroeven
allemaal vragen die ze ook in de winkel kunnen beantwoorden he...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 15:56 schreef WooZ het volgende:
Ik heb schoenmaat 44 (Vanz) kan ik dan beter een 'wide' boardje nemen (incl L bindingen)?
en weet iemand het verschil tussen een gewone Cartel binding en een EST
En zit er ook nog veel verschil in de bags? Liefst eentje die ik op m'n rug ofzo kan doen, of kan dat bij allemaal?
Mijn persoonlijke toppers van het huidige seizoen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 21:10 schreef Flaccid het volgende:
Weet iemand nog een vette snowboardfilm, het liefst met heerlijke powder runs
Maandagavond richting gerlitzen met school. Dus heb wat nodig voor onderweg, we vertrekken om 17.00 uur.
Lines is goed Cold World vond ik niet zo vet. First Descent vond ik niet zo goed. Met lines bedoel je toch Draw the line? We're people too is btw ook vet, goed ge-edit. Purple Yeah, Thanks Brian en Picture this moet ik nog ff checken!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:02 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke toppers van het huidige seizoen.
- Picture This
- Thanks Brain
- Purple Yeah
- Cold World (hiphop only)
En voor jou speciaal een big mountain snowboarding film:
- Lines, tis alleen wel meer een reportage á la First Descent. Met o.a. Farmer en Travis Rice
nee, lines is nieuwquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Lines is goed Cold World vond ik niet zo vet. First Descent vond ik niet zo goed. Met lines bedoel je toch Draw the line? We're people too is btw ook vet, goed ge-edit. Purple Yeah, Thanks Brian en Picture this moet ik nog ff checken!
En btw: Weet iemand waar je van die polsverstevigers kan krijgen?
weet je ook iets over polsverstevigers? Is er toevallig iemand hier die bij husky werkt en meegaat naar gerlitzen?quote:Op zondag 24 februari 2008 09:51 schreef Rnej het volgende:
[..]
nee, lines is nieuw
maar als t over poeder gaat zijn alle absinthe films de besten als je t mij vraagt...
(vivid, pop, futureproof, more en optimistic?)
de runs van nicolas muller in die films zijn in 1 woord: epic
voor zover ik weet zijn er hier maar 3 leraren, bram, komakie en ik.... en van komakie en mijzelf weet ik dat we niet voor husky werkenquote:Op zondag 24 februari 2008 11:21 schreef Flaccid het volgende:
[..]
weet je ook iets over polsverstevigers? Is er toevallig iemand hier die bij husky werkt en meegaat naar gerlitzen?
prijs?quote:Op zondag 24 februari 2008 12:47 schreef WaSTeiL het volgende:
Gisteren bij Cellblock nog even nieuw jasje op de kop getikt: Bonfire Blur Jacket.
Kon hem niet laten liggen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |