je bedoelt burton Freestyle bindingen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:15 schreef NiekieW. het volgende:
Ik heb vanmiddag een nieuw board gekocht,
Burton elite met Burton freeride bindingen.
Goede aankoop ?
nee ik kbedoelde ik kan ze nergens vinden om te kopen. En deze gloves zijn om mijn leven gemaaktquote:Op donderdag 7 februari 2008 20:39 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Moet je een vrouw laten zoeken. Doe ik thuis ook altijd. Waarschijnlijk verstopt mijn vriendin ze gewoon, want ze vindt het ook allemaal weer terug... de bitch..
Of bedoelde je dat niet.
Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad nog niet helemaal beseft dat je 'totaal' verschillende freestyle planken had.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:48 schreef Komakie het volgende:
[... text ...]
Geloof me, het maakt verschil....quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:55 schreef Fozzie_Bear het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie! Ik had inderdaad nog niet helemaal beseft dat je 'totaal' verschillende freestyle planken had.
Maar maakt die ene cm breedte verschil zoveel uit? Zal natuurlijk wel, anders zou niemand een wide board kopenMaargoed, morgen ga ik even den haag in en kijken of ik iets kan scoren
Ik laat nog wel even weten of het wat wordt!
heb er 300 voor betaald, maar heb wel al ietsje meer ervaring dan 1 week. Maar wilde er eigenlijk niet al te veel geld aan uitgeven daarom dat ik bij deze uitkwam.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:43 schreef Rnej het volgende:
[..]
je bedoelt burton Freestyle bindingen?
hoop voor je dat je niet meer dan 440 betaald hebt anders ben je afgezet
en dat je een beginner bent, want je hebt echt een setje gekocht voor iemand die nog maar een weekje ervaring heeft....
Over een paar weekjes maar is proberen in landgraaf, als je op cam iemand naar beneden ziet rollen ben ik etquote:Op woensdag 6 februari 2008 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Cab 9of een bonk 720.
Gewoon beginnen met backside en frontside 180's . en beetje railen is ook geen kont aan! alleen niet een 50-50 de rail op rijden want dat kan gewoon echt niet
Frontside of backside boardslide.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:11 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Over een paar weekjes maar is proberen in landgraaf, als je op cam iemand naar beneden ziet rollen ben ik et![]()
50-50 ziet er idd niet zo heel spectaculair uit, beter gewoon met je board overdwars erover, alleen geen flauw idee hoe al die trucjes heten
http://www.usoutdoorstore(...)r-trigger-mitts.htmlquote:Op vrijdag 8 februari 2008 14:14 schreef Flaccid het volgende:
Heeft niemand een idee waar ik level gloves kan krijgen, type star?
70 dollar. Moet je dan import rechten betalen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:09 schreef Komakie het volgende:
[..]
http://www.usoutdoorstore(...)r-trigger-mitts.html
of ietsje dichter bij huis:
http://www.onthemountain.ch/nendaz-ski.php?skischool&valais-shop-location=belangrijkste-merken&fa_view_module_n_224&sid=8a500426e0ffa0339d04e8bed2a443d0
In nederland heb ik geen idee...
Helaas zul je import moeten betalen. De grens ligt op 45euro inclusief verzendkosten en verzekeringquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:03 schreef Flaccid het volgende:
[..]
70 dollar. Moet je dan import rechten betalen?
Dat is 50 euro ofzo
Nu ben ik ook gaan twijfelen. Een maat van mij heeft dus de fly, met een polsbeschermer. Misschien ga ik die nemen. Morgen even aanpassen bij hem.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:30 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Helaas zul je import moeten betalen. De grens ligt op 45euro inclusief verzendkosten en verzekering
$70*1.44878 = ¤ 48,32
Komt dus nog 19% btw op (9,18) en invoerrechten (weet neit hoeveel die zijn iets van 25 euro meestal)
vraag dus ff of die iets van 50 dollars op de factuur zet en je stort nog ff 20 dollar later.
prima prijs ...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:25 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
heb er 300 voor betaald, maar heb wel al ietsje meer ervaring dan 1 week. Maar wilde er eigenlijk niet al te veel geld aan uitgeven daarom dat ik bij deze uitkwam.
Ahh dat is wel chill. Misschien wil ik de flys. Maar ik moet ze voor 25 februari hebben. Ik zal de intersport es in de gaten houden.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:14 schreef ransbal het volgende:
Ik heb exact dezelfde handschoenen, level star dus, vorig jaar bij de intersport op Lavie in Utrecht gekocht vor iets van 70 euro.
er zit redelijk wat verschil inquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:40 schreef Rowlers het volgende:
Hey Allen,
Ik ben nieuw op fok en op zoek naar een nieuw board. Via wat gegoogle ben ik hier terecht gekomen
Ik ga al wat jaartjes op wintersport en ben eigenlijk alleen bezig met freeriden, dus poeder en piste . Nu kan ik hier in de buurt een Custom en een Supermodel krijgen voor een redelijke prijs. Ik kan alleen nergens vinden wat het verschil is tussen deze twee. Volgens mij zijn ze redelijk gelijk. Wie kan me het verschil vertellen?
Thanx
sinds wanneer neuk je mannen dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef 360sjors het volgende:
Ik heb van de week echt wat topplankjes bereden
[ afbeelding ]
Zonder je reactie gezien te hebben dacht ik meteen hetzelfde..quote:
dude..... laat maarquote:Op zondag 10 februari 2008 20:11 schreef 360sjors het volgende:
Ik heb van de week echt wat topplankjes bereden
[ afbeelding ]
wat opzich geen slecht idee isquote:Op zondag 10 februari 2008 20:53 schreef WaSTeiL het volgende:
Het ergste is gewoon dat hij het trots vertelt in dit topic.. Dat is zoiets als "Alle vrouwen zijn hoeren" roepen in de Opzij.
Ik betaal mijn vriendin er echt niet voor.quote:
dat is wat ik bedoelquote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Ik betaal mijn vriendin er echt niet voor.
Tenminste niet direct.. indirect veel te veel....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |