Dude, that's gnarly!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:13 schreef WaSTeiL het volgende:
*verhaaltje over de vakantie*
je post lelijke plaatjes en je kan ook skieën ? ....quote:Op maandag 4 februari 2008 21:33 schreef nieuws. het volgende:
Ik board ook![]()
Even foto'tje zoeken![]()
[ afbeelding ]
Was een professionele foto, zag er erg mooi uit, maar als je die foto met een 1.3 mp camera fotografeert omdat je hem niet kan scannen, word hij minder mooi...![]()
Ik ski ook een beetje trouwens
Ik was die dag om iets van half 6 thuis. Na het lopen naar het dorp moest ik nog langs de skischool en daarna nog naar huis lopen. Toen ik daar eenmaal was, was ik er ook helemaal klaar mee. Ik heb de nacht ervoor alleen 2 uurtjes liggen dutten in de auto dus was al moe. Nog ff snel wat gegeten op de kamer en daarna gaan liggen. Ik werd de volgende ochtend pas wakkerquote:Op maandag 4 februari 2008 22:48 schreef WaSTeiL het volgende:
Vet verhaal Komakie..
Lijkt me het wandelingetje wel waard geweest voor die sonde. Zijn ook niet echt cheap uiteindelijk.
Als je daarna beloond wordt met een paar biertjes of schnaps is het helemaal niet erg.
Ach ik weet niet 100% zeker wat het geweest is, maar het kan nooit heel erg groot zijn geweest. Het is ook geen verschrikkelijke schade want ik kan er gewoon nog mee boarden. Ik moet nog ff de kant er opnieuw in laten zetten. Tenminste, het stukje dat uitsteekt. Het is echt een miliscuul beetje dus niet verschrikkelijk. Er moet alleen nu niets serieus meer gebeuren want dan ben ik wel de sjaak denk ik...quote:Hoe doe je dat overigens met dat steentje op je board? Dat moet wel een steen of rots geweest zijn wil je zulke schade hebben gehad? Ik ben ook offpiste over een paaltje heen gegaan, maar mijn schade valt heel erg mee. Zeker niets wat niet gerepareerd kan worden met een simpele handeling door een expert.
mmmmmmmmmmquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef Fugie het volgende:
al je spieren kwijtKan je alsnog niet lekkerder boarden
Is je board nog wel goed dan als je zoveel afvalt ?quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:41 schreef Rnej het volgende:
[..]
mmmmmmmmmm
ik heb genoeg spieren (en vet) om kwijt te raken
Dat gaat komt wel goed hoorquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Is je board nog wel goed dan als je zoveel afvalt ?
Ik weet dat mijn board tot 90kg is gemaakt en ik met 85 kg redelijk aan de max zit volgens mij
naja het leek me al onwaarschijnlijk dat je board in 2'en breekt als je zwaarder bent dan dat ze aanbevelenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat gaat komt wel goed hoor
Maar ehm Rnej.... met dit verlies aan gewicht begrijp je wel dat je nu wat minder hard gaat en me dus nu al helemaal niet meer kunt bijhouden
btw, heb weer lopen jibben. Kan nu 3 voudige 360 nosepress(Dus 3 keer achter elkaar aan 1 stuk door
) Daarna was ik te duizelig om nog door te spinnen ;') (Had er ook te weinig vaart meer voor maar goed)
Als je board tot 90kg gaat kun je er met 95 of zelfs 100kg ook nog prima op rijden hoor. Mijn Selecta gaat maar tot 85 kg en ik rij er met mijn 92kg ook prima op
Het is een richtlijn maar over het algemeen vind ik persoonlijk dat je er niet te veel waarde aan moet hechten. Als iemand van 90kg moet je natuurlijk niet op een boardje gaan rijden dat heel erg klein is en waar ze aangeven dat hij niet voor personen is boven de 60kg maar je kunt het wel met een korreltje zout nemen
Tailpress waarschijnlijk als je recht naar beneden gaat of niet? Dan is een Nosepress ook wel erg lastig.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
naja het leek me al onwaarschijnlijk dat je board in 2'en breekt als je zwaarder bent dan dat ze aanbevelen![]()
En een nosepress is mij nog niet gelukt, krijg het echt niet voor elkaarTailpress lukte wel enigzins na een week proberen
ah, mja zo lijkt het nog wel te doen jaquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Tailpress waarschijnlijk als je recht naar beneden gaat of niet? Dan is een Nosepress ook wel erg lastig.
Ik doe hem bij de landing van een 360. Ik kom dan fakie aangereden op mijn backside. Dan pop ik hem vanaf me tail (die dan dus voor is) door me gewicht naar voren te bewegen en af te zetten met de voet die dan voor is. Bijna gelijktijdig draai ik mijn lichaam frontside in ((eigenlijk draai ik dus mijn backside bocht door) waardoor mijn board de lucht in gaat en ik begin te draaien. Na het rondje land ik op mijn neus (die dan dus weer achter is) en kom ik uiteindelijk weer plat op me board terecht
Nu draai ik hem helemaal en op het moment dat me board weer plat komt zet ik het gewicht weer gelijk op me tail en doe ik het nog een keer
Na 3 keer ben je dan echt fuckin duizelig
Men leert met vallen en opstaan....quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:11 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah, mja zo lijkt het nog wel te doen ja
Ik was al moedeloos omdat ik na 2 dagen nog geen fatsoenlijke tail press voor elkaar kreegHeb ook best wat tijd doorgebracht op de blauwe pistes om beetje te klooien met ollies, switch rijden etc etc. Alleen na paar keer vallen had ik het ook wel weer gezien
i know i knowquote:Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Komakie het volgende:![]()
[..]
Men leert met vallen en opstaan....
practice is a bitch but it's worth the effort!
ik rij op een flag 160quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
Is je board nog wel goed dan als je zoveel afvalt ?
Ik weet dat mijn board tot 90kg is gemaakt en ik met 85 kg redelijk aan de max zit volgens mij
Cab 9quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef unox_worst het volgende:
Welke trick is nou het makkelijkst om mee te beginnen? gewone sprongetjes gaan wel goed, dus ik wil dat er wel is wat leuker uit laten zien.
Beetje dikker is alleen maar goed voor de snelheid. Je bent dan aerodynamischer aangezien de wind om je heen bolt. Stel dat je 1 grote platte spierbonk bent dan ben je net zo aerodynamisch als een Lada.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef Rnej het volgende:
[..]
ik rij op een flag 160
komakie rijdt op een flag 163 en weegt... 90-95 ofzo?
heb nog wel ff te gaan met mn 115 kilo
enne, komakie, t idee is dat ik fitter word he... dus dat ik minder mezelf uit de naad moet werken om mn snelheid onder controle te houden
mja maar vet is niet zo goed in de bochten zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:28 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Beetje dikker is alleen maar goed voor de snelheid. Je bent dan aerodynamischer aangezien de wind om je heen bolt. Stel dat je 1 grote platte spierbonk bent dan ben je net zo aerodynamisch als een Lada.
Goed dooreten dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |