abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56528944
De laatste jaren doe ik eigenlijk nauwelijks aan sport naast het wintersporten, kom af en toe wel in de sportschool maar dat is ook alweer (te) lang geleden. Desondanks, beenspieren heb ik genoeg en ik heb echt bijna nooit spierpijn in m'n benen van het boarden. Komt denk ik omdat ik vroeger best ver moest fietsen naar de middelbare school en ik ben heel slecht in langzaam fietsen Bovendien heb ik op m'n 5e al leren skiën, kan zijn dat dat ook de ontwikkeling heeft bevorderd.
Age of fruity enlightenment!
  maandag 4 februari 2008 @ 18:08:53 #27
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56530476

Lijpe shit ouwe!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 4 februari 2008 @ 18:54:10 #28
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56531271
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 12:13 schreef WaSTeiL het volgende:
*verhaaltje over de vakantie*
Dude, that's gnarly!

Die Burner ga jij trouwens niet aan zijn top helpen. Je moet er belachelijk mee rijden om hem aan zijn top te krijgen. Ik ken nog niemand die het is gelukt.

Ik heb ook wel een mooi weekendje gehad.
Als je boven was geweest had ik je nog kunnen zien want ik ben vrijdagmiddag nog ff in Konigsleiten geweest.

Zijn donderdagavond om 23:00 weg gereden en we waren om 7:00 in Fugen. Echt ziek. In 8 uurtjes naar Oostenrijk rijden (930km) en dan onderweg ook nog een half uurtje gestopt zijn om ff koffie te drinken.

De sneeuw was echt top het hele weekend.
vrijdag lekker vooral piste knallen met me vriendinnetje. Ik moet zeggen dat ze echt goed begint te worden Gewoon overal netjes vanaf komen en lekker mee boarden. Zelfs de snelheid begint er een beetje in te komen
Aan het einde van de dag nog ff een dikke poeder run gedaan. Iemand was haar sonde kwijt geraakt tijdens een poeder run. Beetje jammer om die te laten liggen dus we zijn hem gaan zoeken. Extra afdalinkje is ook niet erg enzo
Uiteindelijk nog terug gevonden ook. Moesten wel helemaal terug lopen naar het dorp want er gingen geen liften meer

Zaterdag ging het hard sneeuwen. Hele dag een beetje poeder rijden op de piste en langs de pistes. Alleen een beetje me Flag stuk gemaakt
over een steentje gegaan die onder de vers gevallen sneeuw lag. Nu zit er een breuk in me kant en steekt de kant een heel klein stukje uit. Gelukkig niet heel erg want er is nog goed op te boarden maar het is nu toch uitkijken. volgend jaar komt er gelukkig een nieuwe dus ik hoef er niet super lang meer mee te doen
Maar toch maar ff me Baron ES meenemen over 2 weken.... voor de zekerheid.

Zondag dik poeder rijden de hele dag
Echt met goeie gasten gereden. 2 australiers waarvan 1 op telemarks en 1 op skies en nog een duitser die ook ziekelijk goed skiet. Die gasten doen gewoon freestyle telemarken Een run gedaan die ik niet kende. Net ergens anders ingedropt dan anders waardoor je echt een ziekelijk stijle run hebt. Moest een paar keer wel ff slikken toen ik indropte maar toch vet dat ik het gedaan heb want het was echt een vette run
Gaaf detail: Die duitser stond afgelopen zaterdag in de telegraaf bij een stukje over gerlos. Die gast met dat petje op. Voor het geval iemand de telegraaf van zaterdag heeft en het nog gaat opzoeken ook

S'avonds nog mee gedaan met de skishow van de school. Vol op me bek gegaan bij een 180
ben echt nog nooit gevallen bij de skishow. Nou is het de jubileumshow van de school (10 jarig bestaan) en ik ga vol op me muil

Verder een vet weekend gehad. Vandaag weer terug gereden om 2 weekjes te wachten en dan weer voor anderhalve week terug te gaan
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_56534857
Ik board ook
Even foto'tje zoeken

Was een professionele foto, zag er erg mooi uit, maar als je die foto met een 1.3 mp camera fotografeert omdat je hem niet kan scannen, word hij minder mooi...
Ik ski ook een beetje trouwens
  maandag 4 februari 2008 @ 22:20:33 #30
71115 Rnej
I walk the line
pi_56536048
quote:
Op maandag 4 februari 2008 21:33 schreef nieuws. het volgende:
Ik board ook
Even foto'tje zoeken

[ afbeelding ]
Was een professionele foto, zag er erg mooi uit, maar als je die foto met een 1.3 mp camera fotografeert omdat je hem niet kan scannen, word hij minder mooi...
Ik ski ook een beetje trouwens
je post lelijke plaatjes en je kan ook skieën ? ....

zonder dollen: welkom

on a brighter note: mn T6 is verkocht! :-) aan iemand die ermee overweg kan
  maandag 4 februari 2008 @ 22:48:04 #31
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56536795
Vet verhaal Komakie..
Lijkt me het wandelingetje wel waard geweest voor die sonde. Zijn ook niet echt cheap uiteindelijk.
Als je daarna beloond wordt met een paar biertjes of schnaps is het helemaal niet erg.

Hoe doe je dat overigens met dat steentje op je board? Dat moet wel een steen of rots geweest zijn wil je zulke schade hebben gehad? Ik ben ook offpiste over een paaltje heen gegaan, maar mijn schade valt heel erg mee. Zeker niets wat niet gerepareerd kan worden met een simpele handeling door een expert.
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 19:10:32 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56547655
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:48 schreef WaSTeiL het volgende:
Vet verhaal Komakie..
Lijkt me het wandelingetje wel waard geweest voor die sonde. Zijn ook niet echt cheap uiteindelijk.
Als je daarna beloond wordt met een paar biertjes of schnaps is het helemaal niet erg.
Ik was die dag om iets van half 6 thuis. Na het lopen naar het dorp moest ik nog langs de skischool en daarna nog naar huis lopen. Toen ik daar eenmaal was, was ik er ook helemaal klaar mee. Ik heb de nacht ervoor alleen 2 uurtjes liggen dutten in de auto dus was al moe. Nog ff snel wat gegeten op de kamer en daarna gaan liggen. Ik werd de volgende ochtend pas wakker
quote:
Hoe doe je dat overigens met dat steentje op je board? Dat moet wel een steen of rots geweest zijn wil je zulke schade hebben gehad? Ik ben ook offpiste over een paaltje heen gegaan, maar mijn schade valt heel erg mee. Zeker niets wat niet gerepareerd kan worden met een simpele handeling door een expert.
Ach ik weet niet 100% zeker wat het geweest is, maar het kan nooit heel erg groot zijn geweest. Het is ook geen verschrikkelijke schade want ik kan er gewoon nog mee boarden. Ik moet nog ff de kant er opnieuw in laten zetten. Tenminste, het stukje dat uitsteekt. Het is echt een miliscuul beetje dus niet verschrikkelijk. Er moet alleen nu niets serieus meer gebeuren want dan ben ik wel de sjaak denk ik...
  dinsdag 5 februari 2008 @ 23:05:25 #33
71115 Rnej
I walk the line
pi_56551557
zeau.

T6 is verkocht aan een blije gebruiker......

ennnnnn t afvallen met als doel makkelijker te kunnen boarden gaat prima.. ben nu bijna 7 kg kwijt in 3 weken
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:29:38 #34
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56555199
al je spieren kwijt Kan je alsnog niet lekkerder boarden
  woensdag 6 februari 2008 @ 08:41:29 #35
71115 Rnej
I walk the line
pi_56555293
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:29 schreef Fugie het volgende:
al je spieren kwijt Kan je alsnog niet lekkerder boarden
mmmmmmmmmm

ik heb genoeg spieren (en vet) om kwijt te raken
pi_56555466
Nog 5 weken en dan naar Val Tho
Gr. Gr.
pi_56555883
Muhh, weersvooruitzichten voor mijn pistes/sneeuwgebied zeggen: vandaag sneeuwt het nog, maar daarna gaat het dooien (de hele week!!!)

woensdag 6 februari 2008 @ 10:02:49 #38
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56556455
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 08:41 schreef Rnej het volgende:

[..]

mmmmmmmmmm

ik heb genoeg spieren (en vet) om kwijt te raken
Is je board nog wel goed dan als je zoveel afvalt ?

Ik weet dat mijn board tot 90kg is gemaakt en ik met 85 kg redelijk aan de max zit volgens mij
  woensdag 6 februari 2008 @ 10:25:39 #39
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56556799
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:02 schreef Fugie het volgende:

[..]

Ik weet dat mijn board tot 90kg is gemaakt en ik met 85 kg redelijk aan de max zit volgens mij
Dat gaat komt wel goed hoor

Maar ehm Rnej.... met dit verlies aan gewicht begrijp je wel dat je nu wat minder hard gaat en me dus nu al helemaal niet meer kunt bijhouden

btw, heb weer lopen jibben. Kan nu 3 voudige 360 nosepress (Dus 3 keer achter elkaar aan 1 stuk door ) Daarna was ik te duizelig om nog door te spinnen ;') (Had er ook te weinig vaart meer voor maar goed)

Als je board tot 90kg gaat kun je er met 95 of zelfs 100kg ook nog prima op rijden hoor. Mijn Selecta gaat maar tot 85 kg en ik rij er met mijn 92kg ook prima op
Het is een richtlijn maar over het algemeen vind ik persoonlijk dat je er niet te veel waarde aan moet hechten. Als iemand van 90kg moet je natuurlijk niet op een boardje gaan rijden dat heel erg klein is en waar ze aangeven dat hij niet voor personen is boven de 60kg maar je kunt het wel met een korreltje zout nemen

[ Bericht 19% gewijzigd door Komakie op 06-02-2008 10:31:37 ]
  woensdag 6 februari 2008 @ 13:12:21 #40
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56560081
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:25 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat gaat komt wel goed hoor

Maar ehm Rnej.... met dit verlies aan gewicht begrijp je wel dat je nu wat minder hard gaat en me dus nu al helemaal niet meer kunt bijhouden

btw, heb weer lopen jibben. Kan nu 3 voudige 360 nosepress (Dus 3 keer achter elkaar aan 1 stuk door ) Daarna was ik te duizelig om nog door te spinnen ;') (Had er ook te weinig vaart meer voor maar goed)

Als je board tot 90kg gaat kun je er met 95 of zelfs 100kg ook nog prima op rijden hoor. Mijn Selecta gaat maar tot 85 kg en ik rij er met mijn 92kg ook prima op
Het is een richtlijn maar over het algemeen vind ik persoonlijk dat je er niet te veel waarde aan moet hechten. Als iemand van 90kg moet je natuurlijk niet op een boardje gaan rijden dat heel erg klein is en waar ze aangeven dat hij niet voor personen is boven de 60kg maar je kunt het wel met een korreltje zout nemen
naja het leek me al onwaarschijnlijk dat je board in 2'en breekt als je zwaarder bent dan dat ze aanbevelen

En een nosepress is mij nog niet gelukt, krijg het echt niet voor elkaar Tailpress lukte wel enigzins na een week proberen
pi_56561936
270 on geleerd
  woensdag 6 februari 2008 @ 16:05:13 #42
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56563485
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 13:12 schreef Fugie het volgende:

[..]

naja het leek me al onwaarschijnlijk dat je board in 2'en breekt als je zwaarder bent dan dat ze aanbevelen

En een nosepress is mij nog niet gelukt, krijg het echt niet voor elkaar Tailpress lukte wel enigzins na een week proberen
Tailpress waarschijnlijk als je recht naar beneden gaat of niet? Dan is een Nosepress ook wel erg lastig.
Ik doe hem bij de landing van een 360. Ik kom dan fakie aangereden op mijn backside. Dan pop ik hem vanaf me tail (die dan dus voor is) door me gewicht naar voren te bewegen en af te zetten met de voet die dan voor is. Bijna gelijktijdig draai ik mijn lichaam frontside in ((eigenlijk draai ik dus mijn backside bocht door) waardoor mijn board de lucht in gaat en ik begin te draaien. Na het rondje land ik op mijn neus (die dan dus weer achter is) en kom ik uiteindelijk weer plat op me board terecht
Nu draai ik hem helemaal en op het moment dat me board weer plat komt zet ik het gewicht weer gelijk op me tail en doe ik het nog een keer
Na 3 keer ben je dan echt fuckin duizelig
  woensdag 6 februari 2008 @ 16:11:43 #43
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56563595
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:05 schreef Komakie het volgende:

[..]

Tailpress waarschijnlijk als je recht naar beneden gaat of niet? Dan is een Nosepress ook wel erg lastig.
Ik doe hem bij de landing van een 360. Ik kom dan fakie aangereden op mijn backside. Dan pop ik hem vanaf me tail (die dan dus voor is) door me gewicht naar voren te bewegen en af te zetten met de voet die dan voor is. Bijna gelijktijdig draai ik mijn lichaam frontside in ((eigenlijk draai ik dus mijn backside bocht door) waardoor mijn board de lucht in gaat en ik begin te draaien. Na het rondje land ik op mijn neus (die dan dus weer achter is) en kom ik uiteindelijk weer plat op me board terecht
Nu draai ik hem helemaal en op het moment dat me board weer plat komt zet ik het gewicht weer gelijk op me tail en doe ik het nog een keer
Na 3 keer ben je dan echt fuckin duizelig
ah, mja zo lijkt het nog wel te doen ja

Ik was al moedeloos omdat ik na 2 dagen nog geen fatsoenlijke tail press voor elkaar kreeg Heb ook best wat tijd doorgebracht op de blauwe pistes om beetje te klooien met ollies, switch rijden etc etc. Alleen na paar keer vallen had ik het ook wel weer gezien
  woensdag 6 februari 2008 @ 16:38:04 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56564164
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:11 schreef Fugie het volgende:

[..]

ah, mja zo lijkt het nog wel te doen ja

Ik was al moedeloos omdat ik na 2 dagen nog geen fatsoenlijke tail press voor elkaar kreeg Heb ook best wat tijd doorgebracht op de blauwe pistes om beetje te klooien met ollies, switch rijden etc etc. Alleen na paar keer vallen had ik het ook wel weer gezien
Men leert met vallen en opstaan....

practice is a bitch but it's worth the effort!
  woensdag 6 februari 2008 @ 16:46:40 #45
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_56564319
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:38 schreef Komakie het volgende:

[..]

Men leert met vallen en opstaan....

practice is a bitch but it's worth the effort!
i know i know

aan de ene kant twijfel ik nu ook of mijn boardkeuze nu wel helemaal goed is. Misschien dat ik toch voor iets beter board had moeten gaan :x
pi_56564361
Welke trick is nou het makkelijkst om mee te beginnen? gewone sprongetjes gaan wel goed, dus ik wil dat er wel is wat leuker uit laten zien.
Gr. Gr.
  woensdag 6 februari 2008 @ 17:07:33 #47
71115 Rnej
I walk the line
pi_56564659
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 10:02 schreef Fugie het volgende:

[..]

ik rij op een flag 160

komakie rijdt op een flag 163 en weegt... 90-95 ofzo?

heb nog wel ff te gaan met mn 115 kilo

enne, komakie, t idee is dat ik fitter word he... dus dat ik minder mezelf uit de naad moet werken om mn snelheid onder controle te houden
pi_56564867
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 16:49 schreef unox_worst het volgende:
Welke trick is nou het makkelijkst om mee te beginnen? gewone sprongetjes gaan wel goed, dus ik wil dat er wel is wat leuker uit laten zien.
Cab 9 of een bonk 720.
Gewoon beginnen met backside en frontside 180's . en beetje railen is ook geen kont aan! alleen niet een 50-50 de rail op rijden want dat kan gewoon echt niet
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:28:03 #49
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_56571399
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 17:07 schreef Rnej het volgende:

[..]

ik rij op een flag 160

komakie rijdt op een flag 163 en weegt... 90-95 ofzo?

heb nog wel ff te gaan met mn 115 kilo

enne, komakie, t idee is dat ik fitter word he... dus dat ik minder mezelf uit de naad moet werken om mn snelheid onder controle te houden
Beetje dikker is alleen maar goed voor de snelheid. Je bent dan aerodynamischer aangezien de wind om je heen bolt. Stel dat je 1 grote platte spierbonk bent dan ben je net zo aerodynamisch als een Lada.

Goed dooreten dus..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
  woensdag 6 februari 2008 @ 22:29:54 #50
71115 Rnej
I walk the line
pi_56571448
quote:
Op woensdag 6 februari 2008 22:28 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Beetje dikker is alleen maar goed voor de snelheid. Je bent dan aerodynamischer aangezien de wind om je heen bolt. Stel dat je 1 grote platte spierbonk bent dan ben je net zo aerodynamisch als een Lada.

Goed dooreten dus..
mja maar vet is niet zo goed in de bochten zullen we maar zeggen

k heb een nieuw speeltje gekocht van t geld van mn t6 .... k heb een buizenversterker gekocht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')