ok mijn verhaaltje over de afgelopen 2 weken

Wat snowboarden betreft was het veel te warm. De Selecta is niet van zijn plek geweest. Om over mijn lawinerugzak en inhoud maar te zwijgen.

De kant van mijn Flag heeft het wel goed gehouden. Zit er nog steeds in. Volgend seizoen een nieuwe

Maar belachelijk warm dus en de sneeuw was gewoon klote. moest echt boven de 2000m komen wilde de sneeuw nog een beetje fatsoenlijk zijn. Dat wil zeggen, geen smeltsneeuw.
Wel leuk les gegeven. Freeriders. Samen met de freestylers de hoogste groepen. (andere insteek natuurlijk. Freestylers kunnen leuke truukjes maar de freeriders kunnen ook nog een fatsoenlijke bocht draaien

)
De terugreis was nog het ergste.
we gingen met de auto naar huis op zaterdagmiddag. 100km voor Frankfurt begaf een remleiding van de auto het. Staan we daar op een parkeerterrein langs de duitse autobahn. Je weet wel, zo een met niet eens een lantaarnpaal. (het was 19:30 dus al donker)
Gelukkig ben ik net 3 weken terug lid geworden van de ANWB. Ik dus maar die lui bellen. Komt 2 uur later een keer zo'n monteur van de duitse anwb aankakken

Kijkt ff naar de auto en concludeerd dus dat de remleiding het begaf. Hij een takelwagen bellen. Die bracht de auto (en ons) naar de garage.
Daar nog maar een keer anwb gebeld voor vervangend vervoer. Stond bij de garage nog een dikke VW Toeran

Wij daar dus maar mee naar huis gereden. Voordat we daar weg konden was het inmiddels al 2:00.
Rond een uurtje of 5:30 was de tank leeg. Wij dus naar benzinepomp. Blijkt dat hij op Aardgas rijdt (wat dus geen LPG is).
bijna nergens een pompstation te vinden waar je aardgast kan tanken. Uiteindelijk midden in Köln een tankstation gevonden

Beetje jammer dat het station pas om 7:00 open ging en die bediende ook nog eens een half uur te laat was

Uiteindelijk waren we om 10:00 in de ochtend thuis terwijl we de dag ervoor om 13:00 weg waren gegaan. Ik heb nog nooit zo lang gedaan over een ritje vanuit Oostenrijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"