wel een pauperbende daarquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef EnactedChaos het volgende:
iemand Rutger gezien in Mayrhofen?
Lekker weertje daar...
idd, en daarom ben ik al 3x naar val thorens geweest, is tenminste aardig sneeuwzekerquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef EnactedChaos het volgende:
iemand Rutger gezien in Mayrhofen?
Lekker weertje daar...
bij mn hielen een klein beetje eraf.... is van de blokken ijs waar je langsglijdt als je in de lift staat @ sw ZMquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:34 schreef FlowDesign het volgende:
@ Rnej
Wat is de status van de lak op jouw P1's?
die pattas zijn vieeeees conjoquote:Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Basje_B het volgende:
Nieuwe aankoop!!!! 32 Lashed again.
[ afbeelding ]
Die blauw met wit en zwart!!!!
Was dan naar landgraaf gegaan, betere kwaliteit sneeuw en een groter funpark.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
die pattas zijn vieeeees conjo
btw:
kga morgen voor t eerst naar bottrop.... lekker jibben tussen de dagjesmensen![]()
maat van me neemt zn SLR + flitser mee, dus ns kijken of ik een leuke funparkfoto kan posen ofzo..
zo met je board aan stil gaan staan op een box en een vette pose aannemen, jeweets
dude, ik werk bij snowworld,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef unox_worst het volgende:
[..]
Was dan naar landgraaf gegaan, betere kwaliteit sneeuw en een groter funpark.
Maar toch veel plezier en geniet van de gratis drank
Was de sneeuw zo kut dan? Een kennis zei dat het goed te doen was.quote:Op zondag 2 maart 2008 14:56 schreef Rnej het volgende:
Bottrop was leuk, maar de baan niet... volgende keer neem ik mn schaatsen wel mee... heb je meer grip.... en ben je ook nog ns sneller boven...
een fucking lopende band naar de top.... die TRAAAAG is...
en 640 meter? ik weet niet waar ze dat verzinnen, maar als ik landgraaf streep ben ik toch echt langer bezig om beneden te komen dan in bottrop...
ga je voor het boarden: blijf MIJLENVER bij Bottrop uit de buurt.. tis t geld niet waard
ga je voor t onbeperkte bier en feesten etc... dan is t best okaymaar voor 1 keertje....
aanrader: haal een middagkaart, das 25 eu ofzo, en dan kan je vanaf half5 onbeperkt zuipen (en evt boarden als je dat zou willen)
mensen die skieen en niet carven komen prima beneden jaquote:Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Was de sneeuw zo kut dan? Een kennis zei dat het goed te doen was.
Ik ga een snowboardshop opzetten en mijn streven wordt dan om de eerste verkoper te zijn met verstand van boardsquote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
sinds wanneer? ik kan alleen troep vinden bij de RSI ... sowieso moet ik de eerste verkoper met verstand van snowboards daar nog tegen komen.... :s
Bijna goedquote:Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef unioz het volgende:
shaun white?
ik haat je...quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Rnej het volgende:
[..]
we have a winner
komt er nog een van dezelfde site (hij gaat me hiervoor haten....)
[ afbeelding ]
First Descent niet goed... pfffquote:Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Lines is goed Cold World vond ik niet zo vet. First Descent vond ik niet zo goed. Met lines bedoel je toch Draw the line? We're people too is btw ook vet, goed ge-edit. Purple Yeah, Thanks Brian en Picture this moet ik nog ff checken!
En btw: Weet iemand waar je van die polsverstevigers kan krijgen?
Verschilt bij mij per keer.quote:Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef WaSTeiL het volgende:
[..]
Bij Cellblock bedoel je?
Mijn ervaringen zijn echt anders.
ach ik vroeg me gewoon wat dingetjes af.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
als het serieus is, martinsons doet spy en capita (www.martinsons.nl) soletech doet thirty two en nog wat dingetjes (www.soletechnology.com) Ik wil je evebtueel wel wat dingetjes mailen morgen (heb nu niet alles hier). maar je kan ook gewoon ff info mailtjes naar alles sturen en geheid dat ze je wel ff de telefoon nummers van hun diustrubiteurs doorgeven.
Online boardshop?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik ga een snowboardshop opzetten en mijn streven wordt dan om de eerste verkoper te zijn met verstand van boards
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |