abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2008 @ 13:06:14 #271
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57033084
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef EnactedChaos het volgende:
iemand Rutger gezien in Mayrhofen?

Lekker weertje daar...
wel een pauperbende daar

Ik hoef er ook echt niet meer naartoe, volgend jaar lekker iets nieuws doen.
pi_57036564
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 12:51 schreef EnactedChaos het volgende:
iemand Rutger gezien in Mayrhofen?

Lekker weertje daar...
idd, en daarom ben ik al 3x naar val thorens geweest, is tenminste aardig sneeuwzeker
pi_57037762
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
http://www.flickr.com/photos/unioz/
  donderdag 28 februari 2008 @ 19:53:00 #274
71115 Rnej
I walk the line
pi_57043054
quote:
Op donderdag 28 februari 2008 11:34 schreef FlowDesign het volgende:
@ Rnej

Wat is de status van de lak op jouw P1's?
bij mn hielen een klein beetje eraf.... is van de blokken ijs waar je langsglijdt als je in de lift staat @ sw ZM

al met al valt het bestwel mee .. paar vierkante cm, niets meer...

ze zien er verbazingwekkend netjes uit .. mn cartels zijn echt helemaal rot en groen en schimmelend enzo...

die P1's zijn nog frisjes
  vrijdag 29 februari 2008 @ 12:52:16 #275
76520 Basje_B
360 tailgrap
pi_57058828
Nieuwe aankoop!!!! 32 Lashed again.

Die blauw met wit en zwart!!!!
switch is the same as left-hand writing, only if you mess up, you won't get a new sheet of paper but a paramedic."
pi_57067098
Gisteren Burton Boxer boots met 40% korting gehaald, nu heb ik een complete outift. Helaas volgend jaar pas echt naar de sneeuw, maar heb mezelf voorgenomen om tot die tijd minimaal 1 keer per maand indoor te gaan rippen.

Revert in Haarlem en Reprezent in Amsterdam ontbreken trouwens in de OP.
  vrijdag 29 februari 2008 @ 19:19:53 #277
71115 Rnej
I walk the line
pi_57067185
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 12:52 schreef Basje_B het volgende:
Nieuwe aankoop!!!! 32 Lashed again.
[ afbeelding ]

Die blauw met wit en zwart!!!!
die pattas zijn vieeeees conjo

btw:

kga morgen voor t eerst naar bottrop.... lekker jibben tussen de dagjesmensen

maat van me neemt zn SLR + flitser mee, dus ns kijken of ik een leuke funparkfoto kan posen ofzo..

zo met je board aan stil gaan staan op een box en een vette pose aannemen, jeweets
  zaterdag 1 maart 2008 @ 01:13:18 #278
188770 unox_worst
Apeldoorner
pi_57074372
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 19:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

die pattas zijn vieeeees conjo

btw:

kga morgen voor t eerst naar bottrop.... lekker jibben tussen de dagjesmensen

maat van me neemt zn SLR + flitser mee, dus ns kijken of ik een leuke funparkfoto kan posen ofzo..

zo met je board aan stil gaan staan op een box en een vette pose aannemen, jeweets
Was dan naar landgraaf gegaan, betere kwaliteit sneeuw en een groter funpark.
Maar toch veel plezier en geniet van de gratis drank
Gr. Gr.
  zaterdag 1 maart 2008 @ 09:35:13 #279
71115 Rnej
I walk the line
pi_57076482
quote:
Op zaterdag 1 maart 2008 01:13 schreef unox_worst het volgende:

[..]

Was dan naar landgraaf gegaan, betere kwaliteit sneeuw en een groter funpark.
Maar toch veel plezier en geniet van de gratis drank
dude, ik werk bij snowworld,

een boel vrienden van me gaan naar bottrop en ik kon gratis meerijden.... dus boeie, sneeuw is sneeuw, kga wel jibben en kutten en veel zuipen
  zaterdag 1 maart 2008 @ 10:44:37 #280
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_57077274
Gisteren mijn boardje even weggebracht voor slijpen en waxen, maar hij wilde hem echt niet slijpen omdat hij nog veel te strak en scherp is. Heeft er kosteloos even een waxbeurtje overheen gegooid...
Top service..
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_57079234
Net terug van een klein weekje boarden in gerlitzen. Wat een kut sneeuw. Onze begeleider van huski was wel chill. Gerlitzen is btw tering klein
  zondag 2 maart 2008 @ 14:56:02 #282
71115 Rnej
I walk the line
pi_57104668
Bottrop was leuk, maar de baan niet... volgende keer neem ik mn schaatsen wel mee... heb je meer grip.... en ben je ook nog ns sneller boven...

een fucking lopende band naar de top.... die TRAAAAG is...

en 640 meter? ik weet niet waar ze dat verzinnen, maar als ik landgraaf streep ben ik toch echt langer bezig om beneden te komen dan in bottrop...

ga je voor het boarden: blijf MIJLENVER bij Bottrop uit de buurt.. tis t geld niet waard

ga je voor t onbeperkte bier en feesten etc... dan is t best okay maar voor 1 keertje....

aanrader: haal een middagkaart, das 25 eu ofzo, en dan kan je vanaf half5 onbeperkt zuipen (en evt boarden als je dat zou willen )
  zondag 2 maart 2008 @ 22:33:52 #283
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_57115059
net terug uit het zillertal
Echt super weer gehad en lekker geboard..
sneeuw kwaliteit was iets minder dan gehoopt maar daar doe je niets aan.
Handschoenen zijn kapot gegaan dus moet nieuwe hebben.
en mijn schoenen lekker dus die moet ik ook nieuw hebben.

hebben ze ergens nog leuke opruimingen?
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_57115273
Reprezent en Cellblock hebben sale, bij Reprezent 40% korting op boots en gloves zijn ook best te betalen. Preciese percentage weet ik zo 123, moet je de site ff checken.
pi_57115291
quote:
Op zondag 2 maart 2008 14:56 schreef Rnej het volgende:
Bottrop was leuk, maar de baan niet... volgende keer neem ik mn schaatsen wel mee... heb je meer grip.... en ben je ook nog ns sneller boven...

een fucking lopende band naar de top.... die TRAAAAG is...

en 640 meter? ik weet niet waar ze dat verzinnen, maar als ik landgraaf streep ben ik toch echt langer bezig om beneden te komen dan in bottrop...

ga je voor het boarden: blijf MIJLENVER bij Bottrop uit de buurt.. tis t geld niet waard

ga je voor t onbeperkte bier en feesten etc... dan is t best okay maar voor 1 keertje....

aanrader: haal een middagkaart, das 25 eu ofzo, en dan kan je vanaf half5 onbeperkt zuipen (en evt boarden als je dat zou willen )
Was de sneeuw zo kut dan? Een kennis zei dat het goed te doen was.
pi_57115399
Net een lange week L2A gehad (8 dagen pas), veel zon, laatste dag verse sneeuw. Hier twee spray foto's vanaf de piste

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  zondag 2 maart 2008 @ 22:47:25 #287
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_57115406
ik heb ook slechte verhalen gehoord van bottrop

Net terug van 2 dagen autorijden, planning was een week veysonnaz maar door familieomstandigheden konden vanochtend gelijk weer terug naar huis Boardje is zijn hoes dus niet eens uitgeweest
  zondag 2 maart 2008 @ 22:54:22 #288
71115 Rnej
I walk the line
pi_57115613
quote:
Op zondag 2 maart 2008 22:43 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Was de sneeuw zo kut dan? Een kennis zei dat het goed te doen was.
mensen die skieen en niet carven komen prima beneden ja

maar als je een beetje diep wil carven glij je constant weg... ben dan niet op mn bek gegaan, maar als ik zoveel betaal om in een koelkast te boarden wil ik me niet druk hoeven te maken om ijs

dat t in de bergen voorkomt kunnen ze meestal weinig aan doen, maar in bottrop ligt gewoon te weinig sneeuw.....
  maandag 3 maart 2008 @ 13:06:26 #289
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_57124868
Iemand bekent met chamrousse? nssk is verplaatst!!!!! zou eerst dus risoul zijn en nu worden we naar chamrousse gestuurd.
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
  maandag 3 maart 2008 @ 16:18:07 #290
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57129083
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Rnej het volgende:

[..]

sinds wanneer? ik kan alleen troep vinden bij de RSI ... sowieso moet ik de eerste verkoper met verstand van snowboards daar nog tegen komen.... :s
Ik ga een snowboardshop opzetten en mijn streven wordt dan om de eerste verkoper te zijn met verstand van boards
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 3 maart 2008 @ 16:18:19 #291
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57129086
quote:
Op woensdag 20 februari 2008 21:58 schreef unioz het volgende:
shaun white?
Bijna goed
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  maandag 3 maart 2008 @ 16:18:30 #292
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57129094
k ga
quote:
Op donderdag 21 februari 2008 19:19 schreef Rnej het volgende:

[..]

we have a winner

komt er nog een van dezelfde site (hij gaat me hiervoor haten....)

[ afbeelding ]
ik haat je...
  maandag 3 maart 2008 @ 16:21:23 #293
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57129159
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 23:20 schreef Flaccid het volgende:

[..]

Lines is goed Cold World vond ik niet zo vet. First Descent vond ik niet zo goed. Met lines bedoel je toch Draw the line? We're people too is btw ook vet, goed ge-edit. Purple Yeah, Thanks Brian en Picture this moet ik nog ff checken!

En btw: Weet iemand waar je van die polsverstevigers kan krijgen?
First Descent niet goed... pfff
  maandag 3 maart 2008 @ 16:24:32 #294
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57129212
quote:
Op zondag 24 februari 2008 18:44 schreef WaSTeiL het volgende:

[..]

Bij Cellblock bedoel je?
Mijn ervaringen zijn echt anders.
Verschilt bij mij per keer.
Ze hebben een eigen visie en proberen je die iets te veel door de strot te drukken.
Eigen visie is altijd mooi maar als je het er niet mee eens bent dan is het altijd een moeilijk verhaal.

Ik begin nu vast irritant te worden met al me posts maar ik ga lekker door
  maandag 3 maart 2008 @ 16:42:05 #295
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57129600
ok mijn verhaaltje over de afgelopen 2 weken

Wat snowboarden betreft was het veel te warm. De Selecta is niet van zijn plek geweest. Om over mijn lawinerugzak en inhoud maar te zwijgen.
De kant van mijn Flag heeft het wel goed gehouden. Zit er nog steeds in. Volgend seizoen een nieuwe
Maar belachelijk warm dus en de sneeuw was gewoon klote. moest echt boven de 2000m komen wilde de sneeuw nog een beetje fatsoenlijk zijn. Dat wil zeggen, geen smeltsneeuw.

Wel leuk les gegeven. Freeriders. Samen met de freestylers de hoogste groepen. (andere insteek natuurlijk. Freestylers kunnen leuke truukjes maar de freeriders kunnen ook nog een fatsoenlijke bocht draaien )

De terugreis was nog het ergste.
we gingen met de auto naar huis op zaterdagmiddag. 100km voor Frankfurt begaf een remleiding van de auto het. Staan we daar op een parkeerterrein langs de duitse autobahn. Je weet wel, zo een met niet eens een lantaarnpaal. (het was 19:30 dus al donker)
Gelukkig ben ik net 3 weken terug lid geworden van de ANWB. Ik dus maar die lui bellen. Komt 2 uur later een keer zo'n monteur van de duitse anwb aankakken
Kijkt ff naar de auto en concludeerd dus dat de remleiding het begaf. Hij een takelwagen bellen. Die bracht de auto (en ons) naar de garage.
Daar nog maar een keer anwb gebeld voor vervangend vervoer. Stond bij de garage nog een dikke VW Toeran
Wij daar dus maar mee naar huis gereden. Voordat we daar weg konden was het inmiddels al 2:00.
Rond een uurtje of 5:30 was de tank leeg. Wij dus naar benzinepomp. Blijkt dat hij op Aardgas rijdt (wat dus geen LPG is).
bijna nergens een pompstation te vinden waar je aardgast kan tanken. Uiteindelijk midden in Köln een tankstation gevonden
Beetje jammer dat het station pas om 7:00 open ging en die bediende ook nog eens een half uur te laat was

Uiteindelijk waren we om 10:00 in de ochtend thuis terwijl we de dag ervoor om 13:00 weg waren gegaan. Ik heb nog nooit zo lang gedaan over een ritje vanuit Oostenrijk
  maandag 3 maart 2008 @ 16:44:21 #296
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57129655
btw, kennen jullie wat importeurs van snowboardspullen in nederland?
Zijn we naar op zoek.
Merken als Rome, Forum, Bataleon, Sessions, etc

Ik heb begrepen dat Burton het allemaal zelf regelt...

Als er trouwens een shop zou zijn in Nederland met een goede webshop (groot aanbod, goede levering, etc) zouden jullie daar dan ook bestellen? Eerder dan bij een buitenlandse shop (blue Tomato, Hot Zone, etc)
Gewoon ff een paar vraagjes voor een idee
  maandag 3 maart 2008 @ 17:09:58 #297
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_57130151
Je wil een online shop beginnen begrijp ik?
  maandag 3 maart 2008 @ 17:20:55 #298
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_57130391
als het serieus is, martinsons doet spy en capita (www.martinsons.nl) soletech doet thirty two en nog wat dingetjes (www.soletechnology.com) Ik wil je evebtueel wel wat dingetjes mailen morgen (heb nu niet alles hier). maar je kan ook gewoon ff info mailtjes naar alles sturen en geheid dat ze je wel ff de telefoon nummers van hun diustrubiteurs doorgeven.
  maandag 3 maart 2008 @ 17:25:53 #299
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_57130481
quote:
Op maandag 3 maart 2008 17:20 schreef KneusTeun het volgende:
als het serieus is, martinsons doet spy en capita (www.martinsons.nl) soletech doet thirty two en nog wat dingetjes (www.soletechnology.com) Ik wil je evebtueel wel wat dingetjes mailen morgen (heb nu niet alles hier). maar je kan ook gewoon ff info mailtjes naar alles sturen en geheid dat ze je wel ff de telefoon nummers van hun diustrubiteurs doorgeven.
ach ik vroeg me gewoon wat dingetjes af.
Wat info zoeken voor iemand die ik ken

Mailtjes sturen kan idd. Je hoeft het niet speciaal op te gaan zoeken ofzo maar thnx

[ Bericht 9% gewijzigd door Komakie op 03-03-2008 18:19:58 ]
pi_57130822
quote:
Op maandag 3 maart 2008 16:18 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ga een snowboardshop opzetten en mijn streven wordt dan om de eerste verkoper te zijn met verstand van boards
Online boardshop?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')