Gelukkig is dat dus niet lawine gevaarlijk...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:22 schreef jobje het volgende:
het is zeker niet voor lawines te breken. ze staan vaak een meter of 20 tot 50m onder de top, en altijd wel op steile stukken...
Vroeger, toen er nog echt veel sneeuw lag in 40-45, waren dat de ventilatie buizen voor de schuilkelders in de bergen maar toen zag je ze niet omdat ze net onder de sneeuw lagen.quote:Op maandag 18 februari 2008 15:05 schreef jobje het volgende:
Hele gekke vraag, ik ga al een paar jaar op rij naar les trois vallees. daar heb je vaak vlak onder de toppen van de bergen van die stalen pijpen die 'uit de berg komen' lijkt het wel. (je zal ze ook wel ergens anders hebben...) en ieder jaar vraag ik me weer af wat die dingen nou zijn of wat ze doen....
zoiets ongeveer:
[ link | afbeelding ]
iemand een idee??
quote:Op maandag 18 februari 2008 22:29 schreef Basje_B het volgende:
[..]
Vroeger, toen er nog echt veel sneeuw lag in 40-45, waren dat de ventilatie buizen voor de schuilkelders in de bergen maar toen zag je ze niet omdat ze net onder de sneeuw lagen.
Ja ik ging er eerst vanuit dat het vrijwel onmogelijk is om daar in je eentje naartoe te gaan, aangezien de goedkoopste hotelkamers zo'n ¤200,-/nacht kosten.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik wil ook naar Whistler!!!![]()
Misschien kan ik volgend jaar iets regelen met m'n werk. Die hebben nml. een kantoor in Bothell, WA. Dat is maar 3,5 uur rijden van Whistler Mountain.
9 uur pfffffquote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:04 schreef ForumGek het volgende:
Om eerlijk te zijn ben ik altijd wel blij als ik om 16:00 naar huis ga/moet. Ik heb het dan best wel gehad. Maar dan ben ik er ook al wel om 9 uur ofzo, kwart over 9. Jij kan nu gewoon om 14:00 naar de piste gaan. Of 's avonds weer terug.
Dat zei ik ook al. Ik bedoel dat een lawine boven die buis niet mogelijk is, maar volgensmij bedoelen we hetzelfde. ik vind het maar raar.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 00:07 schreef jobje het volgende:
zonde dat ik geen foto er van heb gemaakt, maar ze staan op plekken waar een lawine echt onmogelijk is. vaak staan zo op plekken waar door wind of stijlheid geen sneeuw ligt....
quote:
Aha, bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal ze morgen even bellen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:15 schreef ForumGek het volgende:
probeer www.burnside.nl eens. Daar heb ik mijn DXS ook weg, en wellicht kan je er ook een losse lens kopen. Ze doen ook aan verzenden als je dat graag wilt, maar anders moet je ze gewoon ff in Deventer bezoeken, gave shop met mooi skatepark eraan vast!
probeer t eens bij R.S.I. in Rotterdam.. die hebben ook redelijk exclusieve shit..quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:40 schreef Jappe90 het volgende:
[..]
Aha, bedankt voor je snelle antwoord. Ik zal ze morgen even bellen.
Weet iemand anders nog een winkel?
heyhey veel plezier! ik ga over 3 dagies, can't waitquote:Op woensdag 20 februari 2008 00:00 schreef Komakie het volgende:
Ik ga trouwens morgen om 5:00 rijden dus tot over anderhalve week ofzo
Ik stap vermoedelijk over naar een bedrijf uit Vermont! Ook niet verkeerd!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 15:43 schreef FlowDesign het volgende:
Ik wil ook naar Whistler!!!![]()
Misschien kan ik volgend jaar iets regelen met m'n werk. Die hebben nml. een kantoor in Bothell, WA. Dat is maar 3,5 uur rijden van Whistler Mountain.
Dan ben ik er ookquote:Op woensdag 20 februari 2008 10:02 schreef linebear het volgende:
Ik ga de eerste week van april nog even een paar dagen boarden... in Zell am See
hopen dat er nog sneeuw ligt...
Ik zit in Bruck bei Zell Am See, maar ik ga natuurlijk alleen in Kaprun boardenquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:04 schreef linebear het volgende:
Cool, ik zit in hotel Fischerwirt...
sinds wanneer? ik kan alleen troep vinden bij de RSI ... sowieso moet ik de eerste verkoper met verstand van snowboards daar nog tegen komen.... :squote:Op woensdag 20 februari 2008 09:21 schreef Gstyles het volgende:
[..]
probeer t eens bij R.S.I. in Rotterdam.. die hebben ook redelijk exclusieve shit..
want kaprun is vet. geen discussie over mogelijkquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:18 schreef linebear het volgende:
want er ligt geen sneeuw meer in Zell am See tegen die tijd !?
ow nou ben er anders goed geholpen hoor... mja dat zal wel een andere verkopert zijn geweest.. en was ook niet voor een board maar een helm.. er ik ben tevreden over de spullen die ze hebben daar..quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:37 schreef Rnej het volgende:
[..]
sinds wanneer? ik kan alleen troep vinden bij de RSI ... sowieso moet ik de eerste verkoper met verstand van snowboards daar nog tegen komen.... :s
mmmm is alweer een tijdje geleden , misschien is t assortiment aangepast( lees: hebben ze een assortiment gekregenquote:Op woensdag 20 februari 2008 17:21 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ow nou ben er anders goed geholpen hoor... mja dat zal wel een andere verkopert zijn geweest.. en was ook niet voor een board maar een helm.. er ik ben tevreden over de spullen die ze hebben daar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |