allememaggies aa-de-riaan-tje een nieuwe topic hee heeee !!!!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:37 schreef bassieVL het volgende:
een nieuwe. Jottum.
Drommels, drommels en nog eens drommelsquote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Asics het volgende:
[..]
allememaggies aa-de-riaan-tje een nieuwe topic hee heeee !!!!
thnx!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Mja, ik ging er van uit dat Ritchie dat niet deed. Want het stond me bij dat hij ooit zei dat hij geen topics maakt. Ofzo. Ik kan het mis hebben hoor.
Mijn jeugd wat doe jequote:Op vrijdag 1 februari 2008 15:56 schreef bassieVL het volgende:
Het is vandaag wel de dag van de nostalgie.
[ afbeelding ]
Tegen wie speelt de plaatselijke trots?quote:
Spartaquote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Tegen wie speelt de plaatselijke trots?
Drie punten in de pocket dusquote:
Waar doe jij Bedrijfseconomie?quote:
Joh, voltijd?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:11 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Avans, 2e jaars.
Okéquote:
Is dat onderdeel van je beroep?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:32 schreef Kuukske het volgende:
Dat vroeg ik me gewoon af hoor.
Dat is sarcasme gekkie.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:40 schreef Floeperdepoeppp het volgende:
Is dat onderdeel van je beroep?
Studentjes pesten
Wat is een "is wakker?"quote:Op vrijdag 1 februari 2008 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Er zijn een paar domme NACcers zeg. "Mommers wordt is wakker" op een spandoek!!
Geen idee. Misschien moest "wordt" per ongeluk "moeder" zijn! Anders weet ik het ook niet!quote:
alleen ff naar de Praxisquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:29 schreef fransbreda het volgende:
Gaan jullie nog naar buiten met de carnaval?
dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:30 schreef fransbreda het volgende:
Ik peins er nog over.
Ik heb eigenlijk een schurfthekel aan die hoempapa muziek.
Enigste remedie is jezelf zo snel mogelijk lam leggen.
nog foto's gemaakt?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:20 schreef veldmuis het volgende:
Zo, ik heb m'n carnavalsgedoe voor dit jaar nu al ruim overschreden.
Boh, zoeen vroege post!quote:
Nee, die prik ik pas als jij de modellen geregeld hebt!quote:Op zondag 3 februari 2008 10:47 schreef tha_rizzo het volgende:
FM, heb je nou al een Breda-FOT-meet-datum?
Tijdens carnalval?quote:Op zondag 3 februari 2008 11:50 schreef veldmuis het volgende:
Oh, morgen!
Lollerpwnd!quote:
Jij als echte fan wist dat gelijk natuurlijk?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:01 schreef DutchieBre het volgende:
René Schuurmans komt niet uit Breda hoor
Diep in mijn hart verlang ik nog steeds naar jou . tu tu tuuuuquote:Op zondag 3 februari 2008 19:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jij als echte fan wist dat gelijk natuurlijk?.
quote:Op maandag 4 februari 2008 09:41 schreef veldmuis het volgende:
Heu!
Da's schijnbaar normaal met drugs enzo ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond het verhaal helemaal raar. Bijvoorbeeld ook Joran die met een kerel die 2x zo oud is rondjes gaat rijden. Wtf..
Misschien wilde hij dat die kerel het klusje afmaakte dat Natalee niet had voltooid.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef veldmuis het volgende:
Ik vond het verhaal helemaal raar. Bijvoorbeeld ook Joran die met een kerel die 2x zo oud is rondjes gaat rijden. Wtf..
Met een beetje wiet?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's schijnbaar normaal met drugs enzo ofzo.
Er hangt nu echt een putlucht in die Range Rover, vrees ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:16 schreef veldmuis het volgende:
Met een beetje wiet?
Al heeft die kerel 150 joints weggerookt op tv ofzo. Dat was ook een beetje overdreven
.
Of een milieuactivist om de CO² uitstoot van z'n joints.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:38 schreef bassieVL het volgende:
Een verdwaalde Amerikaan met wraakgevoelens?
ik ben ook een beetje joran moe idd.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:41 schreef bassieVL het volgende:
Ik was die hype donderdag al zat.
Die LandRover zal ook wel geen energielabel A hebben.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:42 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Of een milieuactivist om de CO² uitstoot van z'n joints.
hijs vieieieieieieies !!!quote:Op maandag 4 februari 2008 10:48 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Die LandRover zal ook wel geen energielabel A hebben.
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef Asics het volgende:
En waarom heeft hij niet gewoon het alarmnummer gebeld toen 'dat meisje het ineens niet meer deed' ???
Ik vond het ook te erg, ze hadden toch wel ff kunnen vegenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Het station in Breda zag er vanmorgen ook niet heel erg proper uit.
Die aftiteling aan het eind was ook zwaar over the topquote:Op maandag 4 februari 2008 17:07 schreef fransbreda het volgende:
Ik vond het een beetje teveel show, volgens mij heeft hij die docu al afgestemd op het amerikaanse publiek.
Vroeger was peter beter, gewoon feiten op een rij zetten en publiceren zonder mediageilheid.
We houden al op.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:39 schreef Ritchie het volgende:
Ik ben joran moe!!
Met die foto'squote:Op maandag 4 februari 2008 19:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Die aftiteling aan het eind was ook zwaar over the top.
Tip: ga met de autoquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:17 schreef Ritchie het volgende:
sodeju, het was even geen pretje om hierheen te fietsen, wind, kou en regen
Het werd tijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef veldmuis het volgende:
"Kielegatters, tot volgend jaar!".
EINDELIJK!!
En de rust keerde terug in de stad.quote:
Nou .. laten we het hopen.. maar vanavond gaat het niet makkelijk worden vrees is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:38 schreef Asics het volgende:
inderdaad! afgelopen met die onzin.
oja,
mogge!![]()
en vanavond 3 punten!
en deze week 9 !!!
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef bassieVL het volgende:
Mensen die 's nachts nog uitgebreid trompet op straat spelen mogen ze van mij wel ophangen.
Thanks.. Is veel te lang geledenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw Sambabal. Welkom terug.
Asics wordt papaquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Thanks.. Is veel te lang geleden
Nog spectaculaire ontwikkelingen hier?
Ja, die is goed gegaan. En weet je wat.. Alles is bijna afquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Verhuizing goed gegaan?
Mooie samenvatting. Heb dus weinig gemist zie (lees) ik.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:08 schreef Asics het volgende:
[..]
Asics wordt papa
NAC staat 6e
Jupiler is het bier
Hoewel Grolsch en Hertog Jan ook goed scoren
Breda is een toffe stad
A.s. zaterdag staat NAC 5e
Carnaval is voorbij
Ah, dat is prettig. Wij zijn nog steeds niet helemaal klaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:21 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, die is goed gegaan. En weet je wat.. Alles is bijna af
Wat moet er nog gebeuren?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dat is prettig. Wij zijn nog steeds niet helemaal klaar.
Dingen aan de muur hangen enzo.quote:
Ohnee, die zitten of zaten al.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:50 schreef bassieVL het volgende:
De klusjes die na elke verhuizing op zich laten wachten. Net zoals plintjes leggen. Ook zo een klusje dat lekker lang blijft liggen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef Swiffer het volgende:
wij hebben zelfs dubbele plinten.
we wilden snel alles af hebben
in de zin van, och er zitten al plinten
aah bah niet mooi
oke deze erover dan
Hallo Etten-Sleur.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Hallo Breda
Inderdaad, stomme Leurenarenquote:
Ja, prima hoor. Druk aan het werkquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Inderdaad, stomme Leurenaren
Hoe is 't in 't mooie Ginneken K.?
De mens is een simpele ziel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:46 schreef Asics het volgende:
whehe herkenbaar. ik heb nog steeds klusjes hier sinds we hier in 2005 kwamen wonen
Oja, dat zei JD ook al. Voor ik in slaap viel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:11 schreef bassieVL het volgende:
Yeuh, net zoveel punten als Groningen en Feyenoord:
[ afbeelding ]
Voor jullie wel ja.quote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb echt geen bal zin vandaag.
Hunting for female singles I am.....quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:32 schreef Asics het volgende:
waar is iedereen? Is er een feestje waar ik niks van af weet ofzo
Daar zijn er in deze reeksch niet zo veel meer van geloof ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:02 schreef salutem het volgende:
Hunting for female singles I am.....
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:27 schreef Ritchie het volgende:
Aaaaahhhh koffie!
Volgens mij zijn Swiffer, Clauw en ik nog de enige.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 07:06 schreef JDude het volgende:
Daar zijn er in deze reeksch niet zo veel meer van geloof ik.
Maar niet allemaal single.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgens mij zijn Swiffer, Clauw en ik nog de enige.
Nope.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:23 schreef Dalamar het volgende:
Maar niet allemaal single.
goed plan - een strandwandelingquote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:55 schreef Kuukske het volgende:
Ja, misschien een tripje naar zee ofzo.
Naar de kapperquote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog bijzondere plannen? Behalve NAC zaterdag?
Oja, dat wou ik ook doen. Nouja, dat moet dan maar het weekend erop.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:26 schreef Dalamar het volgende:
Naar de kapper
Verder helemaal niets doen
Owh leuk!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:29 schreef Dalamar het volgende:
En vanavond komt m'n dochtertjeweer thuis van het logeren bij opa en oma.
Waarom niet gewoon leuke schoenen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Mwheheh. Nouja, als het maar gezond is en Vans schoentjes aan kan.
Vans schoenen?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Mwheheh. Nouja, als het maar gezond is en Vans schoentjes aan kan.
Ghehehequote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:34 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon leuke schoenen?
Nee joh, skaters dragen die dingen al eeuwen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:35 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Vans schoenen?
Ik loop weer achter zeker...
quote:
Ecco's.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:40 schreef Dalamar het volgende:
Ah ok, vandaar dat ik ze niet ken.
Iemand een idee wat voor schoenen computernerds horen te dragen dan?
HOI VELDMUISSSCHATJÛH.quote:
Stil.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef veldmuis het volgende:
Hoe is het in de avanshouse?
Van die stevige bergschoenen zijn wel hip bij de nerds.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:40 schreef Dalamar het volgende:
Ah ok, vandaar dat ik ze niet ken.
Iemand een idee wat voor schoenen computernerds horen te dragen dan?
nope. een weekend zonder plannen. Dat zijn de leukste.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Budapest is gaaf.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:17 schreef Asics het volgende:
volgende week naar Budapest.
Toch zijn ze redelijk populair hier. Mij zul je er ook neit in zien lopen, behalve als ik misschien de Mt. Everest eens gaan beklimmen.quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Zijn er behalve de medewerkers nog mensen op school die komen om te werken eik?
geen idee. als ik daar ben is het alleen maar om te werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:20 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Budapest is gaaf.Komende zomer weer naar toe.
Ja nou, ik denk dat ik morgen alsnog een PS3 ga kopen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Ah, een zeer mooi weekend zo te zienquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:27 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ja nou, ik denk dat ik morgen alsnog een PS3 ga kopen...
Dan smiddags nog ff naar Breda centrum, 's avonds naar NAC en daarna nog naar een verjaardag.
Zondags dus die PS3 inwijden en bijkomen van de dag ervoor.
Wii is best leuk. Maar ik wil nog meer spellen. En die Nunchuck is irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef Dalamar het volgende:
Ik houd het voorlopig maar bij m'n vertrouwde Wii en PC
Ik vind dat ding best meevallenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Wii is best leuk. Maar ik wil nog meer spellen. En die Nunchuck is irritant. Mede door die nunchuck speel ik m'n snowboardspelletje nooit eigenlijk.
Ja, ik zal maar niet zeggen welk spelletje heh schatjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Ik vind dat ding best meevallen. Maar goed, ik gebruik 'm dan ook voor een iets simpeler spelletje
.
nou word ik juist nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik zal maar niet zeggen welk spelletje heh schatje.
Binnenkort komt Mario Kart uit op de Wii. Dát wordt vet.
Beestenboel ofzo. Heel cute.quote:
Vertel vertelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik zal maar niet zeggen welk spelletje heh schatje.
Binnenkort komt Mario Kart uit op de Wii. Dát wordt vet.
Tof man!quote:
Ah oke. Stoer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:59 schreef Dalamar het volgende:
Een shitload aan Olympic events, daar kan je je best wel even mee vermaken, zeker gezien het feit dat je dit met meerdere spelers tegelijk kan doen.
have fun!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef Ritchie het volgende:
PS3 in da house!
Tof!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef Ritchie het volgende:
PS3 in da house!
Nogal.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:13 schreef veldmuis het volgende:
Goedemorgen! Wat is het vroeg!
Nou.. daar twijfel ik aan eigenlijk.. maar we zullen zien!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:44 schreef Asics het volgende:
zenuwen op de wedstrijd dag.
wij gaan winnen !!!
Ginnekenweg viaduct in de Zuidelijke Rondweg zeker? Daar zit wel vaker wat vastquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:38 schreef fransbreda het volgende:
Zat net een carnavalswagen vast onder een viaduct in breda.
Verdere info gevraagd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |