Stil.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:59 schreef veldmuis het volgende:
Hoe is het in de avanshouse?
Van die stevige bergschoenen zijn wel hip bij de nerds.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:40 schreef Dalamar het volgende:
Ah ok, vandaar dat ik ze niet ken.
Iemand een idee wat voor schoenen computernerds horen te dragen dan?
nope. een weekend zonder plannen. Dat zijn de leukste.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog bijzondere plannen? Behalve NAC zaterdag?
Budapest is gaaf.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:17 schreef Asics het volgende:
volgende week naar Budapest.
Toch zijn ze redelijk populair hier. Mij zul je er ook neit in zien lopen, behalve als ik misschien de Mt. Everest eens gaan beklimmen.quote:
Niet echt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:03 schreef veldmuis het volgende:
Zijn er behalve de medewerkers nog mensen op school die komen om te werken eik?
geen idee. als ik daar ben is het alleen maar om te werkenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:20 schreef bassieVL het volgende:
[..]
Budapest is gaaf.Komende zomer weer naar toe.
Ja nou, ik denk dat ik morgen alsnog een PS3 ga kopen...quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Hebben jullie nog bijzondere plannen? Behalve NAC zaterdag?
Ah, een zeer mooi weekend zo te zienquote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:27 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ja nou, ik denk dat ik morgen alsnog een PS3 ga kopen...
Dan smiddags nog ff naar Breda centrum, 's avonds naar NAC en daarna nog naar een verjaardag.
Zondags dus die PS3 inwijden en bijkomen van de dag ervoor.
Wii is best leuk. Maar ik wil nog meer spellen. En die Nunchuck is irritantquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:32 schreef Dalamar het volgende:
Ik houd het voorlopig maar bij m'n vertrouwde Wii en PC
Ik vind dat ding best meevallenquote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:33 schreef Kuukske het volgende:
Wii is best leuk. Maar ik wil nog meer spellen. En die Nunchuck is irritant. Mede door die nunchuck speel ik m'n snowboardspelletje nooit eigenlijk.
Ja, ik zal maar niet zeggen welk spelletje heh schatjequote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:41 schreef JDude het volgende:
Ik vind dat ding best meevallen. Maar goed, ik gebruik 'm dan ook voor een iets simpeler spelletje
.
nou word ik juist nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik zal maar niet zeggen welk spelletje heh schatje.
Binnenkort komt Mario Kart uit op de Wii. Dát wordt vet.
Beestenboel ofzo. Heel cute.quote:
Vertel vertelquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, ik zal maar niet zeggen welk spelletje heh schatje.
Binnenkort komt Mario Kart uit op de Wii. Dát wordt vet.
Ah oke. Stoer.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:59 schreef Dalamar het volgende:
Een shitload aan Olympic events, daar kan je je best wel even mee vermaken, zeker gezien het feit dat je dit met meerdere spelers tegelijk kan doen.
have fun!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef Ritchie het volgende:
PS3 in da house!
Tof!quote:Op vrijdag 8 februari 2008 20:30 schreef Ritchie het volgende:
PS3 in da house!
Nogal.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:13 schreef veldmuis het volgende:
Goedemorgen! Wat is het vroeg!
Nou.. daar twijfel ik aan eigenlijk.. maar we zullen zien!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:44 schreef Asics het volgende:
zenuwen op de wedstrijd dag.
wij gaan winnen !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |