Het werd tijd.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:20 schreef veldmuis het volgende:
"Kielegatters, tot volgend jaar!".
EINDELIJK!!
Nou .. laten we het hopen.. maar vanavond gaat het niet makkelijk worden vrees is.quote:Op woensdag 6 februari 2008 07:38 schreef Asics het volgende:
inderdaad! afgelopen met die onzin.
oja,
mogge!![]()
en vanavond 3 punten!
en deze week 9 !!!
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef bassieVL het volgende:
Mensen die 's nachts nog uitgebreid trompet op straat spelen mogen ze van mij wel ophangen.
Thanks.. Is veel te lang geledenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw Sambabal. Welkom terug.
Asics wordt papaquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef DarkSamba het volgende:
[..]
Thanks.. Is veel te lang geleden
Nog spectaculaire ontwikkelingen hier?
Ja, die is goed gegaan. En weet je wat.. Alles is bijna afquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef Kuukske het volgende:
Verhuizing goed gegaan?
Mooie samenvatting. Heb dus weinig gemist zie (lees) ik.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:08 schreef Asics het volgende:
[..]
Asics wordt papa
NAC staat 6e
Jupiler is het bier
Hoewel Grolsch en Hertog Jan ook goed scoren
Breda is een toffe stad
A.s. zaterdag staat NAC 5e
Carnaval is voorbij
Ah, dat is prettig. Wij zijn nog steeds niet helemaal klaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:21 schreef DarkSamba het volgende:
Ja, die is goed gegaan. En weet je wat.. Alles is bijna af
Wat moet er nog gebeuren?quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah, dat is prettig. Wij zijn nog steeds niet helemaal klaar.
Dingen aan de muur hangen enzo.quote:
Ohnee, die zitten of zaten al.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:50 schreef bassieVL het volgende:
De klusjes die na elke verhuizing op zich laten wachten. Net zoals plintjes leggen. Ook zo een klusje dat lekker lang blijft liggen.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef Swiffer het volgende:
wij hebben zelfs dubbele plinten.
we wilden snel alles af hebben
in de zin van, och er zitten al plinten
aah bah niet mooi
oke deze erover dan
Hallo Etten-Sleur.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:00 schreef tha_rizzo het volgende:
Hallo Breda
Inderdaad, stomme Leurenarenquote:
Ja, prima hoor. Druk aan het werkquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:24 schreef tha_rizzo het volgende:
Inderdaad, stomme Leurenaren
Hoe is 't in 't mooie Ginneken K.?
De mens is een simpele ziel.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:46 schreef Asics het volgende:
whehe herkenbaar. ik heb nog steeds klusjes hier sinds we hier in 2005 kwamen wonen
Oja, dat zei JD ook al. Voor ik in slaap viel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:11 schreef bassieVL het volgende:
Yeuh, net zoveel punten als Groningen en Feyenoord:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |