quote:Op zondag 27 januari 2008 20:44 schreef Tennessee het volgende:
hoe zou ik toch aan die complottheorieën komen?!?!?!? Of is Catjuh nu officieel hulpmoderator? Sorry, ik ben nu echt even heeeeeeel erg in de war.... Catjuh die zegt dat ik de TT aan kan laten passen en Raymania die dat vervolgens gewoon bevestigd... het is toch geen 1 april of zo?
quote:Op zondag 27 januari 2008 20:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja deze was dus te vroeg hè!!!
Okquote:Op zondag 27 januari 2008 20:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]die andere was al dicht post van DIGGER: 56347850 de eerste hier: 56347864
quote:
Reken maar uit hoor en open net zoals laatst gewoon het nieuwe MvB-topic met het juiste nummer volgens jouw telling, als het huidige topic bijna vol is. Toen was het ook geen enkel probleem.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:50 schreef Tennessee het volgende:
ok, nou, even serieus dan... volgens mijn telling is het huidige deel #70, maar ik heb alle delen met slotjes meegerekend, en een paar topics waarvan je je zou kunnen afvragen of ze in de lijst thuishoren... het erkleijke cijfel al ergens rond de 60 liggen schat ik... Zal ik het uit gaan rekenen?
Nou, dan denk ik dat het het handigste zou zijn om die telling gewoon aan te houden en dus van de huidige topic #70 te maken en dan van de volgende #73 omdat in die telling er dus ondertussen alweer 72 zijn....quote:Op zondag 27 januari 2008 20:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Reken maar uit hoor en open net zoals laatst gewoon het nieuwe MvB-topic met het juiste nummer volgens jouw telling, als het huidige topic bijna vol is. Toen was het ook geen enkel probleem.
Ik denk dat we eruit zijn, dan ga ik nu TV kijken.
LULHANNES, DAT WAS GEHEIM!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij bent undercovermod of mocht ik dat niet zeggen...
Misschien is het handig als er een eigen FB topic komt voor Catje en Tennesseequote:Op zondag 27 januari 2008 21:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jij bent undercovermod of mocht ik dat niet zeggen...
nu je het zegt! ik zat daarstraks dus op de wc en toen dacht ik ineens, waarom niet een off-topic-topic waar, bijvoorbeeld, catjuh en ik dan daaaaaaaaaaagen in discussie kunnen gaan over alles dat elders dus off-topic is...quote:Op zondag 27 januari 2008 21:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Misschien is het handig als er een eigen FB topic komt voor Catje en Tennessee
zoiets heet MSNquote:Op zondag 27 januari 2008 21:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
nu je het zegt! ik zat daarstraks dus op de wc en toen dacht ik ineens, waarom niet een off-topic-topic waar, bijvoorbeeld, catjuh en ik dan daaaaaaaaaaagen in discussie kunnen gaan over alles dat elders dus off-topic is...
in jullie geval meestal welquote:Op zondag 27 januari 2008 21:19 schreef Tennessee het volgende:
[..]
off-topic is toch niet per definitie hetzelfde als niet interessant?
Jij bent on-topic alquote:Op zondag 27 januari 2008 21:19 schreef Tennessee het volgende:
[..]
off-topic is toch niet per definitie hetzelfde als niet interessant?
Is gebeurd Ruud.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:28 schreef ruud_fr het volgende:
[Tournament] Favoriete Feyenoorder aller tijden (kw. finale)
mag dicht
netjes ingekopt (dat komt dan door Catjuh) maar ik zei ook "per definitie", wat vind je van het idee op zich?quote:
slechtquote:Op zondag 27 januari 2008 21:46 schreef Tennessee het volgende:
[..]
netjes ingekopt (dat komt dan door Catjuh) maar ik zei ook "per definitie", wat vind je van het idee op zich?
quote:Op zondag 27 januari 2008 21:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Jij bent on-topic al![]()
laat staan off-topic, dus dat doe je maar lekker ergens anders dan hier. Is zelfs dat te moeilijk om te begrijpen?
Inderdaad, kwa gevoel voor humor ben ik net een mod.quote:
Done.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:06 schreef borisz het volgende:
Afrika cup 2008 #2
dat de uitslagen even in de OP gezet kunnen worden in mijn post staan ze al klaar
Aangepast. Voor vandaag heb je weer je maximum aantal Feedbackposts gehad, moven nu borisz.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef borisz het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/Afrika_cup_2008&action=edit
klein dingetje deze OP-link mag ook nog de afrika cup OP
que?quote:Op maandag 28 januari 2008 11:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
* EnGCatjuh Ziet sjimz Vaduz z'n onderbeen knuffelen.
Neem die max. aantal feedback posts per dag voor Borisz nog even in de FAQ op.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:40 schreef RayMania het volgende:
[..]
Aangepast. Voor vandaag heb je weer je maximum aantal Feedbackposts gehad, moven nu borisz.
kansloos, zal ook eens wat zonder bron postenquote:Op maandag 28 januari 2008 18:18 schreef RayMania het volgende:
Goeie actie.
Vergeet de hoofdletters, interpunctie en de spellingscontrole dan nietquote:Op maandag 28 januari 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kansloos, zal ook eens wat zonder bron posten
leuke actie Mohammed
Ach, kom op Jorien..quote:Op maandag 28 januari 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
kansloos, zal ook eens wat zonder bron posten
leuke actie Mohammed
Ik vind het niet echt humor eerlijk gezegd, wat is er leuk aan een fake-bericht (dat best waar had kunnen zijn) posten?quote:
Ach, hij maakte een geintje in het Groningen topic omdat de halve selectie de deur uit loopt.quote:Op maandag 28 januari 2008 18:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt humor eerlijk gezegd, wat is er leuk aan een fake-bericht (dat best waar had kunnen zijn) posten?
quote:Op maandag 28 januari 2008 19:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had niet verwacht dat ik sommige hiermee zou kwetsen. Dat was mijn bedoeling niet, dus bij deze mijn excuses.
quote:Op maandag 28 januari 2008 18:38 schreef RayMania het volgende:
Zulke grappen zijn altijd leuk, kom op, lolletje moet kunnen hoor.
leukquote:De webpagina kan niet worden weergegeven
Meest waarschijnlijke oorzaken:
Uw computer is niet met internet verbonden.
Er zijn problemen op de website opgetreden.
U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt.
Mogelijke acties:
Verbindingsproblemen vaststellen
Meer informatie
quote:Op maandag 28 januari 2008 20:05 schreef De.Kromme het volgende:
Goh, dacht dat iedereen dat wel een keertje doorhad na maanden.
[..]
Deze kan tevens weg trouwens.
moet je eens een fake tussenstand postenquote:Op maandag 28 januari 2008 20:44 schreef rubbereend het volgende:geweldige grap
Jorien die meteen hapt
en daarna meteen komt uithuilen in FB
![]()
mama ze hebben een grapje met me uitgehaald
Gewoon niet leuk dit, hier kun je iemand serieuze schade mee toebrengen bij b.v. een sollicitatie.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Foei.
Vergeet niet dat jij het zelf in dit topic zette he. Ik nam het alleen over.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:19 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Gewoon niet leuk dit, hier kun je iemand serieuze schade mee toebrengen bij b.v. een sollicitatie.
Omdat ik het weg gehaald wilde hebben, jij zet het vervolgens nog een keer in een ander topic neer.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vergeet niet dat jij het zelf in dit topic zette he. Ik nam het alleen over.
da's van een ander kaliber, bovendien liep dat de spuigaten uit. Hier wordt een grapje uitgehaald, jij trapt erin en bent meteen over de zeik. In plaats van dat je het neemt als een vent en erom lacht ga je meteen huilen hier in FB. Wees een vent.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
moet je eens een fake tussenstand posten
kijken of je het dan nog leuk vind
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Genoeg hierover nu, back to business!
En Heineken, ik wil je verzoeken zulke dingen in het vervolg niet meer te plaatsen.
En ik heb ook even in je editgeschiedenis gekeken De.Kromme en je verzoek ingewilligd.
quote:Op maandag 28 januari 2008 21:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]Bedankt.
Ik had ook 2 TR's gedaan ipv die posts.
Loopt niet zo te zwammen manquote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef De.Kromme het volgende:
Jorien had in deze gewoon gelijk. Hij had hier ik weet niet hoeveel NAW-gegevens van andere users neer kunnen zetten of op andere forums een oorlogje beginnen, maar dat deed ie niet.
En dat fake-bericht was gewoon irritant en overbodig, en niet eens grappig. Niet dat ik me er zo aan stoor, maar ik zie de humor er niet van in.
Bovendien : hij doet hier vrijwel nooit wat fout, ondanks dat ie voor veel Ajax-fans irritant over kan komen (net als ikzelf trouwens)
correctie: hij doet DE LAATSTE TIJD hier vrijwel nooit wat foutquote:Op maandag 28 januari 2008 22:01 schreef De.Kromme het volgende:
Jorien had in deze gewoon gelijk. Hij had hier ik weet niet hoeveel NAW-gegevens van andere users neer kunnen zetten of op andere forums een oorlogje beginnen, maar dat deed ie niet.
En dat fake-bericht was gewoon irritant en overbodig, en niet eens grappig. Niet dat ik me er zo aan stoor, maar ik zie de humor er niet van in.
Bovendien : hij doet hier vrijwel nooit wat fout, ondanks dat ie voor veel Ajax-fans irritant over kan komen (net als ikzelf trouwens).
Ik heb hem nog nooit met bepaalde ziektes zien smijten, in tegenstelling tot veel users hier waaronder jij geloof ik ook (en ja, ik heb dat ook wel eens gedaan), hij heeft verder ook nog nooit links naar illigale sites geplaatst, en bij mijn weten niemand doodgewenst.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit met bepaalde ziektes zien smijten, in tegenstelling tot veel users hier waaronder jij geloof ik ook (en ja, ik heb dat ook wel eens gedaan), hij heeft verder ook nog nooit links naar illigale sites geplaatst, en bij mijn weten niemand doodgewenst.
Jorien de heiligequote:Op maandag 28 januari 2008 22:08 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit met bepaalde ziektes zien smijten, in tegenstelling tot veel users hier waaronder jij geloof ik ook (en ja, ik heb dat ook wel eens gedaan), hij heeft verder ook nog nooit links naar illigale sites geplaatst, en bij mijn weten niemand doodgewenst.
Als je niet zo'n aandachtshoer was geweest, had je het gePM'ed naar een van de mods en had niemand het geweten. Nu trek je het zelf weer helemaal op je af.quote:Op maandag 28 januari 2008 21:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Omdat ik het weg gehaald wilde hebben, jij zet het vervolgens nog een keer in een ander topic neer.
Die staken toch.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:33 schreef sjimz het volgende:
Moet de politie zich er weer mee gaan bemoeien?
En Guus Flater vindt de lege pot.quote:Op maandag 28 januari 2008 22:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jut en Jul komen nog even als mosterd na de maaltijd.
Idee wel grappig, uitvoering wat minder.quote:Op maandag 28 januari 2008 23:06 schreef sjimz het volgende:
Stenman naar Manchester City
Voordat jorien weer over de zeik is van deze fake transfer.
Zoiets?quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
ADO Den Haag te koop; Bij faillissement geen proflicentie
Kan daar 'bij faillissement geen proflicentie' bij in de titel?
Oude trouwens gesloten.quote:Op maandag 28 januari 2008 16:37 schreef RayMania het volgende:
Ik stel voor om Criminele voetballers open te laten en de andere te sluiten. Idee?
Mergen heeft namelijk geen zin, daar zijn de topics te vol voor.
quote:
Goed bezig die kerel, vind je niet?quote:Op woensdag 30 januari 2008 16:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Uitstekende FB BS, doorgevoerd.
Toppertje. Zou mod moeten worden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed bezig die kerel, vind je niet?
Uitstekend, daar heb je wat aan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Goed bezig die kerel, vind je niet?
Alleen als mod steekt hij niet met kop en schouders boven de rest uit.quote:
misschien zou hij undercovermod moeten worden, kan hij mee samenspannen tegen Tennesseequote:Op woensdag 30 januari 2008 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen als mod steekt hij niet met kop en schouders boven de rest uit.
Nee, die eer is aan anderen voorbehouden.quote:Op woensdag 30 januari 2008 18:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Alleen als mod steekt hij niet met kop en schouders boven de rest uit.
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX-topic #896
Wat een nare opmerking, vind ik niet normaal zeg
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:29 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC AJAX-topic #896
Wat een nare opmerking, vind ik niet normaal zeg
quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Raar dat zo verwensing naar een speler blijft staan
Ik ga er binnenkort aan beginnen om alle overige topics/reeksen toe te voegen. Maar daar gaat veel tijd inzitten en nu heb ik het daar nog te druk voor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 12:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ray, kan je topics als deze Nieuwe opzet Eredivisie #2: Vanaf 2009 met 16 clubs. , Uitzendrechten ECV #5: Terugverlangen naar Tien. en Degradatie uit Eerste Divisie zit er aan te komen. ook in het linkjestopic zetten onder langdurige onderwerpen oid.. Soms zijn ze heel actueel en soms totaal niet, dan is het wat makkelijker terugvinden.
Spelers/clubs/competities/trainers doe ik op zondag en doordeweeks plaats ik altijd een topicreport (rayminderquote:http://forum.fok.nl/topic/1084128 mag nog als Olympisch Team onder jeugdelftallen of olympische spelen.
Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Balázs Dzsudzsák
Het Jan Vertonghen topic #1: De stille kracht van Ajax.
Afonso Alves #16 - En we zwaaien deze bandiet uit!
Die zijn ook nog nieuw.
Ik heb het ge-edit, uitlokgedrag houden we niet van. Ook niet met een knipoog erbij.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:27 schreef jorienvdherik het volgende:
AFC Ajax-topic #900 Jubileum, er valt nog iets te vieren
Is toch niet normaal zo iets zeggen:
El erbij.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:37 schreef sjimz het volgende:
Kanouté Afrikaans voetballer van het jaar
Kan er een l in de TT bij
Was nog niet helemaal wakker.
quote:Op zondag 27 januari 2008 19:59 schreef Tennessee het volgende:
ik moest het eerst overleggen als ik wat had bedacht, dus bij deze...
wat vinden jullie van de "Marco van Basten als Clubcoach"-topic?
Maar dan heeft drie dagen later ineens Montana hetzelfde idee...quote:Op zondag 27 januari 2008 20:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Mij lijkt het geen goed idee. Het huidige Marco van Basten topic dekt de lading qua inhoud voldoende. Of hij nu bondscoach is of in de toekomst misschien een club gaat coachen; het kan allemaal besproken worden in het huidige topic. Het is het algemeen trainerstopic (in dit geval met Marco van Basten als onderwerp), niet specifiek een bondscoachtopic.
En naast een trainerstopic en een spelerstopic nog een topic over Van Basten zou een overkill worden.
En dan is het ineens weer géén probleem om een nieuwe Van Basten topic te beginnen... Hoe zit dat? Waarom mag Montana steeds wél wat ik niét mag?quote:Op woensdag 30 januari 2008 08:58 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals verwacht is Marco van Basten benaderd door Ajax, zijn er hier Ajax-supporters blij met Van Basten als nieuwe trainer/coach?....
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:25 schreef methodmich het volgende:
Ik zou trouwens wel graag een Van Basten als assistent-coach topic geopend willen zien.
Een goed nummer!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee. Jij bent een vriendje van Tennessee.
quote:Lord I've really been real stressed
Down and out, losin ground
Although I am black and proud
Problems got me pessimistic
Brothers and sisters keep messin up
Why does it have to be so damn tuff?
I don't know where I can go
To let these ghosts out of my skull
My grandmas past, my brothers gone
I never at once felt so alone
I know you're supposed to be my steering wheel
Not just my spare tire (home)
But lord I ask you (home)
To be my guiding force and truth (home)
For some strange reason it had to be (home)
He guided me to Tennessee (home)
(Chorus) Take me to another place
Take me to another land
Make me forget all that hurts me
Let me understand your plan
Lord it's obvious we got a relationship
Talkin to each other every night and day
Although you're superior over me
We talk to each other in a friendship way
Then outta nowhere you tell me to break
Outta the country and into more country
Past Dyesburg into Ripley
Where the ghost of childhood haunts me
Walk the roads my forefathers walked
Climbed the trees my forefathers hung from
Ask those trees for all their wisdom
They tell me my ears are so young (home)
Go back to from whence you came (home)
My family tree my family name (home)
For some strange reason it had to be (home)
He guided me to Tennessee (home)
Chorus
Now I see the importance of history
Why people be in the mess that they be
Many journeys to freedom made in vain
By brothers on the corner playin ghetto games
I ask you lord why you enlightened me
Without the enlightment of all my folks
He said cuz I set myself on a quest for truth
And he was there to quench my thirst
But I am still thirsty...
The lord allowed me to drink some more
He said what I am searchin for are
The answers to all which are in front of me
The ultimate truth started to get blurry
For some strange reason it had to be
It was all a dream about Tennessee
Chorus
Wat?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:32 schreef rubbereend het volgende:
ik heb het idee at EngCatje hier achter zit
Dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:32 schreef rubbereend het volgende:
ik heb het idee at EngCatje hier achter zit
Die meterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:39 schreef RayMania het volgende:
Carnaval brengt u en uw omgeving ernstige schade toe.
Jij komt helemaal niet uit carnavallandquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:39 schreef RayMania het volgende:
Carnaval brengt u en uw omgeving ernstige schade toe.
Ik heb het over Eend natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij komt helemaal niet uit carnavalland
Zwakke smoesjes dus.
Veel meer is het inderdaad nietquote:
Nee, die topic die jij hebt gesloten is juist zo'n 'Wie volgt Koster op bij Ajax'topic. Montana zijn topic gaat duidelijk over Van Basten en niet over Koster of enige andere coach behalve Van Basten... Maar laat maar, ik zal toch wel weer geen gelijk krijgen en dan moet ik vervolgens mijn mond verder weer houden en dan komt er weer zo'n streep en zo, veeeeeel te voorspelbaar allemaal...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:23 schreef RayMania het volgende:
Het is een soort van 'Wie volgt Koster op bij Ajax'-topic, geen centraal Van Basten topic. Zulke topics zijn heel normaal als er een nieuwe coach wordt gezocht bij een topdrie club.
Als je goed had gelezen heb je gezien dat ik hier meld dat een soortgelijk topic is gesloten. En kijk eens naar de TT van dat topic.
een goede "band"!quote:
Nee. Is dichtquote:Op zondag 3 februari 2008 16:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
29 februari om 15:00 in het Land van Laaf, Europalaan 1
Zou die misschien sticky kunnen?
TR die in hetzelfde schuitje stapt?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:01 schreef TerroRobbie het volgende:
Pfff, what's next.
Zal even kijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 20:58 schreef MaxPower het volgende:
Nederlandse TIFO-scene #12
ff de bezem erdoor?
Bedankt.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Futsal website en Wereld doelpunten in de zaal
Danny loopt een beetje te spammen.
Okidokiequote:Op maandag 4 februari 2008 12:31 schreef ruud_fr het volgende:
[Tournament] Favoriete Feyenoorder aller tijden (halve fin.)
mag dicht
Is goed.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Geert den Ouden volgend jaar scheidsrechter betaald voetbal?
Kan hier ook gewoon Het Geert den Ouden topic van gemaakt worden?
natuurlijk! Montana mag 36x dat plaatje gebruiken en dat is geen enkel probleem, maar gebruik IK datzelfde plaatje, dán is het ineens wél uitlokking....quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #36
Mag ik dit uitlokking noemen?
Alleen jij hebt het persoonlijk tegen de user M0NTANA, terwijl de user M0NTANA het niet persoonlijk tegen jou heeft.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
natuurlijk! Montana mag 36x dat plaatje gebruiken en dat is geen enkel probleem, maar gebruik IK datzelfde plaatje, dán is het ineens wél uitlokking....
gebruikt hij dat dan ook met jouw avatar erin?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
natuurlijk! Montana mag 36x dat plaatje gebruiken en dat is geen enkel probleem, maar gebruik IK datzelfde plaatje, dán is het ineens wél uitlokking....
jij als undercover mod zal dat vast wel mogenquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
Marco van Basten moet ontslagen worden! #36
Mag ik dit uitlokking noemen?
Dus dit is een vrijbrief om onder het mom van een grapje andere users belachelijk te maken.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Denk niet dat Montana hier van wakker zal liggen hoor. Grapje moet kunnen bovendien.
Ik persoonlijk moest wel om het plaatje lachen.
- Het is Offtopic. Dit plaats je maar lekker in het Tony Montana topic in FTR, als dat er al is.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:28 schreef Tennessee het volgende:
[..]
dat doen we toch al met Jorien?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:32 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus dit is een vrijbrief om onder het mom van een grapje andere users belachelijk te maken.
Mooi!
Ik zal maar niets zeggen anders dien je dalijk weer een officiële klacht bij mijn baas inquote:Op donderdag 7 februari 2008 14:34 schreef Tennessee het volgende:
Alle schijnheiliguh verzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaamelluhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
Ik zeg niet dat ik niet persoonlijk op je inga, omdat ik dat deels wel doe, maar jij lokt hier uit. En dat is de bron van het probleem, dat moet worden aangepakt. Niet het gevolg. Want dan blijf je de problemen houden.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:34 schreef Tennessee het volgende:
Alle schijnheiliguh verzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaamelluhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
Dat was een grapje.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Een vrijbrief, come on.
over uitdagen gesproken...quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik zal maar niets zeggen anders dien je dalijk weer een officiële klacht bij mijn baas in![]()
![]()
Maar hij begint nietquote:
Ik weet het niet meer met jullie.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Dat zouden jullie als mods toch moeten weten!
heb je dat alleen tegen Raymania op msn gezegd?quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was een grapje.
Dat zouden jullie als mods toch moeten weten!
Ik vind persoonlijk dat het echt compleet niets toevoegt aan de discussie en alleen maar resulteert in het onderhand eeuwenoude gezeik en treiterende geblaat van partijen over en weer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:29 schreef venomsnake het volgende:
Denk niet dat Montana hier van wakker zal liggen hoor. Grapje moet kunnen bovendien.
Ik persoonlijk moest wel om het plaatje lachen.
de bron van het probleem is Montana's 36 keer herhaalde aanstootgevende TT en OP die hij nu een keertje terug krijgt... in his face!quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
... dat is de bron van het probleem, dat moet worden aangepakt...
Precies, daarom meldde ik het ook maar in Feedback.quote:Op donderdag 7 februari 2008 14:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat het echt compleet niets toevoegt aan de discussie en alleen maar resulteert in het onderhand eeuwenoude gezeik en treiterende geblaat van partijen over en weer.
Het komt echt net weer een beetje redelijk normaal over in het van Basten topic, en dan denk jij dat zoiets gaat helpen, plus het ophalen van een opiniepeiling van 3 maanden geleden?
Of je vermoordt je eigen legende, of dit is een slechte grap..quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:11 schreef DenFranscheSlag het volgende:
Zeer brutaal, verwachtte nochtans geen tegenspraak.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:01 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dankje.
Alleen heb ik een foutje gemaakt, het is niet Apertura 2008 maar de Clausura 2008...![]()
Nee, niet echtquote:Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef denthemen het volgende:
Het grote Feijenoordtopic #352: Geen creativiteit!
Spam
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Live eredivisieverslagen #89:
Live eredivisieverslagen #89:
Taalgebruik
Dus ik mag vanaf nu ook allemaal links gaan plaatsen om site's te promoten? Goed om te weten, wist niet dat die regel anders was gewordenquote:
Die 'debiele' topics wordt wel serieus op gereageerd, die van jou zit geen mogelijke discussie in.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:59 schreef TerroRobbie het volgende:
Stadionomroeper Roda heeft poliep op z'n stemband
Dit is geen topic waard maar DAM mag wel het ene na het andere debiele topic uitschijten.
Jij hebt duidelijk die speaker van Roda nog nooit gehoord.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die 'debiele' topics wordt wel serieus op gereageerd, die van jou zit geen mogelijke discussie in.
En die twee topics van DAM blijven apart wel even open, eventueel mergen kan altijd nog.
Done.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:11 schreef Radegast het volgende:
Belgisch Voetbal #38: Club nog steeds koploper...
Kan dat Roda - Ajax gezever verwijderd worden uit het topic?
Komt wel enorm als censuur over. Men mag wel commentaar op de Belgische scheids in het België topic geven. Maar twee gevallen ter discussie stellen (over die Belgische scheids) in het Belgische topic mag niet?quote:
Die stadionspeaker is toch al niet geliefd bij ons.quote:En die Roda gast ken ik wel. (met z'n danke bitte gedoe enzo toch?) Het Robbie-topic is wat mij betreft een twijfelgevalletje, al dan niet sluiten of niet.
Ik had 2 posts. Beide posts waren met foto over de, door de Belgische arbitrage, afgekeurde goals. Als men wel mag aangeven dat die scheids bagger is, mag ook wel worden een mening gegeven worden dat dat meeviel.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie hadden het over de wedstrijd Roda - Ajax, dan moet je niet in het Belgisch voetbal topic zijn. Tuurlijk blijf je altijd raakvlakken hebben met een Belg als fluitist in Nederland, maar wedstrijdsituaties over het voetbal in Nederland doen er niet toe daar.
En zeker niet op die manier hoe jasza en jij bezig waren, dat was nogal kinderachtig. Je mening geven over die beste (slechte) man is prima, maar het ging al snel weer naar de prestaties van Ajax en Roda in die wedstrijd.
Nee, integendeel.quote:
Ik ben geen Jullie. En kom er soms. Ik post er al 5 jaar 'Goeiemorgen' En post ook dat ik ga slapen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, integendeel.
Ik meen het echt.
Wat vinden jullie dat Hools nog toevoegd de laatste tijd, behalve zwaai- en goede morgen/middag/avond-posts?
Point proven, lijkt mij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:49 schreef tong80 het volgende:
. Ik post er al 5 jaar 'Goeiemorgen' En post ook dat ik ga slapen.
Maar verder dan 'ik ga achter die lekkere billen liggen' kom jij ook al jaren niet.
Ten eerste, wie zijn wij om een slowchatreeks van 1728 topics te sluiten? Dat beslissen we altijd nog met elkaar, niet alleen wij (meer meningen dus graag). Tuurlijk heb je gelijk dat het niveau lager is dan vroeger (om van niveau te praten in een slowchattopic), maar het begint natuurlijk ook bij jezelf. Begin zelf een discussie/onderwerp, drop zelf een nieuwsbericht of een link of ik weet niet wat. No offence, maar ook jij hebt van die goedemorgen en weltrusten posts, elke dag dezelfde. En zo heeft iedereen wel een een standaardpost om hallo of doei te zeggen. Ja, op een gegeven moment heb je dat wel gehad en ken je elkaar, maar is dat een reden om het stop te zetten?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:39 schreef golfer het volgende:
Lieve huidige modjes: denk eens even na over het opheffen van HOOLS na 1728 topics?
Het was in den beginne nog leuk en het werd daarna een podium voor VBL-users die even niet over voetbal, maar over wat persoonlijkere dingen wilden mededelingen uitwisselen.
De laatste maanden is het echt alleen maar een zwaai-topic geworden, met alleen maar posts in de sfeer van 'goede morgen, middag, welterusten' enzo
Het voegt echt niet meer toe aan VBL.
Dus gewoon maar eens opheffen die handel?
Soms is het afscheid nemen van het verleden een betere toekomst dan het in stand houden van iets doodgebloeds?
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:39 schreef golfer het volgende:
Laatste slokje wegwerkt en dan mandje opzoeken gaat.
Hools is heul geen kliek!!11111 Iedereen is welkom!!111quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:18 schreef RayMania het volgende:
In wat is er daarnaast mis met zulke reacties, om effe in die kliek te zeggen dat je naar bed gaat?
Dat het ook anders kan, bewees de spt-scquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:43 schreef borisz het volgende:
Ik vind het een beetje onzin om HOOLS te sluiten.
En dat goeiemorgen etc. posts dat kom je in bijna ieder elk andere slowchat tegen. Of het nu the lounge is in GC, HOOLS, de R&P slowchat of welke andere SC dan ook.
Bewees.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat het ook anders kan, bewees de spt-sc
[SPT SC] De Sportbar #013 <insert grappige titel>
[SPT SC] De Sportbar #014 - in elite blauw
Ergo het melangolische:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
pfap de sportbar is al weer een jaar dicht ofzo![]()
nu zitten er bijna allemaal andere users in de SC
quote:
Het meest typische is nog wel dat omdat Golfer er weinig aan vindt, Hools maar direct dicht moet. Hij kan er ook gewoon niet meer komenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:33 schreef rubbereend het volgende:allemaal mensen die zeggen dat Hools tot een zwaai en niks topic is verworden, maar er zelf allemaal niks aan doen
Weet je het zeker? Wel weer een postopkriktopic minder voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag het ook dicht,
van mij mag er ook een slot op jouw accountquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag het ook dicht,
Banaan Vraagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van mij mag er ook een slot op jouw account
nee hoor, account shredder aanvraagquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, account shredder aanvraag
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van mij mag er ook een slot op jouw account
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |