Dat het ook anders kan, bewees de spt-scquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:43 schreef borisz het volgende:
Ik vind het een beetje onzin om HOOLS te sluiten.
En dat goeiemorgen etc. posts dat kom je in bijna ieder elk andere slowchat tegen. Of het nu the lounge is in GC, HOOLS, de R&P slowchat of welke andere SC dan ook.
Bewees.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat het ook anders kan, bewees de spt-sc
[SPT SC] De Sportbar #013 <insert grappige titel>
[SPT SC] De Sportbar #014 - in elite blauw
Ergo het melangolische:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:59 schreef borisz het volgende:
pfap de sportbar is al weer een jaar dicht ofzo![]()
nu zitten er bijna allemaal andere users in de SC
quote:
Het meest typische is nog wel dat omdat Golfer er weinig aan vindt, Hools maar direct dicht moet. Hij kan er ook gewoon niet meer komenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:33 schreef rubbereend het volgende:allemaal mensen die zeggen dat Hools tot een zwaai en niks topic is verworden, maar er zelf allemaal niks aan doen
Weet je het zeker? Wel weer een postopkriktopic minder voor je.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag het ook dicht,
van mij mag er ook een slot op jouw accountquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:04 schreef jorienvdherik het volgende:
Van mij mag het ook dicht,
Banaan Vraagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van mij mag er ook een slot op jouw account
nee hoor, account shredder aanvraagquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee hoor, account shredder aanvraag
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van mij mag er ook een slot op jouw account
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |