Onder voorbehoud....quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:03 schreef XL het volgende:
De mannen van 20-plus posts per dag laten het gewone volk ook weer toe zie ik.
Ook een leuke zaal!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef mitt het volgende:
013
Vanavond naar Admiral FreeBee inderdaad.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 11:58 schreef mitt het volgende:
013
Hee, ik zit ook nog boven de 20 per dag!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:03 schreef XL het volgende:
De mannen van 20-plus posts per dag laten het gewone volk ook weer toe zie ik.
Outtaside outtamind!quote:Op donderdag 27 oktober 2005 12:06 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hee, ik zit ook nog boven de 20 per dag!
Ik zou voor de doorhalen optie gaan. Sterker nog, ik ga ook doorhalen en morgen wel gewoon werkenquote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:06 schreef zjroentje het volgende:
Morgenochtend vertrekken 2 vriendin voor stage naar Atlanta. Natuurlijk ben ik zo'n vriend wel die midden in de nacht de trein richting Schiphol neemt ...
Alleen een "dilemma" nu. Of iets eerder naar bed zodat ik morgen nog wat kan studeren, of lekker doorhalen (niet achter de boeken natuurlijk) en dan op de trein ...
de CIA slaat alarm nu, iemand in de VS die op zn Russisch begintquote:Op donderdag 27 oktober 2005 23:09 schreef popolon het volgende:
Неизменно высокое качество – основной принцип нашего бюро переводов, который мы строго соблюдаем и которым мы гордимся.
Наши переводчики специализируются в различных предметных областях: информационные технологии, медицина, финансы, техника, юриспруденция и др.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |