Gewoon geciteerd uit een semi-grappige opmerking uit het vorige topic.quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef mitt het volgende:
Is dit een poging tot een semi grappige titel?
dat zou Pim ook niet gewild hebbenquote:
zeker van zjroentje of popolonquote:Op zondag 6 november 2005 21:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gewoon geciteerd uit een semi-grappige opmerking uit het vorige topic.
Ik pakte 100 punten door die suffe-spannend-he?-slowchat van jullie. Dus als je het weer spannend wil makenquote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:
echt spannend is het niet als ik die stand zo bekijk
Jack in the Box!quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef placebeau het volgende:
winnen in een zelf verzonnen spel is zo fout
Ik en grappigquote:
Ik heb eens een superleuke meid versiert door haar Stiften uit te leggen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
Stift!
Je had het tenminste een beeetje geloofwaardig kunnen houdenquote:Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef XL het volgende:
De stand:
1. XL met 109 punten
2/3. Met ieder 9 punten Zwansen en Dos37
4. Placebeau met 5 punten
5. Hetsjhokleek met 2 punten
ging dat op de "Debiteuren Crediteuren"manier? Want dan heb je er ook nog een hoop geld aan verdientquote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb eens een superleuke meid versiert door haar Stiften uit te leggen.
Ja, ik lulde maar wat en deed maar wat, hoewel ik vaak moeite had om m'n geschater in te houden. Overigens niet voor geld gedaan, vrouwen geld aftroggelen ligt niet helemaal in m'n straatje.quote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging dat op de "Debiteuren Crediteuren"manier? Want dan heb je er ook nog een hoop geld aan verdient
Uiteindelijk won zij of niet?quote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb eens een superleuke meid versiert door haar Stiften uit te leggen.
Stiften is een spel dat je wint door de regels aan te passen in je eigen voordeel. De ultieme stift is een 'jack in the box'. Het komt uit de fantastische tv-serie Debiteuren, Crediteuren.quote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef placebeau het volgende:
ben ik nu een domme beldg als ik zeg "huh?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |