Gewoon geciteerd uit een semi-grappige opmerking uit het vorige topic.quote:Op zondag 6 november 2005 21:05 schreef mitt het volgende:
Is dit een poging tot een semi grappige titel?
dat zou Pim ook niet gewild hebbenquote:
zeker van zjroentje of popolonquote:Op zondag 6 november 2005 21:12 schreef placebeau het volgende:
[..]
Gewoon geciteerd uit een semi-grappige opmerking uit het vorige topic.
Ik pakte 100 punten door die suffe-spannend-he?-slowchat van jullie. Dus als je het weer spannend wil makenquote:Op maandag 7 november 2005 11:19 schreef rubbereend het volgende:
echt spannend is het niet als ik die stand zo bekijk
Jack in the Box!quote:Op maandag 7 november 2005 12:55 schreef placebeau het volgende:
winnen in een zelf verzonnen spel is zo fout
Ik en grappigquote:
Ik heb eens een superleuke meid versiert door haar Stiften uit te leggen.quote:Op maandag 7 november 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
Stift!
Je had het tenminste een beeetje geloofwaardig kunnen houdenquote:Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef XL het volgende:
De stand:
1. XL met 109 punten
2/3. Met ieder 9 punten Zwansen en Dos37
4. Placebeau met 5 punten
5. Hetsjhokleek met 2 punten
ging dat op de "Debiteuren Crediteuren"manier? Want dan heb je er ook nog een hoop geld aan verdientquote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb eens een superleuke meid versiert door haar Stiften uit te leggen.
Ja, ik lulde maar wat en deed maar wat, hoewel ik vaak moeite had om m'n geschater in te houden. Overigens niet voor geld gedaan, vrouwen geld aftroggelen ligt niet helemaal in m'n straatje.quote:Op maandag 7 november 2005 21:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ging dat op de "Debiteuren Crediteuren"manier? Want dan heb je er ook nog een hoop geld aan verdient
Uiteindelijk won zij of niet?quote:Op maandag 7 november 2005 17:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik heb eens een superleuke meid versiert door haar Stiften uit te leggen.
Stiften is een spel dat je wint door de regels aan te passen in je eigen voordeel. De ultieme stift is een 'jack in the box'. Het komt uit de fantastische tv-serie Debiteuren, Crediteuren.quote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef placebeau het volgende:
ben ik nu een domme beldg als ik zeg "huh?"
quote:Op maandag 7 november 2005 23:22 schreef XL het volgende:
[..]
Uiteindelijk won zij of niet?
Doorgaans als een vrouw doet alsof ze een dergelijk verhaal leuk of grappig vindt, heeft ze al lang besloten dat je leuk bent en hoopt ze dat je snel je mond houdt.
Nee, een pechvogel.quote:Op maandag 7 november 2005 21:59 schreef placebeau het volgende:
ben ik nu een domme beldg als ik zeg "huh?"
Hey jongens, weten jullie wie die popolon is?quote:
asielzoeker?quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef XL het volgende:
[..]
Hey jongens, weten jullie wie die popolon is?
of Zelda?quote:
Zelda was tof ja.quote:
Link: http://forum.fok.nl/topic/776303/1/666quote:Op woensdag 9 november 2005 19:03 schreef mitt het volgende:
Link?
Oh kut!quote:
Stoer? Nee, tuurlijk is popolon niet stoer.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:09 schreef mitt het volgende:
maar dat is popolon ook niet.
Tja, wat is popolon nou eigenlijk welquote:Op woensdag 9 november 2005 19:10 schreef pfaf het volgende:
[..]
Stoer? Nee, tuurlijk is popolon niet stoer.
Het is geen Amerikaanquote:Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Tja, wat is popolon nou eigenlijk wel
weer afzeggen dusquote:Op woensdag 9 november 2005 19:12 schreef Remzz het volgende:
Schaatsen dit weekend live
Net wat geplant voor zaterdag avond in de veronderstelling dat het toch niet live werd uitgezonden omdat het in SLC/Calgary is
Kan niet meer, iets belooft aan zusje enzo....quote:Op woensdag 9 november 2005 19:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
weer afzeggen dus
ik kan het ook niet zien
midden in de nacht schaatsen kijken is helemaal te gek.quote:Op woensdag 9 november 2005 19:16 schreef Remzz het volgende:
[..]
Kan niet meer, iets belooft aan zusje enzo....
Ik neem het wel op en kijk het als ik thuis ben.
Kan me vorig jaar WK sprint nog herinneren 4 uur eruitquote:Op woensdag 9 november 2005 19:19 schreef mitt het volgende:
[..]
midden in de nacht schaatsen kijken is helemaal te gek.
Snel!quote:
quote:Op woensdag 9 november 2005 19:11 schreef mitt het volgende:
[..]
Tja, wat is popolon nou eigenlijk wel
google stuurde mij daarheenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:40 schreef popolon het volgende:
Zit je weer op m'n homepage te loeren?
Die bumper zit bijna vol nu man, denk dat ze maar aan de achterruit moet beginnen.
heeuyy ik stond gedeeld 2de.quote:Op maandag 7 november 2005 10:54 schreef XL het volgende:
De stand:
1. XL met 109 punten
2/3. Met ieder 9 punten Zwansen en Dos37
4. Placebeau met 5 punten
5. Hetsjhokleek met 2 punten
quote:Op dinsdag 8 november 2005 23:40 schreef XL het volgende:
[..]
Hey jongens, weten jullie wie die zjroentje is?
quote:Op donderdag 10 november 2005 11:39 schreef zjroentje het volgende:
Ik volg het allemaal niet meer.
Ex-voetballer.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:44 schreef popolon het volgende:
Zo'n enge voetballer zeker?
ik ook zo'n beetje.quote:
als je maar lang genoeg volhoud dan wordt je vanzelf blauwquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik ook zo'n beetje.
Er is weer vacature op fok
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je maar lang genoeg volhoud dan wordt je vanzelf blauw
quote:
Een beetje user wordt vanzelf gevraagd.quote:
inderdaad je moet eigenlijk gevraagd wordenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Waarom?
En ..... alweer?
[..]
Een beetje user wordt vanzelf gevraagd.
Welk forum eigenlijk?
De echte zeggen dan gewoon nee.quote:Op vrijdag 11 november 2005 15:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad je moet eigenlijk gevraagd worden
Ja wie nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:46 schreef sararaats het volgende:
ik verheug me op de keer dat miss Dione de Graaff nog een keertje op TV komt.
ik vergeet meestal te kijken (druk met mijn stage)
hoi.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:47 schreef pfaf het volgende:
Hoi Sara!
precies dat had ik dus ook zo'n gevoel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had daar toch al 3 maand niets anders gepost dan "Mogguh" en "doei!"
die doen het ook met iedereenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:21 schreef Remzz het volgende:
Humberto Tan heeft een singletje opgenomen met Lange Frans en Baas B![]()
waar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef popolon het volgende:
Gut, mitt ziet ook een meid met een strak truitje aan.
He! Hoe is het eigenlijk met die oude Barman?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
strak truitje aldus google
Ohw.... niet zo goed dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef zjroentje het volgende:
Het is vandaag de 15de sterfdag van Nico Haak.
Oh Foxy Foxtrot ....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:33 schreef XL het volgende:
Zenden we vanavond in deze Bar nog op 1 van de tv's Australie - Uruguay uit?
Ik ga nog eerder naar een analoge kroeg dan naar Hoolsquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga daarvoor maar naar hools, hier vanvond schaatsen op het grote scherm
Nu ierland - Nieuw zeeland op BBCquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga daarvoor maar naar hools, hier vanvond schaatsen op het grote scherm
Waarom zenden die Ierland uit ipv Engelandquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nu ierland - Nieuw zeeland op BBC
goeie vraag eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zenden die Ierland uit ipv Engeland
Wegwezen jij, geen voetbal hiero!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga nog eerder naar een analoge kroeg dan naar Hools![]()
In die analoge kroeg was er rugby op.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Wegwezen jij, geen voetbal hiero!
quote:Op maandag 14 november 2005 19:03 schreef pfaf het volgende:
Heb je 'm ook weer met z'n bureaublad-grote plaatjes.
Heb ik ook zo'n ranzig snel internetabonnement van @home... moet je 25 seconden wachten voor de download daadwerkelijk begint. Om vervolgens als een slak met 100k per seconde dat filmpje binnen te halen. Ik kan verdulleme deze hele post schrijven.quote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef popolon het volgende:
Met die kabelmodem moet je dan even het filmpje bekijken dat ik heb gepost in het NHL topic.
Best grappig.
als ik zeg dat 't grappig is, is het ook zo
Gekeken.quote:Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef XL het volgende:
[..]
Heb ik ook zo'n ranzig snel internetabonnement van @home... moet je 25 seconden wachten voor de download daadwerkelijk begint. Om vervolgens als een slak met 100k per seconde dat filmpje binnen te halen. Ik kan verdulleme deze hele post schrijven.
het originele scheldwoord was ongepast
Bij Ajax hebben ze dat ook, daar noemen ze het 'het spitsenprobleem'.quote:
sprak de man die alles uitprintquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef popolon het volgende:
Go to hell XL, you freak.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 11:10 schreef mitt het volgende:
zie je nou geen PI's popo?
dan zal je wel een verkeerd beeld van me hebben
maar ik ben godquote:Op dinsdag 15 november 2005 09:56 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als Fok! jezus is, zijn de PI's zijn discipelen.
Kutcookies!quote:
geen idee, ik denk dat je het beter hier kan vragen: [EK 2006 play-offs] Jong Oranje - Jong Sloveniëquote:Op woensdag 16 november 2005 13:14 schreef Parvus het volgende:
Ff kort vraagje tussendoor...
Wat is Affelay's rugnummer bij PSV en Jong Oranje?![]()
bvd
idd lekker een kopje theequote:
jaquote:Op woensdag 16 november 2005 17:14 schreef popolon het volgende:
Ja, maar ik ben nu aan 't werk
p.s. ook de pokeruitzendingen opgevallen?
quote:Op woensdag 16 november 2005 16:52 schreef popolon het volgende:
http://tvlistings2.zap2it.com/edit_login.asp?partner_id=national
rubbert, moet je daar eens inloggen met user: spt en wachtwoord is ook: spt
(is een filter op alleen de sportprogramma's)
en dan klikken op 'see my listings' .
Ik kan niet kiezen wat ik ga kijken vanavond.![]()
Kanaal 48 en 55, en klik anders even op het pijltje onderaan de pagina, er is nog meer.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Relaxed man!
Maar ben ik nou gek of staat er geen NHL bij
Ik ga wellicht volgend jaar op stage naar óf de VS, óf Australië, óf Nieuw Zeeland. Hopelijk daar ook allemaal veel ESPN-kanalen etc.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:29 schreef popolon het volgende:
Is 't werkelijk zo slecht?
I'm sorry, wou ff laten zien dat niet alles slecht is aan 't leven in de VS, sport maakt veel goed.
Mijn godquote:Op woensdag 16 november 2005 17:35 schreef popolon het volgende:
[..]
Kanaal 48 en 55, en klik anders even op het pijltje onderaan de pagina, er is nog meer.
Ik sla ook wel eens over hoor.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn godHet is echt veel! Kijk je elke avond gezellig met je vrouw?
Getroffen met één van de beste profs ter wereld als begeleider.quote:Op woensdag 16 november 2005 17:42 schreef popolon het volgende:
of, of, of.
Zozo, je hebt 't voor het uitkiezen?
Nieuw Zeeland en veel sport op tv kun je wel vergeten trouwens.
[..]
And he scooooorres!!!quote:Op woensdag 16 november 2005 17:42 schreef popolon het volgende:
Ik sla ook wel eens over hoor.
Heerlijk als achtergrond geluid.
Isie bekend ?quote:Op woensdag 16 november 2005 17:45 schreef pfaf het volgende:
[..]
Getroffen met één van de beste profs ter wereld als begeleider.
Maar Nieuw Zeeland heeft zulke mooie natuur...
Er is geen fenomeen of theorie naar hem vernoemd ofzo.quote:
In de Alpen gaat het dit weekend ook sneeuwenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef popolon het volgende:
Succes LX, MAAR NU EVEN NIET !
Het was lekker fris gisteravond.
[afbeelding]
Ik vind m'n nummerbord heel lief.
Bij jullie smelt dat in no-time weg.quote:
Ik hoorde wel dat Rolskien in Michigan heel populair is!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef popolon het volgende:
Je hebt hier plekken waar je kunt skieen en langlaufen, niet dat nou mijn favoriete bezigheden zijn maar goed.
Maar nee, niet zoals in de Alpen natuurlijk.
En januari en februari zijn inderdaad de koudste maanden. Deze sneeuw zal een paar dagen blijven liggen, de temperatuur gaat in het weekend weer boven de 0c.
haha met dat Team speel ik altijd NBA livequote:Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef popolon het volgende:
Succes LX, MAAR NU EVEN NIET !
Het was lekker fris gisteravond.
[afbeelding]
Ik vind m'n nummerbord heel lief.
Dat schijnen sommige vrouwen inderdaad niet door te hebben, hoewel het toch vaak is dat de goede vrouwen ook de goede kledingsmaak hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef popolon het volgende:
Sextoeristen.
En vrouwen in de sneeuw met korte rokjes zijn leuk, mits het lichaam het toestaat.
Lul niet man, je zit op een TU.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:04 schreef pfaf het volgende:
Overigens wel een compliment voor alle vrouwen die ik vandaag toch nog weer in korte rokjes zag. Dát zijn in ieder geval geen watjes.
quote:
Ik mis weer wat zie ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
Zijn we al klaar voor Domino day op groot scherm
Hebben ze die mus al opgezet? is er al een museum voor gevonden?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
Zijn we al klaar voor Domino day op groot scherm
Opgezet aan een touwtje en mag straks naar beneden komen en de eerste steen omgooienquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Hebben ze die mus al opgezet? is er al een museum voor gevonden?
en ook nog eens Willem2 - Vitesse....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:47 schreef Remzz het volgende:
Gerard Joling komt, moeilijk belspelletje
, Hans Kraaij Junior
Mijn avond kan niet meer stuk
Ik zag het in de gids, wist ik veel dat het voetbal was.....quote:
Nog zo'n blauwe hier.quote:
zozo.... moesten jullie tegen Willem2 ofzo.quote:
quote:JAAA!!! Eindelijk weer eens een overwinning, en wat voor één! HHC werd met 10-1 van de mat gespeeld door een uitstekend spelend D4. Na een matig begin (door de kou?) waarin we zelfs nog met 0-1 achter kwamen, herstelden we die achterstand snel met een gelijkmaker van Lars en de 2-1 van Matthijs. Daarna was de verdediging van HHC gebroken en konden we Frank en vrij voetballen. Er is teveel gebeurd om allemaal op te noemen in een wedstrijd waar iedereen geweldig speelde, maar enkele hoogtepunten waren toch wel het steekpassje van Tom waaruit Lars de 3-1 scoorde, het eerste doelpunt van onze verdedigende rots in de branding Daniël, de corner van Matthijs die er plotseling in lag en het eerste doelpunt van Frank, die als rechtsback mee naar voren kwam en meteen besloot te scoren.
Mijne wel!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef mitt het volgende:
wel typisch dat jou naam niet genoemd wordt
en ik heb niet eens gespeeld. Voetbal is mannen die niet kunnen tennissen.quote:
Eigenroem stinkt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef mitt het volgende:
wel typisch dat jou naam niet genoemd wordt
Precies, ik houd ook goede connecties met Heracles, Twente, Zwolle en Emmen. Als satelietploeg kunnen we veel betekenen voor hun jeugdopleidingen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef mitt het volgende:
D4 is sowieso al hoog niveau, uiteraard.
Ik denk inderdaad niet dat Noorwegen een Curling-wedstrijd gaat spelen die wekenlang achter elkaar voortduurt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 20:14 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat ik zelfs een pure kijksport als Curling niet wekenlang achtrer elkaar zou kunnen voorduren.
Het Noorse team is natuurlijk een andere verhaalquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:07 schreef XL het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad niet dat Noorwegen een Curling-wedstrijd gaat spelen die wekenlang achter elkaar voortduurt.
Ja, Pål Trulsen, Lars Vågberg, Flemming Davanger, Bent Ånund Ramsfjell en Neils Siggard Andersen zijn echt een klasse apart!quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:11 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het Noorse team is natuurlijk een andere verhaal![]()
Vrouwenteamquote:Op zaterdag 19 november 2005 21:16 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, Pål Trulsen, Lars Vågberg, Flemming Davanger, Bent Ånund Ramsfjell en Neils Siggard Andersen zijn echt een klasse apart!
*bestelt een bootquote:Op zondag 20 november 2005 14:02 schreef mitt het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA.
Alles voor de komende 5 weken op mijn rekening.
![]()
Hoe kun je schaatsen nou zat ziinquote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef pfaf het volgende:
Bah, ik ben dat schaatsen al weer stront-zat. Het kon nog wel eens een lange winter worden zo.
Sinds de NOS besloot dat ook wereldbeker wedstrijden in het buitenland voor 200 man het hele weekend uitgezongen meot worden háát ik schaatsen. Wat heb je nu aan die potjes zoals dit weekend die feitelijk nergens om gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hoe kun je schaatsen nou zat ziin
Schaatsen
quote:Ik kon er gisteren echt niet langer dan 10 minuten naar kijken,
dit jaar 2 WK's volgend jaar weer 3 WK'squote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sinds de NOS besloot dat ook wereldbeker wedstrijden in het buitenland voor 200 man het hele weekend uitgezongen meot worden háát ik schaatsen. Wat heb je nu aan die potjes zoals dit weekend die feitelijk nergens om gaan.
Een sport met 2 Wk's en 2 EK's per jaar is al bijna niet goed te praten, maar dan ook nog die sponsorritjes tussendoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef XL het volgende:
[..]
Voetbal Schaatsen is voor mannen die niet kunnen tennissen.
Heb ik dat gezegtquote:
Oh ja! Vrijdag was ik op een feestje met een sjoelbak. Ik bedacht me nog dat ik het in dit topic moest melden. De volgende ochtend bleek ik me meer dingen niet helemaal lekker te kunnen herinneren.quote:
Bij deze.quote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef popolon het volgende:
Zoiets moet je altijd melden, sjoelen is stoer.
Dat er bij jullie sneeuw ligt, primaquote:Op zondag 20 november 2005 23:18 schreef popolon het volgende:
Daarom moet je in de winter ook outdoor sjoelen, bij etreme weersomstandigheden bevriest zelfs bier waardoor je een soort van curling effect krijgt.
Curlingquote:Op zondag 20 november 2005 23:18 schreef popolon het volgende:
Daarom moet je in de winter ook outdoor sjoelen, bij etreme weersomstandigheden bevriest zelfs bier waardoor je een soort van curling effect krijgt.
Ja weet iemand eigenlijk al wanneer we weer van curling kunnen genieten? Volgensmij is er alleen de OS en het WKquote:
4 maar?quote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef XL het volgende:
[..]
Dat er bij jullie sneeuw ligt, prima
Hier is gewoon een comfortabele 4 graden celcius![]()
Nog minder dan 2 weken tot de WKquote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja weet iemand eigenlijk al wanneer we weer van curling kunnen genieten? Volgensmij is er alleen de OS en het WK
Hadden we vorig jaar geen eurosport commentator die meelas?
Jaja, om 5 uur des middags.quote:
Ok.quote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef XL het volgende:
[..]
Jaja, om 5 uur des middags.
Post vanavond om half twaalf nog maar eens hoe warm het is.
Dan sta ik bijna op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |