Ben jij sportief? Volg je alles wat met sport te maken heeft? Of heb je gewoon iets te melden of te vragen over een sport? Dan is dit het forum waar je zijn moet.
Niks niet blij! Wielrennen kijken duurt altijd zo lang Ik ga die schaatswedstrijden wel missen hoor! Hopelijk volgend jaar nog wat meer marathons op tv bij gebrek aan voetbal bij Studio 'Sport' en ik ben helemaal gelukkig.
Gelukkig kan ik zelf nog even doorschaatsen tot half april en als het nou een beetje beter weer wordt kan ik op m'n nieuwe fiets gaan racen!
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
Schaatsen en wielrennen kijken is werkelijk geestdodend. Kijk dan naar ultra_ivo, die schaatst tenminste zelf zo'n tering-afstand . Mij niet gezien. IJs is om te eten of je cola koud te houden. En niet je whiskey, cultuurbarbaren
* is zelf zaalvoetballer, oud-veldvoetballer en oud-honkballer. Heeft dus geen hekel aan sport als je dat soms dacht.
Sic transit gloria mundi --- --- --- --- --- --- --- I drink, therefore I am!
dr is nog helemaal niets voorbij aankomend weekend is de afsluiting van het marathon seizoen, beetje jammer dat een sportmod dat niet weet
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Werd potverdomme wel een keer tijd. Een weekend is leuk, maar dat emmert maar door joh
I don't trust books. They're all facts and no heart Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
Ik kon er gisteren echt niet langer dan 10 minuten naar kijken, Edward van Kulenborg(weet geeneens hoe je het schrijft) nog goed doorgekomen hoor je Leo Oldenburger die schijnbaar ineens verstand van schaatsen heeft gekregen en daarna Hans Kraaij junior. Toen werd het toch echt te veel voor mij. Wel fantastische opmerking van Gerard van Velde tegen Hans Kraaij junor: "Maar dat snap jij natuurlijk niet jij komt uit het voetbal." Het schaatsen zelf was ook echt enorm overdreven. Heb ook wel weer zin aan het wielrennen.