Hoe kun je schaatsen nou zat ziinquote:Op zondag 20 november 2005 22:07 schreef pfaf het volgende:
Bah, ik ben dat schaatsen al weer stront-zat. Het kon nog wel eens een lange winter worden zo.
Sinds de NOS besloot dat ook wereldbeker wedstrijden in het buitenland voor 200 man het hele weekend uitgezongen meot worden háát ik schaatsen. Wat heb je nu aan die potjes zoals dit weekend die feitelijk nergens om gaan.quote:Op zondag 20 november 2005 22:08 schreef Remzz het volgende:
[..]
Hoe kun je schaatsen nou zat ziin
Schaatsen
quote:Ik kon er gisteren echt niet langer dan 10 minuten naar kijken,
dit jaar 2 WK's volgend jaar weer 3 WK'squote:Op zondag 20 november 2005 22:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Sinds de NOS besloot dat ook wereldbeker wedstrijden in het buitenland voor 200 man het hele weekend uitgezongen meot worden háát ik schaatsen. Wat heb je nu aan die potjes zoals dit weekend die feitelijk nergens om gaan.
Een sport met 2 Wk's en 2 EK's per jaar is al bijna niet goed te praten, maar dan ook nog die sponsorritjes tussendoor.
quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:11 schreef XL het volgende:
[..]
Voetbal Schaatsen is voor mannen die niet kunnen tennissen.
Heb ik dat gezegtquote:
Oh ja! Vrijdag was ik op een feestje met een sjoelbak. Ik bedacht me nog dat ik het in dit topic moest melden. De volgende ochtend bleek ik me meer dingen niet helemaal lekker te kunnen herinneren.quote:
Bij deze.quote:Op zondag 20 november 2005 23:04 schreef popolon het volgende:
Zoiets moet je altijd melden, sjoelen is stoer.
Dat er bij jullie sneeuw ligt, primaquote:Op zondag 20 november 2005 23:18 schreef popolon het volgende:
Daarom moet je in de winter ook outdoor sjoelen, bij etreme weersomstandigheden bevriest zelfs bier waardoor je een soort van curling effect krijgt.
Curlingquote:Op zondag 20 november 2005 23:18 schreef popolon het volgende:
Daarom moet je in de winter ook outdoor sjoelen, bij etreme weersomstandigheden bevriest zelfs bier waardoor je een soort van curling effect krijgt.
Ja weet iemand eigenlijk al wanneer we weer van curling kunnen genieten? Volgensmij is er alleen de OS en het WKquote:
4 maar?quote:Op zondag 20 november 2005 23:20 schreef XL het volgende:
[..]
Dat er bij jullie sneeuw ligt, prima
Hier is gewoon een comfortabele 4 graden celcius![]()
Nog minder dan 2 weken tot de WKquote:Op zondag 20 november 2005 23:22 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja weet iemand eigenlijk al wanneer we weer van curling kunnen genieten? Volgensmij is er alleen de OS en het WK
Hadden we vorig jaar geen eurosport commentator die meelas?
Jaja, om 5 uur des middags.quote:
Ok.quote:Op zondag 20 november 2005 23:26 schreef XL het volgende:
[..]
Jaja, om 5 uur des middags.
Post vanavond om half twaalf nog maar eens hoe warm het is.
Dan sta ik bijna op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |