In de Alpen gaat het dit weekend ook sneeuwenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef popolon het volgende:
Succes LX, MAAR NU EVEN NIET !
Het was lekker fris gisteravond.
[afbeelding]
Ik vind m'n nummerbord heel lief.
Bij jullie smelt dat in no-time weg.quote:
Ik hoorde wel dat Rolskien in Michigan heel populair is!quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef popolon het volgende:
Je hebt hier plekken waar je kunt skieen en langlaufen, niet dat nou mijn favoriete bezigheden zijn maar goed.
Maar nee, niet zoals in de Alpen natuurlijk.
En januari en februari zijn inderdaad de koudste maanden. Deze sneeuw zal een paar dagen blijven liggen, de temperatuur gaat in het weekend weer boven de 0c.
haha met dat Team speel ik altijd NBA livequote:Op donderdag 17 november 2005 15:32 schreef popolon het volgende:
Succes LX, MAAR NU EVEN NIET !
Het was lekker fris gisteravond.
[afbeelding]
Ik vind m'n nummerbord heel lief.
Dat schijnen sommige vrouwen inderdaad niet door te hebben, hoewel het toch vaak is dat de goede vrouwen ook de goede kledingsmaak hebben.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef popolon het volgende:
Sextoeristen.
En vrouwen in de sneeuw met korte rokjes zijn leuk, mits het lichaam het toestaat.
Lul niet man, je zit op een TU.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:04 schreef pfaf het volgende:
Overigens wel een compliment voor alle vrouwen die ik vandaag toch nog weer in korte rokjes zag. Dát zijn in ieder geval geen watjes.
quote:
Ik mis weer wat zie ik.quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
Zijn we al klaar voor Domino day op groot scherm
Hebben ze die mus al opgezet? is er al een museum voor gevonden?quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:05 schreef Remzz het volgende:
Zijn we al klaar voor Domino day op groot scherm
Opgezet aan een touwtje en mag straks naar beneden komen en de eerste steen omgooienquote:Op vrijdag 18 november 2005 19:22 schreef XL het volgende:
[..]
Hebben ze die mus al opgezet? is er al een museum voor gevonden?
en ook nog eens Willem2 - Vitesse....quote:Op vrijdag 18 november 2005 19:47 schreef Remzz het volgende:
Gerard Joling komt, moeilijk belspelletje
, Hans Kraaij Junior
Mijn avond kan niet meer stuk
Ik zag het in de gids, wist ik veel dat het voetbal was.....quote:
Nog zo'n blauwe hier.quote:
zozo.... moesten jullie tegen Willem2 ofzo.quote:
quote:JAAA!!! Eindelijk weer eens een overwinning, en wat voor één! HHC werd met 10-1 van de mat gespeeld door een uitstekend spelend D4. Na een matig begin (door de kou?) waarin we zelfs nog met 0-1 achter kwamen, herstelden we die achterstand snel met een gelijkmaker van Lars en de 2-1 van Matthijs. Daarna was de verdediging van HHC gebroken en konden we Frank en vrij voetballen. Er is teveel gebeurd om allemaal op te noemen in een wedstrijd waar iedereen geweldig speelde, maar enkele hoogtepunten waren toch wel het steekpassje van Tom waaruit Lars de 3-1 scoorde, het eerste doelpunt van onze verdedigende rots in de branding Daniël, de corner van Matthijs die er plotseling in lag en het eerste doelpunt van Frank, die als rechtsback mee naar voren kwam en meteen besloot te scoren.
Mijne wel!quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef mitt het volgende:
wel typisch dat jou naam niet genoemd wordt
en ik heb niet eens gespeeld. Voetbal is mannen die niet kunnen tennissen.quote:
Eigenroem stinkt.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:10 schreef mitt het volgende:
wel typisch dat jou naam niet genoemd wordt
Precies, ik houd ook goede connecties met Heracles, Twente, Zwolle en Emmen. Als satelietploeg kunnen we veel betekenen voor hun jeugdopleidingen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 11:12 schreef mitt het volgende:
D4 is sowieso al hoog niveau, uiteraard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |