precies dat had ik dus ook zo'n gevoel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 17:44 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had daar toch al 3 maand niets anders gepost dan "Mogguh" en "doei!"
die doen het ook met iedereenquote:Op vrijdag 11 november 2005 19:21 schreef Remzz het volgende:
Humberto Tan heeft een singletje opgenomen met Lange Frans en Baas B![]()
waar?quote:Op vrijdag 11 november 2005 19:52 schreef popolon het volgende:
Gut, mitt ziet ook een meid met een strak truitje aan.
He! Hoe is het eigenlijk met die oude Barman?quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
strak truitje aldus google
Ohw.... niet zo goed dus.quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:25 schreef zjroentje het volgende:
Het is vandaag de 15de sterfdag van Nico Haak.
Oh Foxy Foxtrot ....
quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:33 schreef XL het volgende:
Zenden we vanavond in deze Bar nog op 1 van de tv's Australie - Uruguay uit?
Ik ga nog eerder naar een analoge kroeg dan naar Hoolsquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga daarvoor maar naar hools, hier vanvond schaatsen op het grote scherm
Nu ierland - Nieuw zeeland op BBCquote:Op zaterdag 12 november 2005 14:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]ga daarvoor maar naar hools, hier vanvond schaatsen op het grote scherm
Waarom zenden die Ierland uit ipv Engelandquote:Op zaterdag 12 november 2005 15:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Nu ierland - Nieuw zeeland op BBC
goeie vraag eigenlijk...quote:Op zaterdag 12 november 2005 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Waarom zenden die Ierland uit ipv Engeland
Wegwezen jij, geen voetbal hiero!quote:Op zaterdag 12 november 2005 14:42 schreef XL het volgende:
[..]
Ik ga nog eerder naar een analoge kroeg dan naar Hools![]()
In die analoge kroeg was er rugby op.quote:Op zaterdag 12 november 2005 22:41 schreef popolon het volgende:
[..]
Wegwezen jij, geen voetbal hiero!
quote:Op maandag 14 november 2005 19:03 schreef pfaf het volgende:
Heb je 'm ook weer met z'n bureaublad-grote plaatjes.
Heb ik ook zo'n ranzig snel internetabonnement van @home... moet je 25 seconden wachten voor de download daadwerkelijk begint. Om vervolgens als een slak met 100k per seconde dat filmpje binnen te halen. Ik kan verdulleme deze hele post schrijven.quote:Op maandag 14 november 2005 23:22 schreef popolon het volgende:
Met die kabelmodem moet je dan even het filmpje bekijken dat ik heb gepost in het NHL topic.
Best grappig.
als ik zeg dat 't grappig is, is het ook zo
Gekeken.quote:Op maandag 14 november 2005 23:41 schreef XL het volgende:
[..]
Heb ik ook zo'n ranzig snel internetabonnement van @home... moet je 25 seconden wachten voor de download daadwerkelijk begint. Om vervolgens als een slak met 100k per seconde dat filmpje binnen te halen. Ik kan verdulleme deze hele post schrijven.
het originele scheldwoord was ongepast
Bij Ajax hebben ze dat ook, daar noemen ze het 'het spitsenprobleem'.quote:
sprak de man die alles uitprintquote:Op dinsdag 15 november 2005 00:00 schreef popolon het volgende:
Go to hell XL, you freak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |