Altijd gezellig daarquote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef rubbereend het volgende:
het Ajax topic is meer een Amsterdam/Limburg strijd dan het Ajax topic
Yups. De keuzes zijn gemaakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef rubbereend het volgende:
en we kijken met zn alle Boer zoekt vrouw
Ach, Klaas of die andere dat maakt niet veel uit. Het zijn allebei oersaaie dooie lullen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:15 schreef SCH het volgende:
Wat een sukkel die Agnes dat ze Klaas niet kiest, die zal wel duizenden brieven van vrouwen krijgen.
Zo ontzettend humorloos, net als die Agnes zelf. Wat een zwaar gedoe.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, Klaas of die andere dat maakt niet veel uit. Het zijn allebei oersaaie dooie lullen.
binnenkort, MM zoek boer Klaasquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
Volgend seizoen Boerka zoekt vrouw!
Jij blijft toch boer?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef pascalheister het volgende:
ik kijk het nooit ben ik nu hip?
Het is juist voor jongens zoals jij die zo moeilijk aan de vrouw komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef pascalheister het volgende:
ik kijk het nooit ben ik nu hip?
Laat ik deze er dan ook maar ingooienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is juist voor jongens zoals jij die zo moeilijk aan de vrouw komen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Boer zoekt boer dus. Ik wil wel in de hooiberg![]()
* SCH gaat schlapen, dag schatjes
wie zegt dat ik er moeilijk aan kom?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is juist voor jongens zoals jij die zo moeilijk aan de vrouw komen.
We hebben het over echte vrouwen he, niet over vrouwen op DVDquote:Op zondag 10 februari 2008 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er moeilijk aan kom?heb niks te klagen
AZ vind ik prima, maar Van Gaal heb ik toch een stuk hoger zitten.... heeft mijn cluppie wel even naar de wereldtop geholpen....quote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Haha, heerlijk om te zien die teloorgang van AZ, en dan vooral vanwege Van Gaal!
ja dus.. lezen is moeilijk blijkbaarquote:Op zondag 10 februari 2008 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben het over echte vrouwen he, niet over vrouwen op DVD
Klopt..... had toen wel een geweldig team! Mooi voetbal..quote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
AZ vind ik prima, maar Van Gaal heb ik toch een stuk hoger zitten.... heeft mijn cluppie wel even naar de wereldtop geholpen....
Maar z'n reacties blijven geweldig, prachtig dat hij dat gewoon volhoudt.
Juist omdat het zo apart is, is het zo'n briljante filmquote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het een aparte film, die hoef ik niet weer te zien.
Welk seizoen ben je mee bezig?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef RayMania het volgende:
Oeh, Lost was spannend. Raar plot ineens.
Seizoen 4, aflevering 2.quote:
Je hebt wel eens anders gereageerd.quote:
inderdaad, in deze kleur is het puur entertainment. Voor de blauwen is het kut, dus ik heb wel met jullie te doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt wel eens anders gereageerd.
Volgens mij heeft DAM V&A nog niet ontdektquote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, in deze kleur is het puur entertainment. Voor de blauwen is het kut, dus ik heb wel met jullie te doen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
wij groeten jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |