BINGO!quote:
Wat ga je maken?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
eten maken
schattigquote:Op zondag 10 februari 2008 18:46 schreef Memento-Mori het volgende:
eten maken
Een MILF ja...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:45 schreef Messenga het volgende:
En tieten voor Franky.
Nee, integendeel...quote:Op zondag 10 februari 2008 18:47 schreef EnGCatjuh het volgende:
Dat zullen wel hangers zijn.
Idd, opgewarmde bami is altijd goed. Ik gooi die zelf meestal wel in de wok ipv magnetron.quote:Op zondag 10 februari 2008 18:51 schreef Bos81 het volgende:
Dat kan ook lekker zijn
Er volgen er nog meerdere de komende dagen!quote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 18:56 schreef Messenga het volgende:
Godver, tegenwoordig wordt dus niet alleen Ajax genaaid door scheidsrechters.
daar sloeg mijnquote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat is toch asociaal, hoe V.d. Geest wordt genaaid door een stel Japo's..
Vooral zijn reakties weer zijn altijd zo leuk om te zien en te horen.quote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Haha, heerlijk om te zien die teloorgang van AZ, en dan vooral vanwege Van Gaal!
Ja idd... "Dat vind u zeker leuk om te zeggen"quote:Op zondag 10 februari 2008 19:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Vooral zijn reakties weer zijn altijd zo leuk om te zien en te horen.
Ook mooi dat de AZ supporters gewoon meededenquote:Op zondag 10 februari 2008 19:39 schreef appelsientje het volgende:
En we zwaaien met z'n alle naar van Gaal![]()
Ja idd.. dat was helemaal genieten..quote:Op zondag 10 februari 2008 19:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook mooi dat de AZ supporters gewoon meededen
Hey je bent weer terug .. toch nog een fijne zondag gehad??quote:Op zondag 10 februari 2008 20:13 schreef RayMania het volgende:
Van Gaal wordt natuuurlijk ook wel uitgedaagd met die amateuristische vragen.
Ik ben nog aan het nagenieten. Heerlijk zo'n zondag.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey je bent weer terug .. toch nog een fijne zondag gehad??
Idd lekker weerquote:Op zondag 10 februari 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het nagenieten. Heerlijk zo'n zondag.
Nee hoor...quote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef rubbereend het volgende:
en we kijken met zn alle Boer zoekt vrouw
die gast op die quad danquote:Op zondag 10 februari 2008 20:36 schreef Messenga het volgende:
"rijdt met 80 op snelweg man, kutchauffeur, wa's probleem?"
ja of de scheids heeft het weer gedaanquote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef rubbereend het volgende:
het Ajax topic is meer een Amsterdam/Limburg strijd dan het Ajax topic
Altijd gezellig daarquote:Op zondag 10 februari 2008 21:07 schreef rubbereend het volgende:
het Ajax topic is meer een Amsterdam/Limburg strijd dan het Ajax topic
Yups. De keuzes zijn gemaakt.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:29 schreef rubbereend het volgende:
en we kijken met zn alle Boer zoekt vrouw
Ach, Klaas of die andere dat maakt niet veel uit. Het zijn allebei oersaaie dooie lullen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:15 schreef SCH het volgende:
Wat een sukkel die Agnes dat ze Klaas niet kiest, die zal wel duizenden brieven van vrouwen krijgen.
Zo ontzettend humorloos, net als die Agnes zelf. Wat een zwaar gedoe.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach, Klaas of die andere dat maakt niet veel uit. Het zijn allebei oersaaie dooie lullen.
binnenkort, MM zoek boer Klaasquote:
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:26 schreef SCH het volgende:
Volgend seizoen Boerka zoekt vrouw!
Jij blijft toch boer?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef pascalheister het volgende:
ik kijk het nooit ben ik nu hip?
Het is juist voor jongens zoals jij die zo moeilijk aan de vrouw komen.quote:Op zondag 10 februari 2008 21:32 schreef pascalheister het volgende:
ik kijk het nooit ben ik nu hip?
Laat ik deze er dan ook maar ingooienquote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is juist voor jongens zoals jij die zo moeilijk aan de vrouw komen.
quote:Op zondag 10 februari 2008 21:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Boer zoekt boer dus. Ik wil wel in de hooiberg![]()
* SCH gaat schlapen, dag schatjes
wie zegt dat ik er moeilijk aan kom?quote:Op zondag 10 februari 2008 21:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Het is juist voor jongens zoals jij die zo moeilijk aan de vrouw komen.
We hebben het over echte vrouwen he, niet over vrouwen op DVDquote:Op zondag 10 februari 2008 21:52 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wie zegt dat ik er moeilijk aan kom?heb niks te klagen
AZ vind ik prima, maar Van Gaal heb ik toch een stuk hoger zitten.... heeft mijn cluppie wel even naar de wereldtop geholpen....quote:Op zondag 10 februari 2008 19:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Haha, heerlijk om te zien die teloorgang van AZ, en dan vooral vanwege Van Gaal!
ja dus.. lezen is moeilijk blijkbaarquote:Op zondag 10 februari 2008 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben het over echte vrouwen he, niet over vrouwen op DVD
Klopt..... had toen wel een geweldig team! Mooi voetbal..quote:Op zondag 10 februari 2008 21:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
AZ vind ik prima, maar Van Gaal heb ik toch een stuk hoger zitten.... heeft mijn cluppie wel even naar de wereldtop geholpen....
Maar z'n reacties blijven geweldig, prachtig dat hij dat gewoon volhoudt.
Juist omdat het zo apart is, is het zo'n briljante filmquote:Op zondag 10 februari 2008 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vond het een aparte film, die hoef ik niet weer te zien.
Welk seizoen ben je mee bezig?quote:Op zondag 10 februari 2008 22:29 schreef RayMania het volgende:
Oeh, Lost was spannend. Raar plot ineens.
Seizoen 4, aflevering 2.quote:
Je hebt wel eens anders gereageerd.quote:
inderdaad, in deze kleur is het puur entertainment. Voor de blauwen is het kut, dus ik heb wel met jullie te doen.quote:Op zondag 10 februari 2008 23:24 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt wel eens anders gereageerd.
Volgens mij heeft DAM V&A nog niet ontdektquote:Op zondag 10 februari 2008 23:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, in deze kleur is het puur entertainment. Voor de blauwen is het kut, dus ik heb wel met jullie te doen.
quote:Op maandag 11 februari 2008 00:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
wij groeten jullie
Ik zag het net. Echt schandaligquote:Op zondag 10 februari 2008 18:59 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat is toch asociaal, hoe V.d. Geest wordt genaaid door een stel Japo's..
quote:
quote:Op maandag 11 februari 2008 07:11 schreef pascalheister het volgende:
mogge
quote:
Wat zij zeggenquote:
Thank God no.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je kon alle plantennamen ook in het Latijn?
als je studio voetbal wil zien kun je nu inschakelenquote:
De werkster was er en die gaat dan altijd net stofzuigen. Ik kijk het via internet. Maar net eerst naar VI gekeken.quote:Op maandag 11 februari 2008 13:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je studio voetbal wil zien kun je nu inschakelen
quote:Op maandag 11 februari 2008 16:52 schreef tong80 het volgende:
Ole komt binnen en de kroeg loopt leeg
Iedereen was gewoon zo stil van je verschijning dat men gewoon even niet meer kon posten.quote:
tenminste nog iemand die me leuk vindtquote:Op maandag 11 februari 2008 17:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iedereen was gewoon zo stil van je verschijning dat men gewoon even niet meer kon posten.
Waar staat de 'M'ook al weer voor? Want dat ben ik dacht ik nietquote:Op maandag 11 februari 2008 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ole, FrankyMCG zoekt nog een nieuwe MILF!
Voor Mokkel natuurlijktquote:Op maandag 11 februari 2008 18:01 schreef Ole het volgende:
[..]
Waar staat de 'M'ook al weer voor? Want dat ben ik dacht ik niet
Wist niet dat je een Chinees wasquote:
dan had er "spolten" gestaanquote:
quote:
bos maakt er een running gag vanquote:Op maandag 11 februari 2008 19:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja nu kennen we de grap wel
Ik hou hem er in inderdaadquote:Op maandag 11 februari 2008 19:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bos maakt er een running gag van
uiteraard wist ik dat alquote:Op maandag 11 februari 2008 20:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
RUBBER IREEN WUST BIJ HOLLAND SPORT!
Method? Nog niet gezien iigquote:Op maandag 11 februari 2008 21:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Is MM hier?
En als hij inderdaad Method bedoelt moet hij wachten tot morgen. Hij is (vrijwel) nooit online na 21.00 uurquote:
Nergens zin in, geen zin in FOK!,geen zin in VBL, Ajax verlies, ik word depressief van het woord vacature in combinatie met chemie, geen zin in TV kijken. Misschien even buurten in R&P.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Was loos Ray?
Oei. gewoon hoop blijven houden in iig het werk zoeken. Je hebt volgens mij goede papieren. Je vindt echt wel watquote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nergens zin in, geen zin in FOK!,geen zin in VBL, Ajax verlies, ik word depressief van het woord vacature in combinatie met chemie, geen zin in TV kijken. Misschien even buurten in R&P.
Nee, een bed. Gewoon pas m'n vijfde post vandaag, moet niet gekker worden.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Ray, dan is er maar een oplossing!
BIER!
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, een bed. Gewoon pas m'n vijfde post vandaag, moet niet gekker worden.
Trusten.
Welterustenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, een bed. Gewoon pas m'n vijfde post vandaag, moet niet gekker worden.
Trusten.
Een tien voor m'n stage, vier achten voor m'n afstuderen, gemiddeld rond de 8,5 voor organische chemie en ik heb nog helemaal geen klote bereikt. Dood aan scheikunde. En dan lees je dit artikel en denk je van...hallo, hier ben ik?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei. gewoon hoop blijven houden in iig het werk zoeken. Je hebt volgens mij goede papieren. Je vindt echt wel wat
Je vergeet Mogguh!quote:
Ja kloptquote:Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heuj is dat toch?
Blonde middenvelder met tattoos uit de Jupiler League die al redelijk wat doelpuntjes heeft gescoord.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien kunnen we helpen Robbedoes?
raar volk ja.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Noord-Hollanders ook... Ze kunnen niks goed doen!
Ik ookquote:
Nee, ik hou het bij mijn dagelijkse morgelijkse Odol.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe mee en word FOK!Idol
Is er misschien nog interesse uit HOOLSerland?
Zal ik een poging wagen?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe mee en word FOK!Idol
Is er misschien nog interesse uit HOOLSerland?
Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kanquote:
Hoezeer kan je met deze post eigenlijk mijn punt onderbouwen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:43 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde net trusten zeggen maar kwam dit tegen :
[FEEDBACK #64] Knuffel hier de modjes!
* golfer zwaait iedereen alweer trusten en goedemorgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:52 schreef tong80 het volgende:
Nou trusten dan.
Ik ga slapen.
Trusten Golfert en andere Hoolers
schreeuw niet zo manquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:32 schreef appelsientje het volgende:
HEY WAKKER WORDEN!!! NIEUWE DAG!!!
koffie iemand?
Precies. Als er over inhoud te kletsen is, dan gebeurt dat ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:
Liever niet
Laten we het dan maar weer inhoudsloos maken
Matthijs van Nieuwkerk, denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:52 schreef borisz het volgende:
Zeg EC, wie heeft gelijk MvN of De Freeze ?
Maar als een interview op een natuurlijke manier verloopt, dan ga je het toch niet afkappen om over iets anders te beginnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:01 schreef borisz het volgende:
Matthijs heeft meestal 2 vragen voorbereid en de rest komt gewoon in het gesprek met de gast. Ik denk dat Peter wel een punt wilde maken, want neem het moment toen Louis en Truus van Gaal te gast waren. Ze zouden gaan praten met Louis over zijn goeie doelen. Uiteindelijk kwam dat in de aftiteling even tersprake, maar ging de aandacht eigenlijk uit naar Truus.
Peter maakt zijn punten altijd op 'des Peters'
Ja dat klopt, maar dat aanstippen is iets 'des peters'quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar als een interview op een natuurlijke manier verloopt, dan ga je het toch niet afkappen om over iets anders te beginnen?
Dan had Peter het misschien subtiel moeten aanstippen.
Goedemoggel? J/kquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:19 schreef RayMania het volgende:
Laten we het niveau erin houden, geen goedemorgen dus.
Bij Mcdonalds?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen paar hoge lui over vloer...
Ik vond het aan de ene kant een ongemakkelijk moment.. maar de freeze had eigenlijk ook wel gelijk áls ie voor het boekje kwam. Over hollewaai in de sloot is al genoeg gezegd toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk, denk ik.
Ik denk dat de productieleider wel tegen hem heeft gezegd dat hij het over dat boek moet hebben, maar niet voor hoe lang. Matthijs krijgt denk ik altijd een bepaalde vrijheid met die interviews, omdat het anders niet natuurlijk over komt, en dat zal hier ook wel gebeurd zijn. Verder snap ik de ophef niet, of je nou 1 minuut met dat boek in beeld komt, of vier. Ik zou denk ik zijn afgehaakt als je het vier minuten over een boek van Peterde Vries gaat hebben.
Hey, het niveau stijgt ineens.quote:
Ben ik al meer dan een half jaar weg.quote:
`Dat mag, als je het maar weer netjes schoonmaaktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:52 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Mag ik ff kosten op deIB Groep
? Ik heb een brief dat ik op 23 februari een wijziging van opleiding heb doorgegeven en nu sturen ze een brief waarop staat dat ik mijn oude opleiding nog volg
Dat is best wel logisch hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:05 schreef borisz het volgende:
Ik kots ook mee
En ik kan wat extra centen voor de basisbeurs prestatiebeurs krijgen, alleen dan kreeg ik een brief dat ze nog de belasting dingen van mijn vader moesten controleren, maar je bent wel zo weer een maand verder
ja dat wel, alleen hoeft het niet zo lang te duren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is best wel logisch hoor, dat ze het inkomen van je pa controleren
Lekker hoor, maar waarom dan die PI? Of heb je er een euro mee gewonnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:08 schreef Messenga het volgende:
Vannacht samen met Vaduz gepokerd, 3e van de 3100.
wat had je in gedachte?quote:
Als Matthijs van niets wist is dat mooi dom van de productieleider! Als er afspraken gemaakt worden dien je je daaraan te houden. Peter R de Vries is nu eenmaal nu in de positie om bepaalde eisen te stellen aan interviewsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk, denk ik.
Ik denk dat de productieleider wel tegen hem heeft gezegd dat hij het over dat boek moet hebben, maar niet voor hoe lang. Matthijs krijgt denk ik altijd een bepaalde vrijheid met die interviews, omdat het anders niet natuurlijk over komt, en dat zal hier ook wel gebeurd zijn. Verder snap ik de ophef niet, of je nou 1 minuut met dat boek in beeld komt, of vier. Ik zou denk ik zijn afgehaakt als je het vier minuten over een boek van Peterde Vries gaat hebben.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:01 schreef borisz het volgende:
Matthijs heeft meestal 2 vragen voorbereid en de rest komt gewoon in het gesprek met de gast.
Hij zal wel wat geweten hebben, maar of hij ook wist dat hij 4 minuten over dat boek moest lullen.. Ik denk dat die productieleider richting Matthijs niet zo concreet geweest is. Wel dat hij dat boek duidelijk moest noemen, misschien wel substantieel moest gebruiken... Maar vier minuten is ook wel heel veel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Matthijs van niets wist is dat mooi dom van de productieleider! Als er afspraken gemaakt worden dien je je daaraan te houden. Peter R de Vries is nu eenmaal nu in de positie om bepaalde eisen te stellen aan interviews
Even de mogelijkheden van m'n laptop testen en dan Youtube aanslingeren om iets aan karaoke te doen.quote:
mwah interviews zijn wel te sturen, Matthijs bracht dat boekje al vrij snel zijdelings in. Dan kan je er over doorgaan en de andere vragen later doen daar is Matthijs goed genoeg in. En als Peter halverwege het interview was begonnen over zn boek zomaar "subtiel" (Peter ooit iets subtiel zien doenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar als een interview op een natuurlijke manier verloopt, dan ga je het toch niet afkappen om over iets anders te beginnen?
Dan had Peter het misschien subtiel moeten aanstippen.
Nu is hij natuurlijk geen geldwolfquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah interviews zijn wel te sturen, Matthijs bracht dat boekje al vrij snel zijdelings in. Dan kan je er over doorgaan en de andere vragen later doen daar is Matthijs goed genoeg in. En als Peter halverwege het interview was begonnen over zn boek zomaar "subtiel" (Peter ooit iets subtiel zien doen) dan had hij weer voor geldwolf of wat dan ook uitgemaakt
dan moeten die afspraken niet gemaakt worden. Nu lok je Peter R de Vries ermee naar de studio omdat hij een interessante gast is en goed voor de kijkcijfers.... en dan kan ik me voorstellen dat de Vries zich enigsinds gebruikt voelt ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij zal wel wat geweten hebben, maar of hij ook wist dat hij 4 minuten over dat boek moest lullen.. Ik denk dat die productieleider richting Matthijs niet zo concreet geweest is. Wel dat hij dat boek duidelijk moest noemen, misschien wel substantieel moest gebruiken... Maar vier minuten is ook wel heel veel.
Ik vind het bijzonder knap dat jij 2 opleidingen tegelkijk doet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:52 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Mag ik ff kosten op deIB Groep
? Ik heb een brief dat ik op 23 februari een wijziging van opleiding heb doorgegeven en nu sturen ze een brief waarop staat dat ik mijn oude opleiding nog volg
Ik meld me alvast als fanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even de mogelijkheden van m'n laptop testen en dan Youtube aanslingeren om iets aan karaoke te doen.
En Mess baalde dat hij zo goed ging in het toernooi, hij en ook ik wilden veel eerder gaan slapen.
er is meteen discussie vandaagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef Grulez het volgende:
Hé Ik wil niveau in Hools potverdrie!
Als ik meedoe dan plaats ik het niet hier hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef Grulez het volgende:
Hé Ik wil niveau in Hools potverdrie!
Oprotten uit onze kliek, ga op een kangoeroe rijden.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:10 schreef pascalheister het volgende:
mogge
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:12 schreef DarkShine het volgende:
Goedemoggûh
quote:
quote:
quote:
quote:
Kon ik dat maar weer. Al is het weer de afgelopen 3 dagen fabuleus lekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oprotten uit onze kliek, ga op een kangoeroe rijden.
Zit je niet meer in kangoeroeland?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kon ik dat maar weer. Al is het weer de afgelopen 3 dagen fabuleus lekker.
quote:Op dinsdag 10 juni 2003 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2003 08:06 schreef amnesiac het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2003 09:27 schreef mitt het volgende:
Niet veel veranderd zo te zien...quote:Op dinsdag 10 juni 2003 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is golfert nou? Oh, die komt vanavond even zeggen dat hij naast die befaamde billen gaat liggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is meteen discussie vandaag
eerst nog ff melden welke film hij gekeken heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar is golfert nou? Oh, die komt vanavond even zeggen dat hij naast die befaamde billen gaat liggen.
Op Nederland 3?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst nog ff melden welke film hij gekeken heeft
Behalve mitt, Daggla, popo en zjroentje...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet veel veranderd zo te zien...
Precies de users waren gewoon veeeeel leuker, intelligenterder, origineler, knapper, liever, eenzamer en en en....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Behalve mitt, Daggla, popo en zjroentje...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies de users waren gewoon veeeeel leuker, intelligenterder, origineler, knapper, liever, eenzamer en en en....
Dat ga je hopelijk hier wel plaatsen ?? kunnen wij tenminste ook een beetje lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even de mogelijkheden van m'n laptop testen en dan Youtube aanslingeren om iets aan karaoke te doen.
En Mess baalde dat hij zo goed ging in het toernooi, hij en ook ik wilden veel eerder gaan slapen.
Geen euro's gewonnen, gewoon voor de fun. Het ging me meer om het feit dat ik daardoor om half 2 pas in mn nest lagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker hoor, maar waarom dan die PI? Of heb je er een euro mee gewonnen?.
ik heb te doen met de nieuwbakken vaders hierquote:Nieuwbakken vaders missen kroeg, slaap en seks
Uitgegeven: 12 februari 2008 12:27
AMSTERDAM - Mannen die net vader zijn geworden, missen de kroeg, slaap en seks. Bijna de helft van de nieuwbakken vaders zegt na de bevalling het uitgaan te ontberen. Ongeveer 38 procent spreekt minder met vrienden af.
NU.nl/Jesse Burkunk
Een derde komt slaap te kort en 29 procent heeft een minder actief seksleven. Dat blijkt uit het onderzoek Vaders Vandaag, dat woensdag bekend wordt gemaakt op de Negenmaandenbeurs in de RAI in Amsterdam.
Onderzoeksbureau Ruigrok Netpanel vroeg aan 534 vaders met kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 8 jaar hoe zij de zwangerschap van hun vrouw en de babytijd beleefden.
Hyperactief
Als de kleine op komst is, blijkt de Nederlandse man hyperactief. Liefst 83 procent houdt zich dan bezig met het klussen aan de babykamer. Twee derde gaat mee naar de verloskundige of de gynaecoloog.
Pufles
Ook het kopen van een kinderwagen of babyuitzet doen de meeste mannen met hun zwangere geliefde. Meedoen aan de pufles laten de aanstaande vaders liever zitten. Slechts 18 procent puft mee.
Na de geboorte van hun kind nemen de meeste mannen (85 procent) extra vrije dagen op bovenop de twee dagen waar ze wettelijk recht op hebben. Minder werken is er voor het merendeel daarna niet bij: 64 procent werkt evenveel uren en 6 procent gaat zelfs meer werken.
om euro's spelen is ook voor de funquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen euro's gewonnen, gewoon voor de fun. Het ging me meer om het feit dat ik daardoor om half 2 pas in mn nest lag.
Oh, enne, Hoi Golfer
Ik doe alleen aan freerolls.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om euro's spelen is ook voor de fun
daar komen ook euro's vanquote:
Oh, ik heb ook wel wat euro's hoor, maar niet echt dat je zegt van wauw.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar komen ook euro's vantenminste zo heb ik mn cash online verdient, de 125 euro die ik ooit gecasht heb waren via een freeroll opgebouwd
Zegt degene die in vroege positie met 58o meegaatquote:
Met de hoogste stack, met blinden van 40.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt degene die in vroege positie met 58o meegaat.
ja net aan. marginale verschillenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met de hoogste stack, met blinden van 40.
Ik vind er dan ook totaal niks aanquote:
Hoe laat begint dat?quote:
19:35, PokerStars.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat?
Waar kan je die spelen?
?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:52 schreef Grulez het volgende:
Waarom is het hier 0,8 en daar 13,7 ....
Mag ik achter jouw Aussie billen liggen? Lijkt me zo gezellig. Eerst nog wel even een filmpje bekijken natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |