Even de mogelijkheden van m'n laptop testen en dan Youtube aanslingeren om iets aan karaoke te doen.quote:
mwah interviews zijn wel te sturen, Matthijs bracht dat boekje al vrij snel zijdelings in. Dan kan je er over doorgaan en de andere vragen later doen daar is Matthijs goed genoeg in. En als Peter halverwege het interview was begonnen over zn boek zomaar "subtiel" (Peter ooit iets subtiel zien doenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar als een interview op een natuurlijke manier verloopt, dan ga je het toch niet afkappen om over iets anders te beginnen?
Dan had Peter het misschien subtiel moeten aanstippen.
Nu is hij natuurlijk geen geldwolfquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah interviews zijn wel te sturen, Matthijs bracht dat boekje al vrij snel zijdelings in. Dan kan je er over doorgaan en de andere vragen later doen daar is Matthijs goed genoeg in. En als Peter halverwege het interview was begonnen over zn boek zomaar "subtiel" (Peter ooit iets subtiel zien doen) dan had hij weer voor geldwolf of wat dan ook uitgemaakt
dan moeten die afspraken niet gemaakt worden. Nu lok je Peter R de Vries ermee naar de studio omdat hij een interessante gast is en goed voor de kijkcijfers.... en dan kan ik me voorstellen dat de Vries zich enigsinds gebruikt voelt ja.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij zal wel wat geweten hebben, maar of hij ook wist dat hij 4 minuten over dat boek moest lullen.. Ik denk dat die productieleider richting Matthijs niet zo concreet geweest is. Wel dat hij dat boek duidelijk moest noemen, misschien wel substantieel moest gebruiken... Maar vier minuten is ook wel heel veel.
Ik vind het bijzonder knap dat jij 2 opleidingen tegelkijk doet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:52 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Mag ik ff kosten op deIB Groep
? Ik heb een brief dat ik op 23 februari een wijziging van opleiding heb doorgegeven en nu sturen ze een brief waarop staat dat ik mijn oude opleiding nog volg
Ik meld me alvast als fanquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even de mogelijkheden van m'n laptop testen en dan Youtube aanslingeren om iets aan karaoke te doen.
En Mess baalde dat hij zo goed ging in het toernooi, hij en ook ik wilden veel eerder gaan slapen.
er is meteen discussie vandaagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef Grulez het volgende:
Hé Ik wil niveau in Hools potverdrie!
Als ik meedoe dan plaats ik het niet hier hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:32 schreef Grulez het volgende:
Hé Ik wil niveau in Hools potverdrie!
Oprotten uit onze kliek, ga op een kangoeroe rijden.quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:10 schreef pascalheister het volgende:
mogge
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 07:12 schreef DarkShine het volgende:
Goedemoggûh
quote:
quote:
quote:
quote:
Kon ik dat maar weer. Al is het weer de afgelopen 3 dagen fabuleus lekker.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Oprotten uit onze kliek, ga op een kangoeroe rijden.
Zit je niet meer in kangoeroeland?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:48 schreef pfaf het volgende:
[..]
Kon ik dat maar weer. Al is het weer de afgelopen 3 dagen fabuleus lekker.
quote:Op dinsdag 10 juni 2003 08:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2003 08:06 schreef amnesiac het volgende:
quote:Op dinsdag 10 juni 2003 09:27 schreef mitt het volgende:
Niet veel veranderd zo te zien...quote:Op dinsdag 10 juni 2003 12:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar is golfert nou? Oh, die komt vanavond even zeggen dat hij naast die befaamde billen gaat liggenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
er is meteen discussie vandaag
eerst nog ff melden welke film hij gekeken heeftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:52 schreef RayMania het volgende:
[..]
Waar is golfert nou? Oh, die komt vanavond even zeggen dat hij naast die befaamde billen gaat liggen.
Op Nederland 3?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst nog ff melden welke film hij gekeken heeft
Behalve mitt, Daggla, popo en zjroentje...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Niet veel veranderd zo te zien...
Precies de users waren gewoon veeeeel leuker, intelligenterder, origineler, knapper, liever, eenzamer en en en....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Behalve mitt, Daggla, popo en zjroentje...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:58 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies de users waren gewoon veeeeel leuker, intelligenterder, origineler, knapper, liever, eenzamer en en en....
Dat ga je hopelijk hier wel plaatsen ?? kunnen wij tenminste ook een beetje lachenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Even de mogelijkheden van m'n laptop testen en dan Youtube aanslingeren om iets aan karaoke te doen.
En Mess baalde dat hij zo goed ging in het toernooi, hij en ook ik wilden veel eerder gaan slapen.
Geen euro's gewonnen, gewoon voor de fun. Het ging me meer om het feit dat ik daardoor om half 2 pas in mn nest lagquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lekker hoor, maar waarom dan die PI? Of heb je er een euro mee gewonnen?.
ik heb te doen met de nieuwbakken vaders hierquote:Nieuwbakken vaders missen kroeg, slaap en seks
Uitgegeven: 12 februari 2008 12:27
AMSTERDAM - Mannen die net vader zijn geworden, missen de kroeg, slaap en seks. Bijna de helft van de nieuwbakken vaders zegt na de bevalling het uitgaan te ontberen. Ongeveer 38 procent spreekt minder met vrienden af.
NU.nl/Jesse Burkunk
Een derde komt slaap te kort en 29 procent heeft een minder actief seksleven. Dat blijkt uit het onderzoek Vaders Vandaag, dat woensdag bekend wordt gemaakt op de Negenmaandenbeurs in de RAI in Amsterdam.
Onderzoeksbureau Ruigrok Netpanel vroeg aan 534 vaders met kinderen in de leeftijd van 0 tot en met 8 jaar hoe zij de zwangerschap van hun vrouw en de babytijd beleefden.
Hyperactief
Als de kleine op komst is, blijkt de Nederlandse man hyperactief. Liefst 83 procent houdt zich dan bezig met het klussen aan de babykamer. Twee derde gaat mee naar de verloskundige of de gynaecoloog.
Pufles
Ook het kopen van een kinderwagen of babyuitzet doen de meeste mannen met hun zwangere geliefde. Meedoen aan de pufles laten de aanstaande vaders liever zitten. Slechts 18 procent puft mee.
Na de geboorte van hun kind nemen de meeste mannen (85 procent) extra vrije dagen op bovenop de twee dagen waar ze wettelijk recht op hebben. Minder werken is er voor het merendeel daarna niet bij: 64 procent werkt evenveel uren en 6 procent gaat zelfs meer werken.
om euro's spelen is ook voor de funquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Geen euro's gewonnen, gewoon voor de fun. Het ging me meer om het feit dat ik daardoor om half 2 pas in mn nest lag.
Oh, enne, Hoi Golfer
Ik doe alleen aan freerolls.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
om euro's spelen is ook voor de fun
daar komen ook euro's vanquote:
Oh, ik heb ook wel wat euro's hoor, maar niet echt dat je zegt van wauw.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar komen ook euro's vantenminste zo heb ik mn cash online verdient, de 125 euro die ik ooit gecasht heb waren via een freeroll opgebouwd
Zegt degene die in vroege positie met 58o meegaatquote:
Met de hoogste stack, met blinden van 40.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Zegt degene die in vroege positie met 58o meegaat.
ja net aan. marginale verschillenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:29 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met de hoogste stack, met blinden van 40.
Ik vind er dan ook totaal niks aanquote:
Hoe laat begint dat?quote:
19:35, PokerStars.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:48 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoe laat begint dat?
Waar kan je die spelen?
?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:52 schreef Grulez het volgende:
Waarom is het hier 0,8 en daar 13,7 ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |