Zal ik een poging wagen?quote:Op maandag 11 februari 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe mee en word FOK!Idol
Is er misschien nog interesse uit HOOLSerland?
Je moet doen wat je niet laten kan en laten wat je niet doen kanquote:
Hoezeer kan je met deze post eigenlijk mijn punt onderbouwen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:43 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde net trusten zeggen maar kwam dit tegen :
[FEEDBACK #64] Knuffel hier de modjes!
* golfer zwaait iedereen alweer trusten en goedemorgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 01:52 schreef tong80 het volgende:
Nou trusten dan.
Ik ga slapen.
Trusten Golfert en andere Hoolers
schreeuw niet zo manquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:32 schreef appelsientje het volgende:
HEY WAKKER WORDEN!!! NIEUWE DAG!!!
koffie iemand?
Precies. Als er over inhoud te kletsen is, dan gebeurt dat ook wel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:41 schreef sjimz het volgende:
Liever niet
Laten we het dan maar weer inhoudsloos maken
Matthijs van Nieuwkerk, denk ik.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:52 schreef borisz het volgende:
Zeg EC, wie heeft gelijk MvN of De Freeze ?
Maar als een interview op een natuurlijke manier verloopt, dan ga je het toch niet afkappen om over iets anders te beginnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:01 schreef borisz het volgende:
Matthijs heeft meestal 2 vragen voorbereid en de rest komt gewoon in het gesprek met de gast. Ik denk dat Peter wel een punt wilde maken, want neem het moment toen Louis en Truus van Gaal te gast waren. Ze zouden gaan praten met Louis over zijn goeie doelen. Uiteindelijk kwam dat in de aftiteling even tersprake, maar ging de aandacht eigenlijk uit naar Truus.
Peter maakt zijn punten altijd op 'des Peters'
Ja dat klopt, maar dat aanstippen is iets 'des peters'quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar als een interview op een natuurlijke manier verloopt, dan ga je het toch niet afkappen om over iets anders te beginnen?
Dan had Peter het misschien subtiel moeten aanstippen.
Goedemoggel? J/kquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:19 schreef RayMania het volgende:
Laten we het niveau erin houden, geen goedemorgen dus.
Bij Mcdonalds?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:23 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen paar hoge lui over vloer...
Ik vond het aan de ene kant een ongemakkelijk moment.. maar de freeze had eigenlijk ook wel gelijk áls ie voor het boekje kwam. Over hollewaai in de sloot is al genoeg gezegd toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk, denk ik.
Ik denk dat de productieleider wel tegen hem heeft gezegd dat hij het over dat boek moet hebben, maar niet voor hoe lang. Matthijs krijgt denk ik altijd een bepaalde vrijheid met die interviews, omdat het anders niet natuurlijk over komt, en dat zal hier ook wel gebeurd zijn. Verder snap ik de ophef niet, of je nou 1 minuut met dat boek in beeld komt, of vier. Ik zou denk ik zijn afgehaakt als je het vier minuten over een boek van Peterde Vries gaat hebben.
Hey, het niveau stijgt ineens.quote:
Ben ik al meer dan een half jaar weg.quote:
`Dat mag, als je het maar weer netjes schoonmaaktquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:52 schreef dndiek het volgende:
Goedemorgen
Mag ik ff kosten op deIB Groep
? Ik heb een brief dat ik op 23 februari een wijziging van opleiding heb doorgegeven en nu sturen ze een brief waarop staat dat ik mijn oude opleiding nog volg
Dat is best wel logisch hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:05 schreef borisz het volgende:
Ik kots ook mee
En ik kan wat extra centen voor de basisbeurs prestatiebeurs krijgen, alleen dan kreeg ik een brief dat ze nog de belasting dingen van mijn vader moesten controleren, maar je bent wel zo weer een maand verder
ja dat wel, alleen hoeft het niet zo lang te duren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Dat is best wel logisch hoor, dat ze het inkomen van je pa controleren
Lekker hoor, maar waarom dan die PI? Of heb je er een euro mee gewonnen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:08 schreef Messenga het volgende:
Vannacht samen met Vaduz gepokerd, 3e van de 3100.
wat had je in gedachte?quote:
Als Matthijs van niets wist is dat mooi dom van de productieleider! Als er afspraken gemaakt worden dien je je daaraan te houden. Peter R de Vries is nu eenmaal nu in de positie om bepaalde eisen te stellen aan interviewsquote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Matthijs van Nieuwkerk, denk ik.
Ik denk dat de productieleider wel tegen hem heeft gezegd dat hij het over dat boek moet hebben, maar niet voor hoe lang. Matthijs krijgt denk ik altijd een bepaalde vrijheid met die interviews, omdat het anders niet natuurlijk over komt, en dat zal hier ook wel gebeurd zijn. Verder snap ik de ophef niet, of je nou 1 minuut met dat boek in beeld komt, of vier. Ik zou denk ik zijn afgehaakt als je het vier minuten over een boek van Peterde Vries gaat hebben.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:01 schreef borisz het volgende:
Matthijs heeft meestal 2 vragen voorbereid en de rest komt gewoon in het gesprek met de gast.
Hij zal wel wat geweten hebben, maar of hij ook wist dat hij 4 minuten over dat boek moest lullen.. Ik denk dat die productieleider richting Matthijs niet zo concreet geweest is. Wel dat hij dat boek duidelijk moest noemen, misschien wel substantieel moest gebruiken... Maar vier minuten is ook wel heel veel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Matthijs van niets wist is dat mooi dom van de productieleider! Als er afspraken gemaakt worden dien je je daaraan te houden. Peter R de Vries is nu eenmaal nu in de positie om bepaalde eisen te stellen aan interviews
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |