Oei. gewoon hoop blijven houden in iig het werk zoeken. Je hebt volgens mij goede papieren. Je vindt echt wel watquote:Op maandag 11 februari 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nergens zin in, geen zin in FOK!,geen zin in VBL, Ajax verlies, ik word depressief van het woord vacature in combinatie met chemie, geen zin in TV kijken. Misschien even buurten in R&P.
Nee, een bed. Gewoon pas m'n vijfde post vandaag, moet niet gekker worden.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:36 schreef FrankyMcG het volgende:
Ray, dan is er maar een oplossing!
BIER!
quote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, een bed. Gewoon pas m'n vijfde post vandaag, moet niet gekker worden.
Trusten.
Welterustenquote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, een bed. Gewoon pas m'n vijfde post vandaag, moet niet gekker worden.
Trusten.
Een tien voor m'n stage, vier achten voor m'n afstuderen, gemiddeld rond de 8,5 voor organische chemie en ik heb nog helemaal geen klote bereikt. Dood aan scheikunde. En dan lees je dit artikel en denk je van...hallo, hier ben ik?quote:Op maandag 11 februari 2008 22:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oei. gewoon hoop blijven houden in iig het werk zoeken. Je hebt volgens mij goede papieren. Je vindt echt wel wat
Je vergeet Mogguh!quote:
Ja kloptquote:Op maandag 11 februari 2008 22:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Heuj is dat toch?
Blonde middenvelder met tattoos uit de Jupiler League die al redelijk wat doelpuntjes heeft gescoord.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien kunnen we helpen Robbedoes?
raar volk ja.quote:Op maandag 11 februari 2008 22:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die Noord-Hollanders ook... Ze kunnen niks goed doen!
Ik ookquote:
Nee, ik hou het bij mijn dagelijkse morgelijkse Odol.quote:Op maandag 11 februari 2008 23:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe mee en word FOK!Idol
Is er misschien nog interesse uit HOOLSerland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |