Feyenoord staat ook gedeeld tweede... an 1 week Ajax alweer achterhaaldquote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
* SCH zegt heel zachtjes dat zijn ploeg nu 2 e staat
WE STAAN TWEEDE
Aai over de bol en een glas azijn aan Sandman geeftquote:
Nu moet PSV de komende weken nog even punten blijven verspelen, en dan hebben we straks niet 3, maar 5 clubs die kampioen kunnen worden de laatste speelrondequote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Grulez het volgende:
wat een competitie...
ook tijdens de 3e helft?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Eilanden het volgende:
Weer een lekkere zondagmorgen gehad .. tegenstander alleen maar rammen, schoppen en slaan .. zelf ook nog neergeslagen door directe tegenstander ... -zucht- dit soort wedstrijden ontneemt je echt het plezier in voetbal
Arme rubbereendquote:
Zeker weten. Ik gun het haar heel erg.quote:
Gedeeld 2e????quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord staat ook gedeeld tweede... an 1 week Ajax alweer achterhaald.
Mietjequote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Eilanden het volgende:
Weer een lekkere zondagmorgen gehad .. tegenstander alleen maar rammen, schoppen en slaan .. zelf ook nog neergeslagen door directe tegenstander ... -zucht- dit soort wedstrijden ontneemt je echt het plezier in voetbal
In punten gedeeld tweedequote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Gedeeld 2e????
Jullie staan gewoon vierde hoor.
Doelsaldo komt toch eerst?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in het voetbal, dan moet je precies evenveel gescoord hebben poepie![]()
![]()
Ach, volgende week staat Feyenoord gewoon weer echt tweede...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in het voetbal, dan moet je precies evenveel gescoord hebben poepie![]()
![]()
Nee, jij zegt dat je evenveel goals moet scoren. Dat is niet hetzelfde als doelsaldoquote:
Ok, jij wint - gisteravond lekker nietquote:Op zondag 10 februari 2008 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je evenveel goals moet scoren. Dat is niet hetzelfde als doelsaldo
Jij toch ook nietquote:Op zondag 10 februari 2008 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok, jij wint - gisteravond lekker niet
Mwa. Heerenveen was de betere ploeg, ik zou bij een gelijkspel eerder zeggen dat de onderliggende partij de morele winnaar is.quote:
helaas, mijn geschreeuw heeft niet geholpenquote:
ik kijk nog een stukje mee nu op planetquote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef SCH het volgende:
En we wachten met zijn allen op de persconferentie van Louis
Mooie vooruitgang zeg!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef golfer het volgende:
Operatie coniferen en tuin opknappen.
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
Nu nog even in maart nieuw gras inzaaien.
ziet er netjes uit zo, flink wat ruimtewinst! Maar loopt de schutting achter in de tuin door naar de anderen anders had je die net zo goed mee kunnen pakkenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef golfer het volgende:
Operatie coniferen en tuin opknappen.
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
Nu nog even in maart nieuw gras inzaaien.
Het is goed zo, centjes opquote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef rubbereend het volgende:
ziet er netjes uit zo, flink wat ruimtewinst! Maar loopt de schutting achter in de tuin door naar de anderen anders had je die net zo goed mee kunnen pakken
Welke chick was de jouwe?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Schiet me maar lek! Laatste greintje zelfrespect kan ook wel weg:
http://groups.msn.com/Clann88/kroegentocht2008.msnw
Kroegentocht 2008 tijdens Carnaval in Weert
"
Thema Sjonnie & Anita
* FrankyMcG was prins
Hele middag in Artis geweest, en daarna nog verlaat gelunched en geborreld bij opa&oma. Geloof dat dat toch een wat betere tijdsbesteding was dan voetbal kijkenquote:
Ik sta op een van de foto's (bijna) met d'r te zoenen!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:29 schreef Messenga het volgende:
Welke chick was de jouwe?
Deze?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik sta op een van de foto's (bijna) met d'r te zoenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |