Arme rubbereendquote:

Zeker weten. Ik gun het haar heel erg.quote:

Gedeeld 2e????quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord staat ook gedeeld tweede... an 1 week Ajax alweer achterhaald.

Mietjequote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Eilanden het volgende:
Weer een lekkere zondagmorgen gehad .. tegenstander alleen maar rammen, schoppen en slaan .. zelf ook nog neergeslagen door directe tegenstander ... -zucht- dit soort wedstrijden ontneemt je echt het plezier in voetbal

In punten gedeeld tweedequote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Gedeeld 2e????
Jullie staan gewoon vierde hoor.
 .
.

Doelsaldo komt toch eerst?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in het voetbal, dan moet je precies evenveel gescoord hebben poepie

Ach, volgende week staat Feyenoord gewoon weer echt tweede...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in het voetbal, dan moet je precies evenveel gescoord hebben poepie

.
. 

Nee, jij zegt dat je evenveel goals moet scoren. Dat is niet hetzelfde als doelsaldoquote:

Ok, jij wint - gisteravond lekker nietquote:Op zondag 10 februari 2008 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je evenveel goals moet scoren. Dat is niet hetzelfde als doelsaldo

Jij toch ook nietquote:Op zondag 10 februari 2008 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok, jij wint - gisteravond lekker niet

Mwa. Heerenveen was de betere ploeg, ik zou bij een gelijkspel eerder zeggen dat de onderliggende partij de morele winnaar is.quote:

helaas, mijn geschreeuw heeft niet geholpenquote:
 maar Paulien is de terechte kampioen!
 maar Paulien is de terechte kampioen!

ik kijk nog een stukje mee nu op planetquote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef SCH het volgende:
En we wachten met zijn allen op de persconferentie van Louis

Mooie vooruitgang zeg!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef golfer het volgende:
Operatie coniferen en tuin opknappen.
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
Nu nog even in maart nieuw gras inzaaien.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |