Niet als je daar 's ochtends vroeg wakker van wordt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh! Krijg goeie zin van dit weer!
Ligt er een beetje aan hoelaat je er gisteren in lag, ik vroeg, dus vroeg wakker vandaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:09 schreef Messenga het volgende:
Niet als je daar 's ochtends vroeg wakker van wordt.
1 uur ben ik gaan slapen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelaat je er gisteren in lag, ik vroeg, dus vroeg wakker vandaag.
Heb je weekend ofzo?quote:
joiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:28 schreef Bos81 het volgende:
Joi
Betekend niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:03 schreef borisz het volgende:
wat betekent joi ?![]()
Braboland variatie op moi ofzo ?
Goedemoggel vind ik geen typo maar een verbastering.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:07 schreef methodmich het volgende:
Soort goeiemoggel door Bos dus.
Ja, maar ik vind het wat overdreven fout in die reclame.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:15 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, die bisvoer tikt het toch verkeerd in op zijn GMS?
Ik vind joi ook overdreven foutquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wat overdreven fout in die reclame.
De J zit naast de H. Dus zo raar is het niet dat ik joi typ terwijl ik hoi bedoel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind joi ook overdreven fout
Brabo'sWannabe-Groningers
Je broer is wel ok though.
Doe datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De J zit naast de H. Dus zo raar is het niet dat ik joi typ terwijl ik hoi bedoel.
Ik zal het S. zeggen mocht ik hem vanavond zien.
Je mag best trots zijn op Kramer hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
edit: hoortr in het schaats topic
Of misschien om dat de zon schijnt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:09 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Wat hebben we opeens een licht in de woonkamer nu die klote coniferen weg zijn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:56 schreef borisz het volgende:
Mogge
net nog een aflevering van de bbcserie ROCK! gezien
Heerlijk ja, prachtweer. Goed voor twee doelpunten van mij (2 uit 2 qua kansen) en een 8-3 zege!quote:
1x met je buik slingeren en je bent klaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:16 schreef rubbereend het volgende:oi
Ireen gaat morgen keihard toeslaan
gisteren wezen klussen in het nieuwe huisje van mn zusje in Rotterdam, altijd leuk een schouw slopen
[..]
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:09 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om af te sluiten en langzaam aan naar Eindhoven te gaan
ja kom maar met de sterkte toewensingen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:59 schreef SCH het volgende:
Gatver, een Hools die geopend is door die klote appelsapje
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:40 schreef SCH het volgende:
appelsientje probeert zich al een beetje in te dekken via MSN
ik ben gewoon tegen de schouw gaan leunen, en om lag hetquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:56 schreef pascalheister het volgende:
[..]
1x met je buik slingeren en je bent klaar
Heeft Philips hier iets mee te maken?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:30 schreef SCH het volgende:
[..]
liefde licht dicht bij haat inderdaad![]()
Hehe dat lukt je nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
Als we winnen vanavond dan post ik een hele Hools in mijn eentje vol![]()
Hup schtomme Frieschenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
Als we winnen vanavond dan post ik een hele Hools in mijn eentje vol![]()
Eindhovuh, Eindhovuhquote:
ga jij maar bij SCH op schootquote:
SCH kan Zandman tenminste nog wel houden. Ga jij op zn schoot zitten dan breken zijn benen als luciferhoutjes.quote:
hij is weer briljant EngCatje-rubbereend-gewicht -grap nummer 173quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SCH kan Zandman tenminste nog wel houden. Ga jij op zn schoot zitten dan breken zijn benen als luciferhoutjes.
Goed hèquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is weer briljant EngCatje-rubbereend-gewicht -grap nummer 173
ik kan heel wat hebben hoor maar ik breek ze zelf welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SCH kan Zandman tenminste nog wel houden. Ga jij op zn schoot zitten dan breken zijn benen als luciferhoutjes.
ikke??quote:
rondje van AZquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:54 schreef Againzender het volgende:
De belastingdienst was het uiteindelijk toch nog met mij eens: ik krijg 46 euro overgemaakt binnenkort.
Denk dat dat voor heel veel Nederlanders geldt
Automatische PSV-blokquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef pascalheister het volgende:
sch wat is er met je msn aan de hand?
quote:
Ik houd het bij een Amstelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef SCH het volgende:
Iemand een kopje thee met een gifje?
Nah, in Breda zijn we vaker niet dan wel succesvol, dus als een surprise kwam het nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:58 schreef pascalheister het volgende:
glaasje azijn eilanden?
Lekker bier is datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Ik bij de Palm Royale, SCH drinkt bier tegen de zenuwen
Dat was vroeger toch op RTL 4 met dat mokkel van Manuela Kemp?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
Vrienden van Amstel Live op TV. Heerlijke muziek
Yupquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch op RTL 4 met dat mokkel van Manuela Kemp?
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch op RTL 4 met dat mokkel van Manuela Kemp?
zag dat je gister Goodbye Lenin gezien hebt. Leuke film he?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
Dat waren weer allemaal lekkere hapjes vanavond tijdens www.culinairewinter.nl
Gisteren ook voor het eerst gezien, was ooit al van plan om hem te kijken, maar kwam er nooit vanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zag dat je gister Goodbye Lenin gezien hebt. Leuke film he?
Ja, erg leuk gegeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef pascalheister het volgende:
zag dat je gister Goodbye Lenin gezien hebt. Leuke film he?
Jazeker skatjequote:
Mooi hèquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
PSV mag zo langzamerhand wel een standbeeld oprichten voor Gomes.
Ongelofelijk hoeveel bijna zekere goals die man er uit weet te houden.
Foksilverquote:
Die vorige waren beterquote:
Goed dat hij weer in vorm komt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
PSV mag zo langzamerhand wel een standbeeld oprichten voor Gomes.
Ongelofelijk hoeveel bijna zekere goals die man er uit weet te houden.
ik zou het lieft terug willen naar fokforum_dark, maar ben hier nu wel aangewend en dit heeft wat meer functies, en ach over een tijdje zal iedereen wel over moetenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Foksilver
Die baggerlayout is mij te traag.
De functies zijn inderdaad het voordeel. Daarom was ik ook overgestapt tijdelijk. Maar die laadtijden zijn veel langerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou het lieft terug willen naar fokforum_dark, maar ben hier nu wel aangewend en dit heeft wat meer functies, en ach over een tijdje zal iedereen wel over moeten
ik heb niet zoveel last van die laadtijd, heb altijd meerdere tabjes met FOK! openquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De functies zijn inderdaad het voordeel. Daarom was ik ook overgestapt tijdelijk. Maar die laadtijden zijn veel langer
Dat kan inderdaad ook.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel last van die laadtijd, heb altijd meerdere tabjes met FOK! open
quote:#18 methodmich 84159
#19 rubbereend 81591
#20 Strolie75 81358
ik hoop gewoon dat ze boel tegen die tijd alles goed op de rails hebben en het snel werkt. Dat schijnt inmiddels toch wel een grote prioriteit te zijn achter de schermen!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook.
Misschien doe ik dat tegen die tijd ook wel.
Gezien verschil in Fok!-tijd moet dat ook wel lukken.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]alweer een plek gestegen
volgende doel lijkt me duidelijk
Dat lijkt me wel ja. Mensen haken af als het sloom is. En dat betekent minder inkomsten en minder plezier/naam/etc.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop gewoon dat ze boel tegen die tijd alles goed op de rails hebben en het snel werkt. Dat schijnt inmiddels toch wel een grote prioriteit te zijn achter de schermen!
de hele zwik kost ook een hoop geld. Maar FOK! draait in de plus, Danny leeft ervan.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Mensen haken af als het sloom is. En dat betekent minder inkomsten en minder plezier/naam/etc.
Maar met die advertenties komt er best veel geld binnen lijkt me.
Natuurlijk leeft hij ervan, al de tijd die hij erin steekt.. Daar kan je geen baan naast hebben.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hele zwik kost ook een hoop geld. Maar FOK! draait in de plus, Danny leeft ervan.
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk leeft hij ervan, al de tijd die hij erin steekt.. Daar kan je geen baan naast hebben.
Maar de servers kosten inderdaad een hoop. Die ads die je zelf kan toevoegen zijn wel een leuk idee imo.
ANP Feed? Voor de Frontpage zeker?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat loopt ook wel geinig volgens mij.
Verder betaalt hij zich blauw aan de ANP feeden zo lopen er nog wel wat kostenpostjes. Maarja we zijn dan ook de grootste
ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
ANP Feed? Voor de Frontpage zeker?
Arme slijmvliezenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
fucking hooikoortswas net 2 maandjes geleden het seizoen gestopt maar inmiddels zitten we er alweer in
Redelijke film ja, Di Caprio speelt ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef appelsientje het volgende:
Net blood diamond gezien... goede film.. Beetje triest ook...
Wel matig hoor maar 2 biertjesquote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
Tijd voor bier zeg ik dan Vaduz
[ afbeelding ]
leef je uit:quote:
Goeiemorgen!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:
Wat is Slam!FM kut zeg.
Hoiiiiiiiiquote:
wat zijn ze aan het uitzenden dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:
Wat is Slam!FM kut zeg.
Flink bier snuivenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
fucking hooikoortswas net 2 maandjes geleden het seizoen gestopt maar inmiddels zitten we er alweer in
Niet-mijn-smaak-dance-muziek.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zijn ze aan het uitzenden dan?
Nieuwe garde met een bejaarde ertussen klinkt beter.quote:
damn wat kut zegquote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:
Wat is Slam!FM kut zeg.
Ja ik zei het toch. 538 nu proberen, klinkt redelijker, maar toch ook kut.quote:
538 is sowieso kutquote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja ik zei het toch. 538 nu proberen, klinkt redelijker, maar toch ook kut.
#14 golfer 85.706quote:Op zondag 10 februari 2008 00:05 schreef rubbereend het volgende:alweer een plek gestegen
volgende doel lijkt me duidelijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef RayMania het volgende:
Ik heb 1,2 feestjes in m'n skinny jeans.
Ik kom nog es buurtenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
Nieuwe garde met een bejaarde ertussen klinkt beter.
meer dan redelijke film hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Redelijke film ja, Di Caprio speelt ook goed.
Die is zo cool.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef RayMania het volgende:
Ik heb 1,2 feestjes in m'n skinny jeans.
je mag ook voor de schermen postenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r gebeurt achter de schermen zo weinig dat dat niet aantikt.
Cool, LeLequote:Op zondag 10 februari 2008 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]LeLe
die ga ik 1 maart zien in Doornroosje, en diezelfde avond komt Uffie
quote:
nee Uffie is wel lekker en ze maakt betere muziekquote:
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan het liefst die halve liter ploppers van Grolsch natuurlijk Diek!
Niet leeglopen hè!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:01 schreef rubbereend het volgende:ik ga maar eens maffen want ik ben kapot
Beter!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's wel te hopen. Zware nacht gehad, eventueel nog een zware nacht zometeen, maar zolang ze niet bellen houd ik hoop op een rustige nacht...
Als de tijd rijp is.... www . tvgids . nlquote:Op zondag 10 februari 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
Hoe laat begint de WK-schaats-uitzending straks?
`quote:
Dus toch... ik begon ook weer last van mijn ogen te krijgen... Maar had nog niet echt door dat het daardoor kwam.... (ik vond het nog te vroeg)quote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
Indrukwekkend vooral... zo triest hoe het daar in Africa aan toe gaat... Sommige landen zijn zo rijk qua grondstof.. maar door al die oorlogen..quote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Redelijke film ja, Di Caprio speelt ook goed.
Jammerquote:
Vind je ?quote:Op zondag 10 februari 2008 09:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ben vroeg wakker voor een zondag
Voor mijn doen ben ik vroeg ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je ?
Het belooft weer een heerlijke dag te worden
Ben er vandoor
Yup, de zon schijnt alweer, dus dat wordt even de nieuwe wandelschoenen inlopen straksquote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je ?
Het belooft weer een heerlijke dag te worden
Ben er vandoor
Okee, ik kom daar eigenlijk nooit.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef Messenga het volgende:
bos.
Stratum was maar rustig vannacht.
Daar heb ik niet eens een beeld van. Het is meer dat ik daar geen mensen ken.quote:
De zaterdag na de carnaval valt over het algemeen tegenquote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef Messenga het volgende:
bos.
Stratum was maar rustig vannacht.
Ik vond het ook zeker niet erg.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
De zaterdag na de carnaval valt over het algemeen tegen
Fan niet, maar ik heb sinds gisteren wel meer sympathie voor dit Heerenveen gekregen.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:01 schreef SCH het volgende:
Bossie, ben je nu fan van ons?
Dan begint de kerkdienst nog steeds op hetzelfde tijdstip hoor.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef pascalheister het volgende:
mijn god wat is die sien toch altijd vroeg op de zondag, dat wordt straks nog wat als ie getrouwd is
Waar ben je geweest?quote:
Nepsupporterquote:Op zondag 10 februari 2008 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Verslapen, dan de tweede helft maar kijken...
ligt eraan of het hele gezin ook mee gaatquote:Op zondag 10 februari 2008 12:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan begint de kerkdienst nog steeds op hetzelfde tijdstip hoor.
quote:Op zondag 10 februari 2008 13:23 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ligt eraan of het hele gezin ook mee gaat
Kan toch niet, Sand. Wekker zetten om 12:25!quote:Op zondag 10 februari 2008 13:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Middag.
Verslapen, dan de tweede helft maar kijken...
Wat wordt er op dit moment verreden? Geen TV aan hier, voetbal belangrijkerquote:
1500 vrouwen.quote:Op zondag 10 februari 2008 13:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wat wordt er op dit moment verreden? Geen TV aan hier, voetbal belangrijker.
quote:
inderdaad, dan moet er ook nog sex plaatsvinden voor de kerkgangquote:Op zondag 10 februari 2008 12:10 schreef pascalheister het volgende:
mijn god wat is die sien toch altijd vroeg op de zondag, dat wordt straks nog wat als ie getrouwd is
vergeet ook niet het befaamde potje monopolyquote:Op zondag 10 februari 2008 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, dan moet er ook nog sex plaatsvinden voor de kerkgang
Schenk maar weer een glas in.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik sluit de azijn alvast weer aan op de tap.
Begin maar met schenkenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik sluit de azijn alvast weer aan op de tap.
Ik neem er zelf ook eenquote:
stomme ajax ookquote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef RayMania het volgende:
Ik moet gewoon huilen.
Ben je uien aan het snijden?quote:Op zondag 10 februari 2008 14:32 schreef RayMania het volgende:
Ik moet gewoon huilen.
Kom op zeg.quote:Op zondag 10 februari 2008 14:35 schreef RayMania het volgende:
PC uit en weg ben ik. Compleet gehad vandaag.
Tot ergens vanavond.
prachtig tochquote:
Goed bezigquote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
* SCH zegt heel zachtjes dat zijn ploeg nu 2 e staat
WE STAAN TWEEDE
quote:
Feyenoord staat ook gedeeld tweede... an 1 week Ajax alweer achterhaaldquote:Op zondag 10 februari 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
* SCH zegt heel zachtjes dat zijn ploeg nu 2 e staat
WE STAAN TWEEDE
Aai over de bol en een glas azijn aan Sandman geeftquote:
Nu moet PSV de komende weken nog even punten blijven verspelen, en dan hebben we straks niet 3, maar 5 clubs die kampioen kunnen worden de laatste speelrondequote:Op zondag 10 februari 2008 15:15 schreef Grulez het volgende:
wat een competitie...
ook tijdens de 3e helft?quote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Eilanden het volgende:
Weer een lekkere zondagmorgen gehad .. tegenstander alleen maar rammen, schoppen en slaan .. zelf ook nog neergeslagen door directe tegenstander ... -zucht- dit soort wedstrijden ontneemt je echt het plezier in voetbal
Arme rubbereendquote:
Zeker weten. Ik gun het haar heel erg.quote:
Gedeeld 2e????quote:Op zondag 10 februari 2008 15:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Feyenoord staat ook gedeeld tweede... an 1 week Ajax alweer achterhaald.
Mietjequote:Op zondag 10 februari 2008 15:25 schreef Eilanden het volgende:
Weer een lekkere zondagmorgen gehad .. tegenstander alleen maar rammen, schoppen en slaan .. zelf ook nog neergeslagen door directe tegenstander ... -zucht- dit soort wedstrijden ontneemt je echt het plezier in voetbal
In punten gedeeld tweedequote:Op zondag 10 februari 2008 16:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Gedeeld 2e????
Jullie staan gewoon vierde hoor.
Doelsaldo komt toch eerst?quote:Op zondag 10 februari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in het voetbal, dan moet je precies evenveel gescoord hebben poepie![]()
![]()
Ach, volgende week staat Feyenoord gewoon weer echt tweede...quote:Op zondag 10 februari 2008 16:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat bestaat niet in het voetbal, dan moet je precies evenveel gescoord hebben poepie![]()
![]()
Nee, jij zegt dat je evenveel goals moet scoren. Dat is niet hetzelfde als doelsaldoquote:
Ok, jij wint - gisteravond lekker nietquote:Op zondag 10 februari 2008 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat je evenveel goals moet scoren. Dat is niet hetzelfde als doelsaldo
Jij toch ook nietquote:Op zondag 10 februari 2008 16:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ok, jij wint - gisteravond lekker niet
Mwa. Heerenveen was de betere ploeg, ik zou bij een gelijkspel eerder zeggen dat de onderliggende partij de morele winnaar is.quote:
helaas, mijn geschreeuw heeft niet geholpenquote:
ik kijk nog een stukje mee nu op planetquote:Op zondag 10 februari 2008 16:25 schreef SCH het volgende:
En we wachten met zijn allen op de persconferentie van Louis
Mooie vooruitgang zeg!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef golfer het volgende:
Operatie coniferen en tuin opknappen.
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
Nu nog even in maart nieuw gras inzaaien.
ziet er netjes uit zo, flink wat ruimtewinst! Maar loopt de schutting achter in de tuin door naar de anderen anders had je die net zo goed mee kunnen pakkenquote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef golfer het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
Het is goed zo, centjes opquote:Op zondag 10 februari 2008 17:17 schreef rubbereend het volgende:
ziet er netjes uit zo, flink wat ruimtewinst! Maar loopt de schutting achter in de tuin door naar de anderen anders had je die net zo goed mee kunnen pakken
Welke chick was de jouwe?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:27 schreef FrankyMcG het volgende:
Schiet me maar lek! Laatste greintje zelfrespect kan ook wel weg:
http://groups.msn.com/Clann88/kroegentocht2008.msnw
Kroegentocht 2008 tijdens Carnaval in Weert
"
Thema Sjonnie & Anita
* FrankyMcG was prins
Hele middag in Artis geweest, en daarna nog verlaat gelunched en geborreld bij opa&oma. Geloof dat dat toch een wat betere tijdsbesteding was dan voetbal kijkenquote:
Ik sta op een van de foto's (bijna) met d'r te zoenen!quote:Op zondag 10 februari 2008 18:29 schreef Messenga het volgende:
Welke chick was de jouwe?
Deze?quote:Op zondag 10 februari 2008 18:39 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik sta op een van de foto's (bijna) met d'r te zoenen!
Dat is inderdaad een enorme vooruitgangquote:Op zondag 10 februari 2008 16:58 schreef golfer het volgende:
voor:
[ afbeelding ]
en na:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |