Dat was vroeger toch op RTL 4 met dat mokkel van Manuela Kemp?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:20 schreef VoreG het volgende:
Vrienden van Amstel Live op TV. Heerlijke muziek
Yupquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch op RTL 4 met dat mokkel van Manuela Kemp?
Jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat was vroeger toch op RTL 4 met dat mokkel van Manuela Kemp?
zag dat je gister Goodbye Lenin gezien hebt. Leuke film he?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:22 schreef golfer het volgende:
Dat waren weer allemaal lekkere hapjes vanavond tijdens www.culinairewinter.nl
Gisteren ook voor het eerst gezien, was ooit al van plan om hem te kijken, maar kwam er nooit vanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zag dat je gister Goodbye Lenin gezien hebt. Leuke film he?
Ja, erg leuk gegeven.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:26 schreef pascalheister het volgende:
zag dat je gister Goodbye Lenin gezien hebt. Leuke film he?
Jazeker skatjequote:
Mooi hèquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
PSV mag zo langzamerhand wel een standbeeld oprichten voor Gomes.
Ongelofelijk hoeveel bijna zekere goals die man er uit weet te houden.
Foksilverquote:
Die vorige waren beterquote:
Goed dat hij weer in vorm komt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:30 schreef golfer het volgende:
PSV mag zo langzamerhand wel een standbeeld oprichten voor Gomes.
Ongelofelijk hoeveel bijna zekere goals die man er uit weet te houden.
ik zou het lieft terug willen naar fokforum_dark, maar ben hier nu wel aangewend en dit heeft wat meer functies, en ach over een tijdje zal iedereen wel over moetenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Foksilver
Die baggerlayout is mij te traag.
De functies zijn inderdaad het voordeel. Daarom was ik ook overgestapt tijdelijk. Maar die laadtijden zijn veel langerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zou het lieft terug willen naar fokforum_dark, maar ben hier nu wel aangewend en dit heeft wat meer functies, en ach over een tijdje zal iedereen wel over moeten
ik heb niet zoveel last van die laadtijd, heb altijd meerdere tabjes met FOK! openquote:Op zaterdag 9 februari 2008 23:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
De functies zijn inderdaad het voordeel. Daarom was ik ook overgestapt tijdelijk. Maar die laadtijden zijn veel langer
Dat kan inderdaad ook.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel last van die laadtijd, heb altijd meerdere tabjes met FOK! open
quote:#18 methodmich 84159
#19 rubbereend 81591
#20 Strolie75 81358
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |