Dus toch... ik begon ook weer last van mijn ogen te krijgen... Maar had nog niet echt door dat het daardoor kwam.... (ik vond het nog te vroeg)quote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
fucking hooikoortswas net 2 maandjes geleden het seizoen gestopt maar inmiddels zitten we er alweer in
Indrukwekkend vooral... zo triest hoe het daar in Africa aan toe gaat... Sommige landen zijn zo rijk qua grondstof.. maar door al die oorlogen..quote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Redelijke film ja, Di Caprio speelt ook goed.
Jammerquote:
Vind je ?quote:Op zondag 10 februari 2008 09:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ben vroeg wakker voor een zondag
Voor mijn doen ben ik vroeg ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je ?
Het belooft weer een heerlijke dag te worden
Ben er vandoor
Yup, de zon schijnt alweer, dus dat wordt even de nieuwe wandelschoenen inlopen straksquote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je ?
Het belooft weer een heerlijke dag te worden
Ben er vandoor
Okee, ik kom daar eigenlijk nooit.quote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef Messenga het volgende:
bos.
Stratum was maar rustig vannacht.
Daar heb ik niet eens een beeld van. Het is meer dat ik daar geen mensen ken.quote:
De zaterdag na de carnaval valt over het algemeen tegenquote:Op zondag 10 februari 2008 11:53 schreef Messenga het volgende:
bos.
Stratum was maar rustig vannacht.
Ik vond het ook zeker niet erg.quote:Op zondag 10 februari 2008 12:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
De zaterdag na de carnaval valt over het algemeen tegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |