#14 golfer 85.706quote:Op zondag 10 februari 2008 00:05 schreef rubbereend het volgende:alweer een plek gestegen
volgende doel lijkt me duidelijk
quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef RayMania het volgende:
Ik heb 1,2 feestjes in m'n skinny jeans.
Ik kom nog es buurtenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:58 schreef RayMania het volgende:
Nieuwe garde met een bejaarde ertussen klinkt beter.
meer dan redelijke film hoorquote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Redelijke film ja, Di Caprio speelt ook goed.
Die is zo cool.quote:Op zondag 10 februari 2008 01:07 schreef RayMania het volgende:
Ik heb 1,2 feestjes in m'n skinny jeans.
je mag ook voor de schermen postenquote:Op zondag 10 februari 2008 01:09 schreef -Vaduz- het volgende:
D'r gebeurt achter de schermen zo weinig dat dat niet aantikt.
Cool, LeLequote:Op zondag 10 februari 2008 01:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]LeLe
die ga ik 1 maart zien in Doornroosje, en diezelfde avond komt Uffie
quote:
nee Uffie is wel lekker en ze maakt betere muziekquote:
Vooruit dan maar weerquote:Op zondag 10 februari 2008 01:15 schreef -Vaduz- het volgende:
En dan het liefst die halve liter ploppers van Grolsch natuurlijk Diek!
Niet leeglopen hè!quote:Op zondag 10 februari 2008 02:01 schreef rubbereend het volgende:ik ga maar eens maffen want ik ben kapot
Beter!quote:Op zondag 10 februari 2008 01:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Da's wel te hopen. Zware nacht gehad, eventueel nog een zware nacht zometeen, maar zolang ze niet bellen houd ik hoop op een rustige nacht...
Als de tijd rijp is.... www . tvgids . nlquote:Op zondag 10 februari 2008 02:19 schreef golfer het volgende:
Hoe laat begint de WK-schaats-uitzending straks?
`quote:
Dus toch... ik begon ook weer last van mijn ogen te krijgen... Maar had nog niet echt door dat het daardoor kwam.... (ik vond het nog te vroeg)quote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
fucking hooikoortswas net 2 maandjes geleden het seizoen gestopt maar inmiddels zitten we er alweer in
Indrukwekkend vooral... zo triest hoe het daar in Africa aan toe gaat... Sommige landen zijn zo rijk qua grondstof.. maar door al die oorlogen..quote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Redelijke film ja, Di Caprio speelt ook goed.
Jammerquote:
Vind je ?quote:Op zondag 10 februari 2008 09:30 schreef EnGCatjuh het volgende:Mogguh!
Ben vroeg wakker voor een zondag
Voor mijn doen ben ik vroeg ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je ?
Het belooft weer een heerlijke dag te worden
Ben er vandoor
Yup, de zon schijnt alweer, dus dat wordt even de nieuwe wandelschoenen inlopen straksquote:Op zondag 10 februari 2008 09:46 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je ?
Het belooft weer een heerlijke dag te worden
Ben er vandoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |