ik hoop gewoon dat ze boel tegen die tijd alles goed op de rails hebben en het snel werkt. Dat schijnt inmiddels toch wel een grote prioriteit te zijn achter de schermen!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad ook.
Misschien doe ik dat tegen die tijd ook wel.
Gezien verschil in Fok!-tijd moet dat ook wel lukken.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]alweer een plek gestegen
volgende doel lijkt me duidelijk
Dat lijkt me wel ja. Mensen haken af als het sloom is. En dat betekent minder inkomsten en minder plezier/naam/etc.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik hoop gewoon dat ze boel tegen die tijd alles goed op de rails hebben en het snel werkt. Dat schijnt inmiddels toch wel een grote prioriteit te zijn achter de schermen!
de hele zwik kost ook een hoop geld. Maar FOK! draait in de plus, Danny leeft ervan.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Mensen haken af als het sloom is. En dat betekent minder inkomsten en minder plezier/naam/etc.
Maar met die advertenties komt er best veel geld binnen lijkt me.
Natuurlijk leeft hij ervan, al de tijd die hij erin steekt.. Daar kan je geen baan naast hebben.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hele zwik kost ook een hoop geld. Maar FOK! draait in de plus, Danny leeft ervan.
quote:Op zondag 10 februari 2008 00:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Natuurlijk leeft hij ervan, al de tijd die hij erin steekt.. Daar kan je geen baan naast hebben.
Maar de servers kosten inderdaad een hoop. Die ads die je zelf kan toevoegen zijn wel een leuk idee imo.
ANP Feed? Voor de Frontpage zeker?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]dat loopt ook wel geinig volgens mij.
Verder betaalt hij zich blauw aan de ANP feeden zo lopen er nog wel wat kostenpostjes. Maarja we zijn dan ook de grootste
ja.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
ANP Feed? Voor de Frontpage zeker?
Arme slijmvliezenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
fucking hooikoortswas net 2 maandjes geleden het seizoen gestopt maar inmiddels zitten we er alweer in
Redelijke film ja, Di Caprio speelt ook goed.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 22:57 schreef appelsientje het volgende:
Net blood diamond gezien... goede film.. Beetje triest ook...
Wel matig hoor maar 2 biertjesquote:Op zondag 10 februari 2008 00:46 schreef rubbereend het volgende:
Tijd voor bier zeg ik dan Vaduz
[ afbeelding ]
leef je uit:quote:
Goeiemorgen!!!!quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:
Wat is Slam!FM kut zeg.
Hoiiiiiiiiquote:
wat zijn ze aan het uitzenden dan?quote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:
Wat is Slam!FM kut zeg.
Flink bier snuivenquote:Op zondag 10 februari 2008 00:38 schreef rubbereend het volgende:
fucking hooikoortswas net 2 maandjes geleden het seizoen gestopt maar inmiddels zitten we er alweer in
Niet-mijn-smaak-dance-muziek.quote:Op zondag 10 februari 2008 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zijn ze aan het uitzenden dan?
Nieuwe garde met een bejaarde ertussen klinkt beter.quote:
damn wat kut zegquote:Op zondag 10 februari 2008 00:54 schreef RayMania het volgende:
Wat is Slam!FM kut zeg.
Ja ik zei het toch. 538 nu proberen, klinkt redelijker, maar toch ook kut.quote:
538 is sowieso kutquote:Op zondag 10 februari 2008 00:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja ik zei het toch. 538 nu proberen, klinkt redelijker, maar toch ook kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |