Hup schtomme Frieschenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:02 schreef SCH het volgende:
Als we winnen vanavond dan post ik een hele Hools in mijn eentje vol![]()
Eindhovuh, Eindhovuhquote:
ga jij maar bij SCH op schootquote:
SCH kan Zandman tenminste nog wel houden. Ga jij op zn schoot zitten dan breken zijn benen als luciferhoutjes.quote:
hij is weer briljant EngCatje-rubbereend-gewicht -grap nummer 173quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SCH kan Zandman tenminste nog wel houden. Ga jij op zn schoot zitten dan breken zijn benen als luciferhoutjes.
Goed hèquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij is weer briljant EngCatje-rubbereend-gewicht -grap nummer 173
ik kan heel wat hebben hoor maar ik breek ze zelf welquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
SCH kan Zandman tenminste nog wel houden. Ga jij op zn schoot zitten dan breken zijn benen als luciferhoutjes.
ikke??quote:
rondje van AZquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:54 schreef Againzender het volgende:
De belastingdienst was het uiteindelijk toch nog met mij eens: ik krijg 46 euro overgemaakt binnenkort.
Denk dat dat voor heel veel Nederlanders geldt
Automatische PSV-blokquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef pascalheister het volgende:
sch wat is er met je msn aan de hand?
quote:
Ik houd het bij een Amstelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef SCH het volgende:
Iemand een kopje thee met een gifje?
Nah, in Breda zijn we vaker niet dan wel succesvol, dus als een surprise kwam het nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:58 schreef pascalheister het volgende:
glaasje azijn eilanden?
Lekker bier is datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:37 schreef SCH het volgende:
Ik bij de Palm Royale, SCH drinkt bier tegen de zenuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |