Niet als je daar 's ochtends vroeg wakker van wordt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:06 schreef FrankyMcG het volgende:
Morguh! Krijg goeie zin van dit weer!
Ligt er een beetje aan hoelaat je er gisteren in lag, ik vroeg, dus vroeg wakker vandaag.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:09 schreef Messenga het volgende:
Niet als je daar 's ochtends vroeg wakker van wordt.
1 uur ben ik gaan slapen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:11 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoelaat je er gisteren in lag, ik vroeg, dus vroeg wakker vandaag.
Heb je weekend ofzo?quote:
joiquote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:28 schreef Bos81 het volgende:
Joi
Betekend niks.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:03 schreef borisz het volgende:
wat betekent joi ?![]()
Braboland variatie op moi ofzo ?
Goedemoggel vind ik geen typo maar een verbastering.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:07 schreef methodmich het volgende:
Soort goeiemoggel door Bos dus.
Ja, maar ik vind het wat overdreven fout in die reclame.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:15 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, die bisvoer tikt het toch verkeerd in op zijn GMS?
Ik vind joi ook overdreven foutquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wat overdreven fout in die reclame.
De J zit naast de H. Dus zo raar is het niet dat ik joi typ terwijl ik hoi bedoel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik vind joi ook overdreven fout
Brabo'sWannabe-Groningers
Je broer is wel ok though.
Doe datquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De J zit naast de H. Dus zo raar is het niet dat ik joi typ terwijl ik hoi bedoel.
Ik zal het S. zeggen mocht ik hem vanavond zien.
Je mag best trots zijn op Kramer hoor.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
edit: hoortr in het schaats topic
Of misschien om dat de zon schijnt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:09 schreef golfer het volgende:
Mogguh!
Wat hebben we opeens een licht in de woonkamer nu die klote coniferen weg zijn.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 10:56 schreef borisz het volgende:
Mogge
net nog een aflevering van de bbcserie ROCK! gezien
Heerlijk ja, prachtweer. Goed voor twee doelpunten van mij (2 uit 2 qua kansen) en een 8-3 zege!quote:
1x met je buik slingeren en je bent klaarquote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:16 schreef rubbereend het volgende:oi
Ireen gaat morgen keihard toeslaan
gisteren wezen klussen in het nieuwe huisje van mn zusje in Rotterdam, altijd leuk een schouw slopen
[..]
Waarom zou ik?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:09 schreef Bos81 het volgende:
Tijd om af te sluiten en langzaam aan naar Eindhoven te gaan
ja kom maar met de sterkte toewensingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |