Laten we nou niet alleen uitslagen droppen. Beetje motivatie kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef borisz het volgende:
2-2
psv komt zakelijk terug door Doedelzak en een schalbe van Lazofiets.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we nou niet alleen uitslagen droppen. Beetje motivatie kan geen kwaad.
probeer eens om een naam goed te schrijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
psv komt zakelijk terug door Doedelzak en een schalbe van Lazofiets.
Heerenveen scoort door Pranjic en Sibon
Lazovic kan nog.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
probeer eens om een naam goed te schrijven
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Lazovic kan nog.
Doedelzak blijft Doedelzak.zegmaar een soort van Harry, om Charisteas iedere keer te schrijven is ook niet handig.
Ik woon in Amsterdam, liever Heerenveen kampioen dan die carnaval boerenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik als Heerenveen inwoner ben natuurlijk voor Heerenveen. Want als Ajax niet kampioen word dan maar Heerenveen
Dat valt wel mee toch? Tegen VVV is nog niet zo lang geleden. Heerenveen draait op zich veel en veel beter maar wel vooral thuis.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat PSV het wint. Omdat PSV gebrand is op het kampioensschap, en het team als een tierelier draait nu...
Wat een klotejaren heb jij dan gehad de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik als Heerenveen inwoner ben natuurlijk voor Heerenveen. Want als Ajax niet kampioen word dan maar Heerenveen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |