Laten we nou niet alleen uitslagen droppen. Beetje motivatie kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:47 schreef borisz het volgende:
2-2
psv komt zakelijk terug door Doedelzak en een schalbe van Lazofiets.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Laten we nou niet alleen uitslagen droppen. Beetje motivatie kan geen kwaad.
probeer eens om een naam goed te schrijvenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
[..]
psv komt zakelijk terug door Doedelzak en een schalbe van Lazofiets.
Heerenveen scoort door Pranjic en Sibon
Lazovic kan nog.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
probeer eens om een naam goed te schrijven
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Lazovic kan nog.
Doedelzak blijft Doedelzak.zegmaar een soort van Harry, om Charisteas iedere keer te schrijven is ook niet handig.
Ik woon in Amsterdam, liever Heerenveen kampioen dan die carnaval boerenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik als Heerenveen inwoner ben natuurlijk voor Heerenveen. Want als Ajax niet kampioen word dan maar Heerenveen
Dat valt wel mee toch? Tegen VVV is nog niet zo lang geleden. Heerenveen draait op zich veel en veel beter maar wel vooral thuis.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat PSV het wint. Omdat PSV gebrand is op het kampioensschap, en het team als een tierelier draait nu...
Wat een klotejaren heb jij dan gehad de afgelopen jaren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:51 schreef Chuck_Norris het volgende:
Ik als Heerenveen inwoner ben natuurlijk voor Heerenveen. Want als Ajax niet kampioen word dan maar Heerenveen
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:50 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Komt hier een 'liveverslag'?
Is toch een topper
Dat verschilt bij jou toch per weekquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
1e 30 min kijken
maar weet niet voor wie ik ben
Niet achter je Playstation 3?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
1e 30 min kijken
maar weet niet voor wie ik ben
Toch wel op doelsaldo hequote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:59 schreef SCH het volgende:
Ben wel blij dat we vanavond niet meteen de eerste plaats opeisen, dat komt zo'n 3 wedstrijden voor het einde wel. Nu gewoon een nuttige stap zetten vanavond.
tenminste verstaanbaarquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:25 schreef djnospinzone het volgende:
Heeft iemand de opstelling van Heerenveen?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef andre347 het volgende:
Kom op Peessveee
zelfde scheids, grote kans dusquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
Zal wel weer een pingel worden voor PSV, als ik het verleden bekijk
dat krijg met die lompe en onhandige verdedigers van julliequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
Zal wel weer een pingel worden voor PSV, als ik het verleden bekijk
je vergeet jequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat krijg met die lompe en onhandige verdedigers van jullie
Waar, waar ??? zien zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:31 schreef venomsnake het volgende:
gaaf doekje bij PSV
wel gedrukt denk ik.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:31 schreef venomsnake het volgende:
gaaf doekje bij PSV
ja, in de thee bij de thuisploegquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:33 schreef tha_dark het volgende:
Iemand gifjes vanavond?
Boeiuh, scheelt een hoop werk..quote:
WTF het schiet me nou pas binnen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
Een apart topic voor een wedstrijd van Heerenveen![]()
iemand iets van een gifje of plaatje ervan?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:31 schreef venomsnake het volgende:
gaaf doekje bij PSV
Meer een 'topper' dan de wedstriijden tussen Ajax, Feyenoord en AZ dit seizoen.. In ieder geval in sportief opzichtquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:30 schreef DJ_Ryow het volgende:
Een apart topic voor een wedstrijd van Heerenveen![]()
Rightquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Meer een 'topper' dan de wedstriijden tussen Ajax, Feyenoord en AZ dit seizoen.. In ieder geval in sportief opzicht
Vanaf 8 uur pas.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Waarom is er niks te horen op de radio??
20.00 pas - dat is al jaren zoquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:35 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
Waarom is er niks te horen op de radio??
Dat je dat na 2 minuten al kan zeggenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:36 schreef SCH het volgende:
Nu al leuker dan Ajax-Feyenoord in totaal
Dit is een duel tussen nr's 1 en 3, meest scorende vs. minst gepasseerde ploeg..quote:
Teletekstsupporters...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dit is een duel tussen nr's 1 en 3, meest scorende vs. minst gepasseerde ploeg..
En daarmee wil ik dus niets zeggen over de status van SC Heerenveen in voetballand.. Het gaat gewoon om de status van dit duel gezien de ranglijst
Goh wat ben jij toch een goed mensquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
mensen betalen er maar lekker voor, doe ik ook.
als je 12 euro per maand al niet kan missen voor live eredivisie op je tvquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:40 schreef Charizma het volgende:
[..]
Goh wat ben jij toch een goed mens
Ja en daarom is het ook een topper jaquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Dit is een duel tussen nr's 1 en 3, meest scorende vs. minst gepasseerde ploeg..
En daarmee wil ik dus niets zeggen over de status van SC Heerenveen in voetballand.. Het gaat gewoon om de status van dit duel gezien de ranglijst
Ja en zwaar irritant geluid.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:44 schreef ganzenherder het volgende:
Krijgt steeds zon mooi kleurenpalet met Sopcast met af en toe een plaatje van een speler
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede redding Gomez
die lopen tenminste niet het stadion uit 20 minuten voor tijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
De PSV supporters laten van zich horen hoor. Klapjosti's
Niet iedereen kan dit betalen en daarnaast heb ik het er persoonlijk niet voorover. Zeker niet voor die ene uitzonderlijke keer dat ik eens een wedstrijd kijk !quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als je 12 euro per maand al niet kan missen voor live eredivisie op je tv
wie? Die ken ik nietquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Goede redding Gomez
oeh, meneer weet ook wat via internet!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
die lopen tenminste niet het stadion uit 20 minuten voor tijd
whehequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
Wij laten tenminste nog van ons horen! Welke supporters maakten ook alweer het meeste lawaai in jullie betonbaak in Duivendrecht? Ja dat waren wij boertjes!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:46 schreef Cyberia18 het volgende:
De PSV supporters laten van zich horen hoor. Klapjosti's
Gomez?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef SCH het volgende:
Jezus, tegen Vitesse zaten die kansen allemaal maar die hebben geen Gomez
Heerenveen doet het weer goed
'wij'quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:48 schreef Romanticguy het volgende:
[..]
Wij laten tenminste nog van ons horen! Welke supporters maakten ook alweer het meeste lawaai in jullie betonbaak in Duivendrecht? Ja dat waren wij boertjes!
Dat hebben we gezien op 18 maart 2007. De file met tractors was 5 minuten voor de wedstrijd al een kilometer of drie richting Helmond en Nuenen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:47 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:44 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja en daarom is het ook een topper ja![]()
Je doet me nogal aan de volgende persoon denken:
[ afbeelding ]
Valt nog mee, meestal worden de files bij wedstrijden veroorzaakt door pchooft-tractors..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dat hebben we gezien op 18 maart 2007. De file met tractors was 5 minuten voor de wedstrijd al een kilometer of drie richting Helmond en Nuenen.
Linkje?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:50 schreef Sputnik het volgende:
te zien in HD via onsnet-eindhoven(moet je wel onsnet 100mbit hebben hehe)
Die is er bij mee gekaptquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef ganzenherder het volgende:
PSV niet zoveel kansen weggeven![]()
Sopcast![]()
Mensen die Gomez schrijven
tja Dingsdagquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Dingsdag is niet in vorm, voor de rest heerst Heerenveen, jammer van die vroege goal.
wtf? Ik heb die wedstrijd hier live opstaan maar heb die hele goal niet eens gezien, tot ik jouw reactie lees en op mijn tv scherm kijk :Squote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:51 schreef SCH het volgende:
Dingsdag is niet in vorm, voor de rest heerst Heerenveen, jammer van die vroege goal.
Nivootje Kromkamp inderdaadquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja Dingsdagooke niet echt een toppertje hè
kopen?quote:
alles wat hun zingen vind ik niet om aan te horen, behalve, wij staan bovenaan wij staan bovenaan, maar daar komen ook geen moeilijke lettergrepen of G's in voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef El-Salvador het volgende:
"Luinge Luinge je moeder is een hoer" roepen met een zachte G, blijft natuurlijk indrukwekkend om te horen.
Koevermansquote:
In Eindhoven zingen ze tenminstequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
alles wat hun zingen vind ik niet om aan te horen, behalve, wij staan bovenaan wij staan bovenaan, maar daar komen ook geen moeilijke lettergrepen of G's in voor
Ben ook nooit overtuigd geweest van zijn kwaliteiten, alhoewel hij de laatste weken wel aardig speelt.quote:
Amsterdam mag hem hebben hoor.quote:
Eindhovuhhh Eindhovuhh Eindhovuhhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In Eindhoven zingen ze tenminste
Tja, toen Ajax tegen Feyenoord speelde hoorde ik ze ook voor de eerste keer zingenquote:alles wat hun zingen vind ik niet om aan te horen, behalve, wij staan bovenaan wij staan bovenaan, maar daar komen ook geen moeilijke lettergrepen of G's in voor
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de ArenA?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en waar zingen ze niet volgens jou?
Jij volgt Ajax dus elke week? Vreemd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef xzinqNL het volgende:
[..]
Tja, toen Ajax tegen Feyenoord speelde hoorde ik ze ook voor de eerste keer zingen
bij ajax niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Sorry..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef SCH het volgende:
Jezus, kunnen die ajaxsupporters hier niet even buiten gaan spelen ofzo
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef SCH het volgende:
Jezus, kunnen die ajaxsupporters hier niet even buiten gaan spelen ofzo
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
mooie Ajax avatar heb je als PSVer
quote:
Typische psv-supporter dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef xzinqNL het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd? Is toch leuk om ze af te zien gaan
Channel - 42624quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Charizma het volgende:
welk channel op sopcast ?
Ik ken Feyenoorders die thuis ook een aantal bandjes hebben staan van slechte Ajax partijen.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik ken Feyenoorders die thuis ook een aantal bandjes hebben staan van slechte Ajax partijen.
Doedelzak stond 2 passen voor de speler, was duidelijk buitenspel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
Hij houdt maar vol dat het geen buitenspel is
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik ken Feyenoorders die thuis ook een aantal bandjes hebben staan van slechte Ajax partijen.
dubbelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Groot huis zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dan wordt het zo 2-0.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef El-Salvador het volgende:
die 1-1 hangt in de lucht.
Genoteerdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Hihi, wie helpt mee om geld in te zamelen voor een standbeeld voor Gomes
Eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Leuke wedstrijd, jammer dat Gomes daar in goal staat.
Hup SCH!
Misschien ooit wat gezegd in de media ofzo? Of misschien speelt-ie te goedquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:23 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Eens.
Waarom werd Beerens eigenlijk uitgefloten net?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef andre347 het volgende:
Abe Sport Club HeerenveenTeren op een speler die nu niet eens mee kon in de Hoofdklasse
!
Denk toch meer Vergoossenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Gomes is toch wel het symbool van de wederopstanding van PSV na de winterstop
Valt me op dat Sibon en Beerens worden uitgefloten.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien ooit wat gezegd in de media ofzo? Of misschien speelt-ie te goed.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef andre347 het volgende:
Abe Sport Club HeerenveenTeren op een speler die nu niet eens mee kon in de Hoofdklasse
!
eerst even de thee op drinken!quote:
Het in de schoot geworpen kampioenschap denk ik eerder. Anders was psv echt in de problemen geweest.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef rubbereend het volgende:
Gomes is toch wel het symbool van de wederopstanding van PSV na de winterstop
oke, ik kijk namelijk een wedstrijd diequote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
eerst even de thee op drinken!
http://youtube.com/watch?v=pIUBeZjywWQquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:26 schreef Mugger het volgende:
Vanavond is de wet van Polak weer eens van toepassing:
"Je kan wel blijven schieten, je schiet niks binnen."
Slaat inderdaad nergens op. Uitfluiten omdat een speler niet leuk is weggegaan kan ik nog enigsinds inkomen, maar volgens mij hebben Sibon en Beerens niks fouts gedaan. Straks gaat het PSV-publiek nog op Ajax lijkenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Valt me op dat Sibon en Beerens worden uitgefloten.
Beerens wil zelf ook graag revanche op PSV nemen maa rik vind het altijd raar om eigen ex-spelers uit te fluiten, of het moet echt heel fout zijn afgelopen.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Het in de schoot geworpen kampioenschap denk ik eerder. Anders was psv echt in de problemen geweest.
In de schoot geworpen door uit van Ajax, AZ en Feyenoord te winnen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Het in de schoot geworpen kampioenschap denk ik eerder. Anders was psv echt in de problemen geweest.
dat is de reden voor de wederopstanding, maar Gomes voelt het vertrouwen en keept weer als vanoudsquote:
ik snap het ook niet, je hoeft ze ook niet als helden te onthalen maar normaal doen lijkt me gangbaarder.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef RayMania het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op. Uitfluiten omdat een speler niet leuk is weggegaan kan ik nog enigsinds inkomen, maar volgens mij hebben Sibon en Beerens niks fouts gedaan. Straks gaat het PSV-publiek nog op Ajax lijken.
?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
is het zelfs tegen beerens ?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik snap het ook niet, je hoeft ze ook niet als helden te onthalen maar normaal doen lijkt me gangbaarder.
blijkbaar als ik het zo hier leesquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:33 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is het zelfs tegen beerens ?
en een goed keepende Gomes is vaak al een punt waard, hoe kut je team ook speelt.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is de reden voor de wederopstanding, maar Gomes voelt het vertrouwen en keept weer als vanouds
Publiek is sowieso nogal zeikerig met spreekkoren tegen Luinge en zo, terwijl Luinge nou niet bepaald tegen PSV fluit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blijkbaar als ik het zo hier lees
Kutstemming, geen CL, wellicht wat spelers vertrokken.. alles was anders geweest.quote:
Kijk zo eerlijk is het PSV publiek nou, ze zien gewoon dat Luinge niet eerlijk fluitquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Publiek is sowieso nogal zeikerig met spreekkoren tegen Luinge en zo, terwijl Luinge nou niet bepaald tegen PSV fluit.
Al 3+ minutenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:38 schreef andre347 het volgende:
We zijn weer begonnen
Je hebt de uitgang van je grot weten te vinden?quote:
SCHattigquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kijk zo eerlijk is het PSV publiek nou, ze zien gewoon dat Luinge niet eerlijk fluit
wie wilt dat nou niet zienquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:38 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom blijft mijn streampje Feyenoord uitzenden?
Nee maar wel de ingang van mijn 2e live stream en teletekstquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:40 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je hebt de uitgang van je grot weten te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |