quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
mooie Ajax avatar heb je als PSVer
quote:
Typische psv-supporter dus.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef xzinqNL het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd? Is toch leuk om ze af te zien gaan
Channel - 42624quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:01 schreef Charizma het volgende:
welk channel op sopcast ?
Ik ken Feyenoorders die thuis ook een aantal bandjes hebben staan van slechte Ajax partijen.quote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik ken Feyenoorders die thuis ook een aantal bandjes hebben staan van slechte Ajax partijen.
Doedelzak stond 2 passen voor de speler, was duidelijk buitenspel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:04 schreef SCH het volgende:
Hij houdt maar vol dat het geen buitenspel is
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik ken Feyenoorders die thuis ook een aantal bandjes hebben staan van slechte Ajax partijen.
dubbelquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Groot huis zekerquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:05 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dan wordt het zo 2-0.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef El-Salvador het volgende:
die 1-1 hangt in de lucht.
Genoteerdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Hihi, wie helpt mee om geld in te zamelen voor een standbeeld voor Gomes
Eens.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:22 schreef RayMania het volgende:
Leuke wedstrijd, jammer dat Gomes daar in goal staat.
Hup SCH!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |