alles wat hun zingen vind ik niet om aan te horen, behalve, wij staan bovenaan wij staan bovenaan, maar daar komen ook geen moeilijke lettergrepen of G's in voorquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:56 schreef El-Salvador het volgende:
"Luinge Luinge je moeder is een hoer" roepen met een zachte G, blijft natuurlijk indrukwekkend om te horen.
Koevermansquote:
In Eindhoven zingen ze tenminstequote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:57 schreef Noshiba het volgende:
[..]
alles wat hun zingen vind ik niet om aan te horen, behalve, wij staan bovenaan wij staan bovenaan, maar daar komen ook geen moeilijke lettergrepen of G's in voor
Ben ook nooit overtuigd geweest van zijn kwaliteiten, alhoewel hij de laatste weken wel aardig speelt.quote:
Amsterdam mag hem hebben hoor.quote:
Eindhovuhhh Eindhovuhh Eindhovuhhquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In Eindhoven zingen ze tenminste
Tja, toen Ajax tegen Feyenoord speelde hoorde ik ze ook voor de eerste keer zingenquote:alles wat hun zingen vind ik niet om aan te horen, behalve, wij staan bovenaan wij staan bovenaan, maar daar komen ook geen moeilijke lettergrepen of G's in voor
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
In de ArenA?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef Noshiba het volgende:
[..]
en waar zingen ze niet volgens jou?
Jij volgt Ajax dus elke week? Vreemd.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:59 schreef xzinqNL het volgende:
[..]
Tja, toen Ajax tegen Feyenoord speelde hoorde ik ze ook voor de eerste keer zingen
bij ajax niet?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Sorry..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef SCH het volgende:
Jezus, kunnen die ajaxsupporters hier niet even buiten gaan spelen ofzo
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:00 schreef SCH het volgende:
Jezus, kunnen die ajaxsupporters hier niet even buiten gaan spelen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |